פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטקארד הינה חברת הביטוח הראשונה בתחומה אשר מעניקה לכם כרטיס חיוב נטען לתשלום מיידי על המקום שמאפשר לכם להשתמש בו כמו כרטיס אשראי לכל דבר לצורכי תשלום עבור ביקור אצל רופא, רכישת תרופות ואפילו משיכת מזומן ממסופי כספומט. טכנולוגיה חדישה זו מאפשרת לכם פשוט לשלם לכל מי שאתם צריכים במקרה שחליתם בחו"ל, הכבודה התעכבה או כל סיבה אחרת שאושרה על ידינו כמוצדקת בשיחת טלפון אחת בלבד במוקד הפתוח 24/7 כל ימות השנה.

חברת פספורטקארד

בשנת 2000 איש העסקים אלון קצף ושותפו גד חיטרון הקימו את חברת הביטוח דיוידשילד שתחום עיסוקה הוא ייעוץ, תמיכה והענקת ביטוח בריאות לישראלים המתגוררים בחו"ל. בשנת 2011 הקים אלון את חברת פספורטקארד כחברת בת של דיוידשילד שהביאה עימה חידוש טכנולוגי פורץ דרך, כרטיס חכם נטען אשר מאפשר ללקוחות החברה לשלם איתו בכל מקום ואף למשוך כסף מן הכספומט.

הפעולה הפשוטה הזו חוסכת לכל לקוח את הטרחה באיסוף קבלות ושמירתן, שליחתן אל חברת הביטוח והמתנה ממושכת עד לאישורן ואז לכניסתו של ההחזר הכספי לחשבון הבנק. הנוחות והקלות שבה ניתן להשתמש בכרטיס ( לאחר אישור שמתקבל לאחר שיחת טלפון קצרה עם נציג החברה ) במקרה של אובדן כבודה, מחלה, פציעה או כל דבר אחר שמאושר על ידי פספורטקארד מספקת ללקוחות החברה בטחון ושקט נפשי.

המוקדים של חברת פספורטקארד זמינים בווצאפ, בפייסבוק ובטלפון 24/7 כל ימות השנה בעברית. בנוסף לפספורטקארד ישראל קיימות גם החברות הבינלאומיות פספורטקארד ברלין, סידני, לונדון וציריך.

ביטוח נסיעות לחו"ל

ארזתם מזוודות לבד ורכשתם כרטיסים לכל המופעים הכי חמים? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כדי שהחופשה שאותה תיכננתם במשך זמן כה רב תהיה באמת מושלמת. אבל למה בעצם אנחנו צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל? יש לכך כמה סיבות ולהלן העיקריות שביניהן:

כיסוי הוצאות בריאות – כאשר אנחנו נמצאים בחו"ל אנו למעשה לא מכוסים על ידי קופות החולים שלנו בארץ, כך שאם ניפצע או נחלה ונזדקק לטיפול רפואי מקומי, נצטרך לשלם מכיסנו כל עלות של הסעה באמבולנס, אשפוז, ביקור אצל רופא, קבלת עזרה ראשונה, רכישת תרופות או אביזרים רפואיים ועוד, ואם לא עשינו ביטוח מתאים המכסה את האירוע נאלץ לשלם כל סכום מכיסנו, גם אם הוא יהיה גבוה מאד.

כיסוי נזקים לרכוש – במידה ואבדה או ניזוקה המזוודה או כל רכוש אחר שברשותנו ולא ביטחנו אותו, נאלץ לספוג את הנזק ולרכוש על חשבוננו מוצרים חליפיים במקומו. הביטוח אינו מכסה אוטומתית כל רכוש שיש ברשותנו ועלינו לבחור באופן פעיל את סוג הכיסוי המתאים לנו כדי לוודא שמכשירים שברשותנו כגון מכשור רפואי, כבודה, טלפון נייד או מחשב נישא הינם מבוטחים במקרה של גניבה, אובדן או נזק.

ביטוח צד ג' – כולנו מייחלים לכך שהחופשה שלנו תהיה נטולת תקלות ותעניק לנו את שלוות הנפש שכה חיכינו לה, אבל לעיתים מתרחשים אירועים בלתי נעימים ובלתי צפויים כמו מחלה, תאונה, או במקרים מסויימים, פגיעה ברכושו או בגופו של אדם זר כתוצאה מתאונת דרכים או אירוע בלתי נעים אחר. אם אותו אדם יתבע אותנו על הנזקים שנגרמו לו בגללנו, אנחנו נאלץ לשלם כל סכום שייגזר עלינו מכיסנו במידה ולא דאגנו מראש לכיסוי צד ג'. עם זאת, חשוב לזכור שאם יוכח מעל לכל ספק כי נהגנו בשכרות, תחת השפעת סמים, לא צייתנו לכללי התנועה או התנהגנו ברשלנות, לחברת הביטוח יש את הזכות המלאה לשלול מאיתנו כיסוי זה.

הכיסוי שמעניקה פספורטקארד למבוטחיה

פספורטקארד נחשבת לחברת ביטוח 'נדיבה' בכיסויים רחבים במיוחד שבסעיפים מסויימים נחשבים לגבוהים בתחום בארץ. משמעות הדבר היא שגם אם בפועל שילמתם עבור ביטוח נסיעות לחו"ל מעט יותר ממה שתכננתם, ובוודאי שיש בענף ביטוחים זולים יותר, אתם יכולים להיות בטוחים לחלוטין שאתם מכוסים גם במקרים מורכבים מאד של ניתוחים יקרים, תרופות או עזרים, אשפוז ממושך או שהיית קרוב משפחה מן הארץ בחו"ל לצידו של הנפגע.

שימו לב: קיראו היטב את פוליסת הביטוח שהזמנתם ווודאו שאתם אכן מכוסים בכל הסעיפים הרלוונטים עבורכם ואל תניחו שהוא מכסה אם לא דאגתם להרחבות המתאימות. אם יש לכם שאלה או בקשה לבירור תמיד תוכלו לפנות ישירות אל מוקד חברת פספורטקארד או למוקד של חברת ביטוחו"ל ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.

passport card

ביטוח בסיסי לעומת ביטוח מורחב

חברות הביטוח מציעות ללקוחותיהן ביטוח בסיסי אשר כולל מגוון רחב של כיסויים ומטרתו העיקרית היא לאפשר השוואה נוחה בין חברות הביטוח כדי שכל אדם יוכל לבחור לעצמו את החבילה המשתלמת ביותר עבורו. חשוב לציין שמה שזול לא בהכרח טוב, וחשוב מאד לקרוא היטב את הפוליסה ולהבין איפה אתם מכוסים, כמה אתם מכוסים ובאילו תנאים אתם מכוסים.

הביטוח המורחב מיועד לאוכלוסיות שונות המעוניינות למקד את הביטוח בסעיפים ספציפיים כגון ספורט אתגרי, ספורט חורף, חפצי ערך, תרמילאות, גיל הזהב, הריון, בעיות בריאות שמהן אתם סובלים באופן כרוני ועוד.

הביטוח המורחב מעניק לכם כיסוי רחב הרבה יותר למקרה שתיפצעו במהלך פעילות ספורטיבית או שהציוד המקצועי יקר הערך שלכם יאבד או ייגרם לו נזק, תוכלו להיות שקטים לפחות בנושא הכספי ולהתמקד בהחלמה וברכישת ציוד חלופי.

דוגמא לביטוח בסיסי

להלן דוגמא לפירוט הביטוח הבסיסי לשני בני זוג בני ארבעים וחמש הנוסעים לארצות הברית למשך שמונה ימים בעלות של 60.8$:

סעיף

גובה הכיסוי

גובה כיסוי ביטוח רפואי

5,000,000$

כבודה

עד 2500$ לכל הכבודה ועד 300$ לפריט בודד במקרה של אובדן או גניבה

איתור חיפוש וחילוץ

כלול

גובה כיסוי עבור צד ג'

עד 100,000$

פינוי יבשתי

כלול

הטסה רפואית לארץ

כלול

פינוי אווירי / ימי

כלול

העברת גופה

כלול

טיפול חירום שיניים

עד 550$

תרופות

כלול

הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל

כלול

לינה בחו"ל מעבר לתקופת ביטוח

100$ ליום עד 15 לילות

הטסת בן משפחה קרוב לחו"ל

עד 2000$+ 100$ ליום להוצאות לינה עד 1000$

השתתפות עצמית

ללא השתתפות עצמית

דוגמא לביטוח בסיסי בצירוף שלוש הרחבות

להלן דוגמא לפירוט הביטוח הבסיסי בצירוף שלוש הרחבות מומלצות מאד עבור שני בני זוג בני ארבעים וחמש הנוסעים לארצות הברית למשך שמונה ימים בעלות של 227.2$:

סעיף ההרחבה

הסבר

ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות

במידה וחליתם או נפצעתם, או מכל סיבה אחרת אשר אושרה על ידי חברת הביטוח, ובעטייה נאלצתם לבטל את הטיסה או לקצר את מהלך החופשה ולמהר לארץ, תוכלו לקבל החזר כספי על הכרטיסים והשהייה במלון שלא ניצלתם.

אובדן או גניבת טלפון נייד

לצערנו עדיין במקומות רבים בעולם חווים תיירים רבים גניבת מכשיר סלולרי, או שהוא עלול ללכת לאיבוד ברגע של הסחת דעת. בלי טלפון זמין ביד קשה להסתדר, ולכן באמצעות הרחבת הביטוח תוכלו לרכוש מיד מכשיר סלולרי חלופי בסכום הנקוב בפוליסה ( ניתן להגדיל את סכום הפיצוי אם יש צורך בכך ) במקום זה שאבד. חשוב תמיד לשמור ולגבות בענן תמונות אישיות, מסמכים ופרטים חשובים אחרים שיש לכם על הטלפון לשיחזורם ולא להשאירו על שולחן או על ספסל.

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

שריטה קלה על הפגוש? כתם קפה על ריפוד המושב במכונית השכורה? לא נעים בכלל. במידה והחזרתם את הרכב השכור עם נזק כלשהו, ימהרו חברות ההשכרה לתבוע ממכם פיצוי. ההרחבה מכסה מקרים של גניבת הרכב השכור או נזק כתוצאה מתאונה שלא נגרמה באשמתכם עד 2000$. אנו ממליצים לצלם את הרכב לפני שאתם שוכרים אותו כך שכל שריטה הקיימת לפני החתימה תתועד, ובנוסף גם רגע לפני שאתם מחזירים אותו לסוכנות על מנת להוכיח שהחזרתם אותו תקין לחלוטין.

ביטוח בסיסי לעומת ביטוח מורחב

מאחר וחבילות הבסיס די דומות זו לזו מתוך כוונת תחילה לאפשר השוואה נוחה, תחום ההרחבות הינו נתון לשיקול דעת החברה מבחינת גובה הכיסוי והתנאים לקבלתו. יש חברות המעניקות הרחבות רבות ושונות ויש חברות המתמקדות בהרחבות ספציפיות העונות על צרכים של אוכלוסיה מסויימת. להלן שלוש דוגמאות להרחבות נוספות ומומלצות מאד שניתן לקבל בפספורטקארד:

כיסוי מגן קורונה – אף על פי שמגיפת הקורונה הולכת ודועכת, עדיין יש מקומות בחו"ל המקפידים הקפדה יתרה על כללי קורונה מסויימים, ומומלץ לכם לקרוא עליהם טרם הביקור במדינה. כיסוי מגן קורונה מעניק לכם כיסוי במקרה וחליתם בארץ ונאלצתם לבטל את הנסיעה או במקרה וחליתם בחו"ל ונאלצתם לשהות בבידוד גם אם למעשה כבר הסתיימה לה החופשה.

פריט ערך יקר – פספורטקארד הינה החברה היחידה בארץ אשר מבטחת בנסיעות לחו"ל חפצי ערך עד 2000$, בין חפצי הערך ניתן למנות תכשיטים וגאדג'טים אך גם עגלת תינוק, ציוד לספורט מקצועי כגון גלשן או רחפן, כלי נגינה, אבזור רפואי ותשמישי קדושה.

כיסוי תאונות אישיות עד גיל 75 פספורטקארד הינה החברה היחידה בארץ המכסה תאונות אישיות עד גיל 75. הביטוח אמנם מוגבל לנסיעות עד 30 יום ואינו מכסה תאונות אופנוע שעליו רכב המבוטח, אך הוא מעניק כיסוי רחב מאד למגוון מאד גדול של פציעות ואף מוות שנגרמו מתאונת דרכים או תאונה אחרת שהתרחשו בחו"ל עד לגובה של 30,000$ ועד 180 ימי אשפוז ובנוסף גם פיצוי יומי של 100$ להוצאות שנגרמו עקב הפציעה.

ביטול נסיעה עקב פעילות מבצעית – אנו גרים במדינה שמדי פעם מתרחשים בה אירועי לוחמה וישראלים רבים מוצאים את עצמם מגוייסים מעכשיו לעכשיו לפעילות מבצעית חשובה. אז קודם כל הכי חשוב שתחזרו הביתה בריאים ושלמים, ובאמצעות הרחבת ביטול נסיעה עקב פעילות מבצעית תפוצו עד לגובה של 1500$ לכלל מבוטחי הפוליסה, אך יש השתתפות עצמית קטנה של 50$.

הרחבה לכרטיס בילוי – רכשתם כרטיסים ליורודיסני, להופעת רוק או לתערוכה במוזיאון? במידה וחליתם או נפצעתם ואינכם יכולים לממש את הכרטיס, ומאוחר מדי למוכרו או לבטלו, תוכלו לקבל פיצוי של עד 500$ עם השתתפות עצמית של 50$.

השתתפות עצמית

נושא ההשתתפות העצמית חייב להיות חלק חשוב מאד מהשיקולים שלכם בעת בחירת חברת ביטוח. חשוב לציין כי חברת פספורטקארד אינה גובה השתתפות עצמית מלקוחותיה, אולם חברות אחרות כן בגובה זה או אחר לשיקולן. מהי למעשה השתתפות עצמית? חברות הביטוח רוצות שתהיו שקטים וחסרי דאגות כשאתם טסים לחו"ל ויודעים שיש לכם ביטוח טוב ביד, אבל הן לא רוצות שתהפכו לשאננים וחסרי אחריות.

אובדן רכוש עקב חוסר תשומת לב או פגיעה ברכוש עקב רשלנות, כל אלו קשים מאד להוכחה עבור חברות הביטוח, מאחר שכל לקוח יעדיף לדווח על רכושו כגנוב מאשר להודות שפשוט שכח אותו בים או בתחנת הרכבת בזמן שהיה עמוס בחבילות. כדי לרסן את התופעה ישנה השתתפות עצמית בגובה מסויים אותו כל חברת ביטוח קובעת לעצמה כדי לגרום לקהל לקוחותיה להיות זהירים ואחראיים יותר לרכושם ולהפעיל שיקול דעת במעשיהם.

ביטוחו"ל – לבחור בין חברות הביטוח בקליק אחד

עם ביטוחו"ל הרבה יותר קל להשוות בין חברות הביטוח ולמצוא את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם בקליק אחד. חברת ביטוחו"ל הוקמה על מנת לאפשר לכם השוואה נוחה וקלה כל כך באמצעות לחיצת כפתור במחשבון הביטוח שפיתחנו המאפשר הן השוואה בין חבילות בסיס והן בין הרחבות שונות.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את כמות האנשים הנוסעים וגילם, את משך הנסיעה ואת היעד, ולקבל אוטומטית את מחיר חבילת הבסיס בין החברות המובילות במשק שהן: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, הראל, מנורה מבטחים והפניקס. במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו להוסיף הרחבות רלוונטיות עבורכם, לבדוק את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם בין שש החברות הגדולות ולרכוש אותה אונליין דרכנו בנוחות ובקלות רבה.

בנוסף, באתר תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות ביטוחים לחו"ל שיסייע לכם לבחור נכון את הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר. חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל הפעיל 24/7 בעברית לכל שאלה, בקשה או בירור שיש לכם לגבי הפוליסה שרכשתם במידה ואתם זקוקים לעזרתנו מול חברת הביטוח ממנה רכשתם אותה.