ביטוח נסיעות לטנזניה

טנזניה הינה אחד היעדים האהובים על ישראלים באפריקה והסיבות לכך רבות, החל מהעובדה שיש שם פארקי ספארי מרהיבים, תרבויות מרתקות של שבטים אפריקאים וטיולי טבע קסומים. כמובן, שלפני שטסים חשוב לוודא שעשיתם ביטוח נסיעות לטנזניה שיכסה אתכם לכל מצב שתדרשו אליו.
ביטוח נסיעות לטנזניה

טנזניה הפכה לאורך השנים האחרונות להיות אחד היעדים המרכזיים שישראלים בוחרים ביבשת אפריקה. מדובר במדינה מופלאה, עם תרבויות מרתקות של יותר מ-130 שבטים מקומיים, חופים מרהיבים, טבע ובעלי חיים מקומיים.

כמובן שכל אלו הופכים את המדינה להיות גם יעד שחשוב להגיע אליו מוכנים, זאת על ידי בחירת מדריך מקומי, בחירת המסלולים הרצויים וגם רכישת ביטוח נסיעות לטנזניה שיעניק לכם כיסוי לכל מצב רפואי שעשוי להתרחש במהלך הטיול במדינה.

 

ביטוח נסיעות לטנזניה – הדבר הראשון שחשוב לעשות אחרי שרוכשים כרטיסי טיסה

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הינו חובה בכל מקרה של יציאה מהארץ, וזאת משום שהביטוח הממלכתי והביטוחים הפרטיים שתקפים בישראל, אינם תקפים בחו"ל. לכן, אם תדרשו לכל טיפול רפואי שהוא תדרשו לשלם עליו את מלוא התשלום. 

החובה לרכוש ביטוח נסיעות לטנזניה אפילו יותר קריטי היות ומדובר במדינה מתפתחת הנמצאת ביבשת אפריקה. המשמעות הינה ששירותי הרפואה במדינה אינם מהטובים בעולם, כמו גם התשתיות והתנאים הכללים ששוררים בה. במידה ותתקלו באסון טבע או בתאונה אישית שלכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם ללא עזרה ותמיכה. לכן, חובה לעשות ביטוח נסיעות לטנזניה. 

מעבר לכך שחובה לעשות ביטוח נסיעות, חשוב לוודא כי הביטוח מכסה אתכם גם מבחינת הביטוח הבסיסי (טיפול רפואי, פינוי והטסה רפואית) וגם במקרים נוספים אחרים (חילוץ והצלה, ספורט אתגרי, מצבים רפואיים קיימים ועוד).

 

הרחבה של ספורט אתגרי – חייבת להיכלל בביטוח הנסיעות לטנזניה

ההרחבה הראשונה שחשוב לזכור לעשות כאשר רוכשים ביטוח טיסה לטנזניה הינו ביטוח ספורט אתגרי. הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי בגין פגיעה, תאונה או מחלה שיתפתחו כתוצאה מביצוע ספורט אתגרי. 

מה שחשוב לזכור, כי ההגדרה של ספורט אתגרי בחברות הביטוח הינה רחבה יחסית והיא כוללת בתוכה נסיעה בג'יפים בשטח, טרקים וגם כמעט כל סוג של ספורט ימי. המשמעות הינה, שמרבית הפעילויות שתבחרו לעשות בטיול לטנזניה יוגדרו מראש בתור ספורט אתגרי. נוסף לכך, יש לזכור כי אם לא תרכשו הרחבה זו ותפגעו, הכיסוי הבסיסי שלכם לא יכסה את הפגיעה והטיפול הרפואי שדרוש לכם.

 

אל תשכחו להוסיף הרחבה עבור חילוץ והצלה

ההרחבה הבאה שנחשבת לחובה כאשר עושים ביטוח טיסה לטנזניה, הינה הרחבה בעבור חילוץ והצלה. הרחבה זו חשובה במיוחד היות ומרבית הטיולים בטנזניה כוללים פארקים, ספארי ואזורים מבודדים ומרוחקים. הרחבה זו תכסה אתכם על כל מקרה בו תדרשו באיתור, חילוץ ו/או הצלה לאורך הטיול. בין אם בשל אסונות טבע, בשל הפרעות סדר או פשוט בשל טעות בדרך באמצע הספארי.

 

אל תשכחו את הציוד שלכם

הרחבה שרבים בוחרים לוותר עליה, אך חשובה מאוד, הינה ההרחבה למקרים של אובדן או גניבה של כבודה. הרחבה זו חשובה בשל העובדה שהיא תעניק לכם החזר כספי שיאפשר לכם לרכוש מחדש את הציוד הדרוש לכם ברגע האמת. 

כאשר בוחרים בהרחבה זו, חשוב לוודא כי היא כוללת גם מקרים של עיכוב בהגעת הכבודה בשדה התעופה. בשנת 2023, לצערנו עדין מדובר בתופעה שמתרחשת לא פעם וזאת בשל המחסור בעובדים בתחום. אנחנו עדים גם כיום, למקרים רבים של אובדן כבודות או עיכובים משמעותיים בהגעתן ליעד. 

חשוב לדעת, כי ההרחבה הכללית של כבודה, אינה כוללת בתוכה כיסוי עבור מכשור דיגיטלי כמו מחשב נייד או טלפון נייד, לאלו ישנן הרחבות ייעודיות שניתן לרכוש. בנוסף, ישנם מוצרים שיכולים להיות מוגדרים בתור חפצי ערך ודורשים תוספת תשלום עבור הביטוח שלהם.

 

התאימו את הביטוח לכל הטסים

סוגייה נוספת שחשוב לדעת כאשר עושים ביטוח טיסה לטנזניה, הינה התאמה של הביטוח לכל הטסים. טנזניה הפכה לאורך השנים לטיול לכל המשפחה וכפי שהטיול מותאם, כך גם נדרש מהביטוח שלכם להיות מותאם לכל הטסים. 

בתוך כך, אם מי מהטסים סובל ממחלות רקע המוגדרות כמחלה קיימת בתנאי הפוליסות השונות, חובה לרכוש עבורו הרחבה עבור החמרת מצב קיים. הרחבה זו תעניק לכם כיסוי גם עבור אירועים אשר יגרמו להחמרה במצבו או שנגרמו בשל מצבו. 

שימו לב, מי שנדרש בהרחבה זו ומחליט לוותר עליה עשוי למצוא עצמו נדחה על ידי מרבית אם לא כל חברות הביטוח. זאת משום שללא הרחבה זו חברות הביטוח לא יסכימו לבטח אתכם. מעבר לכך, אם לא הצהרתם על מחלות קיימות ונפגעתם במהלך הטיול, חברת הביטוח עשויה להתנער מהתשלום בשל החסרת הפרטים הזו. לכן, הקפידו למלא את השאלונים כראוי וודאו כי אתם רוכשים גם הרחבה זו במידת הנדרש.

 

איך לבחור חברת ביטוח מתאימה לטיסה לטנזניה?

לאחר שהבנתם מהם הכיסויים שדרושים לכם, הגיע שלב בחירת חברת הביטוח והפוליסה המתאימה לכם ביותר. רבים מאמינים כי המוצר הביטוחי שכל חברה מעניקה הינו זהה. אך, הדבר אינו מדויק. אומנם ישנם אלמנטים דומים ואף זהים בין חברות הביטוח השונות (ובעיקר בסעיפי הביטוח הבסיסי). אך, ישנם גם הבדלים שחשוב להכיר ובהתאם להם לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר.

 

לא רק עניין של מחיר

ראשית חשוב להגיד, כי לא הכל מסתכם במחיר. אף אחד לא רוצה לשלם יותר על אותו המוצר. אך, חשוב לזכור כי במקרים רבים, ביטוחים זולים משמעותית יכללו כיסויים נמוכים יותר והתניות רבות יותר. לכן, חשוב לוודא שאתם בוחרים את חברת הביטוח בהתאם לצרכים שלכם בראש ובראשונה ולא רק בהתאם למחיר.

 

שימו לב לתנאים ולסעיפים הקטנים

ההבדל השני שחשוב לבחון בין חברות הביטוח השונות הינו הסעיפים הקטנים וההתניות השונות של חברות הביטוח לכל ביטוח והרחבה. שימו לב כי התנאים שחברת הביטוח מציעה לכם מתאימים לכם וכי אתם עומדים בהתניות השונות של חברת הביטוח.

 

דרכי התקשרות עם חברת הביטוח

נושא חשוב נוסף הינו דרך ההתקשרות עם חברת הביטוח. מרבית החברות מעניקות אפשרויות דיגיטליות שונות ליצירת קשר, כמו גם פנייה לנציג טלפונית. וודאו כי אכן אפשרויות הפנייה לנציגים מתאימה לצרכים שלכם (שפת מענה, צורת התקשרות, זמני פניה).

 

תשלום במקרים ביטוחיים

הנושא האחרון, הינו אופן התשלום במקרים ביטוחיים. כיום, יותר ויותר חברות ביטוח עוברות לשיטות מתקדמות יותר ואינן מחכות להגשת תביעה לצורך קבלת ההחזר הכספי. מדובר בשיטות נוחות מאוד כמו קבלת כרטיס אשראי נטען או העברת חלק מהתשלום בביט באופן מידיי. בחנו את דרכי התשלום ובחרו את הדרך שתהיה הכי נוחה ומתאימה לכם.

 

ביטוחו"ל – משווים ורוכשים ביטוח נסיעות לטנזניה

רכישת ביטוח נסיעות לטנזניה, הינו אחד השלבים הבירוקרטיים הלא אהודים בתהליך תכנון וההכנה של הטיסה לחו"ל. לצורך כך, קיים מנוע ההשוואה של ביטוחו"ל אשר מעניק לכם את האפשרות להשוואת בלחיצת כפתור בין חברות הביטוח הגדולות ולקבל את כל המידע הדרוש לכם על הביטוח שמתאים לכם ביותר.

בסיום ההשוואה תוכלו לרכוש את ביטוח הנסיעות ולהנות משירותים נוספים של ביטוחו"ל כמו מענה של נציג מהחברה לכל צורך בעת השהייה בחו"ל.

מאמרים נוספים