ביטוח נסיעות לבלגיה

ביטוח נסיעות לבלגיה

חולמים על ארץ השוקולד? בלגיה היא אחת הפנינות היפות באירופה המציעה לתיירים שפע של אטרקציות בתחומי האדריכלות, הקולינריה, התרבות והאמנות בערים המפורסמות אנטוורפן, בריסל וברוג' היפייפיות לחופשה רומנטית או חופשה משפחתית. אך לפני שאורזים מזוודות וטסים חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לבלגיה.  

 

ביטוחו"ל – השוואת ביטוח נסיעות בקליק

ביטוחו"ל הינו אתר נוח מאד לתפעול דרכו תוכלו להשוות בין חבילות ביטוחי חו"ל השונות המוצעות על ידי חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל. באמצעות מחשבון ההשוואה תוכלו לבנות לעצמכם ביטוח נסיעות לבלגיה לאדם אחד, לזוג או למשפחה שלמה ולבחור את החבילה המשתלמת ביותר מתוך כל האפשרויות וגם לקבל מידע שימושי רב. 

 

בלגיה – ארץ השוקולד והאמנות היפה 

בלגיה הינה אחת הממלכות האירופאיות האחרונות שנותרו לצד אנגליה ומונקו אך המלך שלה, פיליפ, נושא בתפקיד טקסי לרוב והמדינה מנוהלת על ידי פרלמנט. בלגיה עשירה מאד בפניני אמנות, אדריכלות, תרבות קלאסית ומודרנית, אך אחד האלמנטים הבולטים של בלגיה הוא תעשיית השוקולד הנחשבת לטובה בעולם. 

 

ביטוח נסיעות לבלגיה בקלות ובנוחות

באתר תוכלו להרכיב לעצמכם ביטוח נסיעה לבלגיה בנוחות ובקלות רבה בתוך זמן קצר ולהשוות בין החברות המובילות בארץ כגון פספורט קארד, מגדל, כלל ביטוח, הפניקס, מנורה מבטחים והראל. להלן דוגמא להשוואה בין ביטוח נסיעות לאדם יחיד, לזוג ולמשפחה:

נסיעה לבלגיה לשמונה ימים

חברת ביטוח 

פספורט קארד

חברת ביטוח 

הפניקס

חברת ביטוח

מגדל

חברת ביטוח

מנורה מבטחים

חברת ביטוח

כלל ביטוח

חברת ביטוח

הראל

אדם יחיד בן 36


20$

14.4$

14.4$

14$

12.96$

16$

זוג מטיילים בני 40

40$

28.8$

28.8$

28$

26.56$

32$

משפחה בת שני הורים בני 50 ושני ילדים מתחת לגיל 18

80$

57.6$

59.2$

56$

57.28$

64$

 

מהן הרחבות לביטוח נסיעות?

בנוסף לחבילת הבסיס של ביטוח נסיעה לבלגיה אותה קל ונוח יותר להשוות, ישנן גם אופציות להרחבה. האופציות הללו מתאימות באופן ספציפי לאופי הנסיעה, למצב הבריאותי שלכם ולציוד שאיתו אתם מעוניינים לנסוע כדי להעניק לכם כיסוי רחב יותר, לדוגמא, אם יש לכם מחלת לב כרונית, רצוי שתרחיבו את ביטוח הנסיעות לענייני בריאות.

 

הרחבות מומלצות לנסיעה לבלגיה 

מומלץ לשכור רכב על מנת לטייל ברחבי הממלכה, ואם אתם נמצאים כעת בהריון, מומלץ לרכוש הרחבה מיוחדת לחבילת ביטוח נסיעות לבלגיה באירופה לנשים בהריון, כמו כן, תמיד מומלץ לכסות את האפשרות שתחלו בקורונה ואובדן ציוד יקר כמו מחשב נישא או מצלמה מקצועית ולשקול אפשרות לספורט אתגרי.

 

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור 

אף על פי שבבלגיה יש תחבורה ציבורית נוחה, רבים מעדיפים לשכור רכב על מנת לסייר ברחבי העיר בנוחות ואף לצאת החוצה לאיזורים הכפריים. ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור מגינה עליכם במקרים שבהם נגרם נזק לרכב. שימו לב שאם הנזק נגרם כתוצאה מרשלנות או בכוונת מזיד, לא בטוח שחברת הביטוח תסכים לפצות אתכם. 

 

כיסוי לנשים בהריון 

מאחר ובלגיה הינה יעד מושלם למשפחות עם ילדים, אם הינכם כרגע בהריון מומלץ מאד לרכוש ביטוח המכסה טיפולים רפואיים אפשריים הקשורים להריון כאשר הוא עדיין בשליש השני, עד שבוע 32 בעת החזרה לארץ בנוסף לרכישת ביטוח נסיעות כך תוכלו להיות בטוחים שעל כל מקרה של חשש, יש לכם למי לפנות ולקבל טיפול רפואי מקיף בראש שקט. 

 

כיסוי מגן קורונה 

על אף שהקורונה נמצאת בדעיכה, היא עדיין קיימת, ובמקרים שבהם תאלצו לקבל טיפול רפואי עקב הידבקות במחלה או לדחות ולבטל טיסות, תוכלו לקבל פיצוי סביר מחברת הביטוח באמצעות הרחבת ביטוח נסיעות לבלגיה לכיסוי מגן קורונה. 

 

ספורט אתגרי 

בלגיה שופעת אגמים, דרכים כפריות שחולפות בתוך יערות ועמקים, הזדמנויות מצויינות לשייט, לטיול אופניים, אופנועים או רכבי 4X4. על מנת לאפשר לעצמכם את היכולת להיות ספונטיים וזורמים במהלך הטיול, דאגו להרחבה לספורט אתגרי כשאתם רוכשים ביטוח נסיעה לממלכת בלגיה וכך תהיו מכוסים גם בזמן עיסוק בספורט אתגרי. 

 

מה חשוב לבדוק לפני שמחליטים באיזה ביטוח לבחור 

חברות הביטוח השונות מתחרות זו בזו ומציעות לכם חבילות אטרקטיביות פחות או יותר כדי לגרום לכם לבחור בהן, אך הן מצניעות את כל אותן מילים קטנות שעושות את כל ההבדל. כדי לוודא שאתם באמת רוכשים את החבילה המשתלמת ביותר, עליכם להקדיש תשומת לב לא רק למחיר, אלא גם לתוכן הפוליסה:

  • כמה עולה החבילה? המחיר הוא אלמנט חשוב, אין ספק, אך למחיר הזול יש מחיר, והוא בדרך כלל בא על חשבון גובה הכיסוי, לכן חשוב לבדוק מה גובה הכיסוי בכל מקרה של הפעלת הביטוח. 
  • איך יוצרים קשר עם החברה מחו"ל? כשאתם בלחץ ובמצב של חוסר וודאות כי משהו השתבש במהלך הטיול, הדבר האחרון שאתם רוצים לגלות הוא שהדרך היחידה ליצור קשר עם חברת הביטוח היא באמצעות מייל. לא תוכלו לשנות את מדיניות החברה, אבל חשוב לדעת מראש איך מתקשרים ולהחליט בהתאם. 
  • איך מפעילים את הביטוח? חברות מסויימות ייתנו לכם החזר כספי כנגד חשבונית לאחר שתחזרו מהארץ, וחברות אחרות יעניקו לכם כרטיס אשראי זמין שאיתו תוכלו לרכוש כל מה שתזדקקו לו באופן מיידי. 
  • מהו גובה ההשתתפות העצמית? ישנן חברות שעדיין גובות השתתפות עצמית עבור הפעלת הביטוח, מעין 'ביטוח' משל עצמן כדי שלא תמהרו לפנות אליהן על כל דבר קטן. 

 

דוגמא להבדלים בין חברות הביטוח שכדאי להשוות 

כצרכנים אופטימיים אנחנו בסך הכל רוצים לסמן 'ווי' על רכישת הביטוח ולקוות שלעולם לא נאלץ להפעילו, אך הנה דוגמא להבדלים בין הכיסויים השונים אשר יכולים להוות עניין קריטי עבורנו כאשר אנו נקלע לסיטואציה שתאלץ אותנו להפעילו, לדוגמא, כאשר נפספס את הטיסה מסיבה כלשהי ונאלץ לרכוש כרטיס נוסף חזרה לארץ:

 

חברת ביטוח פספורט קארד

חברת ביטוח

מגדל

חברת ביטוח

הפניקס

חברת ביטוח

הראל

חברת ביטוח

כלל ביטוח

כרטיס נסיעה לישראל למבוטח

עד 1,500$ עד 1,000$ למלווה

עד 1,500$

עד 1,500$

עד 1,000$

עד 1,500$ לנוסע ומלווה

 

ביטוחו"ל – משווים בין הביטוחים בקליק אחד 

כדי לדעת מהי חבילת הביטוח הכדאית והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לבלגיה היכנסו לאתר ביטוחו"ל, השוו באמצעות המחשבון חבילת ביטוח ליחיד, לזוג או למשפחה וגלו מהי החבילה הזולה והמשתלמת ביותר עבורכם כדי שתוכלו לצאת לחופשה בבלגיה בראש שקט ולהתמקד בשוקולטריות הרבות באווירה האירופאית הקלאסית הנעימה. 

מאמרים נוספים