ביטוח נסיעות לבאלי

חולמים על נופים קסומים, מעיינות נסתרים, חופים לבנים ויערות טרופיים? באלי היא בדיוק היעד בשבילכם עם איזוטריה קסומה שרק המזרח הרחוק יכול לספק, טבע פראי, אתרים ארכיאולוגיים, ים כחול והמון שלווה. רק כמובן לא לשכוח להשוות ביטוח נסיעות לבאלי בקלות ובמהירות עם ביטוחו"ל.
ביטוח נסיעות לבאלי

באלי אי האלים

באלי הינו אי השוכן לחופי אינדונזיה אשר במזרח הרחוק. האי מתאפיין בטבע בתולי של הרי געש, אגמים ונהרות לצד חופים לבנים בדיוק כמו בסרטים. האי מכיל גם מקדשים הינדויים ומתקיימים בו מדי שנה פסטיבליים צבעוניים המקודשים לאלים עם המון מוסיקה וריקודים מסורתיים, רק לא לשכוח להזמין ביטוח נסיעות לבאלי לפני שטסים.

 

מדוע חשוב להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל?

נסיעה לחו"ל ללא ביטוח תחשוף אתכם להוצאות כספיות ניכרות במידה וחלילה תיפצעו או תאבדו את הכבודה שלכם. הביטוח יכול פשוטו כמשמעו להציל חיים. אף על פי שאינדונזיה הינה מדינה מתויירת מאד, היא עדיין מדינת עולם שלישי עם שירותי רפואה לא מאד מתקדמים. לכן רכישת ביטוח נסיעות לאי באלי הינו הכרחי.

 

מה נותן לי ביטוח נסיעות בסיסי?

ביטוח נסיעות בסיסי יהיה בדרך כלל כמעט זהה בכל החברות המובילות, והוא כולל כמעט את כל מה שתצטרכו בסבירות גבוהה כמו למשל פינוי למיון, פניה לרופא מקומי, בדיקות שונות וגם אשפוז, ובדרך כלל כוללות גם הטסה לארץ או הטסת קרוב משפחה אליכם. זה ביטוח משתלם מאד כשרוצים לחסוך בלי לדאוג בביטוח נסיעות אל באלי.

 

מה נותנות לי ההרחבות?

ההרחבות מתמקדות במה שעלול לקרות לכם באופן ספציפי בגלל אופי הטיול שאתם לוקחים, האיזור שאתם מטיילים בו, המצב הבריאותי הקיים שלכם או מתוך הרצון שלכם להרחיב ולכלול את כל הסכנות האפשריות, לדוגמא: מי שרוצה לצאת לחופשת סקי, רצוי שירחיב לכיסוי ספורט חורף לכיסוי כל תאונת סקי אפשרית.

 

אילו הרחבות כדאי לי להזמין עבור נסיעה לבאלי?

אינדונזיה מתאפיינת בשירותי רפואה ירודים, דרכים לא סלולות, תחבורה ציבורית לוקה בחסר ומזון שעלול לגרום לגירוי במערכת העיכול שלכם, בנוסף לביטוח נסיעות לבאלי מומלץ להתמקד באיתור, חיפוש וחילוץ, בביטול וקיצור הנסיעה בשל סיבות רפואיות, מגן מקיף קורונה, ספורט אתגרי וכל דבר שיכול לכסות מה שתכננתם.

 

כיסוי איתור, חיפוש וחילוץ

באלי הינו אי המאופיין בטבע פראי, ספורט ימי, גלישת מצוקים מרחפנים וסוגי ספורט אתגרי רבים, לכן מומלץ מאד אם אתם חובבי אקסטרים ואתגרים כגון טיפוס הרים ( יש בבאלי הרי געש ) או ספורט ימי, להרחיב את ביטוח הנסיעות לבאלי גם לאיתור, חיפוש והצלה על כל צרה שלא תבוא.

 

ביטול וקיצור הנסיעה בשל סיבות רפואיות

בין אם חליתם לפני הטיסה ובין אם חליתם בזמן השהות בחו"ל, תוכלו לבטל טיסה או לקצר את הנסיעה ולקבל החזר כספי יחסי על התשלומים ששילמתם מראש. במידה והסיבה לביטול או קיצור הנסיעה היא וירוס הקורונה, עליכם להרחיב את ביטוח הנסיעות לבאלי לכיסוי מגן קורונה כדי שתוכלו לקבל טיפול מיטבי.

 

כיסוי מגן קורונה

כיסוי מגן קורונה מתאים לכל יעד ולא רק לבאלי, אבל מומלץ מאד לעשות אותו כיוון שעדיין ישנם יעדים מסויימים הדורשים אותו כתנאי. כמו כן, לא מומלץ לסמוך על שירותי הרפואה של אינדונזיה. היו אחראיים ודאגו לכיסוי מגן קורונה.

 

ביטוח ספורט אתגרי

בעוד שביטוח איתור, חיפוש וחילוץ מכסה הוצאות הקשורות באיתור אדם שאבד איתו הקשר, ביטוח ספורט אתגרי מכסה פציעות שנעשו במהלך טיפוס הרים, גלישת גלים, גלישה ממצוקים, סנפלינג ועוד. באלי הינה אתר המציע שפע של פעילויות בטבע ובים וכדאי שתהיו מכוסים.

 

באלי כנקודת פתיחה לטיול ארוך

האי הקסום באלי יכול להיות נקודת פתיחה מצויינת לטיול ארוך במזרח הרחוק. אם אתם חושבים על נסיעה ממושכת כדאי שתבדקו מול חברת הביטוח שבחרתם מה האורך המקסימלי של ביטוח הנסיעות. כיום רוב חברות הביטוח מבטחות עד 180 יום, אולם בשיחת טלפון אחת ניתן להאריך את התקופה לזמן נוסף אם תזדקקו לכך.

 

אילו עוד הרחבות כדאי לעשות?

הרחבות נוספות אולי יעלו לכם עוד דולר או שניים לאדם, אבל יחסכו לכם המון עוגמת נפש, קשיים וסיבוכים במדינות שאתם אינם דוברים את שפתן ועשויות לפתור לכם בעיות שיתעוררו במהלך הטיול מבלי שתצטרכו להפסיקו. אחת הדוגמאות להרחבות שיכולות להקל עליכם מאד היא ביטוח כבודה וביטול השתתפות עצמית ברכב שכור ואובדן גניבת טלפון נייד ומצלמה.

 

ביטוח כבודה

כשאתם מוסיפים הרחבת ביטוח כבודה לביטוח נסיעות לבאלי אתם דואגים שבמידה וייגרם נזק למזוודות או לציוד שאתם נושאים איתכם או שהם חלילה לא יגיעו ליעדם, תוכלו לרכוש על חשבון חברת הביטוח את כל הדרוש לכם החל מבגדים ועד לכלי רחצה שיאפשרו לכם להמשיך בטיול למרות הפתיחה הלא נעימה.

 

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

כשאתם מרחיבים לביטול השתתפות עצמית ברכב שכור אתם פטורים משלם מכיסכם כל נזק או תקלה שתיגרם לרכב אותו שכרתם בתנאי שלא נגרם במזיד. מדובר בדרך כלל על תאונות קלות, פגמים קלים או שריטות שייגרמו לכם בדרכים עקלקלות ולא לגמרי סלולות באיזור כמו באלי. לכל חברת השכרת רכב מדיניות משלה לגבי 'נזק', שיכול להיות גם כתם בריפוד.

 

אובדן וגניבת טלפון נייד

כשאתם רחוקים מהבית, פעמים רבות הטלפון הנייד שלכם הוא אמצעי הקשר היחיד שלכם עם העולם. כיסוי אובדן וגניבת טלפון נייד אולי לא יחזיר לכם את הטלפון שלכם, אבל הוא יאפשר לכם לרכוש אחד חדש במהירות ובנוחות. זכרו תמיד לשמור את התמונות והדברים החשובים בענן כדי שתוכלו לשחזר אותם, ומומלץ מאד לנעול מסך.

 

אובדן וגניבת מצלמה

באלי הוא אי המצטיין בשקיעות וזריחות קסומות ונופים מופלאים חגיגה אמיתית לכל חובבי הצילום. במידה והבאתם איתכם מצלמה מקצועית יקרה, מומלץ לבטח אותה. הוספת הרחבת כיסוי גניבת מצלמה יאפשר לכם לרכוש אחת חדשה ולשכוח שכל זה קרה. רק הקפידו לשמור את כרטיסי הזכרון מחוץ למצלמה כדי שהתמונות המדהימות שלכם לא יאבדו.

 

עם ביטוחו"ל הרבה יותר קל

באמצעות השוואה פשוטה בין חברות הביטוח לחו"ל תוכלו לגלות איזו עסקה מתאימה לכם ביותר עבור ביטוח נסיעות לבאלי. תוכלו להזמין חבילה בסיסית והרחבות על פי רצונכם בקלות ובנוחות רבה ולגלות מהי חבילת הביטוח הזולה והמשתלמת ביותר. כל שתצטרכו לעשות זה להקליד את הקריטריונים הנדרשים ומיד תקבלו הצעות להשוואה.

מאמרים נוספים