ביטוח נסיעות לסטודנטים

הסמסטר נגמר, סיימתם את תקופת המבחנים והגיע הרגע שחיכיתם לו כל השנה, החופשה. תכננתם את הטיסה, בחרתם יעד, קניתם כרטיסים ותכננתם את הטיול לפרטיו הקטנים. אך, לפני שאתם עולים על הטיסה ושוכחים מהכל, אל תשכחו להשוואת ולעשות ביטוח נסיעות לסטודנטים.
ביטוח נסיעות לסטודנטים

חופשת הקיץ בפתח וזהו הזמן המושלם עבור סטודנטים לטוס לחו"ל ולנוח אחרי שנת הלימודים.  מרבית הסטודנטים יבחרו לחסוך בעלויות ככל הניתן וזאת בכדי לאפשר לעצמם נופש ארוך ומהנה ככל הניתן.

דרכי החיסכון המוכרות ביותר הינן טיסות בלואו קוסט, חיפוש דילים בדקה ה-90 ובחירת ביטוח נסיעות לסטודנטים הזול ביותר שניתן. למרות החיסכון האפשרי בכסף, בחירת ביטוח לחו"ל זול, עשוי לעלות ביוקר. אם כך, איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל לסטודנטים בצורה נכונה? ואיפה כן ניתן לחסוך?

 

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל עבור סטודנט?

ביטוח נסיעות לחו"ל מבטח אתכם על עשרות ואף מאות מקרי חירום אשר יכולים להתרחש במהלך טיסה לחו"ל. בין אם מדובר על פציעה בתאונת דרכים, מחלה, פציעה בעת ביצוע פעילות אתגרית, צורך חילוץ והצלה או אובדן וגניבה של כבודה.

 

הזול שיכול לעלות ביוקר – או למה לא כדאי לבחור בהצעה הזולה ביותר?

סטודנטים רבים רוצים לחסוך בעת הטיסה לחו"ל ולכן בוחרים בביטוח לחו"ל לסטודנטים הזול ביותר שניתן למצוא. אומנם בטווח הקרוב מדובר בהחלטה טובה שתחסוך לכם כמה עשרות דולרים לכל תקופת הנסיעה (סך החסכון תלוי בסוג הביטוח ואורך הטיול). אך, במקרה הצורך הביטוח עשוי להיות לא מקיף מספיק ולא לעמוד בנדרש לכם.

חשוב לבחור את ביטוח לא רק בהתאם למחירו אלא גם לפי פרמטרים חשובים אחרים כמו אופי הטיול שלכם, אפשרויות יצירת הקשר שנוחות לכם ודרך התשלום האפשרית במקרי הצורך.

 

התאימו את הביטוח לאופי הטיול שלכם

ביטוח הנסיעות לחו"ל הבסיסי מכיל בתוכו ביטוח רפואי כללי, פינוי והטסה רפואית, טיפולי חירום דנטליים ועוד סעיפים שונים שרובם קשורים למקרי חירום רפואי, הטיפול בהם ומעטפת נדרשת נוספת. מלבד הביטוח הבסיסי שנדרש לכל מי שנוסע לחו"ל, חשוב לשים לב אילו הרחבות מומלץ וחשוב לעשות בהתאם לאופי הטיול שלכם.

 

ספורט אתגרי

ההרחבה הראשונה הינה הרחבה של ספורט אתגרי. ספורט אתגרי מוגדר מעט שונה בין פוליסות שונות, אך באופן כללי ניתן להכליל בתוך סעיף זה פעילויות כמו צניחה חופשית, בנג'י, ספורט ימי ואף נסיעות שטח. אם אתם מתכננים לבצע אחת מהפעילויות המוגדרות כספורט אתגרי, חשוב מאוד לרכוש את ההרכבה הזו. חשוב לדעת כי הביטוח הבסיסי אינו מכסה מקרי חירום רפואיים שנגרמו כתוצאה מספורט אתגרי.

 

ספורט חורף

ההרחבה של ספורט חורף דומה מאוד לזו של ספורט אתגרי. מדובר על כל פעילויות ספורט החורף שכוללות בתוכן סקי, סנובורד, מגלשיים ועוד. אם בחרתם בטיול סקי בהרים חשוב מאוד לרכוש ביטוח זה.

 

ביטול השתתפות עצמית במקרה תאונה ברכב שכור

הרחבה שרבים לא מכירים הינה ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה ברכב שכור. רבים בוחרים לשכור רכב ולנסוע בין אזורים שונים במדינה או במדינות אליהן טסו. במקרה של תאונה, שוכר הרכב יידרש בתשלום של השתתפות עצמית על הנזק. הרחבה זו מכסה את התשלום הדרוש ויכולה לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים.

 

הרחבה על כבודה – מומלץ או מיותר?

הרחבה שנטולה במחלקות הינה ההרחבה של אובדן וגניבה של כבודה. בחודשים האחרונים,  אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים בהם כבודות נאבדות בשדות התעופה השונים בעולם וזאת בנוסף למקרי גניבה שעשויים להתרחש בכל רחבי העולם. לכן, מומלץ שלא לוותר על הרחבה זו ולרכוש אותה.

שימו לב כי ישנן חברות ביטוח שהפוליסה שלהן כוללת גם כיסוי על שחזור מסמכים ואיחור של הגעת הכבודה. דבר שעשוי להועיל מאוד במקרה של גניבת מסמכים או של עיכובים משמעותיים בהגעת הכבודה.

 

ומה בנוגע לטלפון הנייד או מחשב?

במקרה של הרחבת כבודה בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל עבור סטודנטים ישנו נושא נוסף שחשוב לשקול והוא הרחבות ייעודיות לטלפון הנייד או למחשב. הרחבות אלו רלוונטיות כאשר יש ברשותכם מכשירים יקרים יחסית. חשוב לשים לב לגובה ההחזר שניתן במקרה של אובדן וגניבת המכשיר וכן לוודא כי הפוליסה מכסה גם מקרים של אובדן ולא רק מקרים של גניבת המכשיר.

 

מקיף קורונה

נכון לאוגוסט 2022 נראה כי התרגלנו לחיים בצל הקורונה, מרבית המדינות הורידו את כלל או לכל הפחות מרבית המגבלות בשטחן ונראה כי חזרנו לשגרה. אך, השנתיים האחרונות לימדו אותנו ששינויים בהנחיות עשויים להיות מהירים ואף לתפוס אותנו כאשר אנחנו מטיילים בחו"ל. לכן, ולמרות העובדה שמדובר על תוספת משמעותית לעלויות, מומלץ לא לוותר על הרחבת מקיף קורונה לביטוח נסיעות לחו"ל עבור סטודנטים.

 

שימו לב לדרך קבלת השירות מחברת הביטוח

סטודנטים רבים הטסים לחו"ל בוחרים שלא לעשות חבילת שיחות בחו"ל ולא לרכוש סים מקומי ולהתבסס על תשתיות Wi-Fi. במקרים אלו חשוב לוודא כי חברת הביטוח שבחרתם מספקת שירות פנייה לנציג גם בדרכים דיגיטליות שונות.

דרכי יצירת הקשר הנפוצות ביותר בתחום הדיגיטל הינן שיחת WhatsApp עם נציג, פנייה בפייסבוק ואף פנייה דרך אפליקציה ייעודית. חשוב לדעת כי גם לחברת ביטוחו"ל יש מוקד הפעיל 24/7 שמעניק מענה ללקוחות כל חברות הביטוח אשר עשו את הזמנתם דרך האתר של ביטוחו"ל.

 

נוחות התשלום

אלמנט חשוב נוסף שנדרש לזכור כאשר בוחרים חברת ביטוח לצורך רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לסטודנטים הינה דרך התשלום במקרה של טיפול רפואי בחו"ל. ישנן חברות כמו פספורטקארד או כלל ביטוח אשר מספקות למבוטח כרטיס אשראי שמוטען במידת הצורך במחיר הטיפול הנדרש וכך המבוטח משלם על הטיפול.

באופן הזה המבוטח אינו נדרש להוציא כסף מכיסו האישי במהלך הטיול או להתעסק בקבלת החזרים לאחר חזרתו. נוסף לכך, ישנן חברות המחזירות את חלק מהתשלום דרך הביט או לחשבון הבנק כבר בזמן הנופש, כדוגמת חברת הראל.

 

ביטוחו"ל הדרך הקלה והפשוטה ביותר לקבל

ביטוחו"ל מעניק לכם מנוע השוואה מהיר ופשוט לצורך השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח הגדולות בשוק, כמו גם אפשרות לבצע הזמנה מהירה ופשוטה של ביטוח הנסיעות לסטודנטים שתבחרו בו. באתר ניתן לראות את כלל ההרחבות העיקריות הנדרשות ולבחון את המחירים לפני ואחרי הוספת ההרחבות.

מאמרים נוספים