ביטוח נסיעות לוייטנאם

וייטנאם הינה אחת המדינות האקזוטיות והמרתקות ביותר במזרח הרחוק והיא הפכה מכבר ליעד פופולארי מאוד בקרב כל פלגי האוכלוסייה בישראל. אך, מדובר במדינה במזרח הרחוק, עם תשתיות ורפואה התואמת את שכנותיה ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם מכוסים ומוגנים באמצעות ביטוח נסיעות לוייטנאם.
ביטוח נסיעות לוייטנאם

וייטנאם הינה אחת המדינות היפיפיות ביותר במזרח אסיה. מדובר במדינה שמחברת בה ניגודיות רבות כמו אזורים צפופים אל מול אזורים מבודדים, חופים קסומים אל מול אזורים הררים וירוקים. אך, בתוך כל אלו, מדובר במדינה עם תרבות ענפה וקסומה, אוכל מסורתי ואקזוטי ותחום תיירות ענף מאוד.

אך, עדין מדובר בטיול למזרח הרחוק, עם כל היתרונות והחסרונות שבכך, לכן אתם חייבים להיות מבוטחים בביטוח נסיעות לוייטנאם, אשר יגן עליכם ויכסה אתכם בכל מקרה רפואי שאתם עשויים להיקלע אליו.

 

וייטנאם – היופי שבמזרח הרחוק

וייטנאם שוכנת בדרום מזרח אסיה וגובלת בסין, לאוס, קמבודיה ומפרץ טונקין. המדינה כוללת בתוכה נופים מהממים, שונים ומגוונים, תרבות מרתקת, היסטוריה הנפה וגם מאכלים אקזוטיים וייחודיים. 

אך, יחד עם היופי שלה, מגיעות גם הסכנות הטמונות בעובדה שמדובר במדינה מהמזרח הרחוק. החל מתנאי היגיינה נמוכים מאלו שאנחנו רגילים אליהם במערב ועד לאזורים רחוקים ומבודדים שאינם מאפשרים גישה מהירה וקלה לשירותי רפואה. בשל כל אלו, רכישת ביטוח נסיעה לוייטנאם הינה בגדר חובה.

 

מה חשוב לדעת על ביטוח נסיעות לוייטנאם?

ביטוח טיסה לוייטנאם הינו ביטוח חובה לכל מי שבוחר לבקר במדינה. מעבר לכך, חשוב לזכור כי ביטוח הנסיעות מתחלק לביטוח בסיסי ולהרחבות שונות. הביטוח הבסיסי כולל כיסוי בגין מקרים רפואיים שונים וכן בגין תהלכים הנלווים למקרים אלו, כמו הצורך בפינוי, הטסה רפואית או שהייה ממושכת יותר בוייטנאם כתוצאה מהאירוע הביטוחי. 

מעבר לכך, ישנן הרחבות רבות שחשוב להכיר ולהתאים אותן למצבכם הרפואי ולטיול שלכם. הרחבות אלו כוללות הרחבה בגין חילוץ והצלה, הרחבה עבור כבודה והרחבה של בספורט אתגרי.

 

חילוץ והצלה – אל לכם לוותר על הרחבה זו

ההרחבה הראשונה ואולי החשובה ביותר כאשר עושים ביטוח נסיעות לוייטנאם, הינה הרחבה עבור חילוץ והצלה. הרחבה זו מספקת לכם כיסוי והפעלה של חברת חילוץ בכל מקרה של אסון טבע או תאונה באזור מרוחק. וייטנאם הינה מדינה שבה חלק ניכר מהשטח שלה מרוחק מהערים הגדולות ובטיולים ברחביה אתם עלולים למצוא את עצמכם נדרשים לעזרה זו. לכן, חשוב מאוד לא לוותר על הרחבה זו. 

גם אם התכנון שלכם הוא לטייל רק באזורים מתויירים מאוד ובסביבה של הערים הגדולות, חשוב לוודא כי רכשתם הרחבה זו למקרים של אסונות טבע, מהומות או מקרי קיצון נוספים.

 

אל תשכחו את הכבודה שלכם

הרחבה חשובה נוספת הינה הרחבה למקרים של אובדן וגניבה של כבודה. כאשר טסים לוייטנאם, נרצה לקחת איתנו את כלל המסמכים החשובים, טלפון נייד וגם פריטים יקרי ערך נוספים. חשוב לוודא כי אתם מכוסים למקרים של אובדן הכבודה שלכם, כך שתוכלו לרכוש את המוצרים והחפצים שחסרים להם ללא בעיה.

נוסף לכך, חשוב מאוד לוודא כי הביטוח שרכשתם כולל בתוכו גם כיסוי עבור עיכוב בהגעת הכבודה, היות ומדובר בבעיה כלל עולמית שהתגברה בשנה האחרונה ולא נראה שצפויה להיפתר בהקדם.

 

מסמכים חשובים

כשאתם רוכשים כיסוי ביטוחי, עם הרחבה עבור כבודה, בחנו האם חברת הביטוח מכסה גם אובדן וגניבה של מסמכים חשובים. כיסוי זה יכול לעזור מאוד במקרים של כייסות או פשוט אובדן מצער.

 

הרחבה עבור טלפון נייד או מחשב נייד

שימו לב, כי ההרחבה של כבודה, אינה כוללת בתוכה כיסוי עבור מוצרים אלקטרונים שונים כמו טלפון נייד או מחשב נייד. מומלץ מאוד לעשות ביטוח גם למוצרים אלו וזאת בכדי להימנע מעוגמת הנפש שעשויה לפקוד אתכם במקרה של אובדן או גניבה של הטלפון הנייד.

 

הרחבה של ספורט אתגרי – חשובה בכל סגנון של טיול

מרבית האטרקציות בוייטנאם נחשבות לספורט אתגרי. בקטגוריה זו נכללות כל הפעילויות הקשורות בספורט ימי, צלילות, טרקים, רכיבה על אופנועי שטח, נסיעות בשטח בג'יפים ועוד. 

גם אם אינכם מתכננים לבצע ספורט אתגרי באופן ישיר, חשוב לוודא כי ההגעה לעיירות בהן תרצו לבקר אינה כוללת נסיעה בדרכי עפר או נסיעה בג'יפים כי אלו נכללים גם כן בקטגוריה של ספורט אתגרי. הדבר נכון גם לפעילויות ימיות שונות שנראות לנו פשוטות כמו בננות או גלישה.

 

אל תשכחו להתאים את הביטוח למצבכם הרפואי

וייטנאם ממזמן אינה נחלתם רק של המוצ'לרים בטיול אחרי צבא, היא הפכה ליעד אהוב גם לטיולים מאורגנים, לטיולי זוגות ולטיולים לכל המשפחה. לכן, חשוב מאוד לוודא כי הביטוח שבחרתם מותאם לכל הטסים, בין אם יש להם מחלות רקע ובין אם מדובר בנשים בהריון.

 

הרחבות בגין מצב רפואי קיים

מצב רפואי קיים מוגדר בצורה מעט שונה בין חברת ביטוח אחת לשנייה. אך, באופן עקרוני ניתן להגדיר זאת בתור אשפוזים בתקופה שלפני הטיסה, החמרה במצב בריאותי או מחלה כרונית מסוימת. כל חברת ביטוח מגדירה את רשימת המחלות שמוגדרות כמצב רפואי קיים בצורה שונה ובהתאם למדיניות שלה וחשוב לבחון את התנאים הללו בטרם רכישת הביטוח. 

כמו כן, חשוב לדעת כי ללא כיסוי זה, במקרים בהם תדרשו בטיפול רפואי אתם עשויים לא להיות זכאיים לכיסוי הביטוח היות והפגיעה החדשה נובעת מהמצב הרפואי הקיים או כי מדובר בהחמרה שלו.

 

הרחבה לנשים בהריון

הרחבה נוספת שהינה חשובה מאוד בתחום הבריאות הינה הרחבה עבור נשים בהריון. נשים בהריון צריכות להקפיד על היגיינת המזון ולהימנע ממזונות לא מבושלים ומזונות נוספים. חשוב לזכור, כי בוייטנאם, נושא היגיינת המזון הינו פחות מזה שבארץ ואנשים רבים סובלים מקלקולי קיבה ואף מווירוסים. 

חשוב לוודא כי אתם רוכשים הרחבה זו אשר תאפשר לכם לקבל סיוע וכיסוי עבור מקריים רפואיים הקשורים בהריון עצמו או עשויים לפגוע בהריון.

 

דרכי התשלום במקרים ביטוחיים

כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לוייטנאם חשוב מאוד לוודא שאתם יודעים כיצד תדרשו לשלם במקרה ביטוחי. ישנן חברות שמעניקות כרטיסי אשראי נטענים ומטעינות אותם בהתאם לנדרש לאחר שיחה עם נציג. מדובר בשיטה נוחה מאוד, אך חשוב לוודא כי במרכז הרפואי אליו הגעתם ניתן לשלם באשראי. ישנן גם חברות שמעבירות בביט חלק מההחזר, מדובר בתהליך נוח מאוד, אך עדין תדרשו לשלם מכיסכם ברגע האמת וחשוב להיות מוכנים לכך.

כמובן שחשוב לדעת גם מהן דרכי ההתקשרות שעומדים בפניכם אל מול חברות הביטוח. לא בכל האזורים בוייטנאם תהיה לכם גישה לקליטה סלולרית או מנגד חיבור לאינטרנט. לכן, חשוב להכיר את כל אפשרויות ההתקשרות עם חברת הביטוח וכן, מה עליכם לעשות אם אתם נדרשים בטיפול רפואי אך אינכם יכולים ליצור קשר עם חברת הביטוח ברגע האמת.

 

ביטוחו"ל – הדרך הקלה והמהירה לעשות השוואת ביטוח נסיעות לוייטנאם

בחירת ביטוח הנסיעות לוייטנאם הינה החלטה חשוב מאוד שיש לבצע בכובד ראש. חשוב מאוד לוודא כי הביטוח מכסה אתכם על כל צרכיו ומעבר לכך, כי חברת הביטוח מתאימה לכם וליעד שבחרתם. נוסף לכך, חשוב לוודא כי מחיר הביטוח שבחרתם הינו הוגן וכי אתם מקבלים תמורה נאותה לתשלום. את כלל ההשוואות הללו תוכלו לעשות בלחיצת כפתור מהירה באתר ביטוחו"ל. כולל קבלת המלצה על הביטוח המתאים והמשתלם לכם ביותר. 

מאמרים נוספים