ביטוח נסיעות לקנדה

קנדה נחשבת למדינה השנייה בגודלה בעולם ועם צפיפות האוכלוסיה הקטנה ביותר. עובדות אלו הופכות כל טיול לקנדה לנסיעה מלאה בטבע, אגמים, בעלי חיים ונופים מרהיבים. עכשיו אחרי תכננתם הכל, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לקנדה.
ביטוח נסיעות לקנדה

הקורונה כבר נראת מאחורינו כלא הייתה, השמיים פתוחים ואפשר סוף סוף לטוס לחופש שכל כך חיכינו לו. קנדה הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האהובים על ישראלים רבים. נסיעה לקנדה מאפשרת להכיר תרבויות חדשות, לחוות נופים מרהיבים, שונים ורבים ללא יציאה מגבולות המדינה. אך, חשוב מאוד לא לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות לקנדה אשר יותאם לטיול ולצרכים שלכם.

 

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לקנדה

כל תושב ישראל מכוסה בביטוח בריאות ממלכתי המעניק לו טיפול רפואי נדרש. ביטוח זה לא חל בעת טיסה לחו"ל, כבני אדם יש לנו נטייה לחשוב שהכל יהיה בסדר ולא לחשוב על מקרי חירום ולכן ישנה נטייה להימנע מרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, אך, הביטוח מגן עליכם ומפצה אתכם במקרים רבים של מחלה, תאונה ואף אובדן כבודה ולכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות ייעודי לקנדה כדי לאפשר לכם לטוס בראש שקט ולהנות לאורך כל הטיול.

 

מה כולל ביטוח טיסה לקנדה?

לחברות הביטוח אין חבילה ייעודית לטיסה לקנדה, היות ונסיעה לקנדה יכולה להיות שונה משמעותית בהתאם לאופי הטיול שתרצו, לגיל המטיילים ולמצבם הרפואי. אצל כל חברות הביטוח ישנו ביטוח טיסה לקנדה בסיסי ונוסף אליו קיימות הרחבות שונות שניתן להוסיף בהתאם לצורך האישי שלכם.

מבחינת הביטוח הבסיסי, הוא מכסה טיפולים רפואיים דחופים, רכישת תרופות, אשפוז, פינוי יבשתי, אווירי או ימי, הטסה רפואית לארץ, הטסה של בן משפחה לקנדה ואף מקרים של הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל.

 

קנדה, יותר מרק חוויה אחת – זכרו להתאים ביטוח חו"ל לקנדה לאופי הטיול שלכם

טיסה לקנדה יכולה להיות שונה משמעותית בהתאם לסוג הטיול שתבחר ואף בהתאם לאזור במדינה שתגיעו אליו. למשל נסיעה למערב קנדה תביא אתכם לאזורים מושלגים של הרי הרוקי, לעומת זאת נסיעה לצד המזרחי תביא אתכם לטורונטו ולביקור במפלי הניאגרה.

 

הרחבת ספורט חורף

הרחבה של ספורט חורף מבטחת אתכם בכל מקרה של פציעה שנגרמת בעת ביצוע ספורט חורף, כמו סקיי, מגלשיים ועוד. רחבה זו עשויה להתאים למי שנוסע לאזורים המושלגים של המדינה.

 

הרחבה למשכירי רכב

הרחבה נוספת שיכולה להיות חשובה בקנדה הינה ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה ברכב שכור. כשמה כן היא, והרחבה זו מתאימה למי שמשכיר רכב ונוסע ברחבי המדינה.

 

הרחבה עבור ספורט אתגרי

הרחבה של ספורט אתגרי מתאימה למי שרוצה לבצע אטרקציות אתגריות שונות כדוגמה ספורט ימי, סנפלינג, טיפוס הרים, רכיבת שטח ועוד.

 

אל תשכחו את ביטוח הכבודה

טיול בקנדה נמשך בדרך כלל לקופה של מספר שבועות עד מספר חודשים. בטיולים מהסוג ובעיקר אם אתם מתכננים לעבור בין אזורים שונים של המדינה תדרשו לציוד רב יחסית שחלקו עשוי להיות יקר יחסית. לכן, חשוב לא לשכוח להוסיף הרחבה של אובדן או גניבה של כבודה.

 

התאימו את הביטוח הטיסה לקנדה לבני המשפחה

מלבד ההתאמה לסוג הטיול ולמיקומים שאליהם תסעו, חשוב מאוד להתאים את פוליסת הביטוח גם להרכב הנוסעים ולמצבם הבריאותי. כדוגמה בני הגיל השלישי יידרשו כמעט תמיד להוסיף לביטוח הנסיעות לקנדה גם הרחבה של החמרה של מצב קיים, כשהם יהיו מבוטחים גם במקרה של החמרה במחלה או בפציעה קיימית.

 

איך לבחור פוליסת ביטוח לנסיעה לקנדה?

ישנה חשיבות גדולה לבחור בפוליסת ביטוח נסיעות לקנדה אשר תתאים לצרכים שלכם, מלבד בחינת ההרחבות השונות אשר קיימות, חשוב גם לעשות השוואה בין חברות הביטוח השונות ולהבין מה כל אחת מציעה ומהו מחיר הפוליסה.

 

שימו לב לדרך התשלום עבור הטיפול הרפואי

האלמנט הראשון שצריך לבחון הינו דרך התשלום עבור הטיפול הרפואי. כיום ישנן מספר חברות אשר מעניקות ללקוחות שלהן כרטיס אשראי נטען שדרכו הלקוח יכול לשלם במקרה הצורך ולאחר שיחה עם נציג. החלוצה בתחום הכרטיסים הינה פספורטקארד שאליה הצטרפו מספר חברות נוספות.

בביטוחים של שאר החברות הלקוח נדרש בדרך כלל לשלם בעצמו את התשלום, אלא אם כן חברת הביטוח יצרה קשר עם הגורם הרפואי ושלחה התחייבות לתשלום.

 

זמינות חברת הביטוח ודרך ההתקשרות

אלמנט חשוב נוסף הינו זמינות חברת הביטוח ודרך ההתקשרות מולה. כיום, כל החברות מעניקות ללקוחות שלה שירות טלפוני לשיחה עם נציג 24/7. מומלץ לדעת כי גם חברת ביטוחו"ל מעניקה שירות מהסוג ללקוחות כל חברות הביטוח אשר רכשו דרכה את הביטוח. חשוב לוודא כי מלבד פנייה טלפונית יש גם אפשרויות פנייה בדרכים דיגיטליות כמו פייסבוק, וואטסאפ ועוד.

 

השתתפות עצמית

בחנו את גובה ההשתתפות העצמית שחברת הביטוח קובעת. מרבית חברות הביטוח המרכזיות אינן דורשות השתתפת עצמית, כדוגמה פספורטקארד, מגדל או הפניקס. לעומתן הראל וכלל דורשות 50 דולר השתתפות עצמית.

 

המחיר הוא לא הכל

רבים בוחרים את ביטוח הנסיעות בתור הזול ביותר, אך השוואה טובה בין סעיפי הביטוח יראו כי גובה הכיסוי (בסעיפים ספציפיים) והסעיפים הכלולים בביטוח משתנה בין ביטוח לביטוח והביטוח הזול ביותר לא בהכרח יהיה הטוב ביותר עבורכם. ההבדל במחירים בין חברות הביטוח השונות עומד על כ-1$ ליום, שאומנם מדובר בסכום גדול כאשר מדובר על טיול ארוך, אך שווה להשקיע מספר דולרים נוספים ולקבל ביטוח מקיף ומתאים יותר לצרכים שלכם.

השוואה בין מחירי ביטוח בסיסי עבור טיסה לקנדה

  פספורטקארד מגדל הפניקס הראל כלל ביטוח
מחיר ביטוח לקנדה ליום ($) 3.20 2.20 2.00 2.20 2.70

 

ביטוחו"ל – הדרך הקלה והטובה להשוות ביטוח נסיעות לקנדה

ביטוחו"ל הינו מנוע השוואת מחירים והשוואת נתונים בין חברות הביטוח הגדולות לצורך רכישה של ביטוח נסיעות לקנדה. דרך ביטוחו"ל תוכלו במספר לחיצות כפתור להכניס את המידע האישי שלכם, לבחור יעד ולהוסיף את ההרחבות שדרושות לכם. בסיום תהליך הבחירה תקבלו את השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח, כולל את המלצת המערכת בהתאם לתנאים הדרושים. באתר ביטוחו"ל תוכלו לרכוש את הפוליסה הדרושה לכם בלחיצת כפתור.

מאמרים נוספים