כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום? המאמר שיעשה לכם סדר

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום? המאמר שיעשה לכם סדר

כולם יודעים עד כמה חשוב להוסיף ביטוח לכל טיול, אבל לא כולם יודעים כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום. ובכן – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכתבה זו, נעשה לכם סדר בכל הבלאגן, ונסביר לכם כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ביום בכל חברה, וכמובן איך תוכלו לבחור בעצמכם את הביטוח שהכי מתאים לכם.

 

ביטוחו"ל בקליק – השוואת מחירים פרקטית בלחיצת כפתור

השוואת מחירים בין חברות ביטוח מעולם לא הייתה פשוטה יותר. באמצעות ביטוחו"ל בקליק, תוכלו לקבל את המחירים העדכניים בזמן אמת, ולהשוות בין אפשרויות אטרקטיביות בהתאם לסוג הנסיעה והיעד שלכם. אז אם גם אתם רוצים לבחור נכון את הביטוח האידיאלי עבורכם – ביטוחו"ל בקליק הוא בהחלט הבחירה הנכונה בשבילכם. 

 

קצת על ביטוחי נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד בעיקר להגן עליכם במהלך הטיסה שלכם. בכל מקרה בו תמצאו את עצמכם נאלצים לשלם על הוצאות שלא תוכננו מראש כמו הוצאות בשל מצב רפואי, אובדן כבודה או נזק שנגרם לה, צורך חירום לבטל את הטיסה וכדומה – המשמעות עלויה להיות דרסטית מבחינת המחיר שתשלמו. אולם, אם לוקחים בחשבון כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום בממוצע בהשוואה לגובה העלויות האלו במידה ואין לכם כיסוי ביטוחי – מיד מבינים עד כמה ביטוח יכול לחסוך לכם.

 

מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל?

חשוב להדגיש כי כל פוליסת ביטוח מותאמת באופן אישי ללקוח, וכך גם בנוגע להרחבות שהוא בחר עבור הנסיעה שלו. לכן, לפני שאתם בודקים כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום בהתאם לחברת הביטוח שתבחרו ובהתאם ליעד שלכם, מומלץ קודם כל לבדוק האם הביטוח מכסה כל מה שצפוי לכם במסגרת הנסיעה, והאם הוא מתאים לטיול הספציפי שלכם. חשוב לשים דגש על כיסוי רפואי, בייחוד אם ידוע לכם על מצב רפואי שקיים שעשוי להשפיע על כך. אולם, חשוב גם לקחת בחשבון כי מצב רפואי קיים עשוי לבוא לידי ביטוי בעלות גבוהה יותר מצד חברת הביטוח.

 

אז כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום?

באופן כללי, המחיר הממוצע של ביטוח נסיעות נע בין 2 ל-2.5$ פר יום עבור נוסעים שגילם הוא פחות מ-60. מעל גיל 60 המחיר יהיה מעט גבוה יותר, זאת בשל סיכונים רפואיים רבים יותר שבדרך-כלל מגיעים עם גילאים מבוגרים. חשוב להדגיש כי יש לא מעט פרמטרים אשר עשויים להשפיע על מחיר ביטוח הנסיעות, וכן גם כדאי לקחת בחשבון כי מדובר במחיר הממוצע של כיסוי ביטוח נסיעות בסיסי ללא הרחבות כאלו או אחרות, אותן תמיד נמליץ לכם להוסיף בהתאם לסוג הטיול שלכם.

 

דוגמאות של הרחבות נלוות

הנה כמה דוגמאות של הרחבות נלוות פופולריות, אותן כדאי לשקול להוסיף עבור סיטואציות מסוימות וסוגי טיול ספציפיים:

  • הרחבת ביטוח כבודהבדרך כלל, ביטוח כבודה אינו נכלל במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי, אם כי קיימות חברות מסוימות המציעות ביטוח כזה גם במסגרת המסלול הבסיסי. בקצרה, ביטוח כבודה הוא בעצם ביטוח על המטען שלכם, כך שתוכלו לקבל החזר ופיצויים בכל מקרה בו הכבודה שלכם אבדה, נגנבה או לסירוגין, נגרם לה נזק כזה או אחר. מומלץ מאוד לשקול להוסיף הרחבה זו במידה ואתם לוקחים איתכם לטיול שלכם חפצים יקרי ערך. 
  • ביטוח צד ג'ביטוח צד ג' לחו"ל בעצם מכסה אתכם בכל מצב בו גרמתם נזק לאדם אחר או לרכוש שלו. ככלל תמיד מומלץ ללכת על ההרחבה הזו, מאחר ואין לדעת מתי תיקלעו לתאונה או לסיטואציה בלתי צפויה, ואילו במקרים כאלו המשמעות של למצוא את עצמכם צריכים לשלם פיצויים לאדם אחר ללא כיסוי ביטוחי הולם עשויה לבוא לידי ביטוי בעלות אסטרונומית, ממנה נרצה להימנע מראש.
  • ביטול נסיעהבמידה וידוע לכם על מצב רפואי קיים, מצב חירום במשפחה וכדומה שבגללם ייתכן כי תצטרכו לבטל את הטיסה שלכם – כמובן שאנו ממליצים לכם להוסיף גם ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. למעשה, ביטוח זה כולל החזר הוצאות בגין ביטול נסיעה, אך לא רק של כרטיסי הטיסה עצמם – אלא גם של כל השירותים הנלווים אותם רכשתם במסגרת הטיול המתוכנן שלכם, גם של כרטיסי בית המלון, כרטיסים למופעי בידור וכדומה.

 

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום? הגיע הזמן להשוות 

כאשר אתם רוצים לדעת כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום, כמובן שתצטרכו לערוך השוואת מחירים מקיפה בין כל החברות השונות. ובכן, השוואת מחירים כבר אינה מסובכת – זאת בזכות המחשבון של ביטוחו"ל בקליק. מדובר במחשבון מתקדם ועדכני, באמצעותו תוכלו למצוא את הביטוח הכי משתלם עבורכם תוך כמה לחיצות כפתור בודדות! אז אם גם אתם רוצים למצוא את הכיסוי הביטוחי האידיאלי עבור החופשה הבאה שלכם, ולא אוהבים לבזבז יותר מדי זמן על השוואות – אין ספק כי ביטוחו"ל בקליק הוא הבחירה המושלמת בשבילכם. 

תוכלו לקבל החזר על הוצאות רפואיות בחו"ל על ידי יצירת קשר עם חברת הביטוח שלכם. חברות ביטוח מסוימות עובדות עם מוקד אותו מפעילים נציגים 24/7, אחרות עובדות באמצעות אפליקציה מקוונת וכדומה. 

לא, הפוליסה נכנסת לתוקף ותנאיה נקבעים באופן מוחלט עם היציאה מהארץ, ולכן חשוב לדעת כי תוכלו לשנות את תנאי הפוליסה, להוסיף הרחבות וכדומה עד 6 שעות מהמראת הטיסה. על כן, חשוב מאוד לבדוק היטב את תנאי הפוליסה שבחרתם, ולוודא כי זו אכן הבחירה שמתאימה לכם, לפני שיהיה מאוחר מדי. 

אפשר בהחלט לבטל ביטוח שכבר נעשה, אך בדיוק כמו שינוי הפוליסה – גם הביטול שלה אמור להיות לפני היציאה מהארץ, כמובן בתנאי שלא הוגשה תביעה בגין סעיף ביטול נסיעה, ובהתאם לתנאי הפוליסה הספציפית שלכם. 

כן, בהחלט ניתן לרכוש פוליסת ביטוח כל עוד הטיסה של המבוטח עוד לא עזבה את הארץ. אמנם, אנחנו לא ממליצים על כך, אלא ממליצים לכם לרכוש מראש ואף לרכוש פוליסת ביטוח בסמוך להזמנת כרטיסי הטיסה. 

ללקוחות שרכשו ביטוח ביטול נסיעה בהחלט יהיה ניתן לקבל החזר במקרים של ביטול נסיעה מכל סיבה, זאת בכפוף לתנאים המפורטים בפוליסה.

באופן כללי, ניתן לרכוש ביטוח ביטול טיסה מרגע רכישת הכרטיסים. לעומת זאת, חשוב מאוד לציין כי רכישת הביטוח מותנית בזמן, ובמקרים בהם מדובר בטיסה אשר יוצאת עוד 3 חודשים ומעלה – תוכלו להצטרף לשירות עד שבועיים מרגע הזמנת הכרטיסים, ואילו במקרים בהם מדובר בטיסה שיוצאת עוד שבועיים עד 3 חודשים – תוכלו להצטרף לשירות עד שבוע מרגע הזמנת הכרטיסים.

בהחלט, חברות ביטוח מסוימות מציעות גם פוליסת ביטוח שנתית או תקופתית במיוחד עבור לקוחות כאלו. גם כאן, כמו ביטוח נסיעות לחו"ל ליום על מנת שתוכלו לבחור את הפוליסה הכי משתלמת כדאי מאוד לערוך השוואה מקיפה בין כל האפשרויות השונות.

ניתן לערוך השוואה בצורה הרבה יותר יעילה ופרקטית באמצעות המחשבון של ביטוחו"ל בקליק, שבו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים כדי לבחור נכון תוך כמה לחיצות כפתור. 

מאמרים נוספים