ביטוח נסיעות לרומניה

ביטוח נסיעות לרומניה

רומניה היא אחד היעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים בשל השילוב בין טיול אורבני תרבותי קולינרי לבין טיולי טבע ונוף עוצר נשימה, וכמובן אתרי הסקי המוזלים ומסעות מרתקים בעקבות דרקולה. אז לפני שאורזים מזוודה ונוסעים לגלות את המדינה מלאת ההפתעות עושים ביטוח נסיעות לרומניה.

 

ביטוח נסיעות לרומניה בקליק אחד 

באתר ביטוחו"ל תוכלו להשוות בין חברות הביטוח המובילות בישראל ולדאוג לכיסוי מלא שלכם עם ביטוח נסיעות לרומניה. תוכלו לבחור מבין חבילות הבסיס את החבילה המשתלמת ביותר ולהוסיף לה הרחבות כיסוי על פי הצורך בקלות ובנוחות רבה ובתוך זמן קצר על ידי מחשבון ההשוואות ולצאת לחופשה בראש שקט וללא דאגות. 

 

למה דווקא ביטוחו"ל?

אתר ביטוחו"ל מציע לכם הרבה יותר מרק השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, באתר תוכלו למצוא מידע שימושי רב, לקבל הסבר מפורט על ביטוחי נסיעות לרומניה והכי חשוב, ליהנות משירות לקוחות 24/7 לכל בעיה שעלולה להתעורר בזמן שאתם בחו"ל וזקוקים להפעיל את הביטוח. עם ביטוחו"ל בטוח יותר לרכוש חבילות ביטוח בסיסיות ומורחבות לנסיעה בראש שקט. 

 

רומניה –  ארץ ההפתעות 

רומניה היא ארץ קסומה המשלבת את עיר הבירה בוקרשט עתירת המוזיאונים, המסעדות, אתרי התרבות ואדריכלות מרהיבה עם אזורים כפריים שנשארו בדיוק כמו פעם, נופים הרריים ויערות עוצרי נשימה, אתרי סקי, אגמים ונהרות. כשאתם מתכננים את החופשה חשוב להתאים הרחבות עבור ביטוח הנסיעה לרומניה על פי אופי הטיול והיכן הוא יתמקד. 

 

למה בכלל לעשות ביטוח נסיעות?

ללא ביטוח נסיעה, תהיו חשופים להוצאות כספיות ניכרות אם ייגרם נזק ממשי לגופכם או לרכושכם. כך שעדיף להוציא סכום שמגיע לגובה של ארוחת ערב משפתית במסעדה טובה בסך הכל ולכסות את עצמכם על כל צרה שלא תבוא בזמן שאתם רחוקים מהארץ ונמצאים במדינה זרה. כיום ניתן להשוות בקלות ובנוחות את מחירי חבילות הבסיס במחשבון האתר. 

 

הרחבות לעומת ביטוח בסיסי

כל חברות הביטוח מציעות חבילות בסיס שהן די דומות אחת לשניה וקל להשוות בין ביטוחי נסיעות בסיסיים לרומניה. רבים תוהים מדוע עליהם להוסיף ולהרחיב את חבילות הבסיס ולשלם יותר. הסיבה לכך נעוצה בכך שביטוח הבסיס מכסה אירועים סבירים וצפויים, בעוד ההרחבות מכסות מקרים ספציפיים שאופייניים למצב הבריאות שלכם, הכבודה שלכם ואופי הטיול שלכם.

 

הרחבות הקשורות לבריאותכם 

כל חברות הביטוח מציעות הרחבות אשר יכולות לתת כיסוי למקרים שבהם בריאותכם אינה במיטבה כגון מחלות לב, כליות, סרטן או נכות כלשהיא. החוק מחייב את כל חברות הביטוח לכסות אתכם בכל מקרה של מחלה, מוגבלות או נכות. להלן ההרחבות אשר יכולות לתת לכם מענה במקרה ואינכם בקו הבריאות:

  • כיסוי החמרה של מצב קיים – כיסוי זה מגן עליכם במידה ומצבכם מחמיר במהלך הנסיעה ועליכם לפנות לטיפול רפואי. 
  • ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות – הרחבה זו דואגת לפיצוי סביר במידה ונאלצתם לדחות או לבטל את הנסיעה מסיבה רפואית או שנאלצתם להתאשפז בחו"ל והפסדתם את הטיסה לארץ. 
  • כיסוי מגן קורונה – הרחבה זו תגן עליכם במידה ותידבקו בקורונה בחו"ל ותהיו זקוקים לטיפול המותאם למצבכם הרפואי. 
  • ביטוח כבודה – אם הינכם נעזרים בכיסא גלגלים, בלון חמצן, עזרי הליכה ומכשירים רפואיים נחוצים, כדאי לבטח אותם כדי שבמקרה של אובדן או נזק, תקבלו פיצוי סביר על מנת להחליפם באחרים. 

 

הרחבות הקשורות לרכוש יקר ערך 

בנוסף על ביטוח נסיעות למדינת רומניה בסיסי, מומלץ להוסיף גם הרחבות אשר יבטחו את הטלפון הסלולארי, המחשב הנייד או המצלמה המקצועית שלכם וגם את התכשיטים או שעוני היד היקרים שאתם נושאים איתכם. בדרך זו תוכלו לקבל החזר סביר עבור רכוש שנגנב, אבד או נפגע במהלך הביקור ברומניה ולתקנו או להחליפו באחר בעודכם בטיול. 

 

הרחבות הקשורות לספורט 

רומניה הינה מיקום מושלם לכל סוגי הספורט, החל מטיפוס הרים, דרך מסלולי אופניים, אופנועים ורכבי 4X4, שייט באגמים, קיאקים, גלישת מצוקים וסנפלינג, וכמובן גם כל סוגי ספורט החורף כולל סקי וסנובורד, לכן מומלץ לרכוש הרחבות ספורט יחד עם ביטוח נסיעה אל רומניה על מנת לכסות את עצמכם על כל מקרה שלא יקרה. 

 

רכישת ביטוח למשפחות לרומניה 

משפחות ישראליות רבות נוסעות לרומניה על מנת לקיים טיול שורשים משפחתי. בעזרת המחשבון המופיע באתר תוכלו להשוות במהירות ובקלות גם בין ביטוחי משפחות. להלן דוגמא של ביטוח נסיעות משפחתי לרומניה עם הורים בני 35 ושני ילדים צעירים בני פחות מעשר שנים בחמש חברות הביטוח המובילות בארץ:

חברת ביטוח 

פספורט קארד

חברת ביטוח 

הפניקס

חברת ביטוח 

מגדל

חברת ביטוח

מנורה מבטחים

חברת ביטוח 

כלל ביטוח

חברת ביטוח

הראל

80$

57.6$

51.2$

56$

56$

64$

 

האם החבילה הזולה ביותר היא אכן המשתלמת ביותר?

אף על פי שכיום חבילות הבסיס דומות, הן בכל זאת שונות במילים הקטנות, זה יכול להתבטא בגובה הכיסוי, בתנאים לכיסוי, באופן הפעלת הביטוח ועוד. חשוב לקרוא היטב את הפוליסה לפני שמחליטים, כי יכול מאוד להיות שדווקא החבילה היקרה בפער של 20 דולרים, שהם סכום השווה ערך לארוחת בוקר ישראלית טיפוסית, תכסה אתכם יותר. 

 

האם יש מקרים בהם חברת הביטוח לא תסכים לפצות אותי?

יש מקרים שבהם תידחו על ידי חברת הביטוח משום שכל החברות בנויות על מודל שעל פיו הסיכוי שיקרה לכם או לכבודה שלכם יחסית נמוך. כאשר חברת הביטוח מבינה כי הנזק או האובדן קרה עקב רשלנות שלכם או עקב פגיעה במזיד, הם יסרבו לשלם עבור הנזק. לדוגמא, אם חציתם את הכביש באור אדום והדבר מופיע בדו"ח המשטרה, ייתכן ותסורבו. 

 

תרמילאות ברומניה 

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על תרמילאות, אנחנו חושבים על המזרח הרחוק או על דרום אמריקה, אבל רומניה היא ארץ מופלאה בעלת שרשראות הרים מרהיבים, כפרים שנותרו כאילו יד הזמן לא נגעה בהם. רומניה מתאימה מאד לטיולי תרמילאות ומומלץ להוסיף אל ביטוח נסיעות תרמילאות לרומניה הרחבות מתאימות שיגנו עליכם על כל צרה. 

איתור חיפוש והצלה 

רומניה משופעת ביערות, נקיקים, צוקים לטיפוס וסנפלינג ואתרים מושלגים. ביערות שוכנים זאבים ודובים פראיים והיישובים דלילים. לכן חשוב לצרף אל ביטוח הנסיעה לרומניה גם הרחבה הקשורה לאיתור חיפוש והצלה ולא לסמוך על שירותי ההצלה והשיטור המקומיים שאינם תמיד מתפקדים כפי שהיינו מצפים ממדינה מתקדמת. 

ספורט אתגרי 

גם אם לא תכננתם לצאת לסנפלינג או שייט אגמים, יכול מאד להיות שאם אתם כבר שם, תרצו לטעום קצת מחוויות האקסטרים הנפלאות שיש לטבע להציע, לכן דאגו מראש לבטח את עצמכם בהרחבת ספורט אתגרי שתכסה טיולי אופניים ואופנוע, רכבי 4X4 וסוגי ספורט מגוונים כדי שתוכלו להיות ספונטניים וזורמים בלי דאגה. 

 

לנהוג ברומניה 

במהלך הטיול לרומניה, ייתכן ותרצו לשכור רכב על מנת לסייר באיזורים העירוניים ואף לצאת ולטייל באיזורים הכפריים המרהיבים. אז אל תשכחו להוסיף אל ביטוח הנסיעה לרומניה גם ביטול השתתפות ברכב שכור, חבות כלפי צד ג' וכיסוי תאונות אישיות. הקפידו לנהוג באחריות ובזהירות ובהתאם לכללי הנהיגה המקומיים ושימרו על עצמכם בדרכים.  

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור 

הרחבה זו מכסה אתכם במקרה וחברת השכרת הרכב טוענת שגרמתם נזק לרכב. אנחנו ממליצים לצלם היטב את הרכב מכל צדדיו, כולל הריפוד. חברת השכרת מכוניות עשויה גם לטעון כי כתם על הריפוד הינו נזק או שריטה קלה על מכסה הגלגל. כמובן שעליכם לנהוג בזהירות ועל פי כללי הדרך המקומיים. כמו כן, הקפידו לחנות כחוק והמנעו מדו"חות חנייה. 

חבות כלפי צד ג' 

כיסוי חשוב זה דואג כי יהיה כיסוי במידה ונתבעתם על ידי מישהו שנפגע ממכם בגופו או ברכושו. זה יחסוך לכם הרבה מאד עוגמת נפש, כמובן שבתנאי שהתאונה או הפגיעה לא התרחשה עקב רשלנות שלכם או שהייתם תחת השפעת סמים ואלכוהול, כדי שחברת הביטוח לא תסרב לממן את ההוצאות. 

כיסוי תאונות אישיות 

הרחבה זו תגן עליכם במידה ונפגעתם בתאונה ונאלצתם להתאשפז. כל זמן שהתאונה לא התרחשה עקב נהיגה פזיזה או לא אחראית, תכוסו על תקופת האשפוז. שימו לב שביטוח זה מתייחס אך ורק לרכב רגיל ולא לאופניים או לאופנוע המבוטחים בהרחבת ספורט אתגרי. 

 

ביטוחו"ל – ביטוח נסיעות לרומניה בקליק אחד 

קל ופשוט לרכוש ביטוח נסיעות לרומניה באמצעות ביטוחו"ל. באתר תוכלו למצוא מחשבון המשווה בין שש חברות הביטוח המובילות בישראל ולמצוא את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם וכדי שיהיה לכם כיסוי מלא לנסיעה הבאה שלכם לרומניה, וכמו כן למצוא מידע שימושי רב אודות ביטוח נסיעות בישראל ומוקד שירות 24/7 לשירותכם. 

מאמרים נוספים