איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ?

איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ?

עומדים לטוס לחו"ל? ובכן, זה לא משנה מהו היעד שלכם, ומהי מטרת הטיול שלכם – כמובן שכדאי לכם להוסיף ביטוח נסיעות שייתן לכם ליהנות מראש שקט במהלך החופשה שלכם, וחשוב לא פחות לדעת איך לבחור את הביטוח הכי משתלם. אז איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ? בכתבה זו נסביר לכם שלב-שלב כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים.

 

רוצים לדעת איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ? הגיע הזמן לעבוד עם ביטוחו"ל בקליק

לא תמיד פשוט להבין איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ שכן, לא לכולם יש זמן לערוך השוואות ולקרוא פרטים אודות החברות השונות המציעות לכל הדורש ביטוחי נסיעות לחו"ל. בדיוק לשם כך קיים המחשבון של ביטוחו"ל בקליק, באמצעותו תוכלו לערוך השוואה מקיפה בין סוגי הביטוחים השונים ולמצוא את זה שהכי יתאים לכם – בלחיצת כפתור!

 

ביטוח נסיעות של פספורט קארד

כאשר אתם תוהים איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ עבורכם, כמובן שתצטרכו קודם להכיר את האפשרויות השונות אשר עומדות לרשותכם, ואחת מהן היא ביטוח הנסיעות של פספורט קארד. הנה כמה יתרונות שלו:

  • כרטיס אשראי פספורט קארד – אחד היתרונות המרכזיים של חברה זו הוא כרטיס האשראי אותו היא מספקת ללקוחותיה. במהלך שיחה זריזה עם אחד מנציגי השירות, תוכלו להטעין בתור לקוחות את כרטיס האשראי אותו תקבלו בכסף אמיתי לכל דבר ועניין, בו תוכלו להשתמש עבור תשלום על הוצאות רפואיות, אובדן כבודה – ובעצם עבור כל דבר המכוסה במסגרת הפוליסה הביטוחית שלכם. מדובר ביתרון יעיל במיוחד מאחר והוא חוסך לכם לא מעט זמן – קודם כל תוכלו לסגור את העניין ולשלם עבור הצורך המיידי שלכם, ולאחר מכן תוכלו להתעסק בבירוקרטיות שונות מול החברה.
  • זמינות – חברת פספורט קארד מספקת זמינות גבוהה מאוד ללקוחותיה, באמצעות מוקד חירום אותו הנציגים מאיישים 24 שעות ביממה. תוכלו גם לקבל מענה בוואטסאפ במידת הצורך – כך שבכל מקרה של אובדן כבודה, גניבת פריטים יקרי ערך, הוצאה רפואית בלתי צפויה ועוד – תוכלו להיות בטוחים כי יהיה מי שיעמוד לרשותכם כל עוד תזדקקו לכך. 

 

ביטוח נסיעות של מנורה מבטחים

הנה כמה יתרונות של ביטוח נסיעות של מנורה מבטחים:

  • המשך טיפול בישראל – בכל מקרה רפואי אותו הפוליסה שלכם מכסה ולרבות בשל תאונה כזו או אחרת שאירעה לכם בחו"ל, תוכלו לקבל טיפול המשכי בישראל בעלות של עד 5,000 דולר במידה ואתם מכוסים במסגרת ביטוח הנסיעות של מנורה מבטחים. 
  • מענה עבור הצורך בחילוץ – חברת מנורה מבטחים מציעה במסגרת הפוליסה הסטנדרטית שלה גם מענה עבור איתור מטיילים, וחילוץ באמצעות צוות מקצועי ומסוק במידת הצורך. מדובר באפשרות מאוד אטרקטיבית ומשתלמת בעיקר עבור מטיילים שטסים לטיול תרמילאים ארוך טווח.

 

ביטוח נסיעות מגדל

אי אפשר להחליט איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ לפני שהכרתם את היתרונות של ביטוח הנסיעות של חברת מגדל:

  • אפליקציה ייעודית – חברת מגדל מציעה לכל לקוחותיה אשר רכשו ביטוח נסיעות מגדל להשתמש באפליקציה בשם מגדל PAY, בה תוכלו לקבל החזר כספי במהירות, להתייעץ עם רופאים בצורה מקוונת ואפילו לאתר רופאים בקרבת מקום. בנוסף, תוכלו להשתמש באפליקציה על מנת להגיש תביעות בגין הוצאות רפואיות כאלו או אחרות אליהן נקלעתם במהלך הטיול שלכם. מדובר בפתרון יעיל בצורה יוצאת דופן שכן, כך כל העניין של התנהלות מול חברת הביטוח עבור כל צורך הופך להיות הרבה יותר פשוט ונגיש.
  • כיסוי מלא על הוצאות רפואיות – חברת מגדל מציעה לכל לקוחותיה עבור הוצאות רפואיות, וכן גם כיסוי עבור הוצאות נלוות כמו תרופות, מכשור רפואי וכו' בעלות של עד 10,000 דולר.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת הפניקס ויתרונותיו

  • Smart Travel – עוד דוגמא מצוינת לחברה ששמה דגש על נוחות חסרת פשרות עבור הלקוח היא כמובן הפניקס, שכל לקוחותיה אשר רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל יוכלו לעבוד עם אפליקציית Smart Travel, באמצעותה ניתן לקבוע במהירות תור לרופא זמין בקרבת מקום – וכל זאת מבלי שתצטרכו להתעסק בעצמכם בתשלום.
  • כיסויים בהתאמה אישית – הביטוח של חברת הפניקס הוא גמיש, והוא מאפשר לכם לרכוש כיסויים ביטוחים והרחבות רלוונטיות בהתאם למצב שלכם. כך בעצם תוכלו לרכוש הגנות עבור תקופת הקורונה לדוגמא, הרחבות עבור ספורט אתגרי, ביטוח עבור קיצור או ביטול נסיעה מסיבות רפואיות ועוד. 

 

אז איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ עבורינו מכל אלו? בוחרים נכון עם ביטוחו"ל בקליק

 על מנת לבחור את האפשרות הכי משתלמת עבורנו ועבור הנסיעה שלנו נצטרך לערוך השוואה מקיפה בין כל אלו. ובכן, תם העידן בו היה מדובר בהשוואה מאתגרת – המחשבון של ביטוחו"ל בקליק משנה את חוקי המשחק! מדובר בעצם במחשבון מתקדם, בו תוכלו להשוות בין אפשרויות משתלמות בהתאם לנסיעה הספציפית שלכם בלחיצת כפתור. מדובר בבשורה של ממש – בחירת ביטוח נסיעות מומלץ מעולם לא הייתה נוחה יותר. 

מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות של ביטוח הנסיעות של מנורה מבטחים, מכיוון שבמסגרת ביטוח הנסיעות הזה תוכלו ליהנות גם מכיסוי מובנה לחילוץ, בעוד כי אצל חברות ביטוח אחרות מדובר בעצם בהרחבה הכרוכה בתוספת תשלום. 

במידה ומטרת הטיול שלכם היא בעצם נסיעת עסקים, כנס וכדומה אנו ממליצים לכם לשקול לקחת את הביטוח של מגדל, איתו תוכלו לקבל גם כיסוי ביטוחי מורחב לכבודה, שכולל פיצוי בגין אובדן או גניבת מחשב נייד, טלפון סלולרי וכדומה. בתור אנשי עסקים, המכשירים האישיים שלכם ללא כל ספק שווים המון, וכמובן שתרצו לקבל פיצוי הולם במידה וחלילה קרה להם משהו במהלך הטיול שלכם – ואצל מגדל תוכלו לעשות זאת ללא עלות נלווית מעבר לכיסוי הביטוחי הרגיל שלכם.

ובכן, הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא כמובן ליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם על מנת שתוכלו לקבל הנחיות בנוגע להמשך הטיפול. תוכלו לפנות אליהם באפליקציה, לשוחח עם נציג בצ'אט און-ליין או להתקשר למוקד – כל חברה ודרך השירות שלה, אם כי רוב החברות כיום מציעות כל אחת מן האופציות הללו ומפעילות נציגים הזמינים 24/7 למען נוחות הלקוחות.

חשוב מאוד לשמור אותם, מאחר והאינפורמציה שהם מכילים עשויה לעזור לחברה המבטחת שלכם להעניק לכם את המשך הטיפול הטוב ביותר. 

ובכן, בהחלט ניתן לשנות את תנאי הפוליסה ולהוסיף הרחבות לצורך העניין גם אם כבר סגרתם מראש כיסוי ביטוחי, אך חשוב לקחת בחשבון כי ניתן לעשות זאת רק כל עוד הטיסה שלכם עוד לא עזבה את הארץ, מאחר ותנאים אלו נכנסים לתוקף עם רגע ההמראה. לכן חשוב מאוד לבחור מראש את הביטוח המתאים ואת ההרחבות הנדרשות, מה שתוכלו לעשות בלחיצת כפתור באמצעות המחשבון של ביטוחו"ל בקליק. 

מאמרים נוספים