מנורה מבטחים – ביטוח נסיעות לחו"ל

מנורה מבטחים

חברת מנורה מבטחים מציעה לנוסעים לחו"ל ביטוח ייחודי באמצעות אפליקציית מנורה און. הביטוח מתאים מאד לכל מי שמרבה לנסוע לחו"ל לבדו לצורכי בילוי או עסקים ואוהב לשמור על ספונטניות. האפליקציה מאפשרת להפעיל את הביטוח באופן מיידי סמוך מאד לשעת הטיסה כאשר התשלום הינו על משך הזמן בפועל בו שהיתם בחו"ל, האפליקציה מתאימה כמובן גם למשפחות עם ילדים ולנסיעות מתוכננות מראש ומאפשרת רכישה מוקדמת של ביטוח נסיעות על פי התאריכים הידועים לכם בקלות ובמהירות ובראש שקט.

 

חברת מנורה מבטחים בע"מ 

חברת מנורה מבטחים בע"מ נמצאת בחמישיה הפותחת של חברות הביטוח הגדולות בישראל עם נכסים בשווי 55 מיליארד ש"ח נכון לשנת 2021. החברה נמצאת בקשרים עם למעלה מ- 4000 סוכני ביטוח בכל רחבי הארץ. חברת הביטוח הוקמה על ידי דוד זלמן צימבר בשנת 1935 ושמה היה באותם הימים 'משרד לאחריות כללית בע"מ' והיתה חלק מתאגיד לויד'ס ( חברה לביטוח שהיא לא ממש חברה לביטוח אלא יותר תאגיד המורכב ממספר גופים פיננסיים הכפופים ל'חוקי לוידס' ). מאז ועד היום החברה עברה מספר גילגולים, שינתה את שמה מספר פעמים, ומשנת 1982 הינה חברה חברה ציבורית הנסחרת במסגרת מדד תל אביב 75. החברה עוסקת בביטוחים כלליים, ביטוחי חיים וביטוחי בריאות. 

 

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות הינו ביטוח קצר מועד (עד 180 יום ברוב החברות ) אשר מיועד לכל מי שיוצא מן הארץ לצורכי תיירות או עסקים. ללא ביטוח, כל פציעה או נזק לרכוש יהיו על חשבון הנוסע, לרבות פיצוי לצד ג' על נזק לגוף ולרכוש, אשפוזים, ביקור אצל רופאים, אובדן כבודה וכדומה. באמצעות רכישת ביטוח לחו"ל דרך כל חברה שתבחרו בה אתם דואגים לעצמכם לכיסוי ולפיצוי בהתאם לפוליסה שרכשתם בכל מקרה של אובדן, גניבה, פציעה או תאונה המתרחשת בחו"ל. היום ניתן לרכוש ביטוח גם באמצעות חברות כרטיסי האשראי השונות, דרך קופות החולים וגם דרך הסדרים מסויימים עם חברת הביטוח של מקום העבודה שלכם. 

 

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני שמזמינים ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי ומומלץ לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות. התחרות העזה בין חברות הביטוח השונות ובין המתחרות שלהן מאפשרת לכם לבחור את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם על פי הצרכים שלכם וליהנות גם מכל מיני גימיקים מגניבים שהן מציעות כגון אפליקציות, הנחות על חבילת תקשורת בחו"ל, כרטיסי אשראי נטענים ועוד אשר נועדו להקל עליכם ככל האפשר במקרה של מצוקה בחו"ל ולשפר משמעותית את חווית הלקוח שלכם.

תראו לעצמכם שאתם מרגישים ברע, אך באמצעות אפליקציה פשוטה אתם יוצרים קשר עם רופא ישראלי ומקבלים ממנו הנחיות ואינפורמציה חשובה, או שבמקרה של תאונת דרכים אתם מיד מעלים נציג על הקו שמדריך אתכם צעד אחר צעד מה לעשות. פתרונות מעין אלו ואחרים יכולים להעניק לכם את הבטחון ותחושת המרגוע שאתם זקוקים לה במקרה של אירוע לא נעים בחו"ל. אך נוחות היא לא הדבר היחיד שחשוב לבדוק לפני שבוחרים בחברת ביטוח, להלן פרמטרים חשובים נוספים:

  • גובה הכיסוי – כל חברת ביטוח מציעה גובה כיסוי שונה לסעיפים מסויימים, לכן חשוב להשוות ולבדוק. גובה הכיסוי יכול להשתנות במידה רבה בין חברה לחברה וזה משמעותי מאד במידה ואכן קורה משהו שמחייב אתכם לקבל טיפול רפואי משמעותי. 


  • השתתפות עצמית – לא כל החברות, אך חלקן הגדול, בהחלט דורשות השתתפות עצמית בגובה כזה או אחר. ההשתתפות העצמית מאפשרת לחברה לרסן את לקוחותיהם מתביעות יתר מיותרות, וכמו כן למנוע מצבים של חוסר אחריות או רשלנות מצד הלקוחות.


  • דרכי התשלום – בעוד שחברות מסויימות דורשות ממכם לאסוף ולשלוח אליהן קבלות, חברות אחרות דווקא נותנות לכם כרטיס אשראי נטען, או תשלום בביט דרך אפליקציה, מה שמקל עליכם בעודכם מתמודדים עם אירוע לא נעים של גניבה או אובדן רכוש או ביקור אצל רופא. 


  • זמינות – זמינות החברה היא דבר חשוב ביותר, שהרי דברים לא נעימים יכולים להתרחש גם כשמשרדי החברה סגורים. כיצד ניתן לשוחח עם נציגי החברה? בווצאפ, במייל? במוקד טלפוני? האם המענה הינו אנושי או שירות השארת הודעות? כל זה ועוד חשובים מאד לתקשורת שלכם עם החברה. 

 

 

ביטוח הנסיעות מנורה און

ביטוח הנסיעות של מנורה און באמצעות האפליקציה משתלמת במיוחד במקרה ואתם נוסעים יחידים המרבים לנסוע לחו"ל לצורכי תיירות או עסקים, אוהבים לשמור על ספונטניות או שאופי העבודה שלכם כוללת נסיעות תכופות לחו"ל בהתרעה קצרה, אך גם במקרים שבהם יש חוסר בהירות לגבי תאריך היציאה או שאין די זמן לטפל בניירת טרם נסיעה מאד דחופה.

באמצעות האפליקציה אתם יכולים להדליק ולכבות את פוליסת הביטוח כאשר מועד תחילת הפוליסה הוא רגע ההמראה וסיומה כשאתם נוחתים בחזרה בארץ, כך שאינכם חייבים לשלם על ימים שלמים ולא מנוצלים של פוליסה אלא רק משעת היציאה עד שעת החזרה. חידוש זה מאפשר לכם לשלם רק על השעות שבהם הייתם בפועל בחו"ל וחוסך לכם כסף רב. בנוסף, לאפליקצית און יש שלל יתרונות נוספים:

  • אין צורך להאריך או לקצר את משך הפוליסה, כל זמן שאתם שוהים בחו"ל היא דולקת, ונכבית אוטומתית ברגע החזרה לארץ. 
  • דרך האפליקציה ניתן לבצע שורה של פעולות, גם מחו"ל, ולתקשר עם חברת מנורה מבטחים לכל בירור, שאלה או בקשה. 
  • ההצטרפות הינה חד פעמית ואיננה מחייבת אתכם לדבר. 
  • האפליקציה מאפשרת לכם להתייעץ עם רופא בווצאפ במקרה הצורך
  • האפליקציה מאפשרת לכם לקבל החזרים כספיים מידיים ולשלם עבור ביקור אצל רופאים. 
  • נוח מאד לתפעל ולהשתמש באפליקציה. 

 

ביטוח הנסיעות טופ טראוול 

עבור משפחות עם ילדים או נסיעות שיש להן תאריך ידוע מראש ניתן לבצע ביטוח נסיעות טופ טראוול מציעה ביטוח בסיסי רחב מאד הכולל גם איתור וחילוץ וחבות כלפי צד ג', המשך טיפול בארץ לאחר תאונה, כאשר ניתן להרחיב את הפוליסה לכיסוי הריון, החמרת מצב רפואי קיים, ספורט חורף ועוד על פי בחירתכם ורצונכם. להלן פירוט מלא של חבילת הפוליסה הבסיסית ולאחריה ההשלמות האפשריות להוספה:

חבילת ביטוח בסיסית

 

  • כיסוי הוצאות רפואיות כולל אישפוז עד 5,000,000$ – ההוצאות הרפואיות כוללות כל פעולה רפואית הניתנת במקום התאונה, פינוי למרכז רפואי וכל פרוצדורה רפואית שתזדקקו לה לאחר התאונה. 
  • פינוי אוירי, יבשתי או ימי – בכל מקרה שבו תזדקקו לפינוי מיידי מאיזור התאונה באמצעות מסוק ( בדרך כלל קורה בתאונות סקי או בפציעות באיזורים הרריים וקשים לנגישות) באמצעות אמבולנס או באמצעות פינוי ימי של כוחות הבטחון המקומיים עקב טביעה או התהפכות סירה, תהיו מכוסים. 

 

  • הטסה רפואית – הטסה רפואית הינה החזרת אדם לארץ לאחר תאונה שבעטייה הוא חייב השגחת צוות רפואי בשעת הטיסה ואינו יכול לשבת בכיסא מטוס רגיל. 
  • הוצאות רפואיות מיוחדות – אלו הוצאות הכוללות אירועים בלתי צפויים כגון הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל, העברת גופה, הטסת קרוב משפחה למקום אשפוז המבוטח ועוד. 

 

  • איתור וחילוץ – חברת מנורה מבטחים בע"מ מסתייעת בחברת מנגוס לאיתור חילוץ והצלה של מטיילים שנקלעו למצוקה בחו"ל, נחשבים למנותקי קשר או אשר נפלו להתמכרויות לסמים ויש למוצאם ולהשיבם לארץ. 

 

  • חבות כלפי צד שלישי  – במקרה ופגעתם בגופו או ברכושו של אדם בחו"ל, הוא עלול לתבוע אתכם על הנזקים שנגרמו לו. כל זמן שלא נהגתם ברשלנות, הקפדתם על ציות לרמזורים ולחוקי התנועה, ולא שתיתם או הייתם תחת השפעת סמים, תכוסו על ידי החברה המבטחת. 

 

  • המשך טיפול בישראל לאחר תאונה בחו"ל – במקרה ונפצעתם בתאונה בחו"ל תכסה החברה המבטחת את הימים הראשונים בארץ בהם תמשיכו להסתייע בגורמים מטפלים עקב פציעתכם. 

 

הרחבות לחבילת הבסיס לבחירתכם

 

בנוסף לחבילת הבסיס תוכלו לבחור להרחיב את הפוליסה ולקבל כיסוי רחב ומקיף יותר עבורכם ועבור רכושכם:

  • כיסוי כבודה – תהיו מכוסים עד לסכום של 2,500$ במקרה של אובדן או גניבת כבודה. במידה ואתם נושאים איתכם חפצים יקרי ערך תוכלו להעלות את סכום הכיסוי בתיאום עם החברה. 
  • ביטול או קיצור נסיעה – כיסוי זה מפצה אתכם על הפסדים שנגרמו לכם עקב פציעה, מחלה ( לא קורונה, לכך יש הרחבת ביטוח נפרדת ) או מוות של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. תוכלו לקבל החזרים על כרטיסי נסיעה, מלון ורכב שכור עד לגובה של 6000$ ( כרטיס טיסה עד 2000$ ).
  • הוצאות מיוחדות עקב מגיפה – במידה וחליתם בקורונה ונאלצתם לוותר על הנסיעה, או במידה ונדבקתם בחו"ל ופיספסתם את הטיסה חזרה ארצה וגם נאלצתם לשהות בבידוד או לקבל טיפול רפואי תוכלו לקבל כיסוי להוצאותכם על פי תנאי הפוליסה.
  • ספורט אתגרי – מומלץ לבצע הרחבה זו גם אם לא תכננתם מראש להשתתף בפעילות מסוג זה, מפני שפעמים רבות כשאתם כבר נמצאים בחו"ל ומגלים אטרקציה משעשעת כגון נסיעה בג'יפ 4X4, רכיבה על סוסים, טיסה בכדור פורח, סנפלינג וכדומה, חבל שתגבילו את עצמכם ותמנעו מפעילות מרגשת ומהנה או תסתבכו בהוצאות כספיות גבוהות בשל חוסר כיסוי. 
  • ספורט חורף – סקי, סנובורד וכדומה כבר הפכו מזמן לחביבים ביותר על הקהל הישראלי, הביטוח כולל כמובן מקרים של פציעה עקב הספורט הלבן, אך גם פיצוי כספי על סגירת האתר מכל סיבה שהיא, ביטול הנסיעה עקב מחסור בשלגים, איחור בהגעת ציוד הסקי שלכם ועוד. 
  • החמרה של מצב רפואי קיים – במידה ואתם יודעים כי יש לכם מחלת לב, סרטן, סכרת או כל מחלה אחרת אשר עלולה להחמיר עקב התרגשות יתר, מאמץ יתר או פשוט בגלל הדינמיקה של המחלה, כדאי שתהיו מכוסים. 
  • כיסוי הריון – נשים בהריון עד לשבוע 32 של ההריון מכוסות על כל מקרה של התייעצות עם רופא או טיפול. 
  • ביטול השתתפות ברכב שכור – הרחבה זו מכסה אתכם עד 2000$ עבור תשלום לחברת ההשכרה במקרה של גניבת הרכב או הקראוון שהשכרתם מהם, ציוד ואביזרים שהשכרתם כגון כיסא תינוק או שרשראות שלגים וכדומה, אובדנם או נזק שנגרם להם. חשוב לציין שאם אין לכם רשיון מתאים, נהגתם שלא בהתאם לחוקי הדרך והתנועה, הייתם תחת השפעת אלכוהול או סמים, נהגתם ברשלנות או פגעתם במזיד ברכב ובאביזריו, לא תוכלו לקבל כיסוי. 
  • כיסוי למחשב נישא, טאבלט או טלפון נייד – אחד הדברים הכי לא נעימים שיכולים להתרחש בחו"ל הוא אובדן או גניבה של מחשב אישי וטלפון נייד המכילים את כל התמונות, המסמכים והמידע הפרטי שלנו. באמצעות ההרחבה תוכלו לקבל כיסוי על פי תנאי הפוליסה לרכישת מוצר חדש. הקפידו לשמור את המידע שלכם בענן על מנת שיהיה לכם קל יותר לשחזרו. חשוב לציין שהחברה מבטחת אך ורק טלפונים, טאבלטים ומכשירים שהיו ברשות המבוטח עוד בהיותו בארץ, ולא חדשים אשר נרכשו בחו"ל. 

 

מדוע כדאי לבצע הרחבות?

אף על פי שהכיסוי הבסיסי של מנורה מבטחים בע"מ הוא כיסוי מקיף ואיכותי, מומלץ מאד להרחיבו לכיסוי משתלם יותר עבור ציוד אישי שאתם נושאים עימכם, בין אם מדובר בציוד אלקטרוני מתקדם כגון מחשבים נישאים, מצלמות מקצועיות, טלפונים ניידים ועוד, ובין אם מדובר בציוד הכרחי כגון עגלת ילדים, הליכונים או כיסאות גלגלים, ציוד ספורט מקצועי, כלי נגינה או כל דבר אחר שאתם לוקחים איתכם לחו"ל. חשוב לזכור שנסיון לחסוך בעלויות שבסופו של דבר מסתכמות בעוד כמה עשרות שקלים לא יהיה שווה את זה במקרה ואיבדתם רכוש חיוני חשוב או חלילה ביצעתם תאונה שאיננה מכוסה על ידי הפוליסה. 

 

ביטוחו"ל – לבחור בין חברות הביטוח בקליק אחד

עם ביטוחו"ל הרבה יותר קל להשוות בין חברות הביטוח ולמצוא את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם בקליק אחד. חברת ביטוחו"ל הוקמה על מנת לאפשר לכם השוואה נוחה וקלה כל כך באמצעות לחיצת כפתור במחשבון הביטוח שפיתחנו המאפשר הן השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בין חבילות בסיס והן בין הרחבות שונות.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את כמות האנשים הנוסעים וגילם, את משך הנסיעה ואת היעד, ולקבל אוטומטית את מחיר חבילת הבסיס בין החברות המובילות במשק שהן: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוחים, הראל, מנורה מבטחים והפניקס. במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו להוסיף הרחבות רלוונטיות עבורכם, לבדוק את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם בין שש החברות הגדולות ולרכוש אותה אונליין דרכנו בנוחות ובקלות רבה. בנוסף, באתר תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות ביטוחים לחו"ל שיסייע לכם לבחור נכון את הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר.

חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל הפעיל 24/7 בעברית לכל שאלה, בקשה או בירור שיש לכם לגבי הפוליסה שרכשתם במידה ואתם זקוקים לעזרתנו מול חברת הביטוח ממנה רכשתם

מאמרים נוספים