ביטוח נסיעות לאירלנד

אירלנד לא נחשבת לאחת המדינות המתויירות באירופה אך, מדובר במדינה בעלת טבע ייחודי, ערים גדולות ואירופאיות וגם היסטוריה ותרבות ענפות. כאשר טסים לאירלנד, חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לאירלנד שיכסה אתכם במידת הצורך.
ביטוח נסיעות למדינת אירלנד

אירלנד מוכרת גם בכינוייה האי הירוק, השוכנת באי צפון מערבית לאירופה. מדובר באחת המדינות עם הנופים המרהיבים ביותר בעולם, עם תרבות ענפה והיסטוריה מרתקת. התייר הישראלי עדין לא גילה את המדינה בתור יעד תיירותי, אך עובדה זו לא גורעת מהיופי והחוויה שאתם צפויים לחוות בטיול למדינה. אך, כמו בכל טיסה לחו"ל עוד בטרם התחלתם לתכנן את המסלולים, חשוב לזכור לעשות ביטוח נסיעות לאירלנד.

 

ביטוח נסיעות לאירלנד – מדוע מדובר בביטוח חובה?

אנשים רבים אשר טסים לאירופה, מניחים כי היות ומדובר בטיסה קצרה יחסית ומדינות מפותחות ויציבות, אין כל צורך לרכוש ביטוח נסיעות. אך, לצערנו לא כך הדבר. כל אזרח ישראלי נהנה מביטוח בריאות ממלכתי אשר מוענק לו מעצם התשלום של מס הבריאות, בנוסף רבים מהאזרחים בוחרים להרחיב את הביטוחים שלהם ולרכוש גם ביטוח בריאות פרטי. אחד התנאים העיקריים של שני סוגי הביטוחים הללו, הינו שהטיפול הרפואי יתקיים ויתבצע בישראל. 

בשל כך, כל מקרה ביטוחי או רפואי בחירום שיקרה במהלך השהות שלכם בחו"ל בכלל ובאירלנד בפרט, לא יכוסה על ידי ביטוח הבריאות שלכם ואתם תדרשו לשלם את מלוא סכום הטיפול. חשוב לזכור, כי מקרים רפואיים וביטוחיים שעשויים להתרחש בחו"ל אינם כוללים רק מקרים של פציעה או פגיעה בטרקים, טיולים באזורים נידחים או אסונות טבע.

ישנם מקרים בסיסיים מאוד שיכולים להתרחש לכל אדם ובכל מדינה, כמו למשל, תאונת דרכים, הידבקות במחלת הקורונה או החמרה של מצב רפואי שהיה קיים טרם הטיסה. וזו הסיבה מדוע, אסור לוותר על ביטוח נסיעות לאירלנד.

 

מה כולל ביטוח הנסיעות לאירלנד?

כאשר מדברים על ביטוח הנסיעות לאירלנד, חשוב לתת את הדעת לשני חלקים שקיימים בכל סוגי הביטוחים. החלק הראשון הינו הביטוח הבסיסי שבלעדיו לא תקבלו כיסוי עבור אף אירוע רופאי או ביטוחי שתקלעו אליו. חלק זה, כולל בתוכו כיסוי עבור כל מקרה רפואי, טיפול רפואי, ביקור אצל רופא, בדיקה ואשפוז. כמו כן, הביטוח מכסה פינוי, הטסה רפואית, הטסה של קרוב משפחה וגם עלויות של שהות וטיסה מעבר לתקופת הביטוח. 

החלק השני של ביטוח הנסיעות לאירלנד, הינו ההרחבות השונות. ישנו מגוון רחב מאוד של הרחבות שניתן להוסיף לביטוח הבסיסי. הרחבות אלו מותאמות ספציפית לאופי הטיול שלכם, למצבכם הרפואי וגם לרצון שלכם להרגיש בטוחים יותר ולבטח דברים נוספים כמו את הציוד שלכם.

 

התאימו את הביטוח לאופי הטיול שלכם

השלב הראשון כאשר בוחנים את ההרחבות השונות שקיימות בשוק, הינה בחינה של אופי הטיול שלכם. אירלנד מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות, החל מטיולי טבע ושטח, פעילויות ימיות וערים עתיקות עם היסטוריה ענפה.

 

אולי מפתיע – אך אסור לשכוח לעשות הרחבה עבור ספורט אתגרי

רבים כשהם טסים לאירופה, מניחים שלא יידרשו בהרחבה הקשורה בספורט אתגרי. אך, תופתעו לגלות כי אירלנד מציעה אטרקציות רבות הנופלות תחת קטגוריה זו של ספורט אתגרי. החל מטרקים וטיולי ג'יפים ועד למגוון רחב מאוד של ספורט ימי. 

זכרו, אם לא תרכשו את ההרחבה הזו ותפגעו במהלך ביצוע פעילות המוגדרת על ידי חברת הביטוח כספורט אתגרי, אתם לא תהיו זכאיים לכיסוי עבור הטיפול הרפואי והשירותים הנלווים שמגיעים לכם.

 

הרחבה עבור ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור

הרחבה חשובה נוספת, הינה עבור מי שרוצה להשכיר רכב ולטייל לאורכה ורוחבה של אירלנד. טיולים מהסוג הינם פופולאריים מאוד ולכן חשוב להכיר את האופציה לרכוש הרחבה עבור ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה עם רכב שכור. הרחבה זו יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים במקרים של תאונה במדינה שאינכם בקיעים בחוקי הנהיגה בה ובתרבות הנהיגה.

 

הכירו את ההרחבות למצב רפואי

החלק השני של ההרחבות שחשוב להכיר הינן הרחבות בעבור מצבים רפואיים שונים. גם במקרה של הרחבות אלו, חשוב לזכור כי אם אתם עומדים בקריטריונים הדורשים רכישת הרחבה זו ולא רכשתם, אתם עשויים למצוא את עצמכם ללא כיסוי רפואי.

 

הרחבה עבור מצב רפואי קיים

ההרחבה שחשוב להכיר הינה הרחבה עבור מצב רפואי קיים. זוהי הרחבה אשר מעניקה לכם כיסוי רפואי למקרים של החמרה במצב הרפואי שלכם במהלך הטיול או כתוצאה מפעולה שהתרחשה במהלך הנסיעה. חשוב לשים לב, כי כל חברה מגדירה באופן שונה מעט את ההגדרות של מצב רפואי קיים. באופן כללי ההגדרה כוללת מקרים של אשפוזים בתקופה שטרם הטיסה, נטילה קבועה של תרופות מסוימות או אבחון של מחלות כרוניות.

 

הרחבה עבור הריון

הרחבה רפואית נוספת הינה הרחבה עבור הריון. הביטוח הבסיסי מכסה הריון שהתגלה לראשונה במהלך הטיסה ורק עד שבוע 12. מעבר לכך, אין כל כיסוי ביטוחי למקרים הקשורים בהריון. לכן, כל אישה בהריון חייבת להוסיף לביטוח הטיסה שלה לאירלנד גם הרחבת הריון

שימו לב, מרבית חברות הביטוח מבטחות רק עד שבוע 32 בהריון תקין. להריונות מרובי עוברים ישנן התניות שונות אחרות. כמו כן, חברות הביטוח יכולות לדרוש אישור בדבר תקינות ההיריון, בטרם אישור הביטוח.

 

אל תשכחו את הכבודה שלכם

הרחבה נוספת שחשוב להכיר והפכה בשנת 2022 לכמעט חובה, הינה ההרחבה עבור אובדן או גניבה של כבודה. לאורך השנים, החשש מאובדן וגניבה של הכבודה היה קיים ורבים בחרו להוסיף לביטוח הטיסה שלהם לאירלנד גם הרחבה זו. 

במהלך שנת 2022, נחשפנו למקרים רבים מאוד של עיכובים ואף אובדן של כבודה בשדות התעופה השונים ברחבי העולם. נראה כי תופעה זו לא צפויה להיעלם מן העולם וחשוב לוודא שאתם מבטחים גם את הכבודה שלכם, כך שתוכלו לא לדאוג מבחינה כלכלית ולרכוש את כל שנדרש לכם למהלך הטיול.

 

מהו המחיר עבור ביטוח טיסה לאירלנד?

שאלת המחיר, עבור ביטוח נסיעות לאירלנד, הינה רחבה מאוד והיא תלויה בהרבה מאוד אלמנטים שונים. תחילה המחיר משתנה בהתאם לגיל שלכם, ככל שהמבוטח הינו מבוגר יותר, כך מחיר הביטוח יעלה. נוסף לכך, המחיר משתנה בהתאם להרחבות שתבחרו. עבור כל הרחבה ישנו תמחור שונה ובהתאם להרחבות שאתם צריכים, מחיר ביטוח הטיסה לאירלנד ישתנה.

כמובן, שהמחיר משתנה גם בהתאם לחברת הביטוח בה תבחרו לעשות את הביטוח. שימו לב, בעת בחירת הביטוח, לא להעניק למחיר את מלוא כובד ההחלטה. ישנו איזון חשוב בין מחיר הביטוח שנשלם לתמורה שנקבל. חברות ביטוח זולות במיוחד בדרך כלל יכללו התניות רבות יותר וכיסויים נמוכים יותר. זאת לעומת חברות ביטוח יקרות יותר שיעניקו לכם תמורה טובה יותר משמעותית עבור המחיר שתשלמו.

 

ביטוחו"ל – הדרך הקלה והמהירה עבורכם להשוואת ולעשות ביטוח נסיעות לאירלנד

ביטוחו"ל הינה פלטפורמה אינטרנטית אשר מעניקה לכם אפשרות לבצע השוואה אודות ביטוח נסיעות לאירלנד, בין חברות הביטוח הגדולות בשוק. האתר מאפשר לכם לבחור את כלל ההרחבות הדרושות לכם, זאת בנוסף לקביעת התנאים הדרושים לביטוח עבורכם (זמנים, מספר יעדים שונים, כמו נוסעים וגיל הנוסעים).

לאחר מכן, האתר מעניק לכם השוואה מהירה וטובה של הביטוחים המוצעים בשוק ויחד עם זאת גם המלצה עבור הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר. 

מאמרים נוספים