ביטוח נסיעות לג'מייקה

ג'מייקה השוכנת באיים הקריביים נחשבת לאחד היעדים האקזוטיים בעולם. עם חופים מרהיבים, ים קסום ותרבות, מוזיקה ואוכל מדהימים. כל אלו, הופכים את ג'מייקה ליעד מועדף עבור זוגות ומשפחות רבות. טרם הטיסה, חשוב לזכור לעשות ביטוח נסיעות לג'מייקה.
ביטוח נסיעות לג'מייקה

ג'מייקה הינו אחד האיים הגדולים ביותר מבין האיים הקריביים. הוא נחשב ליעד פופולארי מאוד בקרב תיירים רבים אשר רוצים להנות מחופים מרהיבים, טבע טרופי, תרבות מרהיבה וכל זה בשפה האנגלית. האי מעניק חוויה תיירותית המתאימה לזוגות צעירים, משפחות ואפילו לתרמילאים שרוצים להנות בכל היופי שיש למדינה להעניק. אך, טרם כל נסיעה לג'מייקה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לג'מייקה אשר יתאים לכם ולאופי הטיול שלכם.

 

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לג'מייקה?

ביטוח הבריאות הממלכתי וכן כל ביטוחי הבריאות הפרטיים בישראל, תקפים רק עבור אירועים רפואיים אשר מתרחשים בתוך גבולות מדינת ישראל. בשל כך, בכל מקרה בו אתם טסים לחו"ל ביטוחי הבריאות שלכם אינם תקפים ואינכם מכוסים.

לכן, במידה ויגרם לכם אירוע שדורש פנייה לגורמים רפואיים אתם צפויים לשלם בגין הטיפול סכומים גבוהים מאוד. לשם כך, ישנו ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח זה מכסה אתכם עבור מקרים רפואיים שונים שיכולים להתרחש במהלך הטיול, כמו גם עבור מקרים נלווים כמו הצורך בפינוי או במקרים של ביטול טיסות.

 

מה כולל ביטוח הנסיעות הבסיסי לג'מייקה?

את ביטוח הנסיעות לג'מייקה ניתן לחלק לשני סוגים, הביטוח הבסיסי וההרחבות שנלוות לביטוח הבסיסי. הביטוח הבסיסי זהה כמעט לחלוטין בין חברות הביטוח השונות והוא כולל כיסוי בגין כל המקרים הרפואיים השונים שאתם עשויים להיקלע אליהם, למשל פינוי, פנייה לרופא, בדיקות שונות, אשפוז ועוד. כל אלו כמובן מכוסים רק במקרים שאינם יכולים להידחות עד להגעה לישראל ואשר לא היו מתוכננים מראש. 

נוסף לכך, הביטוח הבסיסי מכסה גם עלויות שהות במידה ותדרשו להישאר במדינה מעבר לתקופת הביטוח, הטסה רפואית או החזר עבור כרטיס טיסה ואף הטסה של בן משפחה במידת הצורך. מעבר לכך, ישנן הרחבות ספציפיות שנדרש לרכוש בכדי להשלים את הכיסוי שדרוש לכם במהלך הנסיעה.

 

אל תוותרו על הרחבה של איתור, חילוץ והצלה

אחת ההרחבות שחשוב לא לוותר עליה ובעיקר כאשר טסים למדינה אקזוטית כמו ג'מייקה הינה ההרחבה בגין איתור חילוץ והצלה. הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי ועזרה במקרים רבים ושונים אשר יכולים לדרוש איתור וחילוץ. כאשר מדובר במדינה אקזוטית כמו ג'מייקה, מקרים אלו יכולים להתרחש בטיולים שונים ומגוונים הן כתוצאה מאסונות טבע שונים והן כתוצאה מטעויות אנוש.

 

הרחבה של ספורט אתגרי – נחוץ כמעט לכולם

הרחבה נוספת שהינה כמעט חובה עבור הטסים לג'מייקה הינה הרחבה של ספורט אתגרי. הרחבה זו כוללת בתוכה כיסוי עובר מקרים ביטוחיים שיתרחשו במהלך ביצוע פעילויות ספורט שונות כמו ספורט ימי או נסיעה בג'יפים. 

חשוב לזכור כי טיול בג'מייקה כולל במקרים רבים טיולים לאזורים נידחים, פעילויות ספורט וגם נסיעות שטח שכולן מוגדרות בתור ספורט אתגרי. אם לא תרכשו את ההרחבה ותפגעו במסגרת פעילות מהסוג, הביטוח הבסיסי שלכם לא יהיה תקף ולא תקבלו את העזרה והכיסוי שדרושים לכם.

 

אל תשכחו את הכבודה שלכם

הרחבה נוספת שחשוב להכיר הינה ההרחבה עבור כבודה. מדובר בהרחבה אשר מעניקה לכם פיצוי כספי במקרים של אובדן או גניבה של הכבודה שלכם. הרחבה זו חשובה עבור כל טיסה לחו"ל ובעיקר כאשר טסים לתקופה ארוכה יחסית. חשוב לוודא כי ההרחבה שבחרתם כוללת בתוכה גם כיסוי במקרה של איחור הגעת הכבודה, דבר שיכול להיות מועיל מאוד בהתחשב באירועים האחרונים בשדות התעופה ברחבי העולם כולו.

 

התאימו את הביטוח למצבים רפואיים שונים

נוסף להרחבות שהן כמעט חובה ולהרחבות שקשורות לאופי הטיול שלכם, חשוב מאוד לשים לב להרחבות המתאימות למצבים רפואיים שונים ולרכוש אותן בהתאמה למצבכם ולצרכים שלכם.

 

הרחבה עבור נשים בהריון

הרחבה עבור הריון, מבטחת את כל המקרים הרפואיים הקשורים בהריון באופן ישיר. מרבית חברות הביטוח מבטחות נשים רק עד השבוע ה-32 ולעיתים דורשות לקבל אישורים רפואיים בגין תקינות ההיריון. לכן, חשוב מאוד לבדוק את הנושא לעומק בטרם רכישת הפוליסה. 

שימו לב, שללא רכישת ביטוח זה, כל מקרה ביטוחי הקשור בצורה כלשהי להריון לא יהיה מכוסה. הביטוח הבסיסי מכסה רק הריון עד לשבוע ה-12 שלו ובתנאי שמדובר בהריון שהאישה לא ידעה עליו טרם הטיסה לחו"ל.

 

הרחבה בגין מצב רפואי קיים

הרחבה חשובה נוספת הינה הרחבה בגין מצב רפואי קיים. מדובר בהרחבה שנועדה לבטח אתכם על כל מקרה בו יש החמרה במצב רפואי שקיים כבר. במקרה של הרחבה זו חשוב לבדוק מה כל חברת ביטוח מגדירה בתור מצב רפואי קיים. בעבר כל טיפול תרופתי קבוע נחשב בתור מצב רפואי קיים, אך הדבר השתנה וכיום ישנן חברות רבות שאינן דורשות הרחבה זו עבור חולי סכרת מאוזנים או בעלי כולסטרול גבוה וכו'.

 

מהו המחיר עבור ביטוח טיסה לג'מייקה?

קשה מאוד להעריך את המחיר הספציפי שתשלמו עבור ביטוח הטיסות לג'מייקה. הסיבה לכך מגיעה מהעובדה שישנם גורמים רבים מאוד שמשפיעים על העלות שהביטוח.

ראשית המחיר משתנה בהתאם למשך הנסיעה, כלל שהנסיעה תהיה ארוכה יותר, כך המחיר יעלה. בנוסף לכך, ישנה השפעה על המחיר מבחינת גיל המבוטחים ומצבם הבריאותי. כמובן שהשפעה נוספת הינה להרחבות שתבחרו לרכוש. כל הרחבה מעלה את המחיר ומתומחרת בצורה שונה.

 

איך לבחור חברת ביטוח שתתאים לכם?

כאשר בוחרים פוליסת ביטוח ישנם מספר אלמנטים שחושב מאוד לתת עליהם את הדעת ולבחון בטרם רוכשים את הפוליסה.

 

אל תתייחסו רק למחיר

הגורם הראשון ודווקא הכי פחות חשוב, הינו המחיר. אף אחד לא רוצה להרגיש פראייר שהוא שילם יקר מדי על מוצר או שירות שיכל לקבל במחיר זול משמעותית. ואכן החשש הזה צודק. אך, כאשר בוחנים את המחיר של ביטוח הנסיעות לג'מייקה בין חברות הביטוח, צריך להשוואת אותו גם לתמורה שמקבלים מכל חברה ולא רק מהו המחיר שתשלמו. זכרו, הזול יכול היות יקר לפעמיים.

 

שימו לב להרחבות השונות שבחרתם

מרבית הפוליסות הבסיסיות של חברות הביטוח הינן זהות, בין אם בגובה הכיסוי ובין אם בכיסויים עצמם. ההבדלים היותר משמעותיים מגיעים בהרחבות השונות, הן מבחינת התנאים של כל הרחבה, הן מבחינת המחיר של ההרחבה והן מבחינת הכיסוי שתקבלו במידת הצורך.

 

דרכי החזרת התשלום

ההשוואה החשובה האחרונה הינה דרך קבלת ההחזר הכספי במקרים ביטוחיים שונים. כיום ישנן 3 דרכים עיקריות בהן מתבצע החזר התשלום. ראשית הדרך הקלאסית והמוכרת לכולם, הגשת תביעה וקבלת ההחזר לאחר החזרה ארצה. דרך נוספת ונוחה הינה קבלת החזר חלקי ישירות דרך הביט, הדבר מאפשר לכם לכסות חלק ניכר מההוצאה שלכם ללא דאגות.

את שאר ההחזר תקבלו לאחר החזרה ארצה והגשת התביעה באופן מסודר. חשוב לזכר כי במקרים אלו גם ייתכן ותדרשו להחזיר חלק מהכסף שקיבלתם במידה והוא לא נדרש לכם. הדרך האחרונה ויש שיגידו כי הנוחה ביותר, הינה קבלת כרטיס אשראי נטען באמצעותו ניתן לשלם באופן ישיר וללא צורך להוציא כסף מכיסכם כלל.

 

ביטוחו"ל – משווים ורוכשים ביטוח נסיעות לג'מייקה במהירות ובפשטות

ביטוחו"ל מעניקה לכם את הפלטפורמה המהירה והקלה ביותר לבצע השוואה בין חברות הביטוח הגדולות ולרכוש ביטוח נסיעות שיתאים לכם בצורה מהירה וקלה. בלחיצת כפתור אתם בוחרים את כל ההרחבות הדרושות לכם ומכניסים את הפרטים הרלוונטיים לכם (גיל, משך הטיול וכו'). 

בסיום התהליך, תקבלו השוואה בין חברות הביטוח השונות, יחד עם המלצה לחברת הביטוח המתאימה לכם ביותר. לאחר מכן, תוכלו לרכוש בצורה מהירה וקלה את הביטוח שהכי מתאים לכם. 

מאמרים נוספים