ביטוח נסיעות לגואטמלה

גואטמלה הינה אחד היעדים הפופולאריים עבור התייר הישראלי אשר מגיע לטיול הגדול בדרום אמריקה. עם נופים מרהיבים, אתרים של בני המאיה ותרבות מרהיבה, מדובר ביעד חובה ביבשת. אך, חשוב מאוד עוד לפני שמתחילים את התכנונים לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לגואטמלה.
ביטוח נסיעות לגואטמלה

דרום אמריקה באופן כללי וגואטמלה בפרט, נחשבות ממזמן לאחד היעדים הפופולאריים עבור התייר הישראלי שרוצה לראות תרבויות ייחודיות ולהנות מטיול ארוך וממחייה זולה לאורכו. גואטמלה נחשבת לאחד מיעדי החובה בטיולים שלאחר צבא, ועם השנים היא הופכת גם ליעד אהוב עבור תיירים ישראלים בגילאים ורקעים שונים. כאשר טסים לגואטמלה, חשוב לא לוותר ולעשות ביטוח נסיעות לגואטמלה.

 

מה מיוחד בגואטמלה?

גואטמלה הינה אחת המדינות הקסומות במרכז אמריקה, יש לה חופים מרהיבים, אגמים מטורפים, אתרים היסטוריים, תרבות מרהיבה, אוכל טעים ואנשים מדהימים. אך, הקסם של גואטמלה מגיע גם עם סיכונים הקשורים לעובדה שמדובר מדינה מתפתחת.

החל מרמות גבוהות של פשיעה וגניבות, דרך מחלות שונות הקשורות ברמת ההיגיינה במדינה ועד לאסונות טבע אפשריים. לכן, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לגואטמלה ויתרה מכך, לוודא כי הוא מקיף ומגן עליכם בכל המקרים האפשריים.

 

מה חשוב שיהיה בביטוח טיסה לגואטמלה?

כאשר מסתכלים על ביטוח נסיעות לגואטמלה, חשוב מאוד לוודא כי הוא כולל מגן עליכם בכל המקרים השונים שיכולים להתרחש. ראשית ישנו הביטוח הבסיסי אשר מעניק לכם כיסוי עבור כל המקרים הרפואיים הדחופים שיכולים להתרחש במהלך הטיול.

בנוסף לכיסוי הרפואי, הביטוח הבסיסי גם מעניק כיסוי עבור פינוי, הטסה רפואית, הטסה של קרוב משפחה ועוד. מעבר לביטוח הטיסה הבסיסי לגואטמלה, חשוב מאוד לרכוש גם כמה הרחבות שיספקו לכם את הביטוח הרחב והטוב ביותר.

 

חילוץ והצלה – חובה, חובה, חובה!

ההרחבה הראשונה שהינה חובה, ואסור לוותר עליה בשום פנים ואופן, הינה ההרחבה עבור חילוץ והצלה. הרחבה זו מעניקה לכם שירותים של חברת החילוץ במקרים בהם אתם תזדקקו לכך. הטיולים בגואטמלה, נעשים במקרים רבות באזורים מרוחקים, בהם אין גישה לבתי חולים ושירותי רפואה טובים, לכן חשוב לדעת שבמקרי הצורך תוכלו לקבל עזרה בהגעה לטיפול הרפואי שאתם זקוקים לו.

בדקו מראש עם איזו חברת חילוץ הביטוח שלכם עובד, ישנן חברות מומלצות יותר או פחות. אך, חשוב מכך, חשוב שתדעו בזמן אמת למי לפנות.

 

אל תשכחו את הספורט האתגרי

גואטמלה, מלאה באטרקציות המוגדרות בתור ספורט אתגרי. החל מטרקים ברחבי המדינה, דרך ספורט ימי ועד לצלילות בלגונות מושלמות. כמעט כל מי שיגיע לגואטמלה, ובעיקר כאשר מדובר בטיול הגדול לדרום אמריקה, יבצע לכל הפחות חלק מהאטרקציות הללו ויידרש בהרחבה של ספורט אתגרי

הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי רפואי וביטוחי לכל המקרים שבהם אתם עשויים להיפצע, להיפגע או לחלות כתוצאה מאחת הפעילויות הספורטיביות שביצעתם. חשוב מאוד לדעת כי ללא הרחבה זו בביטוח הנסיעות שלכם לגואטמלה, אם תפגעו במהלך פעילות המוגדרת כספורט אתגרי, אתם לא תהיו זכאיים לכיסוי רפואי, גם אם יש לכם את הביטוח הבסיסי. לכן, אל תוותרו על ההרחבה הזו למרות הרצון לחסוך מעט בעלויות הביטוחים.

 

הרחבה עבור ביטול וקיצור טיסה

כאשר טסים לגואטמלה, לרוב מדובר בטיול שתוכנן זמן רב מראש וכן, טיול שיהיה ארוך יחסית. חשוב מאוד לוודא שמיד לאחר רכישת הכרטיסים אתם עושים ביטוח נסיעות לגואטמלה וכוללים בתוכו את ההרחבה עבור ביטול וקיצור טיסה. הרחבה זו תעניק לכם אפשרות לשנות את תאריך הטיסה או לבטל אותה, באובדן כספי נמוך יחסית. בנוסף, הרחבה זו מאפשרת גם לקצר את הטיסה, דבר שגם הוא יכול לעלות לכם, ללא הביטוח, סכומים גבוהים מאוד.

 

מהו המחיר של ביטוח נסיעות לגואטמלה?

קשה מאוד לתת הערכה מדויקת לעלות של ביטוח הנסיעות לגואטמלה, וזאת משום שהמחיר תלוי בחברת הביטוח שתבחרו, בגיל שלכם וכמובן בהרחבות שתבחרו. כל הרחבה מתומחרת אחרת ובהתאם לתנאים הספציפיים של חברת הביטוח.

כאשר מדברים על טיולים גדולים כמו הנסיעה לדרום אמריקה ולגואטמלה בפרט, רבים רוצים לחסוך עלויות בבירוקרטיות שונות וזאת כדי להשקיע את הכסף בטיול עצמו. אך, חשוב מאוד לוודא כי אתם בוחרים את ביטוח הנסיעות לגואטמלה בהתאם לצרכים שלכם ולא רק בהתאם למחיר שלו.

במקרים רבים, חברות ביטוח המעניקות ביטוחים זולים משמעותית מהמתחרים, יהיו עם התניות רבות יותר לקבלת הכיסוי ויעניקו כיסוי ביטוחי חסר או נמוך יותר. לכן, חשוב לוודא בראש ובראשונה שאתם בוחרים חברת ביטוח שתעניק לכם את הכיסוי הרחב והטוב ביותר שמותאם לטיול שלכם ולמצבכם הרפואי.

 

שימו לב לתקופת הביטוח המקסימלית

כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לגואטמלה, לרוב מדובר בנסיעה ארוכה שכוללת בתוכה מדינות נוספות רבות. חשוב לדעת כי באופן עקרוני ביטוח נסיעות לחו"ל בכל חברות הביטוח ניתן לתקופה של עד 180 יום רצופים בלבד. כמובן, שישנן חברות שמאפשרות להאריך תקופה זו במהלך הטיול. אך, חשוב לברר את הנושא מבעוד מועד ולוודא שאתם יודעים כמה זמן מראש נדרש לבצע את התהליך ומה הוא דורש. 

מלבד זאת, שימו לב שאם אתם מתכננים מראש נסיעה ארוכה מתקופת הביטוח, ניתן לבחון אפשרויות ביטוחיות אחרות, כמו ביטוח לרילוקיישין, או ביטוח סטודנטים. ביטוחים אלו עשויים להיות משתלמים ונוחים יותר.

 

ביטוחו"ל, השוואה מהירה וקלה לרכישת ביטוח נסיעות לגואטמלה

כאשר טסים לגואטמלה רוצים לחסוך כלל שניתן וזאת כדי להשקיע את הכסף באטרקציות נוספות וייחודיות שיש למדינה להציע. אך, אחד הדברים שאסור לחסוך בו הינו ביטוח הנסיעות לגואטמלה. אך, כמובן שחשוב לעשות השוואה ולבחור את חברת הביטוח המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכים שלכם.

בדיוק לצורך כך, קיים ביטוחו"ל. אשר מבצע את ההשוואה לביטוח נסיעות לחו"ל עבורכם ובהתאם לנתונים האישיים שלכם ולהרחבות שנדרשות לכם. ההשוואה מתבצעת אונליין, בצורה מהירה וקלה. בסוף התהליך, תקבלו השוואה בין חברות הביטוח הגדולות בשוק, יחד עם המלצה עבור הביטוח המשתלם לכם ביותר ועם אפשרות לרכוש את הביטוח שבחרתם בלחיצת כפתור.

מאמרים נוספים