ביטוח נסיעות למקסיקו

חופי ים תכולים, שמש קייצית, מוסיקה מעולה והמון אוכל טעים הפכו את מקסיקו לאחד היעדים החמים בקרב צעירים וגם מבוגרים. במקסיקו תוכלו למצוא שלוות נפש על החופים הקסומים, פינוק אמיתי בבתי המלון הציוריים ומסעדות רומנטיות לאור נרות, אז כל שנותר לעשות הוא להזמין ביטוח נסיעות למקסיקו וואמוס למטוס.
ביטוח נסיעות למקסיקו

ביטוח נסיעות למקסיקו בקליק אחד

ביטוחו"ל הינו אתר להשוואת מחירי ביטוח נסיעות למקסיקו בין שש החברות המובילות בישראל. באמצעות מחשבון ההשוואה תוכלו בקלות ובפשטות להשוות בין חבילות בסיס ובין ההרחבות השונות. באתר גם תוכלו לקבל מידע שימושי רב ולהיעזר במענה לכל שאלה או בעיה מול חברות הביטוח השונות באמצעות חמ"ל הזמין לשירותכם 24/7.

 

הזמנת ביטוח נסיעות לפני היציאה לחו"ל

לא מעט אנשים מוותרים על ביטוח הנסיעות כדי לחסוך עוד כמה שקלים, אך למעשה חושפים את עצמם לתשלומים גבוהים פי כמה וכמה במקרה ויזדקקו לטיפול רפואי בחו"ל או שייגרם נזק לרכושם. כיום חברות הביטוח מציעות ביטוחי בסיס לא יקרים שיכולים לכסות חלק ניכר מהמקרים שעלולים לקרות לכם כשאתם רחוקים מהארץ ובכך להגן על עצמכם.

 

מדוע יש חבילות בסיס וחבילות הרחבה?

חבילות הבסיס נועדו כדי לאפשר השוואה נוחה יותר בין הפוליסות השונות והן די דומות מבחינת הכיסוי וההשתתפות העצמית, ומתמקדות בעיקר באירועים שסביר שייקרו לכם כגון התייעצות עם רופא בחו"ל. ההרחבות מתמקדות בכל מה שחבילת הבסיס אינה מכסה דוגמת ספורט אתגרי, כיסוי לציוד אלקטרוני כגון טלפון נייד או מחשב נישא ועוד.

 

אילו הרחבות יש?

כל נוסע צריך להתאים לעצמו את ההרחבות הרצויות על פי הצרכים שלו, לדוגמא, אישה בהריון צריכה הרחבות הקשורות להריון ואדם שמעוניין להשתתף בפעילויות סקי וסנובורד יעשה לעצמו הרחבה לספורט חורף. כל אחת מההרחבות ניתנת להשוואה באתר בנוחות ובקלות רבה, רק הזינו אותן לתוך המחשבון ותקבלו את מחירן בחברות המובילות בארץ.

 

סוגי ההרחבות שלא מומלץ לוותר עליהן

ישנן הרחבות שיכולות לסייע לכם מאד במקרה של מצוקה בחו"ל ולכן לא מומלץ לוותר עליהן רק כדי לחסוך מספר שקלים כי בסופו של דבר ההרחבות הללו יכולות לחסוך לכם כאב ראש אדיר והוצאות גדולות, אז בנוסף לביטוחי נסיעה למקסיקו הוסיפו גם את ההרחבות הבאות:

  • איתור חיפוש וחילוץ
  • חבות כלפי צד ג'
  • כבודה
  • ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות

 

מהם ההבדלים בין הפוליסות השונות?

חברות הביטוח רוצות להרוויח כסף, זה לא סוד, לכן במילים הקטנות בכל פוליסה מסתתרים כל אותם דברים שהן לא מבליטות, חשוב לקרוא ולהבין במדויק על מה אתם משלמים וכמה תקבלו במידה ותזדקקו לעזרתם כשאתם נמצאים בחו"ל. להלן דוגמא אחת מני רבות להשוואת הכיסוי במקרה שלא הצלחתם להגיע לטיסה שנקבעה לכם:

  חברת הביטוח
פספורטקארד
חברת הביטוח מגדל חברת הביטוח הפניקס חברת הביטוח
הראל
חברת הביטוח
כלל ביטוח
כרטיס נסיעה לישראל למבוטח
( למקרה שמסיבה כלשהיא לא יכולתם להתייצב במועד לטיסת החזרה שנקבעה לכם בחבילת החופשה )
עד
1500$ וכיסוי חלקי למלווה
עד 1500$
ללא מלווה
עד 1500$ ללא מלווה עד 1000$ ללא מלווה עד
 1500$
גם לנוסע וגם למלווה

 

מה כדאי להשוות לפני שמחליטים איפה רוכשים ביטוח נסיעות?

לפני שאתם עושים ביטוח נסיעה למקסיקו חשוב להשוות לא רק את המחיר, אלא גם את כל הפרמטרים האחרים, כמו למשל:

  • דרך הפעלת הביטוח – באיזה אופן ניתן להפעיל את הביטוח?
  • השתתפות עצמית – מה גובה ההשתתפות העצמית? 
  • כיסוי ופיצוי – מה גובה הכיסוי והפיצוי?
  • שירות וזמינות –  באיזה אופן מתבצע השירות והזמינות שלהם ללקוחות שרכשו ביטוח וזקוקים עכשיו להפעילו?

 

אילו הרחבות כדאי לעשות לפני הנסיעה למקסיקו?

מקסיקו מתאפיינת בחופי ים מדהימים, עיירות קטנות וכפרים. התשתיות אינן כה טובות ולעיתים גם הקליטה הסלולרית אינה יציבה. כמו כן, שירותי הרפואה כמו גם הביטחון אופייניים למדינת עולם שלישי. לכן, ההרחבות שלכם צריכות להתמקד בביטחון אישי דוגמת ספורט אתגרי לגלישת גלים ונסיעה ברכבי 4X4 וכיסוי לגניבת מכשירים אלקטרוניים.

 

מגן קורונה

מאחר ושירותי הרפואה במקסיקו ברובם אינם מתקדמים ( אולי במרכז מקסיקו סיטי תמצאו בתי חולים מערביים ) מומלץ להוסיף לביטוח נסיעות אל מקסיקו באמצעות מגן קורונה שיאפשר לכם לקבל טיפול רפואי מיטבי וגם החזר כספי למקרה שתאלצו להיכנס לבידוד ולדחות או לבטל את הטיסה לשם או בחזרה. המגיפה אמנם נמצאת בדעיכה, אך עדיין קיימת.

 

ספורט אתגרי

מקסיקו היא המקום המושלם לספורט ימי על כל סוגיו, מגלישת גלים דרך אופנועי ים או צלילות, כמו כן ניתן לעשות בה טיולי אופנועים ורכבי שטח ארבע על ארבע, לכן מומלץ להוסיף לביטוח נסיעות למדינת מקסיקו גם הרחבה לספורט אתגרי כדי שתוכלו להרגיש חופשיים לבלות, ליהנות ולגלות את מקסיקו בלי לדאוג יותר מדי.

 

כיסוי גניבת מחשב נייד, טלפון נייד ומצלמה

אלו הן שלוש הרחבות שונות, אך מומלץ מאד שלא לוותר עליהן, במיוחד לאור העובדה שרגע אחד של חוסר תשומת לב עלול לגרום לכם להפיל או לאבד את המכשירים שלכם. עבור חלק מהמטיילים המצלמה המקצועית שהם לוקחים עימם הינה יקרת ערך וכך גם המחשב הנישא, לכן מומלץ להוסיפם לביטוח הנסיעה אל מקסיקו.

 

עם ביטוחו"ל אתם אף פעם לא לבד

חשוב מאד להתחיל את תכנון הנסיעה עם רכישת ביטוח נסיעות למקסיקו ולהשוות בקלות רבה את מחירי החבילה באמצעות אתר ביטוחו"ל. אך לא רק המחשבון המשוכלל שלנו יכול לסייע לכם אלא גם המידע השימושי שתוכלו לקרוא אצלנו ולקבל מושג טוב יותר על עולם הביטוחים בישראל, וגם מוקד מידע 24/7 לכל בעיה שיש לכם מול חברות הביטוח.

מאמרים נוספים