ביטוח נסיעות ללוקסמבורג

לוקסמבורג הינה דוכסות קטנה השוכנת בין צרפת וגרמניה ומהווה פנינה תיירותית מקסימה באירופה הקלאסית. יש בה את אותו מספר התושבים כמו בתל אביב עם אדריכלות עירונית קסומה, ארמונות ושווקים של יום ראשון, אך לפני שאורזים חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות ללוקסמבורג כדי שתהיה לכם נסיעה מהנה ובטוחה.
ביטוח נסיעות ללוקסמבורג

לדעת בקליק אחד היכן הביטוח המשתלם ביותר

כדי שתכנון הנסיעה יהיה פשוט וקל, היכנסו לביטוחו"ל ובלחיצת כפתור תוכלו להשוות ביטוח נסיעות ללוקסמבורג בין שש חברות הביטוח המובילות בארץ. תוכלו לבחור את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם ולהתאים לה את ההרחבות הרצויות. כך תוכלו לפנות יותר זמן לתכנון הנסיעה עצמה ולהתמקד בהתרגשות ובציפייה לקראתה.

 

האם חייבים לעשות ביטוח לחו"ל לפני שנוסעים?

כולנו רוצים להאמין שהכל יהיה בסדר והחופשה תהיה בדיוק כפי שתכננו, אך במקרה של מחלה, תאונה או נזק לרכוש לא תוכלו לקבל כל פיצוי ללא ביטוח, ויותר מכך, תידרשו לעמוד בכל ההוצאות שייגרמו לכם עקב אשפוז או מתן טיפול רפואי, רכישת ציוד שנגנב או נפגם וגם עבור צד ג' במידה ופגעתם בו או ברכושו, לכן מומלץ ביותר לרכוש ביטוח לחו"ל.

 

איפה הכי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות ללוקסמבורג?

באתר של ביטוחו"ל תוכלו להשוות בין שש החברות המובילות בארץ בתחום הביטוח, הפניקס, כלל ביטוח, מגדל, הראל, הפניקס, פספורטקארד ומנורה מבטחים. תוכלו לבדוק כמה עולה ביטוח נסיעות ללוקסמבורג בכל אחת מהן. בדרך כלל החבילות הבסיסיות יהיו די דומות, ההבדל טמון בהרחבות ובהיקפי הכיסויים שהן נותנות, לדוגמא:

סוג ביטוח חברת הביטוח פספורטקארד חברת הביטוח הפניקס חברת הביטוח מגדל חברת הביטוח מנורה מבטחים חברת הביטוח כלל ביטוח חברת הביטוח הראל
ביטוח בסיסי לאירופה לשמונה ימים לאדם בן 27 20$ 14.4$ 8.8$ 14$ 12.96$ 16$
הרחבה לכיסוי אובדן או נזק לכבודה 24$ 18.4$ 12$ 16.8$ 15.84$ 18.8$
הרחבה לביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות 26.4$ 18.4$ 20.8$ 19.2$ 15.28$ 18.8$

 

אם בחרתי בחברה הזולה ביותר האם עשיתי עסקה טובה?

לא בהכרח, חברות הביטוח דואגות להסוות את מה שהן רוצות להסתיר בהרבה מילים קטנות, דהיינו, את גובה הכיסוי בביטוח הנסיעה שרכשתם ללוקסמבורג, את אופן התשלום, תנאי התשלום ועוד ועוד. לדוגמא בפספורטקארד תקבלו טיפול חירום שיניים עד 550$ בעוד שבמגדל עד 1000$. לכן השוו לא רק מחיר אלא גם בין הפוליסות השונות.

 

מה ההבדל בין ביטוח בסיסי לבין הרחבות?

חברות הביטוח נדרשות להציג חבילה בסיסית שנוח וקל להשוות אותה לחברות אחרות, לאחריה כל חברה בוחרת איך להתחרות ולהציע חבילות מורחבות אטרקטיביות, כגון הרחבה לספורטאים, לנושאים איתם כבודה יקרה, לחובבי האקסטרים ולכל צרה שלא תבוא. חשוב להתאים את ההרחבה לצרכים שלנו כדי שגופנו ורכושנו יהיו מכוסים כליל.

 

האם חייבים לעשות את הביטוח אצל חברת הביטוח?

לא, ישנן דרכים נוספות כגון להפעיל ביטוח בכרטיס האשראי, דרך קופות חולים ודרך אמצעים אחרים, אך זכרו כי בדרך כלל יהיו אלו ביטוחים בסיסיים. כדאי לבצע השוואה בין החברות השונות כדי לבחור מתוכן את ביטוח הנסיעות לדוכסות לוקסמבורג שמתאים לכם ביותר גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הכיסוי.

 

מה חשוב ביותר להשוות לפני שעושים ביטוח נסיעות ללוקסמבורג?

כדי לוודא שביטוח הנסיעות ללוקסמבורג שרכשתם אכן יסייע לכם במקרה ותזדקקו לו עליכם לבדוק טרם הרכישה את הפרמטרים הבאים:

  • מחיר
  • גובה הכיסוי והפיצוי
  • שירות וזמינות
  • דרך הפעלת הביטוח
  • גובה ההשתתפות העצמית
  • איך מתקבל התשלום

 

ההבדלים בגובה הכיסוי והפיצוי בין החברות השונות

חברות ביטוח מאד אוהבות מילים קטנות ועליכם לקרוא את כולן כדי לוודא שהביטוח שרכשתם לא יותיר אתכם רק עם 50% כיסוי או עם סכום שבקושי מכסה את העלויות. לדוגמא, אם איחרתם לטיסה, באשמתכם או שלא באשמתכם, ועליכם להישאר ללון לילה אחד נוסף בחו"ל, זהו הכיסוי המוצע בחברות השונות:

  חברת הביטוח פספורטקארד חברת הביטוח מגדל חברת הביטוח הפניקס חברת הביטוח הראל חברת הביטוח כלל ביטוח
לינה בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח 100$ ליום 150$ ליום 100$ ליום  150$ ליום 100$

 

שירות וזמינות

לכל חברת ביטוח יש מוקד פניות למקרה שתזדקקו למשהו מחו"ל, אך עליכם לברר האם המוקד מאויש 24/7 או שתיענו בתקליט, האם תוכלו לשוחח עם אדם או עם שירות וואצאפ וכמה זמן תאלצו להמתין על הקו עד לקבלת שירות. גם לאתר ביטוחו"ל יש חמ"ל שירות לקוחות המסייע בכל נושא הקשור להתנהלות מול חברות הביטוח 24/7 לשירותכם.

 

איך מתקבל התשלום

גם זו שאלה שצריכה להישאל והיא חשובה מאד. ישנן פוליסות שבהן תאלצו לכסות את ההוצאות בעצמכם ולקבל עליהם החזר זמן מה לאחר שובכם לארץ ויש חברות שיוציאו לכם מיד שובר לתשלום לכיסוי ההוצאות. חברת פספורטקארד, אגב, מעניקה לכם כרטיס אשראי לשימוש במקרי חירום בו תוכלו לרכוש ולכסות כל הוצאה שתידרשו לה ושתאושר.

 

מהן ההרחבות המומלצות לביטוח נסיעות?

זוהי שאלה התלויה בכם, במצבכם הבריאותי, ברכוש שאתם מתכוונים לקחת איתכם ובאופי הנסיעה. ההרחבות הנפוצות ביותר לביטוח נסיעות ללוקסמבורג הן כיסוי למצבים רפואיים כגון הריון או מחלה כרונית, הגנה על חפצים יקרי ערך כגון שעונים ותכשיטים, עגלות ילדים ואביזרי ספורט, להרחיב כיסוי לספורט אקסטרים, איתור חיפוש וחילוץ וכיסוי תאונות אישיות.

 

כיסויים מומלצים לביטוח נסיעות ללוקסמבורג

לוקסמבורג הינה מדינה אירופאית הנהנית ממזג אויר קריר בדומה לצפון גרמניה וצרפת. היא משופעת בנופים אירופאים מוכרים כמו יערות, כפרים, עמקים ועיירות ציוריות. לכן מומלץ לבצע הרחבות כיסוי לביטוח הנסיעות ללוקסמבורג להשתתפות עצמית ברכב שכור, גניבת מצלמה, טלפון נייד ומחשב נישא, וכמו כן לבצע כיסוי מגן קורונה.

 

כיסוי כבודה

הרחבת ביטוח נסיעה למדינת לוקסמבורג כיסוי הכבודה מגן עליכם במידה ואתם מגיעים ליעד אך המזוודה שלכם לא, או שגיליתם שנפגמה במהלך הטיסה ולרכושכם נגרם נזק. זה יקל עליכם את עוגמת הנפש עם האפשרות לרכוש את כל מה שאתם זקוקים לו עד שיתברר היכן המזוודה שלכם או רכישת מזוודה אחרת במקומה ואת התכולה שנפגעה.

 

כיסוי מגן קורונה

יש הבדלים בין הפוליסות השונות, אך כעקרון, הרחבת כיסוי מגן קורונה לביטוח טיסה ללוקסמבורג מגן עליכם למקרה שחליתם בארץ לפני הנסיעה ונאלצתם לדחותה או לבטלה, גם אם גיליתם זאת ממש כבר בשדה התעופה, ולכל מקרה של טיפול רפואי בחו"ל ודחיית מועד החזרה הביתה עקב שהות בבידוד או אשפוז בבתי חולים או התייעצות עם רופא.

 

ספורט אתגרי

לוקסמבורג אולי רק דוכסות קטנה, אבל יש בה המון דברים מגניבים לעשות, דוגמת רכיבת שטח באופניים, אופנוע ורכבי 4X4, טיפוס הרים וצוקים, גלישת מצוקים וסנפלינג ואפילו טיסה בכדור פורח מוגדרת בחלק מהפוליסות כספורט אקסטרים. לכל חובבי גלישת הגלים, ללוקסמבורג אין ים אם כי יש מספר אגמים קרירים ונעימים לשייט וקייט.

 

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

מומלץ להוסיף לביטוח נסיעות ללוקסמבורג גם ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור לכל נזק או תאונה שלא בגלל נהיגה בשכרות או חלילה סמים, או בגלל רשלנות. חברות השכרת הרכבים לעיתים רואות גם בכתם על הריפוד נזק, לכן אנו ממליצים לצלם את הרכב כולו לפני הכניסה אליו כדי לתעד שריטות או כתמים שהושארו שם על ידי קודמיכם.

 

כיסוי חבות כלפי צד ג'

זהו כיסוי הכלול בפוליסה הבסיסית, אך ישנם כאלה המסירים אותו כדי לחסוך עוד כמה גרושים. לא מומלץ לעשות זאת משום שהוא מגן עליכם מפני פגיעה בגופו או ברכושו של אדם שלישי במקרה של תאונת דרכים או אפילו תוך כדי התקלות בו ברחוב. חשוב שתהיו מכוסים כי אין לדעת מה יכול לקרות גם כשהכל נראה מאד שקט ובטוח.

 

כיסויים לאובדן וגניבת טלפון, מחשב או מצלמה

כמעט כולנו כבר לא מצליחים להיפרד מהלפטופ ועל הטלפון הנייד אין בכלל מה לדבר. גם מצלמה יקרה שלקחנו איתנו כדי להנציח את הטיול ואת הנופים הקסומים עלולה לפתע ליפול, להיאבד או להיגנב. מומלץ להוסיף כיסוי לאובדן וגניבה לביטוח הנסיעות ללוקסמבורג כדי שעל כל צרה שלא תבוא נוכל לקבל מענה עוד בעודנו בחו"ל.

 

ביטוחו"ל – הכי קל להשוות בקליק אחד

כדי שתוכלו להתמקד רק בתכנון הטיול, וודאו כי בחרתם ביטוח נסיעות ללוקסמבורג שדואג לכם ומכסה את הכל באמצעות השוואה קלה ונוחה באתר ביטוחו"ל. באתר תוכלו להשוות וגם לקבל מידע שימושי, ובמקרה הצורך גם להיעזר בחמ"ל הפניות הממתין לכם 24/7 לכל מקרה שבו תצטרכו עזרה או ייעוץ כיצד להתנהל מול חברות הביטוח בכל שאלה.

מאמרים נוספים