ביטוח נסיעות לטורקיה

טורקיה תמיד הייתה יעד אהוד עבור הישראלים. בעשור האחרון, בנוסף לריזורטים המפנקים והשופינג הזול, רבים בוחרים לטוס לטורקיה גם לצורך ביצוע הליכים קוסמטיים שונים וכך טורקיה הפכה ליעד פופולרי אפילו יותר. לא משנה מהי מטרת הטיסה שלכם, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לטורקיה.
ביטוח נסיעות לטורקיה

טורקיה הייתה לאורך השנים לאחת המדינות המתויירות ביותר על ידי הציבור הישראלי. השופינג הזול, מזג האוויר הנוח והקרבה המשמעותית לישראל, הפכו אותה למבוקשת מאוד בקרב התייר הישראלי. אז לאחר שרכשתם כרטיסי טיסה, הזמנתם מלון ותכננתם את החופשה לפרטי פרטים, הגיע הזמן לעשות את הדבר החשוב ביותר ולהזמין ביטוח נסיעות לטורקיה.

 

מהו ביטוח נסיעות לטורקיה

ביטו נסיעות לטורקיה, הינו ביטוח בריאות המכסה אירועי חירום בתחום הבריאות שעשויים להתרחש במהלך הטיסה לחו"ל. ביטוח זה חשוב מאוד, היות והביטוח הממלכתי שכל תושב ישראלי מבוטח בו, אינו תקף בחו"ל ולכן במקרה הצורך תדרשו בתשלומים גבוהים מאוד עבור הטיפול הרפואי. 

נוסף לביטוח והכיסוי הרפואי, ביטוח הנסיעות לטורקיה כולל בתוכו גם כיסוי בגין פגיעה של צד שלישי, פינוי והטסה רפואית, לינה בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח ואף הטסה של קרוב משפחה במקרה הצורך. מעבר לביטוח הטיסה הבסיסי קיימות הרחבות שונות שניתן ובחלק מהמקרים אף נדרש לעשות לצורך קבלת כיסוי מיטבי עבורכם.

 

התאימו את ביטוח הטיסה לטורקיה להרכב הטסים

ההתאמה הראשונה שעליכם לעשות בבחירת ביטוח טיסה לטורקיה הינה התאמה למצב הרפואי של הטסים. במקרים רבים טיסות לטורקיה הינן טיסות משפחתיות שכוללות טווח רחב מאוד של גילאים, בעיות רפואיות או מצבים שדורשים התייחסות מיוחדת ולצורך כך ישנן שתי הרחבות שחשוב להכיר.

 

הרחבה על החמרה של מחלה קיימת

ההרחבה הראשונה הינה הרחבה עבור מחלה קיימת. מדובר בהרחבה עבור אדם שאושפז ב-3 חודשים שטרם הטיסה, שנוטל תרופות קבועות (רשימת התרופות והמחלות בהתאם למדיניות חברת הביטוח) או שחלה החמרה במצבו הבריאותי הכרוני ב-3 חודשים שטרם הטיסה.

כל חברות הביטוח דורשות מילוי של הצהרת בריאות, בהתאם לתשובות שלכם, חברת הביטוח עשויה לדרוש מכם אישורים מהרופא על המצב הבריאותי ותדרשו להוסיף כיסוי עבור החמרה של מצב קיים.

 

הרחבה על הריון

הרחבת הריון כשמה כן היא, מדובר בכיסוי ביטוחי על כל מקרי החירום הקשורים בהריון. ניתן לרכוש הרחבה זו רק עד לשבוע 32 (במרבית חברות הביטוח) ובתנאי שלא מדובר על הריון בסיכון גבוה.

 

הרחבה עבור איתור והצלה – עדיף שלא לוותר עליה

ההרחבה הבאה שנחשבת כיום לכמעט חובה בכל העולם ובייחוד בטורקיה הינה הרחבה של איתור והצלה. הרחבה זו מעניקה כיסוי והפעלה של שירותי איתור במקרה של נעדרים, אסונות טבע או כל מצב שדורש איתור או הצלה של המבוטח. 

רבים מניחים כי הרחבה זו נדרשת רק במקרים בהם טסים לטרקים בהרים או לעיירות נידחות. אך, המצב הביטחוני בעולם מראה כי עשויים להיות אסונות טבע, אירועי טרור או אירועים חריגים אחרים בכל מקום בעולם וחשוב לדעת שבמידת הצורך חברת הביטוח תפעיל את חברת האיתור איתה היא עובדת ותכסה את העלויות על כך.

 

התאימו עצמכם לאופי הטיול

כאשר טסים לטורקיה יכולים להיות סוגים שונים ורבים של טיולים ובהתאם לכך נדרש להתאים את ביטוח הטיסה לטורקיה לאופי הטיול שלכם. ישנו הבדל בהרחבות הנדרשות במקרים של טיסה למלון 5 כוכבים וטיול בטן גב, לבין טיסה למסיבת רווקים או טיסה לצורך ביצוע צלילות וטיולי טרקים ארוכים.

 

ספורט אתגרי

ההרחבה הראשונה שחשוב להכיר ויכולה להתאים בסוגים שונים של טיולים הינה הרחבת ספורט אתגרי. מדובר בהרחבה המכסה מקרים רפואיים שנגרמו כתוצאה מהשתתפות באחד מסוגי הספורט שמוגדרים בפוליסה. חשוב לדעת, כי סוגי הפעילויות שמוגדרות בתור ספורט אתגרי משתנות בין חברת ביטוח לחברת ביטוח וחשוב מאוד בטרם רכישת פוליסת ביטוח לבחון את סוגי הפעילויות הרשומות ולהחליט האם נדרשת לכם ההרחבה או לא. 

רשימת סוגי הפעילויות שמוגדרות כספורט אתגרי הינה ארוכה והיא כוללת מגוון רחב מאוד של פעילויות ימיות (המומלצות מאוד בטיולים בטורקיה), פעילויות הקשורות בגובה (כמו בנג'י או צניחה חופשית) ורכיבת שטח.

 

אל תשכחו את הכבודה שלכם

טורקיה נחשבת לבירת הקניות זה עשורים רבים, הדבר מוביל ישראלים רבים לרכוש מתנות לבני משפחותיהם ולבצע רכישות שוות עבורם ועבור בני משפחותיהם. בשל כך, ובשל העובדה שהכובדה של כל אדם מכילה מסמכים ופריטים חשובים, מומלץ מאוד לבטח את הכבודה הרחבת כבודה.

חשוב לדעת כי ישנם פריטים שאינם מכוסים תחת הרחבה של אובדן או גניבה של כבודה וכי הגבלת הכיסוי בשל אובדן או גניבה של כבודה עומד על בין 2,000 ל-2,500 דולר. אם ברצונכם לבטח את הטלפון הנייד, מחשב או מצלמה תדרשו לרכוש הרחבה ייעודית לכך.

 

ביטוח נסיעות לטורקיה עבור מי שנוסע לטיפול קוסמטי

אחת הסיבות הפופולריות לטיסה לטורקיה בעשור האחרונה הינה נסיעה לצורך טיפול קוסמטי, בין אם מדובר על השתלת שיער, ניתוח פלסטי או טיפול קוסמטי אחר. חשוב מאוד לדעת, כי ישנן חברות שאינן מבטחות נוסעים שמטרתם הטיסה שלהם הינה הליך קוסמטי. 

נוסף לכך, גם בחברות שבוחרות לבטח עבור טיסה מהסוג, כל מקרה שקשור להליך הקוסמטי לא יפול תחת תנאי הפוליסה ואתם תדרשו לשלם על הטיפול מכספכם. לכן, חשוב מאוד לוודא כי הרופא או החברה מולה אתם סוגרים את התהליך מבטח אתכם בביטוח בגין ההליך הרפואי וההחלמה הנלוות לו.

 

איך לבחור חברת ביטוח נכון?

אנשים רבים שבוחנים את חברות הביטוח השונות, עושים השוואה בפרמטר אחד בודד והוא המחיר. כולנו רוצים לטוס בזול ולשמור את הכסף לבזבוזים, שופינג ואטרקציות שוות. אך, ההשוואה של המחיר בלבד, אינה מעניקה לכם את התמונה המלאה ולא מאפשרת לכם לוודא כי ברגע הצורך אתם תקבלו את המענה שדרוש לכם. לכן, הנה כמה פרמטרים שחשוב לבחון בטרם בחירת חברת הביטוח.

 

שימו לב להרחבות

הדבר הראשון שחשוב לבחון הינו ההבדלים בהצעות שניתנות בהרחבות השונות. בדרך כלל הביטוח הבסיסי הינו יחסית זהה מבחינת כיסוי כספי ומבחינת סוגי האירועים המכוסים בפוליסה. לעומת זאת, בהרחבות יכולים להיות הבדלים משמעותיים יותר. למשל בהרחבה של כבודה, ישנן חברות שמבטחות רק בגין גניבה ואילו יש כאלו שמבטחות עבור גניבה ואובדן.

נוסף לכך, במקרה של הרחבה של מחלה קיימת ישנו הבדל בין התרופות שמוגדרות בכל פוליסה בתור דורשות רכישה של הרחבה זו.

 

דרכי התקשרות

האלמנט השני הינו אופן ההתקשרות עם חברת הביטוח. לכל החברות יש מוקד טלפוני זמין 24/7 עבור מקרי חירום. אך, מומלץ לבחון גם דרכי התקשרות דיגיטלים שיאפשרו לכם פנייה מהירה ופשוטה יותר.

 

דרכי התשלום וההחזרים

הנושא הבא שחשוב לבחון הינו דרך התשלום במקרה של פנייה לטיפול רפואי ודרך קבלת ההחזר על התשלום. כיום הרבה חברות מבינות שהמבוטח לא רוצה להתמודד עם ההתעסקות שנדרשת לאחר החזרה והגשת התביעה לקבלת ההחזר. לכן, הן מציעות חלופות שונות שמקלות על המבוטח. 

האפשרות הראשונה שקיימת במספר חברות הינה כרטיס אשראי נטען. בעת הפנייה לנציג החברה ולאחר קבלת הטיפול הרפואי, הנציג יטעין את הכרטיס הנטען בסכום הדרוש לכם לתשלום ובכך התשלום מתבצע במיידית דרך בחברת הביטוח. 

אפשרות חדשה נוספת הינה העברה של הכסף בביט עוד במהלך הטיול. במקרים אלו החברה מעבירה סכום מוגדר של עד 400-500 דולר (תלוי בחברה) ולאחר החזרה לארץ מתבצע קיזוז מכם או החזרה של כסף בהתאם לגובה התשלומים שנדרשתם אליהם.

 

השתתפות עצמית

אלמנט חשוב נוסף הינו ההשתתפות העצמית, כיום מרבית חברות הביטוח אינן דורשות השתתפות עצמית כלל. זאת מלבד כלל ביטוח והראל אשר מחייבות בגין 50$ השתתפות עצמית.

 

ביטוחו"ל – השוואה מהירה לביטוח נסיעות לטורקיה

ביטוחו"ל מהווה את הדרך המהירה והקלה ביותר עבורכם לבחור ולרכוש ביטוח נסיעות לטורקיה. האתר מאפשר בלחיצת כפתור למלא את הפרטים האישיים שלכם ושל כל המבוטחים איתכם, לבחור הרחבות נדרשות ולהתאימן למבוטח המתאים ולבסוף לקבל השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל שכוללת את המחיר של כל ביטוח ואת המלצות ביטוחו"ל לאחר שקלול של פרמטרים נוספים למחיר.

מאמרים נוספים