ביטוחי נסיעות לפי מדינה

ביטוח נסיעות לגאורגיה

גאורגיה היא אחד האתרים המפתיעים שהולכים וצוברים תאוצה לאחרונה. גאורגיה הינה אחת ממדינות הקווקז השוכנת לחופו של הים השחור והיתה בעבר חלק מברית המועצות. עם
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לבלגיה

חולמים על ארץ השוקולד? בלגיה היא אחת הפנינות היפות באירופה המציעה לתיירים שפע של אטרקציות בתחומי האדריכלות, הקולינריה, התרבות והאמנות בערים המפורסמות אנטוורפן, בריסל וברוג'
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאיטליה

חולמים לבקר בפיזה וברומא? לאכול פיצה ולשתות קמפרי? איטליה היא אחד היעדים הנחשקים ביותר והאהובים על ישראלים בגלל מזג האויר הים תיכוני, אתרי התיירות המפורסמים
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאסטוניה

אסטוניה קיבלה את עצמאותה מברית המועצות בשנת 1991 וכיום היא אחת המדינות הפורחות באירופה. אסטוניה משופעת באגמים, יערות והרים ועיירות שכמו נלקחו מאגדות ילדים. אז
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות ללוקסמבורג

לוקסמבורג הינה דוכסות קטנה השוכנת בין צרפת וגרמניה ומהווה פנינה תיירותית מקסימה באירופה הקלאסית. יש בה את אותו מספר התושבים כמו בתל אביב עם אדריכלות עירונית קסומה, ארמונות ושווקים של יום ראשון, אך לפני שאורזים חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות ללוקסמבורג כדי שתהיה לכם נסיעה מהנה ובטוחה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות למקסיקו

חופי ים תכולים, שמש קייצית, מוסיקה מעולה והמון אוכל טעים הפכו את מקסיקו לאחד היעדים החמים בקרב צעירים וגם מבוגרים. במקסיקו תוכלו למצוא שלוות נפש על החופים הקסומים, פינוק אמיתי בבתי המלון הציוריים ומסעדות רומנטיות לאור נרות, אז כל שנותר לעשות הוא להזמין ביטוח נסיעות למקסיקו וואמוס למטוס.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לבוקרשט

חולמים על טיול שורשים לרומניה? על בילוי באחת הערים המפתיעות באירופה? מחפשים אוכל אותנתי ומיוחד במינו? בוקרשט היא אחת הערים המפתיעות באירופה עם אדריכלות מפוארת, מוזיאונים והיכלי תרבות, מסעדות מצויינות ואיזורי קניות ובילוי מהטובים באירופה. רק לא לשכוח להכנס לביטוחו"ל ולבחור ביטוח נסיעות לבוקרשט משתלם ביותר.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לבאלי

חולמים על נופים קסומים, מעיינות נסתרים, חופים לבנים ויערות טרופיים? באלי היא בדיוק היעד בשבילכם עם איזוטריה קסומה שרק המזרח הרחוק יכול לספק, טבע פראי, אתרים ארכיאולוגיים, ים כחול והמון שלווה. רק כמובן לא לשכוח להשוות ביטוח נסיעות לבאלי בקלות ובמהירות עם ביטוחו"ל.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאירלנד

אירלנד לא נחשבת לאחת המדינות המתויירות באירופה אך, מדובר במדינה בעלת טבע ייחודי, ערים גדולות ואירופאיות וגם היסטוריה ותרבות ענפות. כאשר טסים לאירלנד, חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לאירלנד שיכסה אתכם במידת הצורך.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאלבניה

אלבניה נחשבת לאחת המדינות היפות והמרתקות באירופה, אך גם למדינה שמרבית הישראלים עדין לא הכירו כיעד תיירותי שווה. במדינה תוכלו לראות נופים מרהיבים ולהנות מחוויה קולינרית ותרבותית מרתקת. אך, לפני שאתם אורזים מזוודות, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לאלבניה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לגואטמלה

גואטמלה הינה אחד היעדים הפופולאריים עבור התייר הישראלי אשר מגיע לטיול הגדול בדרום אמריקה. עם נופים מרהיבים, אתרים של בני המאיה ותרבות מרהיבה, מדובר ביעד חובה ביבשת. אך, חשוב מאוד עוד לפני שמתחילים את התכנונים לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לגואטמלה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות ליפן

יפן נחשבת לאחת הפנינים של מדינות המזרח, היא מדינה מפותחת מאוד שמשלבת בה קידמה ומודרניות עם שמירה על העולם העתיק, תרבות ייחודית ומעניינת וטבע מרהיב. אם בחרתם את יפן כיעד הבא שלכם בחו"ל אתם בוודאות לא תתחרטו, אך, לפי ההתלהבות והטיסה, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות ליפן.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לג'מייקה

ג'מייקה השוכנת באיים הקריביים נחשבת לאחד היעדים האקזוטיים בעולם. עם חופים מרהיבים, ים קסום ותרבות, מוזיקה ואוכל מדהימים. כל אלו, הופכים את ג'מייקה ליעד מועדף עבור זוגות ומשפחות רבות. טרם הטיסה, חשוב לזכור לעשות ביטוח נסיעות לג'מייקה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאורוגוואי

אורוגוואי הינה מדינה קטנה בדרום אמריקה שלא רבים בוחרים לבקר בה, אבל אלו שכן בוחרים להוסיף את אורוגוואי לאחד היעדים בטיול הגדול, מספרים על מדינה מטריפה, נופים מרהיבים, תרבות מקסימה ואנשים חמים. אם כבר השתכנתם לנסוע, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לאורוגוואי.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לוייטנאם

וייטנאם הינה אחת המדינות האקזוטיות והמרתקות ביותר במזרח הרחוק והיא הפכה מכבר ליעד פופולארי מאוד בקרב כל פלגי האוכלוסייה בישראל. אך, מדובר במדינה במזרח הרחוק, עם תשתיות ורפואה התואמת את שכנותיה ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם מכוסים ומוגנים באמצעות ביטוח נסיעות לוייטנאם.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לטנזניה

טנזניה הינה אחד היעדים האהובים על ישראלים באפריקה והסיבות לכך רבות, החל מהעובדה שיש שם פארקי ספארי מרהיבים, תרבויות מרתקות של שבטים אפריקאים וטיולי טבע קסומים. כמובן, שלפני שטסים חשוב לוודא שעשיתם ביטוח נסיעות לטנזניה שיכסה אתכם לכל מצב שתדרשו אליו.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות להונדורס

הונדורס הינה אחת המדינות הקסומות במרכז אמריקה הכוללת את אתרי הצלילה מבין המרהיבים ביותר בעולם, שרידים של תרבות המאיה, ג'ונגלים פראיים ותרבות קסומה. אך, גם מדובר במדינה לא יציבה ולכן חובה לפני שטסים לעשות ביטוח נסיעות להונדורס.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לארגנטינה

ארגנטינה הינה אחת היעדים הפופולאריים לטיולים אחרי צבא, התרבות, הנופים והקהילה מושכים אליה מטיילים ישראלים מכל הגילאים. אך טיסה לארגנטינה חובה בתוכה גם לא מעט סכנות כמו פשיעה ומחלות שונות. כדי להיות בטוחים לאורך הטיול כולו ולהנות ממנו חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לארגנטינה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לבולגריה

בולגריה הינה יעד נוח, קרוב, זול ויפיפה שהפך ליעד אהוב מאוד עבור התיירים הישראלים. תכנון הנסיעה שלכם הינה משימה חשובה מאוד, בחירת טיסות, מלונות, מסעדות ואטרקציות. אך, חשוב לא פחות לבצע השוואה ולבחור ביטוח נסיעות לבולגריה, שיעניק לכם כיסוי ביטוחי מלא לאורך הטיול כולו.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לדרום אפריקה

דרום אפריקה הפכה בעשורים האחרונים ליעד פופולארי מאוד שמעניק הצצה לעולם הספארי הטבעי הגדול כמו גם לתרבות האפריקאית המקורית והעתיקה. מדובר ביעד עם אטרקציות ייחודיות, תרבות מופלאה וטבע מטורף. עכשיו אחרי שתכננתם את הטיול שלכם, הגיע הזמן לעשות ביטוח נסיעות לדרום אפריקה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לפיליפינים

הטיול לפיליפינים הופך מחלום למציאות, גן העדן על פני האדמה, עם אתרי הצלילה המדהימים, מלונות הפאר, התרבות המרתקת והנוף המטורף נמצא במרחק טיסה קצר. אם כבר התחלתם לתכנן את הטיול שלכם ורכשתם טיסה, הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לפיליפינים.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לקפריסין

קפריסין נחשבת לאחד היעדים הטובים ביותר עבור חופשה קלילה, רגועה וזולה. עם מלונות מפנקים, אוכל טעים, חופים מהיפים בעולם ואטקרציות המתאימות לכל כיס ורצון. אם החלטתם שהיעד הקרוב שלכם הינו קפריסין ואחרי שעשיתם תחקיר מעמיק על המדינה, התרבות והאתרים החשובים, הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לקפריסין.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות למצרים

כנראה שלא פעם דמיינתם את הנסיעה למצרים, ורוב הסיכויים שאתם הולכים להיות מופתעים. מצרים כוללת בתוכה היסטוריה של אלפי שנים, תרבות ענפה, אוכל טעים ואוכלוסיה מסבירת פנים ואוהדת. אז אחרי שבדקתם האם הפירמידות נבנו על ידי המצרים או על ידי חוצנים, הגיע הזמן לעשות ביטוח נסיעות למצרים ולהבטיח לעצמכם טיול בטוח ושקט.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לירדן

ירדן נחשבת לאחד היעדים התיירותים הזולים, היפים והרוחניים שקיימים. מדובר ביעד קרוב, זול ומרתק שישראלים רבים בוחרים בו כיעד החופשה הבא. אז אחרי שסגרתם מלון, מדריך, דרכי הגעה ואטרקציות הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לירדן.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לברזיל

ברזיל, ארץ החופים הבלתי נגמרים והקרנבל, מדובר באחת המדינות המצליחות בדרום ומרכז אמריקה ובאחד הייעדים האקזוטים והיפים. אבל לפני שאתם מתחילים בתכנון הטיול באמזונס ואת ההשתתפות שלכם באירועי הקרנבל, עצרו ועשו ביטוח נסיעות לברזיל.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לבוליביה

בוליביה הינה אחד מיעדי החובה במהלך הטיול לדרום אמריקה. טיול ברחבי המדינה כולל ביקור במדברי המלח הגדולים, עמק הירח והרי האנדים המטורפים. מדובר בחוויה ייחודית של פעם בחיים. אך, חשוב להגן על עצמיכם לאורך כל הדרך ולרכוש ביטוח נסיעות לבוליביה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות למרוקו

בשנים האחרונות, מרוקו הפכה ליעד מתוייר מאוד על ידי ישראלים רבים. בין אם מדובר על בני העדה המרוקאית שמגיעים לטיול שורשים, או פשוט ישראלים שמרותקים מהתרבות הענפה של מרוקו. חשוב מאוד לזכור, רגע לפני התחלת ההרפתקאה, לבצע השוואה ולרכוש ביטוח נסיעות למרוקו.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לקובה

קובה מעניקה לכל תייר שמגיע אל מחוזתיה, הצצה אל העולם כפי שהיה בשנות ה-50, צבעוניות מטורפת, מכוניות רטרו ומוזיקה קובנית מטורפת. אם כבר החלטתם שזהו היעד הבא שלכם, ההנאה שלכם מובטחת, רק קחו דקה ואל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לקובה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות ליוון

נסיעה ליוון הינה דרך טובה לצאת לחופשה, קצרה ומהירה, במחירים טובים, עם ריזורטים מפנקים ונופים מרהיבים. ביוון תוכלו להנות מאטרקציות יימיות, אוכל משובח וחיי לילה תוססים. אך, זכרו לעשות ביטוח נסיעות ליוון ולהתאים את הביטוח לטיול שלכם.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאוסטרליה

אוסטרליה נחשבת בעולם כמעין עולם מקביל, עם בעלי חיים ייחודים ומטורפים, טבע עצום ומרהיב ותרבות מרתקת. נסיעה לאוסטרליה עשויה להרגיש כמו כניסה למימד אחר וחוויה עוצרת נשימה. אך, בטרם אתם עוזבים את המימד הזה ומתחילים בטיול המטורף, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לאוסטרליה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאוקראינה

את אוקראינה המטייל הישראלי מכיר בעיקר בזכות הטיסות השנתיות לאומן. אך, מלבד זאת, מדובר במדינה זולה, עם תרבות מרתקת, נופים מרהיבים ואנשים חמים. מדובר בטיול מעניין, מרתק וייחודי למי שרוצה לטוס בזול ולהנות. כשאתם מתכננים את הטיול הבא, אל תשכחו ביטוח נסיעות לאוקראינה. 
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לדובאי

חתימת הסכמי אברהם עם דובאי, פתחה בפני התייר הישראלי יעד חדש ואטרקטיבי מאוד. עם שפע מלונות פאר, עשרות אתרי בילוי, מאות אטרקציות לכל כיס, חופים מרהיבים וחיי לילה מטורפים. אחרי שהזמנתם כרטיס טיסה ובחרתם מלון, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לדובאי.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות להודו

הודו נחשבת למדינת השלווה, הבודהיזם והרוחניות שרבים מאוד רוצים לבקר בה. אך, היא גם נחשבת למדינת עולם שלישי. עם תנאי היגיינה מוגבלים ושירותי רפואה מוגבלים. לכן, חשוב מאוד בכל טיול להודו לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות להודו, כך שתוכלו להנות ברוגע.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לטורקיה

טורקיה תמיד הייתה יעד אהוד עבור הישראלים. בעשור האחרון, בנוסף לריזורטים המפנקים והשופינג הזול, רבים בוחרים לטוס לטורקיה גם לצורך ביצוע הליכים קוסמטיים שונים וכך טורקיה הפכה ליעד פופולרי אפילו יותר. לא משנה מהי מטרת הטיסה שלכם, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לטורקיה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לתאילנד

נסיעה לתאילנד כבר מזמן לא מתאימה רק למוצ'ילרים. תאילנד הפכה בשנים האחרונות לגן עדן למשפחות, עבור זוגות בירח דבש וגם פשוט למי שמחפש קצת שקט, ים ושלווה. אך, גם בטיול השלוו ביותר, חשוב תמיד לזכור את הסכנות הקיימות ולרכוש ביטוח נסיעות לתאילנד.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לדרום אמריקה

דרום אמריקה הפכה ממזמן מהיבשת של החיילים המשוחררים ליעד אקזוטי, יפיפה ומלא בתרבות ייחודית המתאים לכולם. הטיול הגדול לדרום אמריקה, מהווה את אחת החוויות המשמעותיות לכל מטייל. והטיול מתחיל כבר בארץ, כאשר דואגים לבטיחות ועושים ביטוח נסיעות לדרום אמריקה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לקנדה

קנדה נחשבת למדינה השנייה בגודלה בעולם ועם צפיפות האוכלוסיה הקטנה ביותר. עובדות אלו הופכות כל טיול לקנדה לנסיעה מלאה בטבע, אגמים, בעלי חיים ונופים מרהיבים. עכשיו אחרי תכננתם הכל, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לקנדה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות למזרח

המזרח הוא גן עדן עלי האדמות, חופים מרהיבים, תרבויות מטריפות, בתי מלון מושקעים ומחירים זולים. כל אחד יכול למצוא את עצמו במזרח, בין אם בטיול הגדול אחרי צבא, בנסיעת עבודה או בירח הדבש. הכי חשוב לפני ה טיסה לוודא שיש לכם ביטוח נסיעות למזרח שמותאם במיוחד לכם.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לארה"ב

הגיע סוף סוף הזמן לנסיעה שכל כך חיכיתם לה, למדינת האפשרויות הבלתי נגמרות – ארה"ב. קניתם כרטיסים, הוצאתם ויזה, תכננתם את הטיול לפרטים ואפילו התקשרתם לדוד מאמריקה להגיד לו שאתם באים לבקר. אך שכחתם את הדבר החשוב ביותר, ביטוח נסיעות לארה"ב.
המשיכו לקרוא »