ביטוח נסיעות לקפריסין

קפריסין נחשבת לאחד היעדים הטובים ביותר עבור חופשה קלילה, רגועה וזולה. עם מלונות מפנקים, אוכל טעים, חופים מהיפים בעולם ואטקרציות המתאימות לכל כיס ורצון. אם החלטתם שהיעד הקרוב שלכם הינו קפריסין ואחרי שעשיתם תחקיר מעמיק על המדינה, התרבות והאתרים החשובים, הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לקפריסין.
ביטוח נסיעות לקפריסין

יש שיקראו לקפרסין אחותה הקטנה של יוון, אך הדבר אינו עושה עימה חסד. מדובר באי בים התיכון שמעניק לתיירים המגיעים אל חופיו חופשה שכוללת תרבות מקסימה, חופים יפיפיים, מלונות מפנקים ואוכל טעים. כל זאת במרחק של 40 דקות טיסה בלבד מישראל ועם היצע טיסות של עשרות טיסות שבועיות ישירות מישראל. אם כבר התחלתם לארוז את בגדי הים ולבחור מלון מפנק, זכרו לעשות ביטוח נסיעות לקפריסין.

 

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לקפריסין?

קפריסין נחשבת למדינה בטוחה מאוד עבור תיירים בכלל ועבור התייר הישראלי בפרט. אך, ביטוח נסיעות לקפריסין אינו דרוש רק במדינות מסוכנות אלא בכל נסיעה מחוץ לגבולות מדינת ישראל. הסיבה לכך מגיעה מן העובדה כי בתוך גבולות מדינת ישראל הינכם זכאיים לביטוח בריאות ממלכתי אשר מכסה מקרי חירום רפואיים ואת הטיפול בכם. 

כאשר אזרח ישראלי חוצה את הגבול, ביטוח הבריאות אינו חל עליו ובמקרים שתדרשו בטיפול רפואי תדרשו גם לשלם את מלוא עלות הטיפול המדובר, בין אם מדובר על ביקור אצל רופא, אשפוז ואף ניתוח. לכן, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לקפריסין אשר יכסה כל מקרה רפואי חירומי שאתם עשויים להיקלע אליו.

 

שימו לב לביטוח הבסיסי ולהרחבות שדרושות לכם

את ביטוח הטיסה לקפריסין ניתן לחלק לשני חלקים, ביטוח בסיסי והרחבות ספציפיות. הביטוח הבסיסי מכסה את כל הקשור בטיפול הרפואי, החל מביקור אצל רופא, רכישת תרופות, פנייה לרופא שיניים בחירום, אשפוז בבית חולים וניתוחים. בנוסף לכיסוי הרפואי, ביטוח הנסיעות לקפריסין כולל בתוכו גם כיסוי בגין פגיעה בגורם שלישי, הטסה רפואית, פינוי המבוטח והטסה של בן משפחה לארץ. 

מעבר לכך, ישנו מגוון רחב של הרחבות שעשויות להיות רלוונטיות לכם וזאת בהתאם לסוג הטיול שתבחרו ולמצבכם הרפואי. כיסויים אלו כוללים הרחבה בגין כבודה, הרחבה עבור ביטול או קיצור הנסיעה, הרחבת מקיף קורונה ועוד.

 

נסיעה לקפריסין – סוגים שונים של אנשים וסוגים שונים של טיולים

כאשר אתם בוחרים את ביטוח הנסיעה לקפריסין המתאים לכם ביותר, חשוב מאוד לוודא שאתם מתאימים אותו למצבכם הרפואי האישי. חברות הביטוח מבקשת למלא שאלון על המצב הבריאותי של המבוטח וזאת כדי לבדוק האם עליו לרכוש הרחבה של מצב רפואי קיים. 

הרחבה זו נדרשת, כאשר המבוטח היה מאושפז בתקופה של 3 חודשים טרם הנסיעה או במידה והוא נוטל תרופות באופן קבוע. שימו לב, כי כל חברת ביטוח מגדירה אילו תרופות נחשבות למצב רפואי קיים באופן שונה ולכן חשוב לבדוק איזה חברה תציע את ההרחבה המשתלמת לכם ביותר.

 

אל תשכחו את הביטוח לספורט אתגרי

היות וקפריסין הינה אי בים התיכון, אחת האטרקציות המשמעותיות שקיימות בה הינן אטרקציות ימיות. החל מצלילות, שייט, אופנועי ים ועד למצנח רחיפה וצניחה חופשית. חשוב מאוד לבחון אילו פעילויות תרצו לבצע במהלך הנסיעה שלכם ובמידה ואטרקציות אלו מוגדרות כספורט אתגרי להוסיף את ההרחבה הזו לפוליסה שלכם. 

שימו לב, במידה ולא תרכשו את ההרחבה של ספורט אתגרי ותפצעו במהלך אטרקציה הנכללת ברשימה של חברת הביטוח כספורט אתגרי, אתם לא תהיו זכאיים לכיסוי עלויות הטיפול.

 

רוצים לשכור רכב – כל מה שחשוב לדעת

קפריסין הייתה בעבר תחת שלטון בריטי ואחד האלמנטים החזקים ביותר שנותרו מתקופה זו הינה צורת הנהיגה בצד שמאל של הכביש. מדובר בנהיגה שונה לחלוטין מזו המוכרת לכם מחיי היומיום ולכן חשוב מאוד שתקחו זאת בחשבון.

נוסף לכך, אופי הנהיגה בקפריסין הינו בלשון המעטה לא רגוע וכתוצאה מכך ישנן כל שנה תאונות דרכים רבות. לכן, אם אתם מחליטים על השכרת רכב לנסיעות ברחבי האי, חשוב שתכירו את ההרחבה של ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה.

 

ביטוח כבודה – שימו לב לחפצים שלכם

אומנם רמות הפשיעה בקפריסין הינן נמוכות מאוד, אך חשוב בכל מקרה להישמר ולוודא כי חפצי הערך שלכם והמסמכים החשובים שמורים ומוגנים. נוסף לכך, מומלץ לא לוותר על הרחבה של ביטוח כבודה אשר תעניק לכם כיסוי במקרה של אובדן או גניבה של הכבודה שלכם או של המסמכים החשובים שלכם. 

נוסף לכך, כיום ישנה בעיה כלל עולמית בהובלה של הכובדה בין שדות התעופה וחשוב מאוד לוודא כי ההרחבה שבחרתם כוללת גם כיסוי עבור איחור הגעת הכבודה, כך שתוכלו להתחיל את החופשה שלכם ולהנות ממנה ולא לדאוג לעלות רכישת החפצים הדרושים לכם.

 

ביטוח למכשירים דיגיטליים

שימו לב כי ההרחבה עבור כבודה אינה כוללת ביטוח עבור מוצרים דיגיטליים כמו מחשב, טאבלט או טלפון נייד. במידה ואתם מתכננים לקחת איתכם מחשב או טאבלט מומלץ מאוד לבטח כל אחד מהמוצרים הללו כנגד גניבה ואובדן. גם עבור הטלפון הנייד יש ביטוח ייעודי ומומלץ לא לוותר עליו.

 

חברות ביטוח שונות – שיטות תשלום וטיפול שונות

בשלב בחירת חברת הביטוח חשוב לשים לב לשיטת התשלום עבור הטיפול הרפואי וההחזר הכספי שתקבלו בתום התהליך. חלק מהחברות כמו פספורטקארד מעניקה לכם כרטיס אשראי נטען שדרכו נציג החברה מטעין עבורכם את התשלום שנדרש ואיתו אתם משלמים ישירות לנותן השירות ללא צורך להוציא שקל מכיסכם האישי. 

לעומת זאת, ישנן חברות שמפעילות אפליקציה, דרכה תוכלו לפנות לרופאים הנמצאים בהסדר עם החברה וזאת ללא עלות מצידכם. כמובן שכל החברות מאפשרות גם תשלום בדיעבד עבור מקרים ביטוחיים וזאת בכפוף להצגת קבלות.

 

שימו לב להשתתפות העצמית בביטוח הנסיעה לקפריסין

אחד הסעיפים באותיות הקטנות של חברות הביטוח שרבים נוטים לפספס הינו גובה ההשתתפות העצמית. כיום ניתן לחלק את חברות הביטוח לשתי קבוצות, אלו שאינן דורשות השתתפות עצמית ואלו שכן. בדרך כלל גובה ההשתתפות העצמית עומד על כ-50$ ואומנם מדובר בכמה מאות שקלים בודדים, אך עדין חשוב לזכור כי זהו תשלום שלא יחזור אליכם וחבל שכך.

 

בחרו את חברת הביטוח הטובה לכם ביותר – או למה המחיר הוא לא הכל

כאשר אנשים חושבים על השוות ביטוחים, ההקשר הראשון שעולה לראשם הינו השוואת מחירים. ואומנם כישראלים אנחנו לא רוצים לצאת פראיירים ולשלם יותר על אותו המוצר, אך חשוב לוודא כי אכן מדובר על אותו המוצר. בפועל, חשוב לוודא כי אתם מקבלים תמורה בעד התשלום שאתם משלמים. במקרים רבים הזול עשוי לעלות לכם בעתיד ביוקר.

כאשר אין צורך בהפעלת הביטוח, אכן אין הבדל בין הפוליסות השונת. אך, במקרה הצורך חשוב לוודא כי המחיר ששילמתם מעניק לכם את הכיסוי שנדרש לכם. ולכן, כשאתם בוחרים את חברת הביטוח לרכישת ביטוח טיסה לקפריסין וודאו כי בחרתם בחברה שמעניקה את הכיסוי המתאים לכם ביותר ושיש לה את תנאי ההחזר ואת דרכי התקשורות המתאים לכם ביותר.

 

ביטוחו"ל – מנוע ההשוואה שיעשה עבורכם את העבודה בחיפוש ביטוח נסיעות לקפריסין

בדיוק לצורך ביצוע ההשוואה של חברות הביטוח השונות קיים מנוע ההשוואה של ביטוחו"ל. המנוע מעניק לכם את האפשרות לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח הגדולות ולבחור את כל הכיסויים הדרושים לכם ולהתאים את הביטוח הטוב ביותר עבורכם. בלחיצת כפתור ביטוחו"ל מעניקה לכם השוואה מהירה וקלה של המחירים ותנאי הביטוח. בסיום התהליך תוכלו לרכוש את הביטוח המתאים לכם ביותר בצורה מהירה וקלה. 

מאמרים נוספים