ביטוח נסיעות להונדורס

הונדורס הינה אחת המדינות הקסומות במרכז אמריקה הכוללת את אתרי הצלילה מבין המרהיבים ביותר בעולם, שרידים של תרבות המאיה, ג'ונגלים פראיים ותרבות קסומה. אך, גם מדובר במדינה לא יציבה ולכן חובה לפני שטסים לעשות ביטוח נסיעות להונדורס.
ביטוח נסיעות להונדורס

הונדורס, הינה אחת המדינות הפחות מתויירות במרכז אמריקה ולא בצדק. המדינה אשר גובלת בגוואטמלה, אל סלבדור וניקרגואה כוללת את אתרי הצלילה מרהיבים בעולם, תרבות ענפה, שרידים של בני המאיה, ג'ונגלים ואזורים הרריים מושלמים לטיולים. מדובר במדינה שלאט לאט הופכת לייעד חובה בכל טיסה לדרום אמריקה. אך, לפני שאתם מתחילים לארוז מזוודות (או מוצ'ילות), אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות להונדורס.

 

ביטוח טיסה להונדורס – חובה, חובה, חובה

ראשית נתחיל מהעובדה שביטוח נסיעות לחו"ל הינו חובה עבור כל מדינה בה תרצו לבקר. הביטוח הממלכתי שתקף בישראל, אינו תקף בחו"ל. לכן, בכל מקרה בו תדרשו בטיפול רפואי או בסיוע נלווה, אתם צפויים להידרש לשלם על כך מכספכם, סכומים גדולים מאוד. 

מעבר לכך, הונדורס עם כל המעלות והיופי שיש בה, הינה מדינה במרכז אמריקה המתפתחת ונחשבת למדינה לא מהיציבות ביותר ביבשת. כמו כן, מדובר במדינה בה חלק ניכר מהאזורים הינם אזורים הרריים או אזורי ג'ונגלים, דבר שדורש מכם משנה זהירות. לכן, זכרו, אסור לוותר על רכישת ביטוח טיסה להונדורס.

 

הביטוח הבסיסי ומה הוא כולל?

כאשר מדברים על ביטוח נסיעה להונדורס חשוב לזכור כי ישנם שני חלקים לביטוח, ישנו הביטוח הסיסי וישנן ההרחבות השונות שניתן להוסיף לביטוח הבסיסי. ביטוח הנסיעות הבסיסי להונדורס כולל בתוכו ביטוח רפואי המעניק לכם כיסוי בגין כל פעולת חירום רפואית שנדרשת לכם כדוגמה: רכישת תרופות, טיפולי חירום דנטאליים, אשפוז, פנייה לרופא ובדיקות שונות. 

נוסף לכך, הביטוח הבסיסי מכסה גם פינוי (יבשתי, אווירי וימי), הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל (ובתנאי שהוא בגיל של עד 12 שבועות), כיסוי עבור שהייה נוספת בחו"ל, תשלום עבור כרטיס טיסה חדש והטסה של קרוב משפחה.

 

אל תשכחו לעשות הרחבה עבור איתור, חילוץ והצלה

ההרחבה הראשונה שהינה חובה בכל הקשור לביטוח נסיעות להונדורס הינה הרחבה בגין איתור וחילוץ. מדובר בהרחבה שבמקרי הצורך יכולה להיות מצילת חיים. הרחבה זו מעניקה לכם שירותים של חברת איתור וחילוץ, שפועלות עם חברות הביטוח באופן ישיר ודואגות לאתר אתכם במידת הצורך ולחץ אתכם. חשוב לזכור כי מדינות כמו הונדורס הינן מדהימות בשל הטבע הבתולי שהן מאופיינות בו. אך, מדובר גם בסכנה שיכולה להגיע איתו.

 

כאשר בוחרים חברת ביטוח בדקו עם אילו חברות חילוץ הן עובדות

כשאתם בוחרים את חברת הביטוח, וודאו שהחברה עובדת עם חברות חילוץ והצלה מוכרות ונחשבות. מקרים שבהם תדרשו בהפעלה של הרחבה זו הינם מקרי חירום וקיצון ואתם רוצים לוודא כי אתם נמצאים בידיים טובות.

 

ביטוח צלילה להונדורס

אחד הדברים הייחודיים במדינה הינם אתרי הצלילה המרהיבים שיש בה, כמו גם האפשרות לעשות קורס צלילה במחיר זול מאוד. רבים, אשר רוצים לצלול במדינה בוחרים לעשות ביטוח צלילה. ביטוחים אלו קיימים דרך ארגוני צלילה שונים ומעניקות לכם ביטוח רק עבור הצלילה עצמה ומה שנלווה אליה.

 

ביטוח ספורט אתגרי

אך, רבים מאלו שנהנים מצלילות במדינה, נהנים גם מפעילויות אקסטרים נוספות, כמו שחייה עם כריש לוותין, פעילויות ספורט ימי שונות, נסיעות שטח וטרקים בג'ונגלים. כל אלו אינן מכוסות בביטוח הבסיסי או בביטוחי הצלילה השונים והם דורשים הרחבה עבור ביטוח ספורט אתגרי. הרחבה זו כוללת בתוכה גם כיסוי למקרים רפואיים אשר מתרחשים במהלך צלילות ולכן מומלץ ואף כמעט חובה לעשות הרחבה זו בכל נסיעה להונדורס.

 

ביטול ושינוי טיסה

במרבית המקרים הטסים להונדורס מתכננים את הטיסה מבעוד מועד ומדובר בטיסה לתקופת זמן ארוכה יחסית. בשל כך, חשוב מאוד לא לוותר על ההרחבה של ביטול או שינוי מועד הטיסה. הדבר יאפשר לכם לקבל החזר בגין ההוצאות שנדרשתם אליהן כתוצאה מהשינוי או הביטול. שינויים אלו יכולים לעלות לכם מאות ואף אלפי דולרים, שבבחירת הכיסוי המתאים אתם יכולים לקבל החזר עבורם.

שימו לב להתניות השונות בפוליסת ההרחבה הזו. ההתניות משתנות בין חברות הביטוח השונות וחשוב לבחור פוליסה שתתאים לצרכים שלכם וכמובן בכל מקרה להכיר בצורה טובה את ההתניות כדי לדעת מתי תוכלו לתבוע את הביטוח עבור הביטול או השינוי בטיסה.

 

הרחבת קורונה – מה חשוב לדעת

הרחבה שרובנו כבר הספקנו לשכוח ממנה, הינה הרחבת קורונה. אומנם נכון לתחילת שנת 2023, נראה כי הקורונה שכחה מחיינו ואינה מהווה סוגייה בהקשר של סגרים, הגבלות או טיסות. אך, לכל מדינה יש את המדיניות האישית שלה שכפי שלמנו יכולה להשתנות בהינד עפעף.

בעיקר כאשר טסים למדינות רחוקות ומתפתחות כמו הונדורס חשוב לא לוותר על הרחבת קורונה ולוודא כי אתם מכוסים גם למקרים של שינוי המדיניות בהונדורס או בישראל.

 

שימו לב למשך הביטוח המקסימלי

אחת הסוגיות החשובות כאשר טסים לתקופה ארוכה, הינה משך הביטוח המקסימלי. מרבית החברות מעניקות ביטוח לתקופה של עד 180 ימים לכל היותר. כאשר עבור אנשים מבוגרים או בעלי מחלות רקע מסוימות, תקופה זו יכולה להתקצר. וודאו כי אתם יודעים מהו משך הזמן המקסימלי לביטוח. כמו כן, וודאו כי אתם בוחרים חברה שניתן להאריך אצלה את הביטוח לאחר 180 ימים במידת הצורך. 

מעבר לכך, אם אתם טסים לתקופה ארוכה משמעותית, בחנו אפשרויות נוספות אפשריות, כמו ביטוח לרילוקיישן או ביטוח סטודנטים. מדובר בביטוחים שנועדו לאנשים שטסים לתקופות ארוכות והם עשויים להיות משתלמים יותר עבורכם.

 

אל תשכחו לבדוק את דרכי התשלום ודרכי התקשורת עם חברת הביטוח שלכם

חברות הביטוח השונות מעניקות אפשרויות רבות ושונות לדרכי התשלום במקרים של אירועים ביטוחיים. ישנן חברות שמעניקות למבוטחים שלהן, כרטיס אשראי נטען שדרכו מתבצע התשלום ישירות, ישנן חברות שמבצעות החזר חלקי דרך הביט באופן אוטומטי ולאחר מכן את ההחזר הסופי לאחר החזרה לארץ. וכמובן שישנן חברות שמעניקות את ההחזר רק לאחר הגשת התביעה המסודרת. 

ראשית בחרו את הדרך הנוחה והמתאימה לכם ביותר, מעבר לכן ובהתאם לדרכי התשלום של חברת הביטוח, הכינו לעצמכם סכום כסף מזומן למקרי חירום. כמו כן, חשוב מאוד להכיר את דרכי ההתקשרות עם חברות הביטוח. כיום למרבית החברות ישנן אפשרויות פנייה בדיגיטלי וכן טלפונית. הכירו את דרכי ההתקשרות וודאו שיש לכם דרך לפנות לחברת הביטוח בכל רגע.

 

ביטוחו"ל – מעכשיו קל ופשוט לעשות ביטוח נסיעות להונדורס

השוואת ביטוחים הינה אחת המשימות השנואות ביותר מצד אנשים רבים ובצדק. מזל שבשנת 2023, יש מנוע השוואה מהיר וקל שיעשה את השוואת ביטוח הנסיעות להונדורס עבורכם ויאפשר לכם לבחור בקלות ובמהירות. ביטוחו"ל מעניק לכם את האפשרות לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ולבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם, בהתאם לצרכים שלכם וכל זאת בלחיצת כפתור.

מאמרים נוספים