הרחבת ביטוח כיסוי פריט יקר ערך בביטוח נסיעות לחו"ל

נוסעים לחו"ל עם התכשיטים הכי נוצצים שלכם, עם ציוד ספורט יקר ערך או עם אמצעי ניידות? זכרו כי ביטוח כבודה רגיל אינו מכסה פריטים שערכם גבוה מן הנקוב בפוליסה שלכם, ולכן אם אתם מביאים איתכם פריטים יקרי ערך שחשובים לכם לקיום הטיול, דאגו לבטח אותם באמצעות הרחבת ביטוח כיסוי פריט יקר ערך בביטוח נסיעות לחו"ל. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחבה זו, מה ההבדל בינה לבין ביטוח כבודה רגיל ומדוע לא כדאי לוותר עליה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח הנסיעות הבסיסי מציע לכם ביטוח כבודה כחלק מן החבילה, אולם ביטוח זה אינו יכול לכסות פריטים יקרים מאד שאיתם אתם נוסעים. בדרך כלל (ייתכנו שינויים מחברת ביטוח אחת לשנייה) מדובר על ביטוח אשר אינו עולה על 2,500$ לכל תוכן המזוודה כולה, או 300$ לפריט בודד. זה בהחלט יכול לכסות אתכם אם הציוד שלכם הוא סטנדרטי ורגיל, אך אינו יכול לפצות אתכם על אובדן רכוש יקר ערך כתכשיטים או גאדג'טים מגניבים. מסיבה זו מומלץ מאד להוסיף לחבילת הבסיס שלכם גם הרחבת ביטוח כיסוי פריט יקר ערך בביטוח נסיעות לחו"ל כדי שבמקרה והוא ייגנב או יאבד לכם, תוכלו לרכוש פריט חלופי במקומו מבלי להסתכן באילוץ להפסיק את החופשה בשל חסרונו של הציוד החשוב.  

 

הרחבת ביטוח כיסוי פריט יקר ערך בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבה זו מעניקה לרוכשים אותה כיסוי רחב הרבה יותר בהשוואה לביטוח הכבודה המוצע בחבילת הבסיס, והוא מעניק כיסוי של עד 2000$ לפריט בודד בתיאום מראש עם חברת הביטוח. ייתכן ואם מדובר על פריט יקר הרבה יותר, אפשר יהיה להתמקח על גובה הכיסוי בתמורה לתשלום מעט גבוה יותר. בדרך כלל כיסוי פריט יקר ערך יכסה את החפצים הבאים:

  • גאדג'טים חדישים כגון שעון חכם ואוזניות אלחוטיות – גאדג'טים אלו יכולים לסייע מאד לחיי היומיום ולצורכי עבודה ובידור, הם עולים הרבה מאד כסף והם יכולים לשמש אתכם בזמן הנסיעות הארוכות או כדי להמשיך לעבוד תוך כדי נסיעה. במקרה של אובדן או גניבה תוכלו לרכוש אחרים במקומם ולהמשיך בנקודה שבה הפסקתם.
  • ציוד ספורט – ציוד ספורט יקר ערך כגון גלשן גלים, ציוד צלילה, רחפן או כל ציוד אחר אשר משמש אתכם לפעולות ספורט שונות עולים ממון רב. גניבה או אובדן שלהם יכול לפגוע משמעותית במטרת הנסיעה שלכם, במיוחד אם נסעתם כדי להשתתף בפעילויות ספורט באמצעותו. כדי שלא תצטרכו לקצר את הנסיעה או להפסיד את כל הכיף, תוכלו לרכוש ציוד אחר במקומו ולהמשיך לבלות בדיוק כמו שרציתם.
  • עגלת תינוק – במידה ונסעתם לחו"ל עם עגלת תינוק והיא נגנבה או אבדה, יהיה קשה מאד להמשיך בטיול כשהתינוק על הידיים כל היום. במקום זאת תוכלו לרכוש עגלה חלופית שתשמש אתכם נאמנה עד שהתינוק יגדל.
  • קלנועית – זקוקים לקלנועית על מנת להתנייד בחו"ל? אם היא נגנבה או אבדה, תוכלו לקבל החזר כספי על אובדנה, וגם אם לא יהיה זה אפשרי לרכוש אותה בחו"ל, תוכלו לרכוש אחת חדשה כשתגיעו הביתה.
  • תשמישי קדושה – אובדן או גניבה של טלית ותפילין בחו"ל הוא אכן דבר מרגיז ומעציב, אבל למרבה המזל ניתן להשיגם כמעט בכל מקום ברובע יהודי או בבית חב"ד מקומי.
  • כלי נגינה – אם החלטתם לקחת את כלי הנגינה שלכם איתכם לצורך בידור או פרנסה, אך הוא נגנב או אבד לכם בדרך, תוכלו לרכוש אחר במקומו כדי שאת המנגינה הזו אי אפשר להפסיק.

 

הרחבות נוספות שכדאי לכם להוסיף לחבילת הבסיס

על מנת שכל הציוד שלקחתם איתכם יהיה בטוח ומוגן, חשוב להרחיב את חבילת הבסיס ולדאוג לכיסוי הביטוח הרחב והמקיף ביותר, כדי שתמיד תוכלו להחזיר לעצמכם את הערך הכספי של מה שאבד. להלן הרחבות נוספות שמומלץ לכם להוסיף לחבילת הבסיס:

הרחבת אובדן או גניבת טלפון נייד

הרחבת אובדן או גניבת טלפון נייד מאפשרת לכם לרכוש טלפון חלופי במידה והטלפון הנייד שלכם נגנב או אבד. הטלפון הוא כבר הרבה יותר מאמצעי תקשורת עבורנו, ומהווה גם את הארנק, המצלמה, שומר המסמכים שלנו ועוד. לכן אובדן שלו יכול בהחלט לפגוע בהנאה מן הנסיעה, מה גם שרובנו מחזיקים את כרטיסי הטיסה, הרכבת או התחבורה הציבורית בנייד שלנו וגם את האפליקציה של חברת הביטוח.

הרחבת אובדן או גניבת מחשב נייד

הרחבת אובדן או גניבת מחשב נייד מאפשרת לכם כיסוי במקרה ונגנב או אבד לכם המחשב הנייד. המחשב הנייד מאפשר לנו להמשיך לעבוד גם במהלך החופש, לכתוב את הספר שתמיד חלמנו שנכתוב או לצפות בסרטים. באמצעות כיסוי זה נוכל להמשיך בדיוק מאיפה שהפסקנו ביום שבו הוא הלך לאיבוד, במידה וזכרנו לשמור הכל בענן, כמובן.

הרחבת אובדן או גניבת מצלמה

הרחבת אובדן או גניבת מצלמה מאפשרת לכם כיסוי למצלמה מקצועית יקרה. המצלמה המקצועית מאפשרת לנו לחוות את האתר שאליו הגענו בדרך מרתקת במיוחד, לתפוס את האור, את הרגע, את המבט או את התנועה כדי שכל תמונה תתפוס את האוירה והכיף שבחופשה.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע

אתר ביטוחו"ל מאפשר לכם להשוות בנוחות ובקלות רבה בין שש החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשתמש במחשבון על מנת להשוות בין חבילות בסיס וגם להוסיף הרחבות שונות, לקבל מידע רלוונטי רב ולהבין טוב יותר איך לבחור חבילת ביטוח מושלמת עבור הנסיעה שלכם. בנוסף, למזמינים דרך האתר, יש אפשרות להיעזר בחמ"ל ביטוחו"ל שנמצא לרשותכם 24/7 במקרה ומתעורר קושי מול חברת הביטוח.

מאמרים נוספים