הרחבת ביטוח אובדן או גניבת טלפון נייד בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח אובדן או גניבת טלפון נייד בביטוח נסיעות לחו"ל

אחד הדברים המרגיזים ביותר שיכולים לקרות לנו בחו"ל זה לאבד את הטלפון הנייד. הטלפון האישי שלנו הוא כבר מזמן לא רק אמצעי תקשורת, הוא גם הארנק, המצלמה, אלבום התמונות, ספריית המידע שלנו, היומן והאלפון, תיבת המשחקים שלנו להפגת שיעמום, כלי עבודה חשוב וגם שטח אחסון לכל הדברים שהכי יקרים ומהותיים לנו כמו מסמכים, תעודות ומידע אישי רב. במאמר זה נספר לכם כל מה שרציתם לדעת על הרחבת ביטוח אובדן עם גניבת טלפון נייד בביטוח נסיעות לחו"ל ולמה חשוב כל כך שיהיה לכם אותו למקרה שגם לכם זה יקרה.

 

איפה הטלפון שלי?!

טלפונים ניידים הם החפצים הנגנבים ואובדים ביותר לאחר ארנקים ותיקים. הסיבות לכך הן רבות, וביניהן ניתן למנות את העובדה שבחו"ל אנחנו הרבה יותר מוסחים, יש יותר דברים להתבונן ולראות, ולכן הנחה תמימה של הנייד על שולחן האוכל בבית הקפה רק לרגע קל יכולה להיות הרגע שבו מישהו בעל ידיים זריזות 'ינקה' אותו מבלי שתשימו לב. מספיק שנוציא את הטלפון מן התיק רק לשנייה כדי לצלם עוד סלפי, לבדוק מתי מגיעה רכבת או להציג את כרטיסי הכניסה הדיגיטליים שרכשנו ולשכוח להכניס אותו בחזרה, והוא כבר אבוד.

 

הפרטים האישיים הכי חשובים

כיום, הטלפון שלנו משמש לפעולות רבות ומגוונות. פרט לתפקיד המסורתי שלו כאמצעי תקשורת, אנחנו יכולים לשלם איתו בחנויות, לרכוש כרטיסי תחבורה ציבורית דיגיטליים או כרטיסי כניסה למופעים ולמוזיאונים, לצלם אתרים יפים ולהעלות לרשתות החברתיות, לדעת בדיוק איפה נמצאים הילדים באמצעות מערכת מעקב אחר הטלפונים הניידים שלהם, וכמובן גם כדי לתקן את האיפור רגע לפני שאתם מצטלמים. אך זה לא הכל, בטלפון שלכם יש גם פרטים אישיים מוצנעים שאתם לא רוצים שיתגלגלו למקומות לא נכונים, פרטי כרטיסי האשראי שלכם, תעודות ומסמכים דיגיטליים ועוד.

 

איך תשמרו על המידע שלכם במקרה של אובדן או גניבה?

פרט לכעס ולתסכול על אובדן מכשיר הטלפון היקר שהשקעתם בו את מיטב כספכם, אתם גם עלולים לאבד הרבה מאד מידע אישי. כדי למנוע זאת הקפידו על העלאת כל המידע החשוב לכם לענן ועדכנו לעיתים קרובות, הגנו על הטלפון שלכם באמצעות סיסמאות, נעילות כפולות ודרכים נוספות. ישנם גם טלפונים שניתן לנעול אותם מרחוק ולהותיר לגנב הזריז שלכם רק מחזיק ניירות מעוצב מדור 13. בנוסף, אם אתם מסוג האנשים שמוסחים בקלות וחוששים שברגע של חוסר תשומת לב אתם עלולים לאבד אותו, ניתן לחבר לו שרשרת המתחברת לתיק שלכם או לחגורת המכנסיים, לתלות אותו על הצוואר, או להדק אותו למפרק היד בנרתיק עם סקוצ'ים. בכל מקרה השתדלו לא להניח את הטלפון 'רק לרגע' באיזורים ציבוריים, אל תניחו אותו בכיס האחורי של הג'ינס או בכיס הקדמי הרחב של המעיל, שם קל מאד לגנבים לשלוף אותו מבלי שתבחינו בכך בכלל.

 

הרחבת ביטוח אובדן או גניבת טלפון נייד בביטוח נסיעות לחו"ל

בדרך כלל, כשתצרו קשר עם חברת ביטוח נסיעות לחו"ל והנציג ישאל אתכם אם אתם מעוניינים לרכוש גם הרחבת ביטוח אובדן או גניבת טלפון נייד בביטוח נסיעות לחו"ל, אתם עשויים להגיב באוטומטיות בתשובה שלילית כדי שלא להגדיל את ההוצאה על חבילת הביטוח. זה מובן מאד שתרצו לחסוך עוד כמה שקלים, אך זכרו שבעזרת הכיסוי תוכלו לרכוש טלפון נייד בחו"ל על פי ההגבלות של הפוליסה שלכם ולחזור במהירות לאפשרות ליצור קשר עם חבריכם לנסיעה או עם משפחתכם, לשלם ולהפעיל כל פעולה שתרצו ואתם רגילים אליה, כולל האפליקציה של חברת הביטוח, אם בחרתם בחברה שמספקת אפליקציה כזו. במידה ויש לכם טלפון חדיש בדגם יוקרתי, ישנן חברות ביטוח שיסכימו להתמקח איתכם על גובה הכיסוי, ותמורת עוד כמה שקלים תוכלו לדאוג לכך שתוכלו לרכוש בדיוק את אותו הדגם שאותו אתם כל כך אוהבים ונוח לכם לעבוד איתו.

 

הרחבות נוספות שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף ותסכול במקרה של אובדן או גניבה

אובדן וגניבה של החפצים האהובים עלינו ואשר חשובים לנו יכולה להיות מתסכלת מאד. כדי למנוע מעצמכם עוגמת נפש, קשיים ואי נוחות, להלן הרחבות נוספות שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף ותסכול:

  • ביטוח כבודהביטוח הכבודה כלול בחבילת הבסיס של ביטוח הנסיעות עם אופציה להסיר אותו כדי להקטין את גובה התשלום של חבילת הביטוח. לא מומלץ להסיר הרחבה זו מאחר והיא מעניקה לכם שקט נפשי למקרה שהמזוודה שלכם לא תגיע ליעדה. במידה ויש לכם כבודה יקרה או פריטים חשובים דוגמת תשמישי קדושה ותפילין, עגלת ילדים ועוד, תוכלו להרחיב את הביטוח ל'פריט יקר ערך' תמורת תשלום נוסף.
  • מצלמה מקצועית ומחשב נישא – אנשים רבים משקיעים כסף רב ברכישת מצלמה מקצועית כדי להפיק תמונות מיוחדות ויפות מן האתרים שאליהם הם נושאים, ואחרים עובדים גם מחו"ל באמצעות המחשב הנישא שלהם או משתמשים בו לצורך בידור. כדי שתוכלו לקבל כיסוי בכל מקרה של אובדן או גניבת המצלמה או המחשב הנישא שלכם, תוכלו לבטח אותם בהרחבה מתאימה.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל בקלות ובמהירות

ביטוחו"ל הינו אתר נוח וקל לשימוש להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין שש החברות הגדולות והמובילות בארץ: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באמצעות האתר תוכלו להשוות בין חבילות הבסיס וההרחבות השונות, לקבל מידע רלוונטי רב שיעזור לכם להחליט באיזו חברת ביטוח לבחור, וגם להעזר בחמ"ל ביטוחו"ל הזמין 24/7 לכל שאלה או בקשה למקרים שבהם תזדקקו לעזרה מול חברת הביטוח שלכם. באמצעות האתר תוכלו לבחור בחברת הביטוח המועדפת עליכם ולצאת לחו"ל בלי דאגות.

מאמרים נוספים