הרחבת ביטוח כבודה בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח כבודה בביטוח נסיעות לחו"ל

נוסעים עם מטען יקר ורגיש? חשוב שלא תוותרו על הרחבת ביטוח כבודה בביטוח נסיעות לחו"ל אשר תכסה אתכם במקרה שבו הציוד שאיתו אתם טסים ילך לאיבוד, ייפגם או ייגנב. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח כבודה, ומה הדרך הקלה והנוחה ביותר להשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות שמציעות את ההרחבה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח הנסיעות מקנה לכל בעל פוליסה כיסוי מסויים לפציעות, מחלות או נזקי רכוש בעודו נמצא מחוץ לארץ. חברות הביטוח הגדולות במשק הישראלי מציעות רכישת ביטוחים בסיסיים שקל להשוות ביניהם ולבחור מביניהן את החבילה המשתלמת ביותר, אך בנוסף מציעות גם הרחבות שונות שאיתן ניתן להתאים את הביטוח הבסיסי באופן אישי יותר לכל נוסע, לסיבת הנסיעה, למצבו הבריאותי או לאופי הנסיעה. ההרחבות השונות הן החלק היותר יצירתי של הביטוח, ולמרות שהן די דומות זו לזו, חברות הביטוח הנמצאות בתחרות עזה זו עם זו מאפשרות לעצמן יותר גמישות מבחינת הכיסוי ומבחינת המחיר. הדרך הטובה והנוחה ביותר להשוות בין חבילות ביטוח שונות, הן בסיסיות והן הכוללות הרחבות שונות, היא דרך אתר ביטוחו"ל.

 

ביטוחו"ל – ביטוח נסיעות לחו"ל בקליק אחד  

אתר ביטוחו"ל הינו האתר הנוח והמהיר ביותר להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשוות בין חבילות בסיס שונות, ההרחבות הנפוצות והמומלצות ולקבל מידע רב בנושא. בנוסף, חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל משל עצמה ללקוחותיה במידה ומתעוררת איזושהיא בעיה מול חברת הביטוח, כך שבמקרה ונתקלתם בקושי תוכלו להתייעץ ולקבל הסברים כיצד לפעול במקרים מסויימים. בדרך זו תוכלו לבחור את חבילת ביטוח הנסיעות לחו"ל המשתלמת ביותר, לחסוך זמן וכסף, וכל מה שישאר לכם לעשות זה לארוז, לנסוע ולבלות.

 

מהי כבודה?

כבודה הינה כל ציוד שאתם נוסעים איתכם לחו"ל, בין אם מדובר בציוד אישי או בציוד המשמש אתכם לעבודתכם או לתחביבים שלכם, להלן דוגמאות נפוצות ביותר לכבודה:

  • מזוודות – מזוודה המכילה את כל הציוד שאתם זקוקים לו לנסיעה לרבות בגדים, היגיינה וכלי רחצה.
  • תרמילים – תרמיל המשמש אתכם להנחת החפצים הפרטיים שלכם כגון ארנק, מסמכים, תעודות וכמו כן כל ציוד שתזדקקו לו באופן מיידי.
  • כלי עבודה – מחשבים, כלי נגינה ציוד הנדסי, מכונות, וכל מכשיר אחר שמשמש אתכם לעבודתכם.
  • ציוד ספורט ותחביב – ציוד המשמש אתכם לבילוי ספורטיבי כגון גלשן, ציוד סקי ועוד.

 

הרחבת ביטוח כבודה בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח כבודה הינה אחת ההרחבות המומלצות ביותר בעת יציאה לנסיעה לחו"ל, וזאת בשל הטרחה הרבה שעלול ליצור מקרה של עיכוב באיתור המזוודה שלכם, אובדן שלה או נזק שנגרם לה במהלך הנסיעה. לרוב הרחבת ביטוח הכבודה יכלול פיצוי כספי על תכולתה ( כמובן עם סייגים והגבלות שונות ) וכיסוי בגובה מסויים שיאפשר לכם לרכוש מוצרים בסיסיים כגון הלבשה תחתונה, היגיינה וכלי רחצה. במקרים שבהם אתם נושאים איתכם ציוד יקר במיוחד כגון מכשירים וציוד המשמשים לבריאותכם, לעבודה, לספורט או למוזיקה, רצוי מאד ליידע את חברת הביטוח בכך ולהתמקח על גובה הכיסוי לפיצוי לאור השווי של המוצר. ייתכן ותאלצו להגדיל את ההוצאה שלכם על ביטוח נסיעות באופן ניכר, אבל התוספת הנכבדה הזו מתגמדת לעומת ההוצאה הכספית שעלולה להגרם לכם אם החפצים היקרים שלכם ילכו לאיבוד או יינזקו עד כדי אי יכולת להשתמש בהם. על ידי רכישת ביטוח כבודה איכותי בביטוח נסיעות לחו"ל, תוכלו להמשיך במסע המיוחד שתכננתם גם אם המזוודה לא הגיעה ולדאוג לכך תוך כדי בילוי. במידה ומדובר בחפצים שיש להם ערך סנטימנטלי ולא רק כספי, נסו לכתוב באופן בולט על גבי המזוודה עצמה ( ולא על גבי פתק שיכול לנשור או להתלש ) את שמכם, מספר הטלפון שלכם, הכתובת שלכם ועוד פרטים מזהים נוספים, כך שבמידה ואתם נסעתם לאיטליה והמזוודה לברזיל, יהיה קל יותר לאתר אתכם כשהיא תימצא.

 

מה כלול בהרחבת ביטוח כבודה?

חשוב לזכור לפני שנדון בסעיפים הכלולים בהרחבת ביטוח כבודה, כי יש הבדלים קלים בין חברות הביטוח השונות בתנאים, בגובה הכיסוי ובתשלום עבור ההרחבה, אך באופן כללי, ברוב החברות יסכימו להעניק לכם פיצוי של עד 2500$ לכל הכבודה כולה ולא יותר מ – 300$. על מנת לוודא מהי החבילה המשתלמת ביותר הכוללת גם את הרחבת ביטוח הכבודה, מומלץ להשתמש במחשבון באתר ביטוחו"ל ולהשוות בקלות בין שש החברות המובילות במשק בקליק אחד.

 

הרחבות נוספות שמומלץ לרכוש במידה ואתם נוסעים עם ציוד יקר

להלן מספר הרחבות נוספות שמאד מומלץ לרכוש במידה והציוד שאתם נושאים איתכם יקר:

  • כיסוי אובדן / גניבה של טלפון נייד, מצלמה או מחשב נייד – כיסויים אלו נועדו לכסות הוצאות שנגרמו עקב אובדן או גניבה של המכשירים היקרים שלכם, כאשר יש חברות ביטוח מסויימות שיסכימו להתמקח איתכם על גובה הכיסוי לתשלום, במיוחד כשמדובר בטלפונים, מחשבים או מצלמות יוקרתית במיוחד.
  • פריט יקר ערך – פריט יקר ערך אינו רק שעון יקר או תכשיט, הוא יכול להיות גם תשמישי קדושה, עגלת תינוק או כל חפץ אחר שאובדנו או נזק משמעותי לו יגרור הוצאה כספית לא קטנה כדי להחליפו. במידה ותרכשו ביטוח זה תוכלו לנס בע בראש שקט הרבה יותר.
  • החזר הוצאות בילוי – אחד הדברים המתסכלים ביותר בעת נסיעה לחו"ל היא להגיע ליעד הנכסף ורגע לפני הכניסה לאטרקציה או למופע שחיכיתם לו זמן רב ושילמתם ממיטב כספכם, נפצעתם או חליתם. הרחבה זו תאפשר לכם כיסוי למקרה שתחמיצו את הבילוי מסיבות רפואיות או אחרות
מאמרים נוספים