ביטוחי נסיעות לפי מבוטח

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

חופשה במהלך ההריון זה דבר מבורך ומדהים, זהו בדיוק הזמן לקחת נשימה עמוקה ולטייל במקומות היפים בעולם. אך, טיסה בהריון יכולה להיות גם מעט מלחיצה ולדרוש התאמות שונות. בנוסף לצורך לישון טוב, לאכול נכון ולא להתאמץ, חשוב גם לדאוג לביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון בכל נסיעה לחו"ל.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לתרמילאים / למוצ'ילרים

הטיול הגדול בפתח, כבר קניתם מוצ'ילה והצלחתם (איכשהו) לדחוס בה את כל מה שצריך. תכננתם את הטיסה ואפילו קניתם סטוק של במבה לחברים שבטוח תפגשו בדרך. אך, עצרו הכל כי שכחתם את הדבר החשוב ביותר. ביטוח נסיעות לתרמילאים/ למוצ'ילרים הוא חובה, אל תתעצלו, לכו להשוות ולרכוש ביטוח.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לסטודנטים

הסמסטר נגמר, סיימתם את תקופת המבחנים והגיע הרגע שחיכיתם לו כל השנה, החופשה. תכננתם את הטיסה, בחרתם יעד, קניתם כרטיסים ותכננתם את הטיול לפרטיו הקטנים. אך, לפני שאתם עולים על הטיסה ושוכחים מהכל, אל תשכחו להשוואת ולעשות ביטוח נסיעות לסטודנטים.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לחולי כליות

מחלת כליות הפכה יותר ויותר נפוצה בקרב האוכלוסיה הבוגרת, אך גם בקרב צעירים רבים ישנם מקרים לא מעטים. כיום, בעקבות התפתחות עולם הרפואה המודרני ניתן לחיות עם מחלת כליות ולהתגבר על כל המגבלות שהיא מעמידה בפנינו, כולל לצאת לחופשה בחו"ל. עם ביטוחו"ל תוכלו להשוות מחירי ביטוח נסיעות לחולי כליות ולמצות את החיים.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לחולי לב

מחלות לב יכולות להתפרץ בכל גיל, מה שגם חלקן הינן מולדות. אין זה אומר שאתם צריכים למנוע מעצמכם את מנעמי החיים, גם אם ליבכם זקוק להתייחסות מיוחדת תוכלו לצאת לחו"ל ולנפוש ביחד עם חבריכם ומשפחתכם ללא חשש, כל שתצטרכו לעשות זה לבחור ביטוח נסיעות לחולי לב שיענה על כל הצרכים שלכם.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר

בעבר חיילים בסדיר יכלו לצאת לחו"ל רק במקרים נדירים של אירוע משפחתי מדרגה ראשונה או מקרה אישי יוצא דופן. כיום, יותר ויותר חיילים זוכים לאישור לצאת לחו"ל לחופשה בזמן הצבא כדי להצטרף לנסיעה משפחתית או עם חברים. כבוגרים צעירים, בני שמונה עשרה ומעלה עליכם לעשות לעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לחולי סרטן

לכל אדם יש את הזכות למצות את החיים, לראות עולם, ליהנות ולבלות. מחלת הסרטן לא צריכה לעצור אתכם. גם אם אתם נמצאים במהלך קבלת הטיפולים או שסיימתם אותם רק לפני זמן קצר, הינכם זכאים לביטוח נסיעות לחולי סרטן ללא חשש וללא אפליה. בביטוחו"ל תוכלו ליהנות מהשוואה נוחה וקלה בין חברות הביטוח השונות כדי ליהנות מחופשה קסומה ומיוחדת במינה.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה

חולמים על הפמפס של ארגנטינה או על המקדשים הקסומים של המזרח? אם אתם מתכננים נסיעה לתקופה ארוכה ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לכם לדעת בנוגע לביטוח הנסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה. עם ביטוחו"ל קל להשוות ולגלות מהו ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה המשתלם ביותר כדי שתוכלו לחוות ולגלות ללא דאגות.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות

לכל אדם שמורה הזכות לראות עולם גם אם הוא נתון במצב פיזי שונה. אנשים עם מוגבלויות זכאים לביטוח נסיעות בדיוק כמו כולם, אז כדי שהדאגות היחידות שלכם יהיו לא לשכוח לקנות כרטיסים לאטרקציות מלהיבות, הכנו עבורכם מחשבון השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל שתדעו היכן משתלם לכם לעשות ביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לאחר ניתוח

עברתם לאחרונה ניתוח ואתם רוצים לטוס לחו"ל, מדובר בדרך מעולה לנוח, לצבור כוחות מחודשים ופשוט לחגוג את החיים. אבל, לפני הכל חשוב לוודא כי אתם שומרים על בריאותכם, לא מסכנים את עצמכם וכמובן עושים ביטוח נסיעות לאחר ניתוח.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לקבוצות מאורגנות / טיולים מאורגנים

רבים יגידו כי הדרך הטובה ביותר לטייל הינה בטיול מאורגן. חוסר הדאגות, הסדר והליווי הצמוד הופכים את הטיול למעניין יותר, שלוו יותר ופשוט הרבה יותר, כך שלכם כל שנותר זה רק להנות. אך, עם כל הרוגע והשלווה אל תתפשרו על ביטוח נסיעות לקבוצות מאורגנות/ טיולים מאורגנים.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות למשפחות

טיול משפחתי הוא חוויה מגבשת ומלאה בהרפתקאות. בין אם בחרתם בטיול בטן גב ביוון הקרובה או נסיעה ברחבי ארה"ב חשוב מאוד שלפני הכל, תעשו ביטוח נסיעות למשפחות. את הביטוח חשוב להתאים לאופי הטיול ולבני המשפחה. כך, תוכלו לטוס ולהנות בראש שקט.
המשיכו לקרוא »

ביטוח נסיעות לגיל הזהב 

יצאתם לפנסיה, והנה הגיע הזמן שלכם לטרוף את העולם. תכננתם טיסה לאירופה, ארה"ב או אפילו לדרום אמריקה, אך חושב לזכור, לפני שאורזים מזוודה ועולים על מטוס להרפתקה הבאה שלכם לא לשכוח להשוואת ולעשות ביטוח נסיעות לגיל הזהב.
המשיכו לקרוא »