ביטוח נסיעות לחולי כליות

מחלת כליות הפכה יותר ויותר נפוצה בקרב האוכלוסיה הבוגרת, אך גם בקרב צעירים רבים ישנם מקרים לא מעטים. כיום, בעקבות התפתחות עולם הרפואה המודרני ניתן לחיות עם מחלת כליות ולהתגבר על כל המגבלות שהיא מעמידה בפנינו, כולל לצאת לחופשה בחו"ל. עם ביטוחו"ל תוכלו להשוות מחירי ביטוח נסיעות לחולי כליות ולמצות את החיים.
ביטוח נסיעות לחולי כליות

השוואת ביטוח בקלי קלות

ביטוחו"ל הינו אתר המיועד להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח הגדולות במשק בקלות ובנוחות. באתר תוכלו להשוות מחירים של חבילות בסיסיות ובין הרחבות שונות ולקבל מושג טוב יותר לגבי רכישת ביטוח נסיעות לחולי כליות. בנוסף, ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל 24/7 לכל קושי או בעיה שתתקלו בה בהתנהלות מול חברות הביטוח לנוחותכם ולמענכם.

 

מחלת הכליות – לחיות עם המגבלות

מחלת כליות יכולה להיות מולדת או להתפתח עם השנים. נגיפים שונים כגון צהבת בי עלולים לגרום לה כמו גם השמנת יתר או סכרת. לקראת הנסיעה לחו"ל חשוב שתתייעצו עם רופא וכמו כן, חשוב לזכור לקחת איתכם את כל התרופות והציוד הרפואי שאתם זקוקים לו במהלך כל הנסיעה עם אקסטרה למקרה שתצטרכו לדחות את חזרתכם לארץ מכל סיבה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי כליות

על פי חוק איסור אפליית אדם עם מוגבלויות בחוזה ביטוח, חברות הביטוח חייבות לתת מענה גם אם אתם חולי כליות. ייתכן ותצטרכו להוסיף הרחבות לביטוח הבסיסי, אך אלו יאפשרו לכם לצאת מהארץ בראש שקט בידיעה שאתם מכוסים. כך שבכל פעם שאתם מחפשים ביטוח נסיעות לחולי כליות, העזרו באתר לצורך השוואה בין מחירי החבילות השונות.

 

כל מה שחשוב לבדוק לפני שמחליטים

כחולי כליות, באופן טבעי חשוב לכם לבטח את כל ההיבטים הרפואיים הרלוונטיים אליכם וכמו כן כל ציוד רפואי שאתם לוקחים עימכם לנסיעה. לכן מומלץ להרחיב את הביטוח הבסיסי לכיסויים רפואיים ורכושיים כמו כן גם ביטוח מגן לקורונה. לדוגמא, תוכלו לרכוש הרחבה לביטוח נסיעות לחולי כליות המכסה החמרה של מצב רפואי קיים.

 

מה ההבדל בין הביטוח הבסיסי להרחבות השונות?

פוליסת הביטוח הבסיסית מכסה את כל הפרמטרים הנפוצים והצפויים ביותר כגון ביקור אצל רופא, פינוי למיון, תאונה או נזק, אובדן רכוש או גניבתו. הפוליסה אמנם משתנה מחברה לחברה וכך גם גובה הכיסוי וסעיפים חשובים אחרים, אך ברמת העקרון קל יותר להשוות את הביטוח הבסיסי ולקבל מושג איזו חברה תהיה זולה יותר.

 

אילו חברות ביטוח ניתן למצוא באתר?

באתר תוכלו למצוא שש חברות ביטוח מהמובילות בישראל: כלל ביטוח, הפניקס, הראל, מנורה מבטחים, מגדל ופספורטקארד. בעזרת מחשבון החישוב המשוכלל תוכלו לבחור מהן בקלות על ידי הזנת הגיל והיעד שלכם ואת התאריכים הרלוונטיים לנסיעה, ולבדוק את אפשרויות ההרחבה השונות בהתאם למה שאתם צריכים.

 

דוגמא להשוואה

כדי להמחיש ביתר קלות כיצד נראית באתר השוואה בין חברות, להלן דוגמא לביטוח נסיעה לחולי כליות לאדם בן ארבעים ושמונה היוצא לנסיעה של שישה ימים לאסיה עם ההרחבות הבאות:

  • כיסוי כבודה
  •  קיצור וביטול נסיעה
  • מגן קורונה 
  • החמרת מצב רפואי
חברת ביטוח
פספורטקארד
חברת ביטוח
הפניקס
חברת ביטוח מגדל חברת ביטוח
מנורה מבטחים
חברת ביטוח
כלל ביטוח
חברת ביטוח
הראל
58.8$ 52.8$ 57$ 55.5$ 42.36$ 57.6$

 

זול יותר טוב יותר?

אף על פי שאחד הפרמטרים להשוואה הינו המחיר, הוא בהחלט לא צריך להיות הגורם המכריע בבחירת הפוליסה. עליכם לבדוק היטב את הפרמטרים האחרים שהינם לא פחות, ואולי אף יותר, חשובים מן המחיר:

  • גובה הכיסוי והפיצוי שתקבלו על אובדן, נזק או גניבת חפצים ופגיעות בגוף.
  • השירות והזמינות שהחברה מציעה, האם תתקשרו דרך מענה אנושי או באמצעות הודעות ווצאפ ודוא"ל?
  • דרך הפעלת הביטוח חשובה גם היא, צריך לוודא כיצד מופעל הביטוח במקרה הצורך, האם על ידי שובר תשלום מיידי או החזר כספי לאחר שתחזרו לארץ?
  • גובה ההשתתפות העצמית הינו פרמטר חשוב מאד, כיוון שהוא קובע כמה אחוזים מן הכיסוי מציעה החברה וכמה תצטרכו להוציא מכיסכם הפרטי.

 

אילו הרחבות מומלץ לקחת?

לפני רכישת ביטוח נסיעות לחולי כליות חשוב שתבדקו את ההרחבות הרלוונטיות אליכם. ההרחבות המומלצות ביותר הינן כיסוי מגן קורונה, החמרת מצב רפואי קיים, ביטול או קיצור נסיעה בשל מצב רפואי ואובדן או גניבה של כבודה הכוללת מכשור רפואי. כך תדעו שאתם מבוטחים ומכוסים על כל צרה שלא תבוא ותוכלו לצאת לחופש בראש שקט.

 

ביטול או קיצור נסיעה בשל מצב רפואי

בדומה לכיסוי הקורונה, גם כאן מדובר במצב שבו המצב הבריאותי שלכם לא יאפשר לכם לטוס ותזדקקו לדחות או לבטל את הנסיעה. בדרך זו תוכלו לקבל החזר כספי על הטיסה המבוטלת וליהנות ממנה כאשר מצבכם יחזור לאשורו ותהיו שוב פנויים לצאת ולבלות וליהנות מהחיים. לכן מומלץ להוסיפו לביטוח הנסיעות עבור חולי כליות.

 

כיסוי מגן קורונה

כיסוי מגן קורונה מיועד לתת מענה למקרים שבהם התגלה הנגיף בדמכם טרם הטיסה וגרם לביטולה או דחייתה, אפילו אם הבדיקה התרחשה בשדה התעופה. במידה ונדבקתם בחו"ל תוכלו לקבל כיסוי לדחיית הטיסה חזרה ארצה, אשפוז או שהייה בבידוד במקום בו אתם נמצאים וכיסוי כל העזרה הרפואית שתזדקקו לה בזמן הזה.

 

כיסוי כבודה

במידה ואתם נזקקים לכיסא גלגלים, בלון חמצן, מכשור רפואי אישי או כל ציוד אחר שיכול לסייע לכם להתנייד ולהתנייע בנוחות תוך שמירה על הבריאות שלכם, כדאי שתרחיבו את ביטוח הנוסעים לחולי כליות עם כיסוי כבודה אשר ידאג לכם לפיצוי לכל נזק או אובדן של הציוד. אם הציוד זקוק להרכבה מיוחדת, אנא צרפו את הוראות ההרכבה עם המוצר.

 

כיסוי החמרת מצב רפואי קיים

כולנו רוצים להאמין שמצבנו רק ילך וישתפר ונוכל לחוות את החופשה במיטבנו, אולם לעיתים לחיים יש תוכניות אחרות בשבילנו. הוספת כיסוי החמרת מצב רפואי קיים לפוליסת ביטוח נסיעות לחולי כליות תגן עליכם בכל מקרה של צורך בטיפול במהלך הנסיעה עקב המצב הרפואי שהחמיר לפתע כדי שקודם כל תרגישו טוב ולא תצטרכו לדאוג.

 

לסיכום

לפני הנסיעה הבאה שלכם, היכנסו לאתר ביטוחו"ל, השוו בין החברות השונות ותוכלו למצוא בלחיצת כפתור את הפוליסה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם ולרכוש ביטוח נסיעות לחולי כליות שיכסה את כל הפרמטרים הרלוונטיים לכם ותוכלו לצאת לחופשה שקטה ומהנה בראש שקט וללא דאגות.

מאמרים נוספים