ביטוח נסיעות לגאורגיה

ביטוח נסיעות לגאורגיה

גאורגיה היא אחד האתרים המפתיעים שהולכים וצוברים תאוצה לאחרונה. גאורגיה הינה אחת ממדינות הקווקז השוכנת לחופו של הים השחור והיתה בעבר חלק מברית המועצות. עם קבלת העצמאות חיזקו בני העם הגאורגי את זהותם ופתחו את המדינה לתיירות מודרנית. אז רגע לפני שטסים לגלות את פנינת הים השחור, עושים ביטוח נסיעות לגאורגיה. 

 

ביטוחו"ל – קליק אחד ואתם מבוטחים

ביטוחו"ל הינו אתר להשוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל בין החברות המובילות במשק. באתר תוכלו להשוות בין חבילות ביטוח נסיעות לגאוריה בפשטות ובקלות באמצעות מחשבון עזר מיוחד ולברר מהי החבילה המשתלמת ביותר בין חבילות הבסיס ובין ההרחבות השונות שתרצו להוסיף על מנת לדאוג לכיסוי מלא שלכם ושל הציוד שלכם. 

 

גאורגיה ממלכת הפלאים

לגאורגיה היסטוריה ארוכת שנים בעלת תרבות ייחודית שהתפתחה זמן רב לפני שהפכה חלק מברית המועצות. עם קבלת עצמאותה פעלה גאורגיה לחזור לשורשיה הטבעיים ולפתוח את דלתותיה בפני תיירות מרפא, תיירות קולינרית ותיירות אתרי בילוי ותרבות. חשוב לעשות ביטוח נסיעה לגאורגיה לפני שנוסעים כדי להיות בטוחים שאתם מכוסים. 

 

מדוע כה חשוב לעשות ביטוח לפני שנוסעים?

ביטוח נסיעות טוב ידאג לכיסוי סביר לכל צרה שלא תבוא. זה יכול להיות תאונה, מחלה, גניבת ציוד יקר או אובדן קשר איתכם. כשאתם מבוטחים יש לכם על מי לסמוך, ובשיחת טלפון אחת לפתור בעיות כשאתם עדיין בחו"ל, למצוא פתרונות וליהנות מטיפול רפואי מיטבי, מהחזרה לארץ במקרה הצורך או הקפצת קרוב משפחה אליכם. 

 

למה לא להסתפק בחבילת הבסיס?

האמת היא שאתם יכולים להסתפק בחבילת הבסיס שמעניקה כיסוי סביר למקרים רבים ונפוצים כמו למשל אובדן או נזק לכבודה, התייעצות עם רופא, אשפוז וכ"ו. ההרחבות מציעות לכם כיסוי מלא יותר ורחב יותר למקרים שבהם אתם יודעים שמצב בריאותכם רופף, אתם מעוניינים לעסוק בספורט אתגרי, או נושאים איתכם ציוד יקר ערך. 

 

אילו הרחבות קיימות בתחום ביטוחי הנסיעות?

בתחום ביטוחי הנסיעות קיימות מגוון הרחבות שנועדו לכסות אתכם במצבים שונים. מומלץ להוסיף לחבילה הבסיסית של ביטוח נסיעה למדינת גאורגיה גם הרחבות נוספות שיאפשרו לכם במידת הצורך כיסוי מלא ורחב יותר על כל צרה שלא תבוא, להלן סוגי ההרחבות השונים:

  • איתור חיפוש והצלה
  • חבות כלפי צד ג
  • כבודה
  • ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות
  • הרחבת הריון
  • כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים
  • ספורט אתגרי
  • ספורט חורף
  • ספורט תחרותי
  • אובדן או גניבת טלפון נייד
  • כיסוי לגניבת מחשב נייד 
  • כיסוי לגניבת מצלמה
  •  כיסוי פריט יקר ערך
  • ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור
  • כיסוי תאונות אישיות 

 

יש לי ביטוח בכרטיס האשראי, למה אני צריך להשוות?

ביטוחים מטעם קופות חולים, כרטיסי אשראי ולעיתים גם ממקומות עבודה מעניקים חבילות מוזלות ואטרקטיביות במיוחד. אך אם החבילה זולה מאד ייתכן והיא לא מכסה אתכם באופן מיטבי. חשוב לקרוא את פרטי הפוליסה ולנסות למצוא אלטרנטיבות גם בחברות אחרות, כי בסופו של יום, אם הביטוח אינו מכסה הכל, תאלצו לשלם מכיסכם. 

 

אילו הרחבות מומלץ להוסיף לביטוח הנסיעות לגאורגיה?

הכל תלוי באופי הנסיעה. אם אתם מתכננים טיול שורשים עם המשפחה המורחבת, מחפשים אתרי סקי מלהיבים וזולים או מעוניינים בחופשה רגועה ושלווה באיזורים הכפריים והציוריים שנותרו כפי שהיו בימי הביניים, חשוב שתתאימו את ההרחבה לסוג החופשה. 

טיולי שורשים עם המשפחה המורחבת

אם אתם מתכננים טיול שורשים עם סבא וסבתא כדי לגלות היכן גדלו וחיו לפני שעלו לארץ, כדאי לדאוג להם להרחבות הקשורות למצבם הבריאותי, עד 120. על פי חוק כל חברות הביטוח חייבים לבטח כל אדם ללא אפליה גם אם הוא סובל ממחלה כרונית ואפילו חלילה מסרטן. כמו כן, אם הינכם בהריון בזמן הנסיעה, חשוב לדאוג להרחבת כיסוי להריון. 

חופשה ספורטיבית בחורף ובקיץ 

גאורגיה מצטיינת גם באתרי סקי בחורף, אשר בקיץ הופכים לאתרי שייט באגמים המתמלאים ומסלולי אופניים ורכבי 4X4. אם אתם חובבי ספורט אתגרי ומעוניינים לשלב אותו בנסיעה לגאורגיה, רצוי מאוד שתוסיפו לחבילת הבסיס של ביטוח נסיעה לגאורגיה גם הרחבות הקשורות לספורט חורף או קיץ. 

חופשה כפרית באוירת ימי הביניים 

אם החלטתם להתמקד גם בעיירות ובכפרים הציוריים שמפוזרים בכל רחבי גאורגיה, סביר להניח שתרצו להשכיר רכב. לכן מומלץ להוסיף לחבילת ביטוח הנסיעה לגאורגיה גם הרחבות הקשורות לכיסוי הוצאות למקרה של נזק לרכב ששכרתם, כיסוי לצד ג' במקרה של תאונת נזק, וכמו כן גם הרחבות הקשורות לטלפון הנייד, המחשב הנישא והמצלמה.

 

איך משווים בין ביטוחים?

באמצעות המחשבון הנמצא באתר תוכלו להשוות בקלות ובנוחות בין שש החברות המובילות בארץ לביטוח נסיעות: פספורט קארד, הראל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, מגדל והפניקס. כל שתצרכו לעשות הוא להכניס את הפרטים הרלוונטים כגון גיל, היעד, תאריכי הנסיעה, ובקליק אחד להשוות ולקבל מידע שימושי רב אודות הביטוח לחו"ל. לדוגמא:

 

פספורט קארד 

הפניקס

מגדל 

מנורה מבטחים

כלל ביטוח

הראל 

עלות חבילת ביטוח בסיסית לאדם אחד בן 40 לנסיעה בת שבוע ימים לגאורגיה

17.5$

12.6$

12.6$

12.25$

11.9$

14$

עלות החבילה בתוספת הרחבת כבודה, חבות כלפי צד ג' ואובדן טלפון נייד

21$

16.1$

16.8$

14.7$

14.7$

16.45$

 

ביטוחו"ל – לבחור בקלות ביטוח נסיעות בראש שקט 

באתר ביטוחו"ל תוכלו להשוות בין חברות הביטוח המובילות בארץ בקלות ובנוחות רבה ולבחור מתוכן את חבילות הבסיס וההרחבות המתאימות לכם ביותר, ולנסוע לחו"ל בראש שקט. באמצעות המחשבון באתר תוכלו לגלות מהי החבילה המשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לגאורגיה ולחסוך הרבה זמן וכסף. 

מאמרים נוספים