ביטוח נסיעות לבוקרשט

חולמים על טיול שורשים לרומניה? על בילוי באחת הערים המפתיעות באירופה? מחפשים אוכל אותנתי ומיוחד במינו? בוקרשט היא אחת הערים המפתיעות באירופה עם אדריכלות מפוארת, מוזיאונים והיכלי תרבות, מסעדות מצויינות ואיזורי קניות ובילוי מהטובים באירופה. רק לא לשכוח להכנס לביטוחו"ל ולבחור ביטוח נסיעות לבוקרשט משתלם ביותר.
ביטוח נסיעות לבוקרשט

הביטוח המשתלם ביותר בקליק אחד

ביטוחו"ל מאפשרת לכם להשוות ביטוחי נסיעות לחו"ל במהירות וקלות לכל יעד בעולם בחברות הביטוח המובילות בישראל. בלחיצת כפתור תוכלו לבדוק עלויות של ביטוחי בסיס והרחבות שונות על פי בחירתכם כדי שתוכלו לנסוע בראש שקט. גם ביטוח נסיעות לבוקרשט הופך להיות קל ופשוט עם ביטוחו"ל.

 

למה צריך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

בכל מקרה של תאונה, פציעה או אובדן תאלצו לספוג את העלויות הבלתי צפויות שייגרמו לכם, בין אם מדובר בפינוי למיון או רכישת חפצים במקום אלו שהלכו לאיבוד, ואלו יכולים להסתכם במאות ואף אלפי שקלים. באמצעות ביטוח בסיסי ורכישת הרחבות לכיסויים ספציפיים תוכלו להגן על עצמכם ועל רכושכם ולטייל בראש שקט.

 

מדוע מומלץ להשוות בין חברות ביטוח שונות?

גם אם אתם מרוצים מאד מחברת הביטוח שלכם, תמיד שווה לברר מה קורה אצל המתחרות. החברות מתחרות זו בזו על פוליסה אטרקטיבית יותר ועל שירותים טובים יותר, ולכן אין סיבה שלא תבדקו איזו פוליסה משתלמת לכם ביותר גם אם תאלצו לסרב להצעת חברת הביטוח הקבועה שלכם, כי בסופו של יום מדבור על הבריאות והשקט הנפשי שלכם.

 

האם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות רק אצל חברות הביטוח?

כרטיסי אשראי וקופות החולים מציעים גם הם ביטוחי נסיעות. עליכם לקרוא היטב את תנאי הפוליסות שהן מציעות ולברר מה הן מכסות. חשוב לבדוק ולהשוות לפני שמחליטים סופית כי אם חס וחלילה אכן תיקלעו לתאונה או לאובדן של רכוש בעל ערך והפוליסה שרכשתם לא מכסה הכל, תאלצו להשלים את הסכום לתשלום מכיסכם.

 

אילו דברים חשוב לבדוק כשמשווים בין חברות ביטוח?

חברות הביטוח נבדלות זו מזו במחיר שהן גובות על הפוליסה, בגובה הכיסוי שהן מציעות, בשירות ובזמינות שלהן במקרה ותזדקקו להם, בדרכי הפעלת הביטוח וקבלת הכסף וחשוב לא פחות, גובה ההשתתפות העצמית, אז לפני שאתם מזמינים ביטוח נסיעה לבוקרשט כדאי שתהיו בטוחים שאתם מזמינים ביטוח איכותי וטוב. לדוגמא:

 

פספורטקארד

מגדל

הפניקס

הראל

כלל ביטוח

גובה כיסוי

5,000,000$

5,000,000$

ללא הגבלה

5,000,000$

5,000,000$

טיפול חירום שיניים

עד 550$

עד 1000$

כלול

עד 400$

עד 600$

גובה כיסוי עבור צד שלישי

עד 100,000$

150,000$

250,000$

150,000$

150,000$

 

מה ההבדל בין ביטוח בסיסי לבין ההרחבות?

הביטוח הבסיסי מורכב מפרמטרים סבירים, למשל פינוי למיון ואשפוז, הטסה לארץ או הטסת קרוב משפחה אליכם. בדרך כלל המחירים עבור הפוליסה הבסיסית יהיו דומים, אך ההרחבות נבדלות זו מזו בסעיפים השונים, בהתניות השונות ובכיסויים השונים. לכן לפני שמזמינים ביטוח נסיעות אל בוקרשט חשוב לקרוא את כל המילים הקטנות.

 

מהן ההרחבות המומלצות לנסיעה לבוקרשט?

כשאתם ניגשים להזמין ביטוח נסיעות ליעד בוקרשט עליכם לחשוב על אופי הנסיעה. בדרך כלל המטיילים באירופה הקלאסית שוכרים רכב שמאפשר להם עצמאות. כמו כן, סביר להניח שתיקחו איתכם את הטלפון ומחשב הנייד לצורכי עבודה או מצלמה יקרה כדי להנציח את הטיול, מומלץ לרכוש הרחבות המכסות אתכם במקרה של אובדן או גניבה.

 

הרחבות הקשורות ישירות למצבכם הבריאותי

אם אתם סובלים מיתר לחץ דם, סכרת או בעיות לב, מומלץ לקחת הרחבה למקרה של החמרה במצב בריאותי קיים, לכסות אפשרות של הדבקות בקורונה, וביטול או קיצור נסיעה מסיבות רפואיות. בדרך זו תוכלו לצאת מהארץ בראש שקט וליהנות בשלווה מהטיול, כך שאם בכל זאת תחושו ברע תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי המיטבי ביותר ולא לדאוג בקשר לעלויות.

 

הרחבות הקשורות לספורט אתגרי

אמנם בוקרשט הינה איזור עירוני שוקק חיים, אך רומניה עצמה משופעת בהרים, אגמים, נהרות ואפילו אתרי סקי, כך שבהחלט תוכלו להתחיל את הטיול שלכם בבוקרשט ומשם להמשיך אל מרחבי הטבע לספורט אתגרי כדוגמת ראפטינג, טיפוס הרים וסנפלינג, או ספורט חורף דוגמת סקי וסנובורד ולהוסיף הרחבות מתאימות לביטוח נסיעה לבוקרשט.

 

ביטוח כבודה

הרחבה זו לביטוח הנסיעה לעיר בוקרשט תסייע לכם בכל במקרה של איחור בהגעת הכבודה. בדרך זו תוכלו לרכוש את בגדים ואביזרי היגיינה כדי שתוכלו להמשיך בטיול עד למציאת המזוודה. שווה להוסיף עוד כמה דולרים ולהמנע מעוגמת נפש גדולה כבר ביום הראשון של הטיול ובקלות ובמהירות יש לכם עם מי לדבר ולפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

 

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

במידה ואתם מתכננים לשכור רכב, בנוסף לביטוח הנסיעה לבוקרשט הוסיפו גם ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור כדי למנוע טרדות בעקבות שפשופים, שריטות, או נזקים שנגרמו בשוגג לרכב אותו שכרתם. חשוב גם לקרוא היטב את הגדרת חברת ההשכרה לגבי המושג 'נזק' ולהיות מודעים אליו, מאחר ו'נזק' יכול להיות גם קפה שנשפך על הריפוד.

 

ביטוח פריט יקר ערך

מומלץ מאד להוסיף לביטוח הנסיעות לבירת רומניה בוקרשט ביטוח המכסה נזק, אובדן וגניבה של פריטים חשובים כגון טלית ותפילין, עגלת תינוק, שעון או ציוד ספורט. זהו ביטוח ששווה להוציא עליו עוד כמה דולרים אבל לדעת שכל בעיה שתיווצר בשדה התעופה תקבל מענה כמעט מיידי והבעיה תיפתר בנוחות ובקלות רבה ובראש שקט.

 

ביטוחי אובדן או גניבה של מחשב נייד, טלפון או מצלמה

ניתן לבטח בנפרד טלפון נייד, מחשב נייד או מצלמה מקצועית. אנו ממליצים לשמור את כל התמונות, התכתובות והמידע החשוב בשמירת 'ענן', כך שבמקרה ואכן יאבדו לכם החפצים היקרים הללו ניתן יהיה לשחזר את זכרונותיהם. ביטוח המכשירים היקרים הללו תעניק לכם שקט נפשי ופתרון כמעט מיידי בעודכם בחו"ל ולחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש.

 

כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים

במידה ואתם סובלים ממצב רפואי כל שהוא כגון יתר לחץ דם, סכרת או בעיות לב, מומלץ להרחיב את הביטוח נסיעות לבוקרשט לכיסוי החמרה של מצב רפואי קיים, כדי שבכל מקרה שבו לפתע חלה החמרה במצבכם תהיו מכוסים על כל צרה שלא תבוא. כאן המקום להדגיש עד כמה חשוב לקחת איתכם כל ציוד עזר או תרופות כדי שניתן יהיה להקל עליכם.

 

ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות

אם תאלצו לדחות, לבטל או לקצר את הנסיעה בשל בעיות בריאות, תוכלו לקבל החזר כספי מסויים ולצאת לדרך כשתחושו יותר טוב או כשהזמן יהיה מתאים יותר. הביטוח הזה שווה את התוספת הכספית לביטוח נסיעות לבוקרשט מאחר שהחיים הינם כה בלתי צפויים ובלתי אפשרי לחזות מראש מה עומד לקרות.

 

הרחבת הריון

העיר בוקרשט הינו בירה של תרבות, של אוכל טוב ושל אדריכלות אירופאית במיטבה. זהו טיול שמתאים מאד לעשות אותו גם בתקופת ההריון, כאשר הינך בשבוע ה32 במועד החזרה לארץ. הביטוח יכסה כל בדיקה רפואית שתזקקו לה במהלך הטיול הקשורה ישירות להריון כדי שתוכלו לבלות וליהנות בזמן שאתם מצפים לתינוק החדש שייוולד.

 

ספורט אתגרי וספורט חורף

אמנם בוקרשט הינה אזור אורבני מרכזי, אך רומניה עצמה משופעת אגמים ונהרות, הרים גבוהים וטבע אופייני לאירופה עם יערות עבותים ושלג לבן בפסגות. גם אם לא תכננתם לטפס על הרים או לצאת לשייט ראפטינג, במידה ותחליטו במהלך הטיול להשתתף בפעילות ספורטיבית אתגרית או להתנסות בסקי או בסנובורד, אתם מכוסים.

 

ביטוחו"ל

כל כך קל ונוח להזמין ביטוח נסיעות לבוקרשט באמצעות השוואה בין חברות הביטוח המובילות בישראל בלחיצת כפתור. בדרך זו תוכלו לדעת שאתם מכוסים לחלוטין ומוכנים לצאת לדרך לטיול השורשים שלכם לרומניה, לחקור את העיר האירופאית המפתיעה ולבלות זמן איכות עם החברים והמשפחה וכל מי שאתם אוהבים.

מאמרים נוספים