ביטוח נסיעות ליפן

יפן נחשבת לאחת הפנינים של מדינות המזרח, היא מדינה מפותחת מאוד שמשלבת בה קידמה ומודרניות עם שמירה על העולם העתיק, תרבות ייחודית ומעניינת וטבע מרהיב. אם בחרתם את יפן כיעד הבא שלכם בחו"ל אתם בוודאות לא תתחרטו, אך, לפי ההתלהבות והטיסה, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות ליפן.
ביטוח נסיעות יפן

יפן המכונה ארץ השמש העולה, נמצאת במזרח אסיה ומורכבת משרשרת של איים הרריים ובחלקים גם וולקניים באוקיינוס השקט. מדובר במדינה שמשלבת בתוכה הרבה גוונים של מודרניות והיסטוריה גם יחד. מדובר במדינה ייחודית שמשלבת את התרבות היפנית העתיקה יחד עם התרבות המודרנית, ערים מיוחדות כמו טוקיו וקיוטו שנחשבות ליעדי חובה במדינה ונופים קסומים (בעיקר בתקופת פריחת הדובדבן ביפן). אך, רגע לפני שאתם עולים לטיסה, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות ליפן.

 

ביטוח נסיעות בסיסי ליפן – מה כולל ומה חסר בו?

כאשר רוכשים ביטוח נסיעות ליפן, הביטוח הראשון שתרכשו יהיה הביטוח הבסיסי. מדובר בביטוח שמכסה אתכם עבור כל מקרה חירום רפואי שיכול להתרחש במהלך הנסיעה ליפן. ביטוח זה מכסה אתכם עבור ביקור אצל רופא, ביצוע בדיקות, קבלת טיפולים, רכישת תרופת, טיפולים דנטליים בחירום ואשפוזים. 

נוסף לכך, הביטוח הבסיסי מעניק לכם גם כיסוי עבור פעולות נלוות לנושא הרפואי כמו: פינוי (יבשתי, אווירי או ימי), הטסה רפואית, הטסה של קרוב משפחה וכיסוי עלויות השהייה בחו"ל מעבר לזמן הביטוח. עם זאת, הביטוח הבסיסי אינו כולל בתוכו כיסוי עבור חילוץ והצלה, אובדן או גניבה של כבודה ועבור מצבים רפואיים שונים. לקבלת כיסוי מורחב יהיה עליכם לרכוש הרחבות המתאימות לצרכים האישיים שלכם.

 

אל תוותרו על הרחבה של חילוץ והצלה

ההרחבה הראשונה שחשוב להכיר ושאסור לוותר עליה הינה ההרחבה עבור איתור, חילוץ והצלה. אומנם טיולים ליפן, לרוב לא כוללים אזורים מסוכנים או מבודדים מדי. אך, הסיכון לאסון טבע, התפרצות של מגפה או אפילו תאונה אישית שידרשו את שירותיהם של חברות הצלה, קיימת בכל טיול. לכן, ההמלצה הגורפת הינה לא לוותר על הרחבה של חילוץ והצלה כאשר עושים ביטוח נסיעות ליפן.

 

אל תשכחו לבטח את הכבודה שלכם

הרחבה חשובה נוספת, הינה ההרחבה עבור כבודה. הרחבה זו מכסה מקרים של אובדן או גניבה (תלוי בפוליסה ובחברת הביטוח), של הכבודה שלכם. בנוסף לכך, חלק מההרחבות כוללות גם כיסוי עבור איחור בהגעת הכבודה בשדה התעופה. טוב לדעת שהרחבה זו מכסה לעיתים גם אובדן של מסמכים אישיים.

כיסוי זה יאפשר לכם לרכוש מחדש מוצרים שדרושים לכם להמשך הטיול, ללא הצורך להוציא מכספכם האישי. טוב לדעת, שישנן חברות ביטוח שמעניקות באופן אוטומטי החזר במקרה של אובדן, גניבה או עיכוב בהגעת הכבודה. החזר זה יכול להתבצע דרך טעינה של כרטיס אשראי נטען או על ידי העברה מהירה לביט.

 

מה בנוגע למכשור דיגיטלי?

ההרחבה עבור כבודה אינה כוללת בתוכה מוצרים יקרי ערך שונים ובפרט מכשור דיגיטלי כמו טלפון נייד או מחשב. במקרים בהם תרצו לבטח את המכשור הנ"ל תדרשו לרכוש הרחבה נוספת ספציפית עבור כל מכשיר.

 

מתכננים טיול עם רכב באלפים היפנים – תכירו את ההרחבה החשובה לכם

אחת האפשרויות הנהדרות ביפן, הינה השכרת רכב ונסיעה באזורי האלפים היפנים ולאורך האיים השונים במדינה. מדובר בטיול שיוביל אתכם לאזורי טבע ייחודיים ויפיפיים מאוד. כאשר רוצים לשכור רכב במדינה זרה, חשוב מאוד להכיר את ההרחבה עבור ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה ברכב שכור. הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי עבור החלק של ההשתתפות העצמית ותמנע מכם את הצורך לשלם על כך עצמאית.

 

הרחבה למצב רפואי קיים

טיול ליפן נחשב לטיול לכל המשפחה, לכן חשוב מאוד להתאים את הכיסויים עבור המצב הרפואי של כל בני המשפחה שטסים. ישנה הרחבה אשר מכסה מקרים של החמרה במצב רפואי קיים. הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי עבור כל מקרה ביטוחי שבגללו תגרם החמרה למצבו הרפואי של המבוטח או אשר התרחש כתוצאה מהמצב הרפואי שהיה ידוע. 

חשוב לדעת, שמבוטחים אשר עומדים בקריטריונים הדורשים הרחבה זו, אינם יכולים לוותר עליה. ראשית משום שחברות הביטוח לא יאפשרו זאת ושנית משום שללא הרחבה זו, במקרים אלו גם הכיסוי הבסיסי לא יהיה תקף.

 

המחיר של ביטוח נסיעות ליפן

המחיר של ביטוח הנסיעות ליפן, משתנה בין חברות הביטוח השונות ובהתאם לתנאים השונים שקשורים במצבכם הרפואי ובהרחבות שבחרתם. כל חברת ביטוח מתמחרת את ביטוח הנסיעות ליפן באופן מעט שונה ובתוך כך, גם את ההרחבות עצמן. לכן, קשה להעריך ללא בדיקה ספציפית של הדרישות שלכם מהו המחיר שתדרשו לשלם על הביטוח.

חשוב מאוד לזכור, כי כאשר משווים בין חברות ביטוח, עדיף להסתכל תחילה על הכיסויים וההתניות שהם מציעים ורק לאחר מציאת הכיסויים המתאימים לכם ביותר להסתכל על המחיר הסופי של הביטוח. במקרים רבים, ביטוחים זולים מאוד, יהיו עם התניות רבות יותר ועם כיסויים נמוכים או מצומצמים יותר.

 

ביטוחו"ל – השוואה מהירה, קלה ונוחה

תכנון טיול ליפן יכול להיות משימה כיפית ומלמדת מאוד, הכרה של התרבות היפנית וצלילה לתוך כל האזורים היפים והאטרקציות המדהימות שניתן למצוא במדינה. אך, לא פחות חשוב הינו תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ליפן.

בכדי לרכוש בצורה נכונה ומהירה ביטוח נסיעות ליפן, שיתאים לכם ולטיול שלכם, חשוב לעשות השוואה בין חברות הביטוח הגדולות בתחום. בדיוק לשם כך, ישנו האתר של ביטוחו"ל, עם מנוע השוואה מהיר, קל ונוח. ביטוחו"ל, מעניק לכם את האפשרות לבחור את ביטוח הטיסות שלכם, בלחיצת כפתור, עם השוואה ברורה וטובה בין חברות הביטוח וגם המלצה על הביטוח המשתלם לכם ביותר.

מאמרים נוספים