ביטוח נסיעות לדובאי

חתימת הסכמי אברהם עם דובאי, פתחה בפני התייר הישראלי יעד חדש ואטרקטיבי מאוד. עם שפע מלונות פאר, עשרות אתרי בילוי, מאות אטרקציות לכל כיס, חופים מרהיבים וחיי לילה מטורפים. אחרי שהזמנתם כרטיס טיסה ובחרתם מלון, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לדובאי.
ביטוח נסיעות לדובאי

דובאי הפכה בשנתיים האחרונות לאחד היעדים המועדפים על ישראלים רבים, זאת לאחר נרמול היחסים בין המדינות ופתיחת השמיים והאפשרות לתיירות ישראלית במדינה. ובשל העובדה שמדובר במדינה עשירה מאוד, עם מלונות פאר, אטרקציות שוות וחיי לילה תוססים. אך, לפני שטסים, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לדובאי וודאו שכללתם בביטוח את כל ההרחבות הנחוצות לכם.

 

מהו הביטוח הבסיסי לנסיעות לדובאי?

ביטוח טיסה בסיסי לדובאי אינו שונה מכל ביטוח נסיעות אחר. מדובר בכיסוי על מקרי חירום רפואיים כמו אשפוז, טיפול שיניים חירום, רכישת תרופות או ביקור אצל רופא. נוסף לכל אלו הביטוח הבסיסי כולל בתוכו גם כיסוי בגין פגיעה בצד ג', הטסה של בן משפחה קרוב לחו"ל במידת הנדרש, הטסה רפואית ופינוי (יבשתי, אווירי או ימי, לפי הנדרש). 

נוסף לכל אלו, באופן אוטומטי נוספת לביטוח הבסיסי גם הרחבה של איתור והצלה שמעניקה לכם כיסוי בגובה של 200 עד 500 אלף דולר על מקרים בהם יידרש להפעיל צוותי איתור והצלה. ברוב המקרים מדובר בתוספת קטנה מאוד ולכן לא מומלץ לוותר על הרחבה זו.

 

אל תשכחו את הכבודה שלכם

הרחבה נוספת שמומלץ לא לוותר עליה ובעיקר לאור המצב הסבוך בשדות התעופה בעולם כיום הינה הרחבה על אובדן וגניבה של כבודה. שימו לב, כי כל חברת ביטוח מבטחת כבודה בגובה שונה שנע בין 2,000 ל-2,500 דולר, כך שההבדל בכיסוי הוא לא מאוד משמעותי. אך יותר חשוב לוודא כי חברת הביטוח מבטחת גם על מקרים של אובדן וגם עבור מקרים של גניבה ולא רק למקרים של גניבה. 

נוסף לכך, שימו לב האם חברת הביטוח מבטחת גם על עיכוב בהגעת הכבודה, דבר שיכול להועיל לכם מאוד בכדי שלא תדרשו להמתין לכבודה, אלא תוכלו לרכוש את הציוד שדרוש לכם. דעו כי ביטוח הכבודה מכסה במקרים מסוימים גם אובדן של מסמכים, כך שאם תדרשו להוציא דרכון חדש למשל, חברת הביטוח תכסה את העלויות של הוצאת הדרכון.

 

ציוד דיגיטלי

ההרחבה של כבודה, אינה כוללת בתוכה ביטוח עבור ציוד דיגיטלי כמו מצלמות, טלפון נייד או מחשב נייד. על כן, אם אתם מתכננים לטוס עם מחשב או מצלמה יקרה או אם הטלפון הנייד שלכם יקר יחסית שווה מאוד לעשות גם כיסוי מורחב בעבור הציוד הדיגיטלי שלכם. שימו לב, כי לכל פריט יש הרחבה ספציפית המותאמת לו עם תוספת תשלום מותאמת ועם גובה כיסוי רלוונטי.

טבלת השוואה בין גובה הכיסוי ועלות הכיסויים עבור מכשור דיגיטלי:

   

פספורטקארד

מגדל

הפניקס

הראל

כלל ביטוח

טלפון נייד

גובה הכיסוי

גניבה בלבד עד 800 $

אובדן או גניבה עד 1,000 $

גניבה בלבד עד 1,000 $

אובדן או גניבה עד 750 $

אובדן או גניבה עד 2,000 $

עלות תוספת 

1.60 $ ליום

1.90 $ ליום

0.80 $ ליום

1.60 $ ליום

1.32 $ ליום

מחשב נייד / טאבלט

גובה הכיסוי

גניבה עד 750 $

אובדן או גניבה עד 1,200 $

750 $

אובדן או גניבה עד 2,000 $

אובדן או גניבה עד 2,000 $

עלות תוספת 

0.50 $ ליום

1.00 $ ליום

0.50 $ ליום

1.32 $ ליום

1.32 $ ליום

מצלמה

גובה הכיסוי

גניבה עד 750 $

קיים בכבודה עד 300 $

גניבה בלבד עד 2000 $

קיים בכבודה עד 350 $

קיים בכבודה עד 400 $

עלות תוספת 

0.50 $ ליום

1.00 $ ליום

 

קורונה, קורונה, קורונה

הקורונה גרמה לעולם כולו לעצור ולשנות את ההסתכלות על העולם. אומנם נראה כי נכון לספטמבר 2022, המגפה הפכה לדומה יותר לשפעת וההשפעה שלה על הגבלות התנועה או ההתקהלות בעולם קטנו משמעותית, אך עדין חשוב מאוד לא לוותר על ביטוח מקיף קורונה. 

הביטוח מעניק לכם כיסוי במקרים בהם תדרשו להישאר בדובאי בשל בידוד או מחלה או אם תדרשו לבטל או לדחות את הטיסה מסיבות הקשורות לקורונה. אומנם כיום בדובאי אין הגבלות הקשורות בקורונה ומגבילות את התיירות, אך אם למדנו משהו מתקופת הקורונה, זה שתמיד חשוב להגיע מוכנים ולכן מומלץ לא לוותר על הרחבת הקורונה.

 

אל תפספסו את אטרקציות האקסטרים

עולם התיירות בדובאי רק נפתח לישראלים, אך מדובר במדינה עשירה מאוד עם תרבות תיירותית רחבה וגדולה. היות והמדינה נמצאת על קו החוף של מהפרץ הפרסי ניתן לעשות בה אטרקציות אקסטרים מים רבות מאוד. החל מאופנועי ים, שייט, גלישת גלים, צלילה ועד לפארקי מים מטורפים ופארק מתנפחי מים המוגדר כגדול בעולם. 

נוסף לאטרקציות המים, ישנן אטרקציות אקסטרים רבות נוספות שניתן לחוות בדובאי, כמו טיסה בכדור פורח, נסיעה בג'יפים במדבריות, צניחה חופשית, סיורים במסוק ואומגה. אם ברצונכם לעשות כל אחת מהאטרקציות הללו, חשוב מאוד לוודא כי אתם רוכשים הרחבה עבור ספורט אקסטרים אשר יעניק לכם כיסוי במקרים של פגיעה, תאונה או פציעה כתוצאה מהשתתפות באחת הפעילויות הללו. 

שימו לב, ללא הרחבה זו, הביטוח הבסיסי לא יכסה כל טיפול רפואי או פעילות ביטוחית נלווית לאירועים שהתרחשו בשל פעילות אתגרית.

 

האם צריך הרחבה עבור ספורט חורף בדובאי?

רבים יופתעו לשמוע שמומלץ מאוד לעשות הרחבה של ספורט חורף כאשר עושים ביטוח טיסה לדובאי. קניון האמירויות הקים בתוכו אתר סקי מטורף המשתרע על שטח של 22,500 מ"ר ועלה יותר מ-400 מיליון דולר להקים אותו. מדובר באחד מאתרי הסקי הטובים בעולם ורבים טוענים שזו אחת האטרקציות הטובות ביותר שקיימות במדינה. לכן, חשוב להוסיף הרחבה עבור ספורט חורף כאשר עושים ביטוח נסיעות לדובאי וזאת כדי שתוכלו להנות מחווית הסקי הייחודית.

 

איך לבחור חברת ביטוח נכונה?

לאחר שהחלטתם על הכיסויים הרלוונטיים לכם, כל שנותר הוא להשוות בין חברות הביטוח הגדולות בשוק ולבחור את הפוליסה הטובה לכם ביותר. הנה כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לדובאי.

 

המחיר

האלמנט הראשון, שרבים יגדירו כחשוב להם ביותר הינו המחיר. אנחנו כאן לנפץ את המיתוס בנושא. אומנם כולנו רוצים לשלם את הסכום הנמוך ביותר שניתן כאשר מדובר בביטוח טיסה לדובאי. אבל, חשוב יותר מכך לוודא כי אנחנו מקבלים את כל התמורה המגיעה לנו והמתאימה לנו. במרבית המקרים הביטוחים הזולים יותר יהיו פחות מקיפים ועם יותר התניות.

 

השתתפות עצמית

האלמנט השני שחשוב לשים אליו לב הינו ההשתתפות העצמית, כיום ישנן חברות שאינן דורשות תשלום של השתתפות עצמית כלל. לעומתן ישנן חברות בהן ההשתתפות העצמית עומדת על 50$, דבר שעשוי להפוך את הפנייה לחברת הביטוח ללא משתלמת במקרים של אירועים קטנים. לכן, בחרו בדרך כלל בחברות שלא דורשות השתתפות עצמית.

 

דרך התשלום והחזרת הכסף

בעבר, כל מקרה ביטוחי דרש מהמבוטח לשלם עבור הטיפול הרפואי, להעביר לחברת הביטוח תביעה מסודרת עם קבלות על הטיפול שניתן ולאחר מכן הכסף הוחזר ללקוח. כיום, חברות רבות הבינו כי תהליך זה מסורבל ואינו נוח ללקוח ולכן מציעות אפשרויות אחרות לצורך קבלת ההחזר הכספי. 

ראשית ישנן חברות כמו פספורטקארד אשר מעניקות ללקוח כרטיס אשראי נטען שאיתו הלקוח משלם במקרה הצורך. לאחר פנייה לנציג של החברה, הכרטיס נטען בסכום הדרוש. באופן הזה, הלקוח אינו נדרש להוציא כסף מכיסו כלל. 

אפשרות נוספת היא החזר של חלק מעלויות הטיפול דרך הביט, תהליך שהחל לאחרונה בחברת הראל למשל. באפשרות זו, לאחר פנייה לנציג החברה, יועבר סכום של כמה מאות שקלים למבוטח באמצעות הביט. לאחר החזרה לארץ הלקוח יתקזז עם חברת הביטוח בהתאם לעלויות הטיפול האמיתיות. המשמעות הינה, שאם מדובר בטיפול יקר יותר מכמה מאות שקלים, יידרש המבוטח לשלם עליו מכיסו. 

האפשרות השלישית הינה האפשרות הקלאסית והישנה של קבלת התשלום לחשבון הבנק בהתאם להצגת הקבלות והגשת התביעה לחברת הביטוח.

 

ביטוחו"ל הדרך הפשוטה והמהירה ביותר לעשות ביטוח נסיעות לדובאי

ביטוחו"ל מעניק לכם את האפשרות לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח השונות ובהתאם להרחבות שדרושות לכם באופן אישי ובהתאמה לטיול שלכם. הממשק של ביטוחו"ל הינו קל, אינטואיטיבי ופשוט ומאפשר לכם למלא את כל הפרטים ולקבל את ההצעה בעמוד אחד ופשוט. נוסף לכך, לאחר קבלת ההשוואה, ביטוחו"ל מעניק לכם גם המלצה של הביטוח המתאים לכם ביותר, בהתאם לפרמטרים שונים הקשורים לביטוח. 

מאמרים נוספים