ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

חופשה במהלך ההריון זה דבר מבורך ומדהים, זהו בדיוק הזמן לקחת נשימה עמוקה ולטייל במקומות היפים בעולם. אך, טיסה בהריון יכולה להיות גם מעט מלחיצה ולדרוש התאמות שונות. בנוסף לצורך לישון טוב, לאכול נכון ולא להתאמץ, חשוב גם לדאוג לביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון בכל נסיעה לחו"ל.
ביטוח נסיעות לחול לנשים בהריוןV

תקופת ההריון היא תקופה מדהימה וייחודית עבור כל אישה, אך היא אינה מונעת את האפשרות לטוס לחו"ל ולהנות מנופש מרגיע או להשתתף בפגישת עבודה חשובה. חשוב לזכור את המגבלות שחלות על נשים בהריון ולשמור על כללי הזהירות כמו גם לא לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות לנשים בהריון לצורך כיסוי הוצאות רפואיות במקרה הצורך. במאמר זה תמצאו את כל המידע שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון.  

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון – מה חשוב לדעת?

תקופת ההריון הינה תקופה מקסימה ומיוחדת, אך היא כוללת בתוכה גם מגבלות שונות על האם שנועדו לשמור על בריאותה ובריאות העובר. בעבר חשבו כי טיסה יכולה לפגוע בבריאותו של העובר ולכן טיסה הוגדרה כלא מומלצת לאישה בהריון.

כיום יודעים שאין כל מניעה לטוס במהלך ההריון, במידה ומדובר על הריון תקין ובשמירה על כללי הזהירות. חשוב לזכור לרכוש ביטוח נסיעות לאישה בהריון, שמכסה מקרים רפואיים הקשורים בהריון שעשויים להתרחש במהלך הנסיעה.  

 

עד מתי ניתן לטוס

באופן עקרוני, במידה ומדובר על הריון תקין ובריא, מרבית חברות התעופה יאפשרו לאישה לטוס עד סוף שבוע 35 או סוף שבוע 36, חשוב מאוד לבדוק את מדיניות חברת התעופה ולוודא כי גם בטיסה חזור גיל ההריון מוגדר כמתאים לתנאים של חברת התעופה.  

 

אישורים חשובים

חלק מחברות התעופה ידרשו מכן להציג בפניהם אישורים רפואיים המאשרים כי מדובר על הריון תקין. נוסף לכך, ייתכן כי תדרשו באישור על כמות העוברים ועל גיל ההריון. בדרך כלל הדרישה לראות אישורים רפואיים תהיה רק בהריון החל משבוע 28.  

 

מה כולל ביטוח נסיעות לנשים בהריון?

כיום בשוק ישנו ביטוח נסיעות בסיסי, אשר מכסה מקרי חירום רפואיים שנגרמים במהלך השהות בחו"ל, ביטוח זה אינו מכסה הריון ידוע, אך כן מכסה הריון חדש שהתגלה במהלך השהות בחו"ל ועד ל-12 שבועות. במקרים בהם מדובר בהריון שהאישה ידעה עליו מראש, הביטוח הבסיסי אינו מכסה כל מצב רפואי שקשור בהריון.

לצורך כך נדרש לרכוש הרחבה של ביטוח נסיעות לנשים בהריון. הרחבה זו כוללת בתוכה כיסוי של טיפול רפואי בחירום בכל הקשור להריון. בין אם מדובר על אשפוז, בדיקת רופא, רכישת תרופות ואף למקרים של לידה מוקדמת והטסה רפואית של האם והילוד. חשוב לדעת כי הביטוח מכסה רק מקרי חירום והוא אינו מכסה בדיקות שיגרתיות. לכן, אם את בוחרת לטוס לתקופה ארוכה חושב לוודא כי אין בדיקות חשובות שנדרש לבצע באותה תקופת זמן.  

 

האם ביטוח נסיעות לנשים בהריון מכסה לאורך כל ההריון או שישנן הגבלות?

לא, ביטוח חו"ל לנשים בהריון מוגבל עד בדרך כלל שבוע 32 בהריון. מעבר לכך מרבית חברות הביטוח לא יבטחו את האישה בהריון. חשוב לבדוק את תקופת הביטוח בכל חברת ביטוח ולוודא כי בעת החזרה לארץ גיל ההריון לא יעלה על הגיל המותר בפוליסת הביטוח. טיסה לחו"ל בהריון מתקדם מגיל 32 שבועות הינו אפשרי, אך חשוב לדעת כי הביטוח לא יכסה אף הוצאה רפואית שתהיה קשורה בהריון, בעובר או בלידה מוקדמת.  

 

עד איזה גיל ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לנשים בהריון

חלק מחברות הביטוח מגבילות גם את רכישת הפוליסה בגיל האישה, בדרך כלל הכיסוי יהיה מיועד לנשים בנות 18 עד 42, במקרים מיוחדים כמו בהפניקס ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לנשים בהריון גם עד גיל 46.  

 

שימי לב לגובה הכיסוי

גובה הכיסוי של הביטוח הבסיסי הינו גבוה מאוד ואין הבדל משמעותי בין חברות הביטוח השונות. לעומת זאת במקרה של הרחבת ביטוח נסיעות לנשים בהריון ישנה משמעות לגובה הכיסוי והוא נע בין 250 אלף $ ל-350 אלף $, כך שישנה משמעות לגובה הכיסוי כאשר מדובר בביטוח לחו"ל לנשים בהריון. מגדל וכלל ביטוח מעניקות כיסוי עד גובה של 200 אלף דולר, פספורטקארד והפניקס מעניקות כיסוי עד לגובה של 250 אלף דולר והראל מעניקה כיסוי עד לגובה של 350 אלף דולר.  

 

ביטוח נסיעות לנשים בהריון השוואת מחירים

עלות ההרחבה מתווסף למחיר הבסיסי של הביטוח הכללי והוא נע בין 3$ ל-8.5$ ליום.

  פספורטקארד מגדל הפניקס הראל כלל ביטוח
תוספת מחיר עבור הרחבה לנשים בהריון 5.00 4.70 3.00 5.00 7.50

 

האם ניתן לטוס ללא ביטוח טיסה לאישה בהריון?

האפשרות לטוס ללא ביטוח נסיעות לחו"ל עבור אישה בהריון היא אפשרית ונשים שטסות אחרי שבוע 32 בדרך כלל טסות ללא ביטוח. אך, חשוב לזכור כי העלויות של טיפול רפואי ואשפוז בחו"ל יכולים להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי שקלים ומדובר על סיכון משמעותי, בעיקר כאשר מדובר באישה בהריון.  

 

שימי לב לדרך הפנייה לרופא, קבלת מידע מחברת הביטוח וקבל ההחזר הכספי

אלמנט חשוב שצריך לבחון כאשר רוצים לבחור חברת ביטוח עבור ביטוח טיסה לנשים בהריון הינו הדרך בה ניתן לפנות לטיפול רפואי ולאתר שירותים רפואיים. כיום מרבית החברות מעניקות שירות של צ'אט עם רופא, דבר שיכול לחסוך מכן את הצורך לפנות למיון או למרפאה. נוסף לכך, חשוב לשים לב האם לחברת הביטוח יש הסדר עם חברות מסיומות או שמא הן מעניקות החזר בכל מקרה של טיפול רפואי נדרש.

באותו הקשר חשוב לוודא מהי דרך התשלום לרופא או לבית החולים. ישנן חברות כמו פספורטקארד המעניקות למבוטחים כרטיס אשראי נטען שאותו מטעינים לאחר פנייה לנציג החברה. חברות אחרות מחזירות חלק מהתשלום בביט באופן מיידי וחלק מחזירות את הכסף רק לאחר הגשה מסודרת של התביעה.  

 

הרחבות נוספות שעשויות להיות רלוונטיות

מעבר להרחבה של ביטוח ניסעות לחו"ל לאישה בהריון ישנן הרחבות נוספות שחשוב להכיר ולבחון האם נדרשות לכם לנסיעה. בחירה נכונה של ההרחבות הינה התאמה שלהן לאופי הטיול שלכם, לחפצים שברשותכם ולמצבכם הבריאותי. דוגמאות להרחבות:

  1. אובדן או גניבה של כבודה.
  2. מקיף קורונה.
  3. אובדן או גניבה של טלפון נייד.
  4. איתור והצלה.
  5. החמרה במצב בריאותי קיים.

 

ביטוחו"ל מאפשר לך לבחור ביטוח בלחיצת כפתור

ביטוחו"ל הינו מנוע השוואה מהיר ופשוט בין כלל חברות הביטוח הגדולות הקיימות בשוק הביטוחים. המאפשר לך לבחור ביטוח לחו"ל לנשים בהריון במהירות ובפשטות. השימוש במנוע ההשוואה הינו פשוט, קל ומהיר. דרך האתר ניתן להכניס את כלל הפרטים האישיים, כמו גם לבחור את יעד הטיסה ולבחור את ההרחבות שדרושות לכם. בסיום תהליך ההשוואה ניתן בצורה מהירה ופשוטה לרכוש את פוליסת הביטוח שדרושה לכם. חברת ביטוחו"ל מעניקה ללקוחותיה שירות של מוקד חירום זמין 24/7 לצורך פנייה עבור כל חברות הביטוח.

מאמרים נוספים