מגדל ביטוח נסיעות לחו"ל

מגדל

חברת מגדל הינה אחת מחברות הביטוח הוותיקות והגדולות שנוסדו בישראל עם וותק של קרוב לתשעים שנה, שם שהוענק לה על ידי חיים נחמן ביאליק ושאול טשרניחובסקי ששימש כרופאה הראשון, מייצגת מגדל קרוב לשניים וחצי מיליון מבוטחים בישראל, כ-  3000 סוכני ביטוח מורשים ולמעלה מ- 4000 עובדים והון עצמי מוערך של כשמונה מיליארד ש"ח, היא בהחלט מגדל בטוח למיליוני מבוטחים. חברת מגדל מפעילה את תוכנית 'מסע עולמי פלטיניום' עם אפליקציה חכמה שתעזור לכם בכל בעיה בעת השהייה בחו"ל וביטוח מותאם אישית.

 

חברת מגדל 

חברת מגדל נוסדה על ידי אדוארד רפאל אגיון ואטיין בש, אנשי עסקים יהודיים שבמקור הגיעו מאלכסנדריה, בשנת 1934. שני אנשי העסקים יצרו שיתוף פעולה עם חברת הביטוח האיטלקית אסיקורציוני ג'נרלי (באיטלקית: Assicurazioni Generali S.p.A) וייסדו את חברת מגדל בירושלים. המשורר הנודע חיים נחמן ביאליק העניק לחברה את שמה כדי לציין חוסן ועמידות, ואילו הסופר והמשורר הנודע שאול טשרניחובסקי שימש כרופאה הראשון (הוא היה רופא ילדים במקצועו).

פרט מעניין ונוסטלגי נוסף הוא שבאותם הימים נהגו המבוטחים לתלות על פתח ביתם לוחית מתכת שנקראה 'לוחית אש' כדי לפרסם ברבים כי הבניין מבוטח בפני שריפות. לוחיות האש של מגדל היו הנפוצות ביותר בישראל, והן נחשבות כיום לפריט אספנות יקר ערך. לאורך השנים מגדל שמרה על מעמדה כאחת החברות האמינות והיציבות ביותר בישראל, רכשה בשנת 2000 את שתי סוכנויות הביטוח 'סימון את ויזל' ואת 'מבטח שמיר' ואיחדה אותן לחברה אחת שנקראה מבטח סימון סוכנויות לביטוח בע"מ, בשנת 2002 רכשה את קרן תאוצה ואיחדה אותה עם קרן תנופה שהייתה ברשותה וכך הפכה לבעלת הקרן הגדולה ביותר לאותם הימים.

בשנת 2004 רכשה מגדל את קרן הפנסיה מקפת החדשה ובשנת 2006 מוזגו כל הקרנות יחדיו לקרן אחת שנקראה 'מגדל מקפת אישית'. בשנת 2012 מכרה חברת אסיקורציוני ג'נרלי את מניותיה לאיש העסקים שלמה אליהו אשר מחזיק כיום ב- 70% ממניותיה, כאשר בנק לאומי מחזיק 10% והציבור 20%. אך גם המגדל החזק ביותר יכול להתערער, בשנת 2018 התפטר יו"ר החברה עודד שריג בטריקת דלת עקב 'חוסר חזון' לטענתו. אך המשבר חלף במהרה, וכיום מגדל נחשבת לחברת ביטוח אמינה, יציבה, חזקה ובעלת אמצעים ונראה שהסופה שטלטלה אותה, חלפה לה והמגדל עדיין עומד יציב. 

 

ביטוח נסיעות לחו"ל מבית מגדל 

מגדל מציעה ללקוחותיה בין היתר גם ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית ללא השתתפות עצמית אשר מלווה באפליקציה חכמה וכיסויים רבים הכלולים בחבילת הבסיס ואינם נחשבים להרחבה. 

ביטוח נסיעות מותאם אישית 

חברת מגדל מציעה מגוון של מסלולים המותאמים לכל מבוטח בנפרד על פי גילו, מצב הבריאות שלו, היעד שאליו הוא נוסע, מטרת הבילוי והאתרים שהוא צפוי לבקר בהם. הביטוח המותאם מבטיח כי כל מבוטח משלם רק על כיסויים שסביר להניח שיזדקק להם, ולא ישלם על כיסויים שסביר להניח שלא יזדקק להם. 

 

כיסויים רבים הכלולים בחבילת הבסיס ואינם נחשבים להרחבה 

במגדל כיסויים רבים הנחשבים להרחבה בחברות ביטוח שונות, דווקא נחשבים לחלק מחבילת הבסיס במגדל, לדוגמא:

  • קיצור או ביטול נסיעה עקב מצב רפואי 
  • כיסוי קורונה
  • כיסוי לתרופות עד 10,000$
  • פיצוי בגין מוות או נכות מלאה מתאונה שנגרמה בחו"ל
  • הטסה רפואית 

 

אפליקציה נוחה לשימוש 

חברת מגדל מפעילה אפליקציה שבה ניתן לקבל מידע, לברר ולשאול שאלות, קבלת החזר כספי, הגשת תביעות להוצאות רפואיות וקבלת תשלום מהיר לכרטיס האשראי, סיוע באיתור רופאים בחו"ל, התייעצות טלפונית עם רופא ישראלי, נגישות למספרי חירום בכל העולם, פיצוי כבודה עד 150$ ישירות לכרטיס האשראי, ופעולות נוספות שיכולות לעזור מאד במידה וחליתם, נפצעתם או שאבד לכם רכוש בחו"ל. 

 

מוקד שירות 24/7

מוקד שירות הלקוחות של מגדל פעיל 24/7 שבעה ימים בשבוע לכל שאלה, בירור או בקשה שיש לכם. על כל תקלה או בעיה תוכלו לקבל מענה מהיר בשפה העברית באמצעות מוקדן, שיחת ווטסאפ או מייל. 

 

ההבדלים שבין חבילת בסיס להרחבות 

חברות הביטוח מציעות ללקוחותיהן ביטוח בסיסי אשר כולל מגוון רחב של כיסויים ומטרתו העיקרית היא לאפשר השוואה נוחה בין חברות הביטוח כדי שכל אדם יוכל לבחור לעצמו את החבילה המשתלמת ביותר עבורו. חשוב לציין שמה שזול לא בהכרח טוב, וחשוב מאד לקרוא היטב את הפוליסה ולהבין איפה אתם מכוסים, כמה אתם מכוסים ובאילו תנאים אתם מכוסים.

הביטוח המורחב מיועד לאוכלוסיות שונות המעוניינות למקד את הביטוח בסעיפים ספציפיים כגון ספורט אתגרי, ספורט חורף, חפצי ערך, תרמילאות, גיל הזהב, הריון, בעיות בריאות שמהן אתם סובלים באופן כרוני ועוד. הביטוח המורחב מעניק לכם כיסוי רחב הרבה יותר למקרה שתיפצעו במהלך פעילות ספורטיבית או שהציוד המקצועי יקר הערך שלכם יאבד או ייגרם לו נזק, תוכלו להיות שקטים לפחות בנושא הכספי ולהתמקד בהחלמה וברכישת ציוד חלופי. 

 

דוגמאות לעלויות ביטוח נסיעות לחו"ל בהראל

לצורך השוואה לקחנו שתי חבילות נפוצות, חבילת בסיס הכוללת שלוש הרחבות שלא מומלץ להסיר כגון איתור, חיפוש וחילוץ, חבות כלפי צד ג' וכבודה בעלות של 49.6$ וחבילה נוספת הכוללת הרחבות חשובות כגון ספורט חורף, ביטול השתתפות ברכב שכור, כיסוי לגניבת מצלמה בעלות של 76.1$ . מדובר בזוג נוסעים בני 45 לאירופה לשמונה ימים. 

חבילה בסיסית

סעיף

גובה הכיסוי 

גובה כיסוי ביטוח רפואי 

5,000,000$

איתור חיפוש וחילוץ

כלול

גובה כיסוי עבור צד ג'

עד 150,000$

פינוי יבשתי 

כלול

הטסה רפואית לארץ

כלול 

פינוי אווירי / ימי

כלול 

העברת גופה

כלול 

טיפול חירום שיניים

עד 1000$

תרופות

עד 10,000$

הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל 

כלול 

הוצאות מילוט 

עד 1500$

לינה בחו"ל מעבר לתקופת ביטוח

150$ ליום עד 2500$

הטסת בן משפחה קרוב לחו"ל

עד 1500$

השתתפות עצמית 

0$



חבילת הרחבות 

 

הרחבה

הסבר

ספורט חורף 

אחד האטרקציות החביבות על ישראלים הינו ספורט החורף – סקי, סנואובורד וכדומה. אנו כולנו מקווים שאתם גולשים בזהירות ובתבונה, אך אלו ענפי ספורט הידועים לשמצה בפציעות לא נעימות, החל מהחלקה על קרח חלקלק וכלה בנפילה תוך כדי גלישה. בשל התנאים ההרריים, פינוי הינו אפשרי רק במסוק, ולכן יש צורך בהרחבת הביטוח כדי לכסות כל אפשרות. אם הינכם מחובבי השלג, כדאי להרחיב את הביטוח ולכסות גם את גופכם וגם את ציוד הסקי המקצועי שאתם מביאים עימכם. 

אובדן או גניבת מצלמה 

איך ידעו שגלשתם אם לא תיעדתם? אתרי הסקי מהווים מיקום מושלם לתמונות מרהיבות של טבע פראי והיכולות המרשימות שלכם בסללום. הבאת מצלמה מקצועית עימכם תאפשר לכם לתפוס את הרגעים הכי יפים של החופשה, אך נזק או אובדן למצלמה יכול להיות מאכזב מאד. באמצעות הרחבת הביטוח תוכלו לוודא שהמצלמה וכל אביזריה הנלווים מבוטחים. רק שמרו את כרטיס הזכרון בנפרד ממנה למקרה שאם היא תיגנב, לא ייגנבו הזכרונות המתוקים שלכם יחד איתה. 

ביטול השתתפות ברכב שכור 

מי שלא לקח עסקת חבילה באחת מהחברות הרבות הכוללות הסעה לאתר באוטובוס משדה התעופה יכול לשכור מכונית ולנסוע איתה לאתר. הנסיעה יכולה להיות בתנאי מזג אויר קשים ולעיתים בראות קשה עקב שלג כבד, עליכם להיות מיומנים לנהיגה בתנאי שלג, להניח שרשראות על הגלגלים לפי ההוראות ולנהוג לאט ובזהירות. אם בכל זאת החלקתם על השלג הטרי ושרטתם בטעות את המכונית או חלילה התנגשתם ברכב אחר, תוכלו לבקש החזר עבור הפיצוי לחברת ההשכרה באמצעות הרחבה זו, אך שימו לב, אם יוכח כי נהגתם ברשלנות או בשכרות, או שלא צייתתם לתמרורים המקומיים, לא תקבלו החזר. 

 

למה אני צריך ביטוח נסיעות? יש לי מקופת חולים, לא?

כיום, ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לא רק מחברות הביטוח השונות, אלא גם מקופות החולים, מכרטיסי אשראי שונים, ולמי שיש מזל, גם ממקום העבודה אשר יש לו הסדר מוזל ומאד אטרקטיבי עם אחת מחברות הביטוח. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל מה בעצם ההבדל בין רכישת ביטוח נסיעות ממקור אחר לעומת רכישה ישירות מחברת הביטוח? בגדול, אין הבדל.

כך או כך אתם הופכים להיות לקוחות החברה ומכוסים על ידה, ההבדל היחיד הוא שבדרך כלל, בלי להעליב חלילה, החבילות המוזלות שנשמעות משתלמות כל כך מעניקות לכם רק כיסוי חלקי. הדרך היחידה לברר האם הביטוח שרכשתם, מוזל או לא, הינו טוב ומתאים עבורכם, הוא פשוט לקרוא את הפוליסה, ורצוי כמובן לפני שאתם חותמים ולא אחרי, כשפתאום כבר מתרחשת לא עלינו תאונה או שלפתע אתם חשים ברע בזמן הטיול.

מהי פוליסה טובה? פוליסה אשר עונה על כל הצרכים שלכם. ייתכן שאתם בהריון, ייתכן שאתם בגיל מבוגר וייתכן שיש לכם מחלה כרונית. ומה לגבי הציוד שלכם? האם כולו מכוסה? האם יש ברשותכם חפץ יקר שאתם רוצים לוודא שיהיה לכם כיסוי עבורו, או שאולי זו עגלת ילדים או מכשור רפואי נחוץ?  חשוב שתבדקו ותבררו. 

 

השוואה בין חברות הביטוח 

גם אם יש לכם חברת ביטוח טובה ובקליק אחד אתם יכולים להזמין אצלה ביטוח נסיעות, חשוב שקודם תבדקו מה מתרחש אצל המתחרות. ישנן חברות המתמחות בתרמילאות ואחרות בספורט חורף, כאלו שמציעות כיסוי מלא על תאונות וכאלו שמאפשרות טיפול גם בארץ לאחר תאונה בחו"ל, לכן חשוב מאד שתבררו מה מציעות חברות נוספות ולא להישאר 'נאמנים' לחברה המוכרת שלכם אך לגלות מאוחר מדי שהיא לא הייתה נאמנה לכם.

כל חברות הביטוח הן בסופו של דבר גופים עסקיים הנמצאים בתחרות מתמדת זו עם זו, דבר המבטיח שיפור מתמיד והצעות מפתות וקוסמות יותר ויותר ואתם מרוויחים. 

 

ביטוחו"ל – לבחור בין חברות הביטוח בקליק אחד

עם ביטוחו"ל הרבה יותר קל להשוות בין חברות הביטוח ולמצוא את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם בקליק אחד. חברת ביטוחו"ל הוקמה על מנת לאפשר לכם השוואה נוחה וקלה כל כך באמצעות לחיצת כפתור במחשבון הביטוח שפיתחנו המאפשר הן השוואה בין חבילות בסיס והן בין הרחבות שונות.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את כמות האנשים הנוסעים וגילם, את משך הנסיעה ואת היעד, ולקבל אוטומטית את מחיר חבילת הבסיס בין החברות המובילות במשק שהן: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוחים, הראל, מנורה מבטחים והפניקס.

במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו להוסיף הרחבות רלוונטיות עבורכם, לבדוק את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם בין שש החברות הגדולות ולרכוש אותה אונליין דרכנו בנוחות ובקלות רבה. בנוסף, באתר תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות ביטוחים לחו"ל שיסייע לכם לבחור נכון את הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר.

חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל הפעיל 24/7 בעברית לכל שאלה, בקשה או בירור שיש לכם לגבי הפוליסה שרכשתם במידה ואתם זקוקים לעזרתנו מול חברת הביטוח ממנה רכשתם אותה. 

מאמרים נוספים