ביטוח נסיעות לארגנטינה

ארגנטינה הינה אחת היעדים הפופולאריים לטיולים אחרי צבא, התרבות, הנופים והקהילה מושכים אליה מטיילים ישראלים מכל הגילאים. אך טיסה לארגנטינה חובה בתוכה גם לא מעט סכנות כמו פשיעה ומחלות שונות. כדי להיות בטוחים לאורך הטיול כולו ולהנות ממנו חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לארגנטינה.
ביטוח נסיעות לארגנטינה

ארגנטינה נחשבת לאחד היעדים העיקריים בדרום אמריקה. מרבית התרמילאים אשר טסים ליבשת יבקרו במדינה כחלק מהטיול הגדול שלהם. נוסף לכך, רבים בוחרים בארגנטינה כיעד לטיול נפרד. ביקור במדינה מעניק הצצה לתרבות ענפה, טבע מרהיב וגם עבור רבים מילדי שנות ה-90, הצצה לעולם הטלנובלות הישנות. אך, טרם הטיסה, חשוב שתזכרו לעשות ביטוח נסיעות לארגנטינה ולוודא שהוא מקיף ומותאם לטיול שלכם.

 

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לארגנטינה?

ארגנטינה נחשבת לאחד היעדים הפופולאריים ביבשת, רבים בוחרים להגיע למדינה כחלק מהטיול הגדול ומתכננים בה ביקור של חודש ואף יותר. בזמן שאתם מתכננים את הטיול הגדול ובפרט את הנסיעה לארגנטינה, חשוב מאוד שתבחנו גם את ביטוח הטיסה לארגנטינה שאתם צריכים.

ראשית חשוב לזכור כי ביטוח נסיעות הינו מוצר ביטוחי חובה לכל אדם אשר יוצא מגבולות מדינת ישראל. הביטוח הממלכתי שכל תושב ישראלי מבוטח בו אינו תקף בעת ביקור בחו"ל. על כן, במקרים של אירוע רפואי דחוף, אתם תדרשו לשלם את מלאו עלות הפינוי, בדיקה וטיפול שתדרשו אליו. ביטוח הנסיעות נועד לכסות הוצאות אלו ולוודא כי אתם יכולים לקבל את הטיפול הדרוש לכם. 

נוסף לכך, חשוב לזכור כי בארגנטינה ובמדינות דרום אמריקה כולן, ישנן סכנות רבות עבור תיירים, למשל גניבות, ומחלות מערכת עיכול. לכן, חשוב מאוד לוודא כי אתם מוגנים ומכוסים מבחינת ביטוח לכל מקרה שלא יהיה.

 

מה הביטוח צריך לכלול?

כאשר בודקים את ביטוח הנסיעות לארגנטינה חשוב מאוד לוודא כי הוא כולל מספר כיסויים שהינם כמעט חובה.

 

ביטוח בסיסי

ראשית ישנו הביטוח הבסיסי, שקיים בכל ביטוח טיסה לארגנטינה. מדובר בכיסוי הרפואי למקרי חירום. הביטוח הבסיסי כולל בתוכו כיסוי עבור בדיקות רפואיות, ביקור אצל רופא, אשפוז ורכישת תרופות. נוסף לאלו, הביטוח הבסיסי מכסה גם אלמנטים נלווים לטיפול הרפואי כדוגמה: פינוי של המטופל, הטסה רפואית, הטסה של בן משפחה ותשלום בגין שהות מעבר לתקופת הביטוח.

בדרך כלל הביטוח הבסיסי דומה מאוד בין חברות הביטוח השונות. ההבדלים העיקריים קשורים לכיסוי עבור האלמנטים הנלווים כמו גובה הכיסוי היומי עבור שהייה בחו"ל אחרי תקופת הביטוח או גבוה הכיסוי עבור כרטיסי הטיסה המחודשים.

 

איתור והצלה

האלמנט הבא שנדרש בביטוח הינו הרחבות שונות. ההרחבה הראשונה ושמומלץ מאוד לא לוותר עליה הינה ההרחבה עבור איתור, חילוץ והצלה. זוהי הרחבה שבדרך כלל מגיעה בחבילה עם הביטוח הבסיסי, אך ניתן להסיר אותה. עם זאת, מאוד מומלץ שלא לוותר על ההרחבה הזו ובעיקר כאשר מדובר בטיול לארגנטינה. 

הרחבה זו מעניקה לכם שירותים של חברת איתור וחילוץ, במקרים בהם אובד הקשר איתכם או שאתם נקלעים למצב מסכן חיים שדורש את החילוץ שלכם. הטיול לארגנטינה כולל במקרים רבים טרקים בערים ועיירות מבודדות והרחבה זו יכולה להיות מצילת חיים במקרי חירום.

 

כבודה

ההרחבה הבאה הינה כיסוי בעבור כבודה. מדובר בהרחבה שמכסה אובדן או גניבה של הכבודה שלכם (בהתאם לסוג הפוליסה). ואשר מאפשרת לכם פיצוי כספי במקרים של איחור בהגעת הכבודה במהלך טיסות.

 

ספורט אתגרי

הרחבה נוספת שהינה כמעט חובה כאשר מדובר בביטוח נסיעות לארגנטינה הינה הרחבה עבור ספורט אתגרי. הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי רפואי ונלווה לכל מקרה של פגיעה כתוצאה מביצוע ספורט אתגרי לסוגיו. חלק גדול מהטיול לארגנטינה צפוי להכיל ספורט אתגרי וזאת משום שטרקים ונסיעה בדרכי עפר נכללת תחת ההגדרה של ספורט אתגרי. נוסף לפעילויות אלו, גם צניחה חופשית, בנג'י, טיפוס הרים וטיסה בכדור פורח.

 

שימו לב למצבכם הרפואי

בנוסף להרחבות שהן כמעט חובה לכל אדם אשר עושה ביטוח טיולים לארגנטינה, חשוב מאוד לוודא אילו הרחבות נדרשות בהתאם למצבכם הרפואי. ביטוח הנסיעות מכסה אך ורק מקרי חירום חדשים. המשמעות הינה שאם יש לכם מחלת רקע ידועה ומצבכם החמיר או שהפגיעה נגרמה או הוחמרה כתוצאה מהמחלה, אינכם זכאים לכיסוי הרפואי. 

עם זאת, במקרים בהם יש לכם מחלת רקע, או שאושפזתם לאחרונה, לאחר מילוי הצהרת הבריאות אתם תדרשו לרכוש הרחבה עבור מצב רפואי קיים. הרחבה זו, מעניקה לכם כיסוי גם עבור מקרים רפואיים וביטוחיים שונים שייגרמו כתוצאה או יחמירו את המחלה הקיימת.

 

משך הטיול – נושא חשוב בביטוח הטיסה לארגנטינה

טיסה לארגנטינה הינה בדרך כלל טיסה ארוכה ולרוב גם משולבת עם טיול במדינות נוספות ביבשת. ביטוח הנסיעות מתבצע לכל המדינות אליהן אתם טסים יחד וכאשר אתם נמצאים עדין בישראל. לכן, חשוב מאוד לדעת טרם רכישת הביטוח כי כל חברות הביטוח מעניקות ביטוח לתקופה של 180 ימים ברצף לכל היותר (בהתאם לגיל).

בחלק מהחברות ניתן להאריך את הביטוח במהלך הטיול עצמו. במידה ואתם מתכננים מראש טיול לתקופה שעולה על 180 ימים, ייתכן ויהיה עדיף לכם לחפש חלופות נוספות כמו ביטוח לרילוקיישן.

 

איך לבחור חברת ביטוח מתאימה?

השלב האחרון בכל הנוגע לביטוח נסיעות לארגנטינה הינו בחירת הפוליסה וחברת הביטוח המתאימה לכם ביותר. לצורך כך, חשוב בראש ובראשונה להבין כי המחיר אינו האלמנט החשוב ביותר. ישנן חברות אשר מציעות מחירים זולים מאוד, אך הכיסוי הביטוחי שלהם הינו מועט ובעל התניות רבות. 

חשוב יותר לבחון את התנאים הכללים של הביטוח, כמו גם את גובה הכיסוי ואת ההתניות השונות לצורך הכרה במקרה ביטוחי. נוסף לכך, חשוב לוודא כי חברת הביטוח הינה זמינה וכי דרך העברת התשלום במקרה ביטוחי הינה נוחה ומתאימה לכם.

לדוגמה כיום ישנן חברות כמו פספורט כארד אשר מעניקות למבוטחים שלה כרטיס אשראי נטען דרכו מתבצע התשלום ישירות. לעומתן ישנן חברות שמעבירות תשלום חלקי בביט וכמובן שישנה הדרך הקלאסית של העברת ההחזר לאחר הגשת התביעה.

 

ביטוחו"ל הפלטפורמה שמאפשרת לכם להשוות ולרכוש ביטוח נסיעות לארגנטינה

אחרי שהבנו את המשמעות של ביטוח הנסיעות לארגנטינה. הגיע השלב החשוב של ביצוע ההשוואה. היום, אין צורך לעבוד קשה ולבצע השוואה ידנית בין חברות הביטוח. ביטוחו"ל הינה פלטפורמה דיגיטלית אשר מאפשרת לכם לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין כלל חברות הביטוח השונות בכמה לחיצות עכבר פשוטות.

לאחר הכנסת הפרטים האישיים שלכם ופרטי הטיסה המתוכננת, תקבלו הצעות מחיר מחברות הביטוח הגדולות בשוק והמלצה לחברה הרלוונטית והמתאימה ביותר לצרכים שלכם וכל זה במהירות, יעילות וקלות.

מאמרים נוספים