ביטוח נסיעות לאיטליה

ביטוח נסיעות לאיטליה

חולמים לבקר בפיזה וברומא? לאכול פיצה ולשתות קמפרי? איטליה היא אחד היעדים הנחשקים ביותר והאהובים על ישראלים בגלל מזג האויר הים תיכוני, אתרי התיירות המפורסמים והאוכל המעולה, אז שתהיה לכם נסיעה טובה ומוצלחת, אבל אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לאיטליה עם ביטוחו"ל, אתר השוואות הביטוח של ישראל.

 

עם ביטוחו"ל משווים את ביטוח הנסיעות בקליק

חופשה באיטליה מבטיחה לכם הנאה מושלמת מאתרי תיירות נודעים, מסעדות משובחות, יין מעולה, נופים קסומים וחופי ים תכולים. כדי ליהנות מחופשה בראש שקט חשוב לעשות ביטוח נסיעות לאיטליה שיכסה אתכם ואת רכושכם ללא דאגה. אתר ביטוחו"ל מאפשר לכם להשוות ביטוחי נסיעות בין שש חברות הביטוח הגדולות והמובילות בארץ בקלות ובנוחות.

 

אילו חברות ביטוח ניתנות להשוואה? 

באתר תוכלו להשוות בין חברות הביטוח המובילות בישראל המציעות חבילות בסיס והרחבות שונות בהתאם לצרכים שלכם, להלן שש חברות הביטוח בהן תוכלו להשוות מחירים בקלות ובנוחות:

 

מה ההבדל בין ביטוח בסיסי לבין הרחבות לביטוח?

לפני שתרכשו ביטוח נסיעה לאיטליה, חשוב שתלמדו את ההבדלים בין חבילת ביטוח בסיסית לבין הרחבות שונות לביטוח, כדי שתהיו מכוסים לחלוטין ובטוחים שעל כל צרה שלא תבוא יהיה מישהו בצד השני שיגיש לכם עזרה מיידית:

ביטוח בסיסי – ביטוח בסיסי כולל את כל מה שצפוי וסביר שיקרה לכם במהלך החופשה כמו למשל ביקור אצל רופא להתייעצות, אובדן או עיכוב בקבלת המזוודה ודומיהם. חבילות הבסיס די דומות האחת לשניה כדי שניתן יהיה להשוות ביניהן בקלות, אך הן טומנות בחובן הבדלים שצריך לחפש באופן פעיל, כמו למשל גובה הכיסוי, ההשתתפות העצמית והתנאים. 

הרחבות לביטוח – ההרחבות נועדו למצבים בהם אתם יודעים שככל הנראה תזדקקו לתגבור נוסף לביטוח הבסיסי, כמו למשל אם אתם עוסקים בספורט חורף, יוצאים לטיול באיזורים נידחים ופראיים, סובלים ממחלה כרונית כלשהיא או נמצאים במצב רגיש, כמו הריון לדוגמא. 

 

מדוע בכלל לעשות ביטוח? 

כולנו רוצים להאמין שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ולא ניתקל בכל קושי במהלך החופשה, אך לחיים יש תוכניות אחרות ולעיתים ניקלע למצבים לא נעימים כמו אובדן או גניבת ציוד אישי, תאונת דרכים קלה או אפילו הצטננות. בכל מקרה כזה נאלץ לשלם ולכסות מכיסנו את כל ההוצאות. ביטוח נסיעות משתלם לאיטליה מגן עלינו במקרים שכאלה. 

 

איך אדע מה הביטוח המשתלם ביותר?

רבים סבורים כי הפרמטר הטוב ביותר לבחירת הביטוח המשתלם הוא המחיר הזול ביותר, אך זה לא מדוייק כלל. חברות הביטוח לא ממהרות להבליט מה מסתתר מאחורי המחיר הנמוך, ועל הצרכן לקרוא את כל המילים הקטנות ולוודא שהביטוח שהוא רוכש אכן משתלם אלו הפרמטרים המומלצים לבדיקה לפני שתבחרו בביטוח נסיעה טוב לאיטליה:

  • מהו גובה הכיסוי? 
  • מה גובה ההשתתפות העצמית?
  • מהם התנאים השונים לקבלת הפיצוי?
  • מהם תנאי ההתקשרות עם חברת הביטוח במקרה ותאלצו להפעילה מחו"ל
  • כיצד מתקבל התשלום לאחר שאושר על ידי חברת הביטוח?

 

דוגמאות להשוואה בין חברות הביטוח 

חברות הביטוח השונות עושות הכל כדי שמצד אחד תקנו את הביטוח שלהן ומצד אחד שהרווחים שלהן יהיו גבוהים. כדי לקבל מושג כיצד פועלות חברות הביטוח וכיצד הן מתחרות האחת בשניה, להלן מספר דוגמאות שונות להבדלים בין חברות הביטוח שמצד אחד כדאיות לכם ומצד שני כדאיות גם לחברות הביטוח:

 

פספורט קארד

מגדל

הפניקס

הראל

כלל ביטוח

טיפול שיניים חירום

עד 550$

עד 1000$

כלול

עד 400$

עד 600$

לינה בחו"ל מעבר לתקופת ביטוח 

100$ ליום עד 15 לילות

150$ ליום עד 2,500$

100$ ליום 

150$ ליום

100$

השתתפות עצמית 

ללא השתתפות עצמית 

ללא השתתפות עצמית 

ללא השתתפות עצמית 

50$

50$

 

גובה הכיסוי 

לכל פרמטר שאנו רוכשים בחבילת ביטוח נסיעות למדינת המגף יש גובה כיסוי שנקבע מראש על ידי חברת הביטוח. גובה הכיסוי הינו קריטי במידה ותזדקקו להפעלת הביטוח, כי אם הוא לא יכסה את כל העלויות, תצטרכו לשלמן מכיסכם. לדוגמא, רק חברת הפניקס מבטחת את לקוחותיה בכיסוי רפואי ללא הגבלת סכום, בעוד כל השאר מתנות אותו בגובה כיסוי של 5,000,000$.

 

גובה ההשתתפות העצמית 

ההשתתפות העצמית הינה סוג של אלמנט הרתעה, כדי שלא נהיה עם יד קלה מדי על ההגה או ננהג בפיזור נפש. אך כיום, חברות רבות נאלצות לוותר על ההשתתפות העצמית כדי להעניק לעצמן יתרון בשוק מאוד תחרותי, מתוך שש החברות רק שתיים עדיין גובות השתתפות עצמית. 

 

תנאים לקבלת הפיצוי 

כל חברת ביטוח שומרת לעצמה את הזכות לדחות את בקשת התשלום שלכם אם היא סבורה שנעשה כאן מעשה ברשלנות, בזדון או בזמן שימוש בסמים ואלכוהול. בנוסף, חברות רבות מתנות את הפיצוי בתנאים מסויימים, כגון, ביטוח תאונות אישיות מכסה אך ורק רכב רגיל ולא רכב דו גלגלי, חשוב לברר את זה. 

 

תנאי ההתקשרות עם חברת הביטוח

אחד הדברים המתסכלים ביותר הינו שיחת טלפון הנענית בתקליט, בהפנייה לשיחת ווצאפ או מייל, דווקא כשאנחנו הכי זקוקים לדבר עם מישהו. לכן חשוב מאד לברר טרם הרכישה כיצד יוצרים קשר מחו"ל. לא תוכלו לשנות את מדיניות החברה, אך לפחות להיות ערוכים לשיחה ממושכת ומתסכלת עם מערכת לניתוב שיחות. 

 

כיצד מתקבל התשלום המאושר בזמן הפעלת הביטוח?

כל חברת ביטוח קובעת לעצמה כיצד תקבלו את התשלום לאחר שאישרו לכם לקבלו. חברות מסויימות יחזירו לכם את הכסף לאחר שתחזרו לארץ כנגד קבלות, וחלק יאפשרו לכם שימוש בכרטיס אשראי על חשבון החברה בו תוכלו לרכוש מיד את כל מה שאתם זקוקים לו. גם כאן, לא תוכלו לשנות את מדיניות החברה, אך ידע מוקדם חוסך עצבים ותסכול. 

 

ומה יקרה אם חברת הביטוח אינה עונה?

לכל חברת ביטוח יש דרך משלה ליצור קשר עם לקוחות השוהים בחו"ל וזקוקים להפעלת הביטוח, חלקן מחזיקות מענה אנושי וחלקן שירות ווצאפ או מייל. כלקוחות ביטוחו"ל תוכלו ליהנות מחמ"ל 24/7 לכל שאלה או בעיה שמתעוררת מול חברת הביטוח כדי שתוכלו להיות רגועים גם כשדברים לא הסתדרו כפי שתכננתם ונאלצתם להפעיל את הביטוח. 

 

הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לאיטליה

איטליה מתאפיינת באיזורים אורבניים מרכזיים כגון רומא, נפולי, ורונה, מילנו ועוד ערים מפורסמות רבות, ובנוסף גם איזורים כפריים ונופים עוצרי נשימה של הרי הדולומיטים וחופי הים התכולים. לכן מומלץ מאד לבצע הרחבות הבאות כחלק מחבילת ביטוח הנסיעות לאיטליה:

  1. ספורט אתגרי 
  2. ביטוח כבודה
  3. ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור
  4. כיסוי במקרים של  אובדן או גניבת טלפון נייד, מחשב נישא או מצלמה. 

 

ביטוחו"ל – קל ופשוט כל כך להשוות בין ביטוחי נסיעות 

עם ביטוחו"ל קל כל כך להשוות בין ביטוחי הנסיעות השונים של חברות הביטוח הגדולות והמובילות בארץ. בלחיצת כפתור אחת תוכלו להרכיב חבילות ביטוח לאדם, לזוג או למשפחה ולדעת בדיוק כמה משלמים. בעזרת המחשבון של ביטוחו"ל תוכלו לדעת היכן נמצאת חבילת ביטוח נסיעות לאיטליה המשתלמת ביותר ולצאת לחו"ל בראש שקט. 

מאמרים נוספים