ביטוח נסיעות לנוסעים בודדים

נוסעים סולו? אתם לא לבד! עם ביטוח נסיעות לנוסעים בודדים תמיד תהיו מכוסים לכל צרה שלא תבוא כדי שתוכלו להמשיך לטייל ולגלות את העולם, רק אתם והטבע הפראי, הנופים הקסומים, הערים המרהיבות והשקט הנפשי. עם ביטוחו"ל תוכלו לחוות את כל פלאי העולם מבלי לחשוש גם  אם אין לכם פרטנרים לצידכם ולדעת שבעת צרה תמיד יש מישהו נוסף איתכם לדאוג לכם במרחק שיחת טלפון אחת. באתר ביטוחו"ל ניתן לבחור בקלות את חברת הביטוח המועדפת עליכם ולהשוות בין חבילות ביטוח נסיעות לחו"ל בקלות ובנוחות.

נסיעת סולו 

נסיעות סולו לצורכי תיירות היו נדירות מאד בעבר והיו שמורות בעיקר למתבודדים ותמהונים, אך לאחרונה חל מהפך גדול מאד במיתוג נסיעות הסולו ודי מהר הפכו ללהיט בקרב כל שכבות האוכלוסיה ובכל הגילאים, מבוגרים כצעירים. קצרה היריעה מלדון בהשלכות החברתיות של התקדמות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות על ילדי שנות האלפיים ועל התמעטות הצורך בחיי חברה כגורמים מובילים להתפשטות התופעה, אך זוהי עובדה מוגמרת – יותר ויותר אנשים, צעירים כמבוגרים, נוסעים לטייל בעולם לבדם. אדם המתכנן נסיעת סולו לחו"ל צריך לקחת בחשבון סיטואציות שונות אשר בהן יאלץ להתמודד לגמרי לבד, ולכן הצורך בחברת ביטוח איכותית שתלווה אתכם לכל מקום הינה קריטית לביטחון ולבטיחות שלו. 

רק אני והטבע, לבדי 

נסיעה לבדכם מבטיחה חיבור מלא אל הטבע או אל העיר הגדולה לחוויה עוצמתית במיוחד בלי הפרעות. הסיבות לנסיעת סולו הינן רבות ואישיות מאד, וניתן למנות ביניהן את הגורמים הבאים:

  • טכנולוגיה שמקרבת בין אנשים רחוקים – בעידן הסמרטפונים והאינטרנט, אתם לא ממש לבד אלא במרחק של שיחת זום או התכתבות בווצאפ עם כל מי שאתם רוצים ( כל זמן שיש לכם חיבור אינטרנט מהיר ומטען לנייד). כך שההתבודדות איננה באמת התבודדות והמרחק אינו באמת מרחק ואין תחושה של ניתוק או בדידות במהלך הטיול. 
  • רצון לחוות את העולם לבד – ישנם אנשים רבים שמרגישים שהסביבה הקרובה לא שותפה לרצונות ולמאווים שלהם ולכן הם מעדיפים לצאת לדרך לבדם ולחוות את כל מה שחלמו לחוות בגפם ולא להתפשר רק בגלל שבני הזוג או המשפחה שלהם אינם מעוניינים להצטרף אליהם. יש כאלו שאפילו רואים בזה יתרון, שקט נפשי והתרעננות מחיי היום יום המעיקים. 
  • ניתוק מהחיים הסואנים – נסיעה לבד יכולה לסייע לכם בניתוק מכל מה שמטריד אתכם בחייכם האישיים, יותר מדי לחץ וסטרס, עבודה או לימודים תובעניים יכולים להתחלף בשלוות נפש קסומה מול נוף מרהיב או מול עיר אחרת, זרה, מסתורית ומרתקת. 
  • מפגש עם אנשים מכל העולם – ישנם רבים אשר רואים בנסיעות הסולו הזדמנות מיוחדת להפגש ולהתחבר עם אנשים אחרים ברחבי העולם הבאים מרקעים שונים, תרבויות שונות ותפיסות עולם שונות, ובכך להעשיר את עולמם הפנימי ולהכיר חברים חדשים. 

ביטוח נסיעות לנוסעים בודדים – שיקולים ויתרונות 

מאחר ונסיעה לבד טומנת בחובה סכנות טבעיות של בטיחות ובטחון והעובדה כי במקרה של חולי או תאונה תאלצו להתמודד לגמרי לבד במקום זר ומרוחק מן הבית, חשוב לבחור בחברת ביטוח נסיעות לחו"ל שמתאימה לסגנון שלכם. בעוד שחבילות הבסיס די דומות וקל להשוות ביניהן, אנו ממליצים לשקול את ההרחבות הבאות כדי להתאים את חבילת הביטוח לנסיעת הסולו שלכם באופן המלא והמקיף ביותר:

איתור חילוץ והצלה 

הרחבה זו מאפשרת לכם ולבני משפחותיכם ראש שקט יותר בידיעה שבמידה ותהפכו למנותקי קשר מכל סיבה שהיא, יש מי שידאג לחפש ולמצוא אתכם. הרחבת איתור חילוץ והצלה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות לכל מקרה שתקלעו לאסון טבע, תאונה, מצוקה או מחלה שבגללה תזדקקו לעזרה על מנת להצליח לחזור הביתה בשלום. 

ספורט אתגרי 

הרחבת ספורט אתגרי מגוונת מאד ומציעה כיסוי נרחב לעשרות פעילויות נועזות יותר ופחות, החל מפעילות אקסטרים של טיפוס הרים ורכיבת שטח באופנועים, וכלה בשייט רוגע באגם. הרחבה זו תאפשר לכם להיות הרבה יותר ספונטניים ולהתנסות בחוויות מרגשות שלא תכננתם וגיליתם 'על הדרך' ולחוות את המסע האישי שלכם עם שקט נפשי גדול יותר. 

אובדן / גניבת טלפון 

עבור מטיילי סולו רבים, מכשיר הטלפון האישי שלהם הוא הקשר היחיד שיש להם עם העולם, לכן אובדן או גניבת טלפון יכולה להוות מכשול רציני מאד בחו"ל. חשוב גם לזכור שבעולם הדיגיטלי של היום הטלפון הוא כבר מזמן לא רק אמצעי לתקשורת וכי מסמכים חשובים, תמונות ופרטים אישיים רבים נמצאים עליו בנוסף לאפליקציות חכמות לתשלום בתחבורה ציבורית, כרטיסים למופעים ולמוזיאונים ועוד. הטלפון הינו גם אמצעי תשלום ואמצעי להעברת כספים, כך שחסרונו בהחלט מהווה בעיה רצינית. אנו ממליצים מאד לשמור את כל הפרטים שלכם בענן כדי לשחזרם במהירות במידה ותאלצו לרכוש טלפון חדש בחו"ל. ישנן חברות ביטוח נסיעות לחו"ל שיסכימו להתמקח איתכם על גובה הכיסוי לפיצוי גם לטלפונים חדשים ומשוכללים, וגם אם בסופו של דבר תשלמו יותר, זה ישתלם לכם כשלא תצטרכו להתפשר על רכישת טלפון חדש מאיכות פחות טובה. 

כיסוי תאונות אישיות 

תאונות אישיות הינן תאונות שבהם אף אחד לא היה מעורב חוץ ממכם ואתם גרמתם להן בשוגג. זו יכולה להיות תאונת דרכים או נפילה מגובה וכדומה. חשוב לבצע את ההרחבה הזו דווקא בגלל שאתם מטיילים לבדכם ועלולים להסתבך בצרות ברגע אחד של חוסר מזל, אך עליכם להקפיד ולקרוא היטב את הוראות הפוליסה מאחר והיא מכילה סייגים רבים. לדוגמא, חברות מסויימות יסכימו לבטח אתכם על תאונה עצמית ברכב רגיל אך יסרבו לבטח נסיעה באופנוע, יסכימו לבטח נסיעה ברכב ארבע על ארבע אבל לא אם תרדו מהשביל המסומן וכולי. חשוב מאד שתדעו על מה אתם מבוטחים ובעיקר על מה לא. 

אמצעי תשלום ותקשורת עם חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל לנוסעים בודדים 

בדרך כלל כשאדם נוסע לחו"ל עם המשפחה או עם החברים ונפצע, מישהו מידידיו ומשפחתו דואג לתקשורת עם חברת הביטוח ולשלם עבור טיפולים שונים, אך כשאתם לבדכם בחו"ל, חולים מאד או פצועים, חשוב מאד שדרכי ההתקשרות עם חברת הביטוח שלכם תהיה נוחה, קלה ומהירה. חברות מסויימות עושות זאת באמצעות אפליקציות חכמות ואחרות מציעות שירות מענה מהיר 24/7, קחו זאת בחשבון כשאתם בוחרים את חברת ביטוח הנסיעות שלכם. בנוסף, אמצעי התשלום גם הוא עניין די קריטי כשאין אף אחד שיכול לשלם עליכם או לתת ערבויות במקרה של צרה חמורה. ייתכן שיהיה לכם נוח יותר להעזר בכרטיס אשראי נטען או תשלום מהיר בביט, וייתכן שדרך אחרת תהיה מועדפת עליכם, לשיקולכם. 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות בלי בעיות  

ביטוחו"ל הינו אתר מקוון לבחירת חברת ביטוח נסיעות לחו"ל מבין החברות הגדולות והמובילות בישראל פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר תוכלו להשוות בקלות רבה בין חבילות הבסיס השונות ולהוסיף הרחבות על פי מה שמתאים לכם, לקרוא חומר רלוונטי רב בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. בנוסף, למזמינים דרך האתר ניתנת האופציה להעזר במוקד השירות 24/7 לכל מקרה שבו מתעוררת בעיה מול חברת הביטוח, לייעוץ והכוונה. 

מאמרים נוספים