כלל חברה לביטוח – ביטוח נסיעות לחו"ל

כלל ביטוח לוגו

חברת כלל הינה למעשה קונצרטן שהורכב מחברות ביטוח וותיקות רבות כגון יובל, אררט, הסנה וצור שמיר ועוד אשר החלה את דרכה בשלהי שנות השבעים, גדלה וצמחה והפכה לאחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל ואוחזת נתח משמעותי ביותר משוק הביטוחים והפיננסים בישראל. חברת כלל מציעה את ביטוח נסיעות לחו"ל מדיכלל עולמי שמעניק לכם שיפוי מלא על הוצאות רפואיות ואשפוז בחו"ל, את כלל PAY כרטיס אשראי נטען לתשלום מיידי של הוצאות כגון ביקור רופא, אובדן או איחור כבודה ועוד. 

 

כלל חברה לביטוח בע"מ

קונצרטן כלל רכש את חברת הביטוח 'יובל' בשנת 1978. חברת הביטוח יובל היתה חברה ממשלתית שהוקמה על מנת לבטח רכוש ממשלתי. זה היה הצעד הראשון של הקונצרטן בעולם הביטוח הישראלי, ומאז ועד היום רכש את חברות הביטוח אררט, הסנה, צור שמיר, אריה ועילית והוסיפה לרזומה גם את החברה הישראלית לביטוח אשראי. כיום החברה כ4,500 עובדים ועובדת מול כ – 2000 סוכני ביטוח ועוסקת בעיקר בתחום ביטוחי הבריאות, הרכב והדירה, וכמו כן מנהלת קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, משכנתא הפוכה, חסכונות ארוכי טווח וביטוח עסקים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל 

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו ביטוח קצר מועד ( מקסימום ימי הביטוח כמעט בכל החברות הינו עד 180 יום ) אשר מיועד לטסים לחו"ל לצורכי תיירות או עסקים. הביטוח מכסה היבטים רפואיים שונים וגם רכושיים, החל מתאונות ופציעות שונות וכלה באובדן כבודה.

לכן חשוב כל כך לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל, כדי שעל כל צרה שלא תבוא יהיה לכם עם מי להתייעץ וחשוב מכך – לקבל כיסוי על הוצאות שונות שנגרמו לכם בעודכם בחו"ל. אך הביטוח אינו מכסה הכל באופן אוטומטי, ועליכם הנוסעים מוטלת האחריות לברר על מה אתם למעשה מכוסים לפני שאתם בוחרים בפוליסה המועדפת עליכם. את הבירור ניתן לעשות באמצעות השוואה בין חברות הביטוח.

חשוב לזכור שבשוק התחרותי של היום, חברות הביטוח נלחמות על כל נוסע ואתם מרוויחים הצעות משתלמות במיוחד, גימיקים מעניינים או שיתופי פעולה בין חברת הביטוח לחברת תקשורת סלולרית ואפילו אפליקציות מתוחכמות שדרכן תוכלו ליצור קשר עם רופאים בארץ ובעולם, לקבל פיצוי כספי במקרה של אי הגעת המזוודה, לשלם עבור ביקור אצל רופא בחו"ל ועוד.  לכל חברה יש את הדרך שלה ליצור משיכה ועניין, וכל שעליכם לעשות זה לבדוק אותן אחת אחת ולברר מה הכי משתלם והכי מתאים לכם. 

 

השוואה בין חברות הביטוח השונות 

כדי ליצור את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר מומלץ להשוות את הביטוח הבסיסי וההרחבות השונות. הביטוח הבסיסי נועד להקל על ההשוואה בין החברות השונות ובדרך כלל החבילות יהיו דומות, למרות זאת, בכל זאת כדאי לבדוק היטב לפני שאתם רוכשים את הפוליסה כדי לוודא שאתם אכן מכוסים.

ההרחבות הנוספות מיועדות להעניק לכם כיסוי רחב ומותאם יותר לצרכים ולרצונות שלכם, הכיסוי הינו גם לנזקי גוף וגם לנזק לרכוש עקב סיבות שונות כגון תאונה, מחלה, אובדן או גניבה וכדומה או להתאים את הביטוח לצרכים המיוחדים שלכם. השוואת הביטוח מאפשרת לכם לבנות את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם וגם לבדוק את היתרונות מול החסרונות של חברות הביטוח השונות, לברר את גובה הכיסויים השונים ולהיות בטוחים שאתם לגמרי מכוסים וגם הרכוש שלכם. 

 

 

התאמת הביטוח לצרכים ולרצונות שלכם 

לכל אדם יש צרכים ורצונות משלו על פי הגיל, מטרת הנסיעה, מצב הבריאות ועוד. כיום, ניתן להתאים את הביטוח על פי הצורך באמצעות ההרחבות השונות שמכסות ספורט אתגרי, ספורט חורף, מצבים רפואיים שונים, ציוד יקר ערך כגון ציוד לספורט או כלי נגינה ואפילו עגלת תינוק או כיסא גלגלים.

ההרחבות הללו מבטיחות כי בכל מקרה של תאונה, פציעה או אובדן רכוש תוכלו לקבל פיצוי או סיוע ראשוני בחו"ל. חשוב לברר מה כל חברת ביטוח מציעה בכל הרחבה, התנאים לכיסוי וגובה הכיסוי כדי לדעת איזו חברה הינה המשתלמת ביותר עבורכם. יש חברות שמתמחות באיתור וחילוץ, ויש כאלו שמתמחות בשירות רפואי מיטבי בחו"ל וכן הלאה, לכן חשוב להתאים את חברת הביטוח לצרכים המשתנים שלכם. 

 

ביטוח נסיעות עם מדיכלל עולמי 

חברת כלל מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל עם כמה יתרונות בולטים על פני המתחרות:

  • שיפוי מלא על הוצאות רפואיות ואשפוז בחו"ל – חברת כלל מעניקה למבוטחיה שיפוי מלא על הוצאות רפואיות, הכוונה היא שיעלה כמה שיעלה, אתם מכוסים. זהו יתרון בולט מאד על פני המתחרות שחלקן מציעות שיפוי נדיב מאד, אך לא בלתי מוגבל. מדוע הסכומים כל כך גבוהים עד שהם מגיעים למיליוני דולרים? כדי שתוכלו להיות מכוסים גם במקרים של תאונה קשה שכדי להחלים ממנה תזדקקו לניתוחים מורכבים, אשפוז ממושך, שיקום ואמצעי עזר שונים אשר בסופו של דבר מסתכמים לסכומי כסף אדירים. 
  • טיפולי חירום בשיניים עד 600$ הגבוה ביותר מבין החברות כיום – טיפול שיניים דחוף בחו"ל יכול להתרחש עקב פציעה, חבלה בפנים כתוצאה מנפילה, או דלקת חריפה וכאבים עזים מחור שלא ידעתם על קיומו טרם הנסיעה. זו יכולה להיות גם תותבת שבורה, כתר שנשבר וכן הלאה. חברת כלל מעניקה כיסוי של עד 600$ למגוון של טיפולים רפואיים חירומיים בשיניים ובלסת ללא צורך בהרחבה אלא בחבילת הבסיס.

 

  •  אפליקציית כלל PAY  – האפליקציה נוחה מאד לשימוש ומאפשרת תקשורת נוחה ומיטבית עם החברה, ייעוץ עם רופא ישראלי ואיתור רופא בחו"ל כולל שירות רפואי ייחודי בארה"ב עם חברת United Health Care. באמצעות כרטיס האשראי הנטען כלל PAY תוכלו גם לקבל פיצוי על איחור בהגעת המזוודה והחזר מידי על תשלום למוקדים רפואיים שונים.

 

ביטוח הנסיעות הבסיסי של מדיכלל

חבילת הבסיס של מדיכלל כוללת בתוכה כיסויים רבים ואיכותיים שיגנו עליכם במקרים רבים של אירועים לא נעימים שעלולים להתרחש טרם הנסיעה לחו"ל או במהלכה, להלן פירוט חבילת הבסיס של מדיכלל מבית כלל ביטוח:

חבילת בסיס

 

  • שיפוי מלא על הוצאות רפואיות כגון הטסה רפואית לארץ, פינוי ימי ואווירי, הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל ועוד ללא הגבלת סכום 
  • טיפול חירום שיניים עד 600$
  • הארכת השהייה בחו"ל עקב בידוד בשל קורונה עד 100$ ליום
  • פיצוי על שינוי מועד הטיסה של המבוטח עד לגובה של 1,500$
  • פיצוי על שינוי מועד הטיסה של האדם המלווה את המבוטח עד 1,500$
  • הטסת מלווה מהארץ למקום אישפוזו של המבוטח עד 2,000$
  • הוצאות לינה ונסיעות ( פרט לטיסה ) של מלווה מהארץ למקום אשפוזו של המבוטח עד 100$ ליום

 

הרחבות מומלצות לרכישה

חבילת הבסיס אמנם מספקת רשת בטחון רחבה אך מומלץ מאד להוסיף בתשלום נוסף אך משתלם במיוחד מספר הרחבות המעניקות לכם שקט נפשי ובטחון מלא כשמתרחשים דברים פחות צפויים גם אם אינכם אנשים שלוקחים על עצמם סיכונים. דברים לפעמים קורים גם מבלי שתכננתם וכדאי שתמיד תהיו מכוסים. להלן ההרחבות המומלצות ביותר לרכישה בנוסף לחבילת הבסיס:

הרחבות מומלצות לרכישה

  • איתור חיפוש וחילוץ בסכום של עד 300,000$  
  • חבות כלפי צד שלישי עד לסכום של 150,000$
  • החזר הוצאות עקב ביטול טיסה בשל סיבות רפואיות עד 7,000$
  • החזר הוצאות עקב קיצור הנסיעה בשל סיבות רפואיות עד 8,000$
  • כיסוי ופיצוי במקרה של אובדן או גניבת כבודה עד 2,000$
  • הרחבה מיוחדת לכיסוי אובדן או גניבת כבודה יקרת ערך עד 6,000$

 

הרחבות מיוחדות לספורט

בין אם אתם ספורטאים מקצועיים ובין אם אתם ספורטאים חובבים, כדאי לבדוק את ההצעות לביטוח ספורט של מדיכלל. ספורטאים הנוסעים לחו"ל כדי להשתתף בתחרויות מקצועיות יכולים לרכוש ביטוח מורחב לספורט תחרותי מדרגה א' או מדרגה ב' וליהנות מביטוח מקיף גם למקרה של פציעה וגם למקרה של נזק לציוד הספורט שהם לוקחים איתם מהארץ.

במידה ואתם חובבי ספורט חורף כגון סקי או סנובורד, מומלץ לשקול את ביטוח הספורט החורפי של מדיכלל שמכסה פציעות אופייניות לתחום וחילוץ מאיזורים קשים לנגישות. גם חובבי הספורט האתגרי כגון טיפוס הרים, סנפלינג, גלישה ממצוקים, גלישת ים וגלים, רכיבת שטח על אופנועים וטרקטורונים ועוד ועוד תחומי ספורט אתגרי ואקסטרים זכאים לבחור ביטוח מורחב שיכסה את ההוצאות עבור פציעה או נזק לציוד ויאפשר לכם ליהנות מחופשה אקסטרימית במיוחד בראש שקט. 

 

הרחבות מיוחדות לצורכי בריאות 

אם ידוע לכם כי מצב בריאותכם אינו רגיל, אם יש לכם מחלות לב, מחלות כליה, סרטן או קוצר נשימה, אם אתם סובלים מנכות כלשהי, נפשית או גופנית, דעו כי כל חברות הביטוח מחויבות לבטח אתכם על פי חוק איסור אפליית אדם עם מוגבלות בחוזה ביטוח.

על מנת להנעים את נסיעתכם ולמנוע דאגה מלבכם, דאגו מראש להרחיב את הביטוח באמצעות ההרחבות המיוחדות לצורכי בריאות כגון החמרת מצב רפואי קיים, קיצור וביטול נסיעה עקב מצב בריאותי, הריון ידוע עד שבוע שלושים, כיסוי הוצאות כבודה במקרה של אובדן או נזק לכיסא הגלגלים או ציוד רפואי אחר שאתם נושאים איתכם לחו"ל וביטול השתתפות עצמית עקב אירוע רפואי.  

 

הרחבות מיוחדות לנוסעים בדרכים 

במידה ואתם אינכם מתכוונים להסתמך על התחבורה הציבורית המקומית ביעד הנבחר שלכם ומעדיפים לשכור מכונית או קרוואן כדי להתנייד מאתר לאתר, חשוב לבצע הרחבות ביטוח הקשורות לנהיגה כגון ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור שמיועדת לכסות אתכם עד סכום מסוים במקרה שעשיתם תאונה או שהרכב, או חפצים ממנו השייכים לחברת הביטוח, נגנבו. כמו כן, ניתן גם להרחיב לחבות כלפי צד שלישי במקרה של תאונה לכל פגיעה בגוף או ברכוש של אדם אחר.

ביטוחים אלו יכולים להקל עליכם מאד במקרה של תאונה בחו"ל ולכסות אתכם במקרה שתתבעו על ידי חברת ההשכרה או גורם אחר. חשוב לציין כי במידה ויוכח כי נהגתם ברשלנות, תחת השפעת סמים או אלכוהול, בניגוד לתמרורים או לחוקי הכביש או שחלילה פעלתם במזיד לפגוע ברכושו או בגופו של אדם, חברת הביטוח עלולה לסרב לפצות אתכם. 

 

ביטוחו"ל – לבחור בין חברות הביטוח בקליק אחד

עם ביטוחו"ל הרבה יותר קל להשוות בין חברות הביטוח ולמצוא את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם בקליק אחד. חברת ביטוחו"ל הוקמה על מנת לאפשר לכם השוואה נוחה וקלה כל כך באמצעות לחיצת כפתור במחשבון הביטוח שפיתחנו המאפשר הן השוואה בין חבילות בסיס והן בין הרחבות שונות.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את כמות האנשים הנוסעים וגילם, את משך הנסיעה ואת היעד, ולקבל אוטומטית את מחיר חבילת הבסיס בין החברות המובילות במשק שהן: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוחים, הראל, מנורה מבטחים והפניקס. במידה ותהיו  מעוניינים בכך, תוכלו להוסיף הרחבות רלוונטיות עבורכם, לבדוק את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם בין שש החברות הגדולות ולרכוש אותה אונליין דרכנו בנוחות ובקלות רבה.

בנוסף, באתר תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות ביטוחים לחו"ל שיסייע לכם לבחור נכון את הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר. חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל הפעיל 24/7 בעברית לכל שאלה, בקשה או בירור שיש לכם לגבי הפוליסה שרכשתם במידה ואתם זקוקים לעזרתנו מול חברת הביטוח ממנה רכשתם אותה. 

מאמרים נוספים