הרחבת ביטוח הריון בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח הריון בביטוח נסיעות לחו"ל

יוצאים לבילוי בחו"ל עם הבטן? חשוב לדאוג להרחבת ביטוח הריון בביטוח נסיעות לחו"ל על מנת שתהיו מכוסים לכל הוצאה רפואית שתזדקקו לה בזמן השהות בחו"ל ושלכל בעיה או שאלה יינתן פתרון. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחבת ביטוח הריון ועל הרחבות נוספות שמומלצות למשפחות עם ילדים שיוצאות לחופשה בחו"ל.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

בכל פעם שאנו יוצאים לחו"ל, גם אם זה לנסיעה קצרה, חשוב מאד לדאוג לביטוח מתאים. כל מקרה של תאונה או פציעה בחו"ל ללא כיסוי הולם עלול לגלגל את ההוצאה הכספית בגין הטיפול הרפואי על כיסנו הפרטי וליצור חוב לא נעים. כדי להמנע מכך, וגם כדי להיות מוגנים ובטוחים יותר בעת הנסיעה לחו"ל, רצוי לפנות לאחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל ולבחור חבילת בסיס של ביטוח נסיעות לחו"ל ביחד עם ההרחבות הרצויות שמסייעות לכם להתאים את חבילת הביטוח באופן מותאם אישית. ההרחבות עוסקות באופי הנסיעה, הגיל והמצב הבריאותי שלכם, והסעיפים המיוחדים שאותם תרצו להכניס לחבילה כדי להפוך אותה לרחבה ומקיפה יותר. על מנת להשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות אין צורך בטרחה רבה, ניתן לבצע השוואה קלה ונוחה באתר ביטוחו"ל בלי כל מאמץ.

 

ביטוחו"ל – ביטוח נסיעות לחו"ל בקליק

אתר ביטוחו"ל הינו האתר הנוח והמהיר ביותר להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשוות בין חבילות בסיס שונות, ההרחבות הנפוצות והמומלצות ולקבל מידע רב בנושא. בנוסף, חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל משל עצמה ללקוחותיה במידה ומתעוררת איזושהיא בעיה מול חברת הביטוח, כך שבמקרה ונתקלתם בקושי תוכלו להתייעץ ולקבל הסברים כיצד לפעול במקרים מסויימים. בדרך זו תוכלו לבחור את חבילת ביטוח הנסיעות לחו"ל המשתלמת ביותר, לחסוך זמן וכסף, וכל מה שישאר לכם לעשות זה לארוז, לנסוע ולבלות.

 

הרחבת ביטוח הריון בביטוח נסיעות לחו"ל

בין ההרחבות המומלצות נמצאת גם הרחבת הנסיעות לחו"ל בזמן הריון. בדרך כלל מדובר על ביטוח המכסה הוצאות הקשורות לטיפול רפואי בזמן הריון, התייעצות עם רופא ועם מומחים ומענה על שאלות שמתעוררות בעת הביקור בחו"ל. רוב חברות הביטוח יעניקו את הכיסוי הביטוחי עד לשבוע 32, אם כי מומלץ לבדוק זאת מול חברת הביטוח עצמה, מאחר וייתכנו הבדלים קלים בתנאים. חשוב לזכור כי הכיסוי הביטוחי הבסיסי הרגיל אינו כולל כיסוי לטיפול רפואי בגין ההריון ולכן לא רצוי להסתפק רק בו במידה ואת נוסעת לחו"ל בהריון אלא לדאוג לכיסוי רחב ומקיף ככל הניתן.

 

הרחבות מומלצות נוספות למשפחה המטיילת בחו"ל

כדי שהטיול שתכננתם באמת יהיה התגשמות של חלום ולא יהפוך חלילה לסיוט, חשוב שיהיה לכם כיסוי ביטוחי רחב ומקיף ככל הניתן, כך שגם אם קורה משהו, תוכלו להתמקד באופן טוטאלי בטיפול בעצמכם או בילדים בלי לדאוג להיבט הכלכלי. בנוסף להרחבת ביטוח ההריון בחבילת ביטוח הנסיעות לחו"ל, ישנן עוד הרחבות מומלצות נוספות שכדאי לשקול להוסיף לחבילת הבסיס שלכם אם אתם נוסעים עם ילדים:

 

ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות

ביטוח זה מאפשר לכם החזר כספי משמעותי במקרה ולא תוכלו לנצל את כרטיסי הטיסה ואת החדרים לבית המלון שרכשתם מראש בשל מחלה או פציעה שלכם או של ילדיכם כשבוע לפני הנסיעה, ובמקביל גם חזרה מהירה לארץ במידה ותיקראו לסעוד את מיטתו של ילד שחלה או נפצע בזמן שהייתם בחו"ל. ישנן חברות ביטוח שמסכימות, בתנאים מוסכמים מראש, לכסות גם כרטיסים לאטרקציות, מופעים, פארקים ומקומות בילוי שונים שנרכשו מראש, ובכך לא לגרום לכם עוגמת נפש נוספת בשל האובדן הכספי מאי הניצול ולממש את הבילוי הנפלא שתכננתם כשכולכם תחזרו לקו הבריאות.

 

סקי וספורט חורף

חופשה באתר סקי הינו בילוי מושלם למשפחות, והוא מאפשר לא רק סקי וסנואובורד אלא גם נסיעה במזחלת שלגים, סיורים מודרכים בהרים המושלגים ועוד. בשל האופי הטבעי של ההרים המושלגים, כל נפילה או פציעה עשויה להסתיים בפינוי מוסק לבית חולים סמוך. הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללת סקי וספורט חורף תוכל לכסות כל הוצאה כספית שתיגרם לכם עקב טיפול רפואי או חוסר ניצול של 'סקי פס', המנוי הזמני שלכם לאתר הסקי או אביזרים רפואיים שונים שתאלצו לרכוש כדי להתנייד בקלות. כיסוי זה מתאים גם למי שרוצה רק לבקר לזמן קצר באתר סקי ולא מתכנן את כל החופשה שלו באתר או שהחליט לבקר בו באופן ספונטני.

 

ספורט אתגרי

בין אם אתם נוהגים לצאת עם ילדיכם לפעילויות אקסטרים כגון טיפוס הרים או מסע אופני שטח, ובין אם אתם בהחלט תסתפקו בשייט באגם, בנסיעה בכדור פורח או טיול ג'יפים באיזורים מיוערים, רכישת חבילת ספורט אתגרי מאפשרת לכם כיסוי לשפע של אטרקציות, חלקן ספונטניות ובלתי מתוכננות, שתרצו לעשות עם הילדים כשתגיעו לאתר מעניין, או שתגלו פעילות מקסימה שתרצו לקחת בה חלק, וכך לארגן לעצמכם ולילדים יום נפלא של בילוי בחיק הטבע בלי דאגות.

 

אובדן/ גניבת טלפון נייד

בינינו, ילדים נוטים לאבד את הטלפונים שלהם וכמעט שלא ניתן לעשות שום דבר בקשר לזה. אובדן טלפון בחו"ל אינו רק עניין כלכלי מרגיז, אלא גם ניתוק קשר עם ילד שאולי נפרד ממכם כדי להסתובב באופן עצמאי. למען בטיחותו וכדי שתמיד יהיה לכם קשר רציף בזמן השהות בחו"ל, מומלץ מאד לדאוג לכיסוי של אובדן או גניבת טלפון נייד כדי שיהיה לכם הרבה יותר קל לרכוש טלפון חלופי מבלי לדאוג יותר מדי לעניין הכספי. וכן, גם אתם יכולים לאבד את הטלפון או ליפול קורבן לגנבים זריזים ברגע אחד של חוסר תשומת לב.

מאמרים נוספים