הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

הראל

הראל הינה חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בארץ אשר לקחה צעד אחד קדימה את ביטוחי הנסיעות לחו"ל עם אפליקציה חכמה שמאפשרת לכם איתור רופא בחו"ל, קבלת כסף בביט לכיסוי הוצאות שונות והתקשרות נוחה עם החברה לכל שאלה או בקשה. הראל הינה החברה היחידה שמחזירה 10% ממחיר פוליסת הביטוח לרכישת הפוליסה הבאה.

בנוסף, כל מבוטח הרוכש ביטוח נסיעות דרך הראל זכאי לקבל 20% הנחה על חבילת תקשורת משתלמת במיוחד של Esim מבית פייקול החוסכת לכם כסף על הוצאות התקשורת והאינטרנט בחו"ל, וכמובן, הדובדבן שבקצפת, צוות הראל 669, צוות חילוץ והצלה שפועל סביב העולם לאיתור כל מבוטח שנותק עימו קשר ויש חשש ממשי לחייו.

 

קבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ

סיפורה של קבוצת הראל מתחיל בשנת 1935 כשארנסט ומרגוט המבורגר, עולים צעירים מגרמניה, פתחו בישראל את סוכנות הביטוח 'המשמר סוכנות לביטוח' שצמחה והתפתחה לאורך השנים. בשנת 1975 החליטה המשפחה לפתוח סוכנות נוספת בשם הראל אשר הפכה לחברת בת ביחד עם המשמר של חברת הראל המשמר השקעות בע"מ אשר החלה להיסחר בבורסה בתל אביב בשנת 1982.

כיום, הראל הינה החברה הגדולה בישראל לביטוח עם כמות הפרמיות הגבוהה ביותר ונתח שוק של 22.4% בביטוחים הכלליים ו – 37.7% בביטוחי הבריאות, מה שהופך אותה לחברה אמינה, יציבה וחזקה מאד. בסוף שנת 2020 דיווחה הראל על הון עצמי של כשמונה מיליארד ש"ח והיקף הכספים המושקעים בקרנותיה השונות עמד על כ- 320 מיליארד ש"ח.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל עם הראל

ענף הביטוחים לנסיעות לחו"ל נהנה מתחרות בריאה בין החברות הגדולות וכל חברה מעניקה יתרונות בולטים על פני המתחרים עבור ציבור המבוטחים שלה. גם הראל מציעה ללקוחותיה יתרונות רבים, להלן הבולטים שבהם:


ניסיון

לחברת הראל ניסיון מצטבר של למעלה משמונים שנות פעילות בתחומי ביטוח הבריאות וביטוח הנסיעות. הראל חברה גדולה ויציבה המספקת ללקוחותיה מגוון שירותי בריאות גם בחו"ל וגם בהמשך טיפול בארץ באופן המיטבי ביותר.


פרמיות זהות לכל המדינות

הראל איננה מדרגת את מחיר הפרמיה על פי מדינות אלא מציעה מחיר אחיד, זה הופך את הביטוח למשתלם וכדאי יותר, וגם הוגן יותר. הראל מבטחת את כל הגילאים, גם את בני גיל הזהב, ומסוגלת להפגין גמישות גם נוכח שינויים עולמיים כבירים, דוגמת מגפת הקורונה, ואינה מעלה מחירים עקב כך.


המשך טיפול בארץ

אחד הסעיפים המהותיים והחשובים ביותר בפוליסה של הראל הוא סעיף המשך הטיפול בארץ. הראל הינה החברה היחידה כיום בישראל אשר מאפשרת המשך טיפול לאחר פציעה בחו"ל גם בארץ ומלווה את הנפגע ומשפחתו עד להחלמתו.


אפליקציית הראל

כמה קל ונוח לקבל מידע, לברר ולשאול שאלות באמצעות אפליקציה נוחה לשימוש, אשר גם מאפשרת העברת תשלום בביט כדי לכסות הוצאות שונות בחו"ל כגון רכישת תרופות או תשלום לביקור רופא. האפליקציה גם מסייעת לכם לאתר שירות רפואי מקומי בחו"ל ולתאם עימו מפגש או לחלופין להתייעץ עם רופא ישראלי בעברית. שירות נוסף שתוכלו לקבל באפליקציה הינו תשלום של 155$ עבור אובדן מזוודה או איחור בהגעתה. האפליקציה מאפשרת פעולות חשובות נוספות כגון צפייה בפוליסת הביטוח, ביטול או הארכת תקופת הביטוח, הגשת תביעה ופעולות נוספות.


צוות הראל 669

יוצאים למסע בארצות אקזוטיות? לתרמילאות? לספורט אתגרי? חשוב שתדעו שלהראל יש יחידת חילוץ משלה הפעילה כבר למעלה מ- 20 שנה וחילצה ישראלים רבים שנתקעו במהלך פעילות ספורטיבית או טיול באיזורים נידחים. מוקד החירום פעיל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע לאורך כל השנה.

במידה ויקיריכם השוהה בחו"ל הפך מנותק קשר תוכלו ליצור קשר עם המוקד אשר אוסף מידע, מפעיל כוננים ומתחיל חיפוש ראשוני באיזור האחרון בו נראה או תועד המטייל, ומשם נעשה כל מאמץ לאתרו גם באיזורים נידחים וקשים כגון נהרות, הרים גבוהים, יערות ומדבריות. צוות הראל 669 מורכב מטובי המחלצים וביניהם יוחאי ליליאור, נדב קליפה, יונתן לייטנר ונדב פלמ"ח אשר השתתפו בעשרות חילוצים מוצלחים, ביניהם גם מורכבים ומסוכנים בתנאי שטח קשים.

הצוות מיומן באיתור באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, במתן עזרה ראשונה, קיבוע וטיפול במחלת גבהים, התייבשות או פציעות שונות ועוסק גם בהשבה ארצה של ישראלים שנפלו להתמכרויות, לאלכוהול וסמים או שנקלעו למשבר נפשי קשה ונתונים בסיכון נפשי תוך מתן סיוע נפשי ראשוני על ידי פסיכולוג המתמחה בנושא.

חשוב לציין שהראל מחלצת ישראלים ממדינות רבות מאד, לרבות דרום אמריקה, צפון אמריקה, הודו וסין, אך היא איננה מחלצת ואינה מבטחת נסיעות לאיזורים אשר אסורים בכניסת ישראלים או אינם נחשבים לבטוחים דיים עבורם דוגמת הרשות הפלסטינית, סודאן, עירק ואירן וכדומה.

 

הנחה משמעותית לרוכשי ביטוח נסיעות לרכישת חבילת תקשורת

הראל מציעה לכל רוכש ביטוח נסיעות דרכה הנחה של עשרים אחוזים ברכישת חבילת תקשורת ואינטרנט מבית eSIM מבית פייקול. חבילות פייקול מאפשרות לכם להשאר עם המספר הישראלי גם בחו"ל ולנהל שיחות או לגלוש באינטרנט כבר מיד עם הנחיתה. באמצעות חבילת תקשורת לחו"ל תימנעו מתשלומים גבוהים ומיותרים לחברות מקומיות וגם תחסכו בכסף, בזמן, ובהתרוצצויות לרכוש סים, שלא תמיד מתאים. פייקול מאפשרת סים וירטואלי ליותר ממאתיים מדינות ברחבי העולם ואין צורך להחליף את הסים הקבוע שלכם או לשנות משהו.


10% החזר לנסיעה הבאה


כל מבוטח מקבל 10% מסכום עלות ביטוח הנסיעות שעשה בחזרה כדי לשלם איתו את הביטוח הבא, וככל שנוסעים יותר, כך משלמים פחות. שירות זה ייחודי גם הוא להראל ומאפשר ללקוחות שנוסעים הרבה להרוויח מכל נסיעה מחדש. בחישוב לטווח ארוך, זהו חיסכון משמעותי ביותר.


האם אני זקוק לאיתור, חילוץ והצלה גם אם אני נוסע לחופשה שקטה?


רבים סבורים שהרחבת איתור, חילוץ והצלה מתאימה רק למי שיוצא לטרקים באיזורים נידחים ולוקח על עצמו סיכונים על ידי עיסוק בספורט אתגרי או שיטוט ביערות וג'ונגלים פראיים. אכן, כל מי שמטייל באיזורים שבהם שירותי השיטור והבריאות אופייניים למדינות עולם שלישי עלול למצוא את עצמו בסכנה חמורה במידה ונתקע או הלך לאיבוד באיזורים ללא קליטה וללא יכולת לסמוך על כוחות הבטחון המקומיים, אבל אירועים של איתור, חילוץ והצלה יכולים להתרחש גם במקומות שלווים יחסית ואפילו אם לא תיכננתם לצאת מהעיר, כמו למשל שחיה לילית תמימה בים, התדרדרות רכב לתהום, סופה בלתי צפויה, שיטפון או שריפה, כל אלו יכולים לתפוס אתכם גם באיזורים שנחשבים יחסית בטוחים.

חשוב לזכור שעלות איתור, חילוץ והצלה ללא ביטוח יכול להסתכם בעשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים, ואם תהיו מכוסים העלות הגבוהה הזו לעולם לא תתגלגל עליכם.


דוגמאות לעלויות ביטוח נסיעות לחו"ל בהראל

לצורך השוואה לקחנו שתי חבילות נפוצות, חבילת בסיס הכוללת שלוש הרחבות שלא מומלץ להסיר כגון איתור, חיפוש וחילוץ, חבות כלפי צד ג' וכבודה בעלות של 61.6$, וחבילה נוספת הכוללת הרחבות חשובות כגון כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים, ספורט אתגרי ואובדן או גניבת טלפון נייד בעלות של 152.2$. מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל לזוג בני 45 לארה"ב למשך שמונה ימים:

 

חבילה בסיסית:

סעיף גובה הכיסוי
גובה כיסוי ביטוח רפואי 5,000,000$
איתור חיפוש וחילוץ כלול
גובה כיסוי עבור צד ג' עד 150,000$
פינוי יבשתי  כלול
פינוי אווירי / ימי כלול
העברת גופה  כלול
טיפול חירום שיניים עד 400$
תרופות  עד 1500$
הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל כלול
לינה בחו"ל מעבר לתקופת ביטוח 150$ ליום
הטסת בן משפחה קרוב לחו"ל עד 2000$+ 100$ ליום להוצאות לינה עד 1000$
השתתפות עצמית 50$
המשך טיפול בארץ עקב תאונה עד 10,000$ עד 12 יום

 

חבילה מורחבת:

סוג ההרחבה הסבר
כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים במידה ואתם סובלים ממחלה כרונית, בעיית לב או בעיה רפואית אחרת אשר לפתע החמירה במהלך הטיול, הרחבה זו תעניק לכם כיסוי מלא לכל פעולה רפואית מתבקשת שתידשו כולל החייאה או פינוי אמבולטורי.
ספורט אתגרי

תחת הקטגוריה 'ספורט אתגרי' קיימים סוגים שונים של ספורט ימי, הררי או בשטח הפתוח הכולל רכיבה על סוסים, אופנועים, רכבי 4X4, אופנוע ים וכדומה. גם אם אינכם עוסקים בספורט אתגרי דרך קבע, לעיתים קרובות כשאתם נמצאים בחו"ל, לפתע מתחשק לכם להשתתף באטרקציה כזו או אחרת בנופים הפתוחים והמדהימים של האתר.

ביטוח ספורט אתגרי מאפשר לכם את החופש ליהנות ולהתנסות, אך שימו לב, אם תנהגו ברשלנות, בפראות ותוך סיכון עצמכם או הסביבה, או שאין לכם רשיונות מתאימים, ייתכן וחברת הביטוח תסרב לכסותכם.

אובדן או גניבה של טלפון נייד

אין דבר יותר מרגיז מלגלות שסחבו לכם את הטלפון הנייד באמצע הטיול. הטלפון הוא לא רק אמצעי תקשורת המאפשר לכם לדבר עם יקיריכם הנמצאים איתכם בחו"ל או אלו שנשארו בארץ, הוא גם מאגר התמונות והמסמכים שלכם, ולכן חשוב מאד שהכל יהיה מגובה היטב בענן.

בכל פוליסה מצויין מהו הסכום המקסימלי אותו ניתן לקבל במקרה של אובדן או גניבה, אך אם תהיו מעוניינים בכך אפשר לבקש להעלותו תמורת תשלום נוסף כדי לבטח מכשירים יקרים.

 

ההבדלים שבין חבילת הבסיס לבין ההרחבות השונות


חברות הביטוח מציעות ללקוחותיהן חבילות בסיס שקל מאד להשוות ביניהן ואשר מאד דומות זו לזו. כמובן שתמיד יש הבדלים שיש לבחון היטב, אך באופן כללי הן נוצרו כדי לאפשר לקהל הרחב לבחור בפוליסה המשתלמת עבורו ביותר.

ההרחבות, לעומת זאת, הינן תוספות מיוחדות שניתנות לבחירה על ידי המבוטח ובדרך כלל מותאמות לאוכלוסייה מסוימת למשל, נשים בהריון, גיל הזהב, ספורטאים מקצועיים ועוד, וגם ביטוחי כבודה מורחבים, סיכונים שונים שאתם מעדיפים לכסות כגון כיסוי תאונות אישיות או ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור.

כל הרחבה כזו מכסה אתכם יותר ומאפשרת לכם יותר גמישות וחופשיות במהלך הטיול אך חלילה לא מאשרים לכם לנהוג בחוסר אחריות. חשוב שתזכרו שכל תאונה שנגרמה באשמתכם כי לא הקפדתם על כללי המקום, נסעתם בשיכרות או בפראות, לא תכוסו על ידי חברת הביטוח.


ביטוחו"ל – לבחור בין חברות הביטוח בקליק אחד


עם ביטוחו"ל הרבה יותר קל להשוות בין חברות הביטוח ולמצוא את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם בקליק אחד. חברת ביטוחו"ל הוקמה על מנת לאפשר לכם השוואה נוחה וקלה כל כך באמצעות לחיצת כפתור במחשבון הביטוח שפיתחנו המאפשר הן השוואה בין חבילות בסיס והן בין הרחבות שונות.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את כמות האנשים הנוסעים וגילם, את משך הנסיעה ואת היעד, ולקבל אוטומטית את מחיר חבילת הבסיס בין החברות המובילות במשק שהן: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוחים, הראל, מנורה מבטחים והפניקס. במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו להוסיף הרחבות רלוונטיות עבורכם, לבדוק את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם בין שש החברות הגדולות ולרכוש אותה אונליין דרכנו בנוחות ובקלות רבה.

בנוסף, באתר תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות ביטוחים לחו"ל שיסייע לכם לבחור נכון את הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר. חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל הפעיל 24/7 בעברית לכל שאלה, בקשה או בירור שיש לכם לגבי הפוליסה שרכשתם במידה ואתם זקוקים לעזרתנו מול חברת הביטוח ממנה רכשתם אותה.

מאמרים נוספים