ביטוח נסיעות לאסטוניה

ביטוח נסיעות לאסטוניה

אסטוניה קיבלה את עצמאותה מברית המועצות בשנת 1991 וכיום היא אחת המדינות הפורחות באירופה. אסטוניה משופעת באגמים, יערות והרים ועיירות שכמו נלקחו מאגדות ילדים. אז רגע לפני שאורזים את המשפחה וטסים, חשוב להשוות ולגלות מהי החבילה המשתלמת ביותר של ביטוח נסיעות לאסטוניה. 

 

ביטוח נסיעות לאסטוניה עם ביטוחו"ל 

אתר ביטוחו"ל מאפשר לכם להשוות חבילות ביטוח נסיעות לאסטוניה לאדם, לזוג או למשפחה בקלות ובנוחות רבה בעזרת המחשבון המשווה בין שש חברות הביטוח המובילות בישראל: הפניקס, פספורטקארד, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הראל ומגדל. כך תוכלו למצוא את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר, לחסוך כסף ולצאת לחו"ל בראש שקט. 

 

איך זה עובד?

להרכבת ביטוח נסיעה אל אסטוניה תצטרכו להזין מספר פרטים אישיים כגון גיל, יעד, משך זמן הנסיעה, ולבחור את ההרחבות הרצויות לכם. בתוך שניות ספורות המחשבון ישקלל את הפרטים ויעניק לכם את מחירי החבילה בשש החברות המובילות בארץ. תוכלו לבחור בין חבילה אישית, זוגית או משפחתית על פי נוחותכם כדי לצאת לחו"ל בראש שקט. 

 

מדוע להשוות ביטוח נסיעות? 

גם אם אתם רגילים פשוט להרים את הטלפון ולהתקשר לסוכן הביטוח דרכו עשיתם את כל ביטוחי הנסיעות האחרונים, כדאי להשוות את מחירי חבילות הבסיס של ביטוח הנסיעה לאסטוניה ולבדוק אילו הרחבות מומלץ להוסיף ולבנות לעצמכם את חבילת הביטוח המתאימה ביותר שתכסה אתכם ואת רכושכם בצורה המיטבית ביותר. 

 

אבל יש לי ביטוח מקופת החולים, זה לא מספיק?

קופות חולים, חברות כרטיסי אשראי וכדומה, מעניקים ביטוח נסיעות מוזל שנראה ממבט ראשון מאד כדאי, אבל יכול מאוד להיות שהוא מכיל רק כיסוי חלקי. לכן חשוב לבדוק על מה אתם בעצם משלמים והאם למחיר הזול יש סיבה נסתרת של כיסוי לא מלא. בכל נסיעה לחו"ל חשוב לדאוג לכיסוי מלא לכם ולרכושכם, כדי שלא תיכנסו להוצאות גבוהות. 

 

ממה מורכב ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב לרוב מחבילת הבסיס המציעה כיסוי לכל המקרים הנפוצים והתרחישים הצפויים ביותר. חשוב לברר עד איזה סכום תפוצו בכל מקרה כזה מאחר וחברות הביטוח נוטות להוזיל את המחיר על חשבון גובה הפיצוי. בנוסף, ביטוח הנסיעות כולל הרחבות שונות אשר מותאמות לאופי הנסיעה ולמצב בריאותכם:

  • איתור חיפוש והצלה
  • חבות כלפי צד ג
  • כבודה
  • ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות
  • כיסוי מגן קורונה
  • הרחבת הריון
  • כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים
  • ספורט אתגרי
  • ספורט חורף
  • ספורט תחרותי
  • אובדן או גניבת טלפון נייד
  • כיסוי לגניבת מחשב נייד 
  • כיסוי לגניבת מצלמה
  •  כיסוי פריט יקר ערך
  • ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור
  • כיסוי תאונות אישיות 

 

מתי מומלץ לבחור בהרחבה?

ההרחבות נועדו לכסות אתכם במידה ותיפגעו בגופכם, או שרכושכם ייפגע, בזמן פעילות ספורטיבית, נהיגה עצמית, מצב רפואי מסויים שהחמיר פתאום או שיאבד הקשר עימכם באיזור פתוח ופראי. רכישת ההרחבות תאפשר לכם גמישות רבה יותר במהלך הטיול, תוכלו ליהנות מספונטניות ולהתנסות בחוויות ולדעת שאתם מכוסים, רק נהגו באחריות. 

 

מה קורה אם נתקעתי וחברת הביטוח לא עונה?

חשוב מאד לברר טרם רכישת ביטוח נסיעה לאסטוניה מהן דרכי ההתקשרות עם חברת הביטוח, האם יש לה שירות מענה אנושי או שיחת ווצאפ, או מייל, או דרכי התקשרות אחרות. בכל מקרה של קושי בהתנהלות מול חברות הביטוח, כלקוחות ביטוחו"ל הינכם זכאים לשירות חמ"ל 24/7 לכל שאלה או בעיה שהתעוררה מול חברת הביטוח. 

 

אילו הרחבות מומלץ להוסיף לביטוח נסיעות לאסטוניה?

אסטוניה הינה מדינה שבה ניתן לטייל ברכב שכור ולקיים פעילויות שונות באיזורים העירוניים והפתוחים. לכן, בנוסף לרכישת ביטוח נסיעה לאסטוניה מומלץ לרכוש את ההרחבות הבאות שיסייעו לכם במידת הצורך וימנעו ממכם הוצאות כבדות על טיפול רפואי או נזק שנגרם לרכוש ולגוף:

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור 

מאחר וסביר שתרצו לשכור רכב על מנת לסייר בין העיירות השונות והכפרים הציוריים לכן כדאי להוסיף אל ביטוח הנסיעה לאסטוניה ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור כדי לכסות אתכם במצב שבו חברת השכרת הרכב גילתה שריטה קלה או כתם על הריפוד. אנו ממליצים לצלם את הרכב מכל צדדיו כולל את ריפודי המושבים ולהחזירו נקי ותקין אל חברת ההשכרה.  

חבות כלפי צד ג'

ביצעתם תאונה קלה? פגעתם ברכושו של אדם אחר בטעות? כל זמן שלא עשיתם זאת ברשלנות או בכוונת מזיד, תוכלו להעזר בכיסוי חבות כלפי צד ג' כדי לכסות הוצאות שונות בגין פגיעה בגופו או רכושו של אדם אחר כמו למשל תאונת דרכים. 

כיסוי מגן קורונה 

על אף שמגיפת הקורונה כבר נמצאת בדעיכה, עדיין מומלץ להגן על עצמכם באמצעות רכישת הרחבת מגן קורונה בנוסף אל ביטוח נסיעות בסיסי לאסטוניה כדי שאם חלילה תידבקו במהלך הנסיעה, תוכלו להתייעץ עם רופא, לכסות הוצאות שנגרמו בגלל בידוד או אישפוז או עיכוב החזרה לארץ עקב מצבכם הבריאותי. 

ספורט אתגרי 

אסטוניה משופעת בפניני טבע רבות, ואם תרצו לחוות אותה מן הצד הפראי שלה, על ידי טיול רכיבת אופניים, אופנוע או רכב 4X4, לצלול, ליהנות מספורט ימי באגם או בחוף הים ועוד. הרחבה לספורט אתגרי תכסה אתכם במידה ותרצו להיות ספונטניים ולזרום עם מה שיש לטבע להציע לכם. 

כיסוי לאובדן או גניבת חפצים יקרי ערך

יש לכם תכשיטים או שעון יקר ערך? טלפון נייד, מחשב נישא או אפילו עגלת ילדים? כל אלו יכולים להיות מכוסים על ידי הרחבה לאובדן או גניבת חפצים יקרי ערך ולוודא שבמקרה והם יאבדו, יפגעו או ייגנבו, תוכלו לקבל פיצוי סביר כדי לרכוש אחרים במקומם ולהמשיך בטיול. 

 

לגלות את אסטוניה – לבד, עם בת הזוג, או עם כל המשפחה 

אסטוניה הקסומה הינה יעד המתאים לטיול באמצעות טיול סולו לבדכם, במהלך טיול רומנטי עם בן או בת הזוג, או עם כל המשפחה. על מנת להשוות בין ביטוחי נסיעה לאסטוניה בקלות ובנוחות, העזרו במחשבון הנמצא באתר ותגלו בלחיצת כפתור אחת את חבילת הביטוח המשתלמת ביותר:

 

 

פספורט קארד

הפניקס

מגדל

מנורה מבטחים

כלל

הראל

מחיר עבור אדם אחד בגיל 27

20$

14.4$

14.4$

14$

12.96$

16$

מחיר עבור זוג מטיילים בני 50

40$

28.8$

36.8$

28$

27.36$

32$

מחיר עבור משפחה בני זוג בגיל 45 ושלושה ילדים מתחת לגיל 15

100$

72$

66.4$

70$

72.32$

80$

 

מה חשוב לברר לפני שמחליטים באיזו חבילת ביטוח לבחור?

חברות הביטוח מתחרות זו בזו, ולכן הן מנסות להציג את חבילת הביטוח הזולה ביותר שנראית משתלמת ממבט ראשון, אך כשבוחנים אותה מגלים שהיא אינה מעניקה לכם כיסוי מלא, או שהתנאים לכיסוי מעט שונים משל חברה אחרת, משתלמת יותר. לכן חשוב מאד לקרוא את כל המילים הקטנות בפוליסה לפני שתבחרו באילו מהן לבחור, ולטוס בראש שקט. 

 

ומה אם אני אינני אדם בריא? 

על פי חוק, כל חברות הביטוח חייבות להציע לכם ביטוח גם אם אינכם בקו הבריאות. מחלות כרוניות, בעיות לב, כליות או אפילו סרטן אינם צריכים למנוע ממכם לחוות את העולם וליהנות ביחד עם כולם. עם ההרחבות המתאימות שנועדו לכסות מצבים רפואיים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים. מומלץ להוסיף אל ביטוח נסיעות למדינת אסטוניה גם כיסוי כבודה להגן על הציוד הרפואי שלכם. 

 

ביטוחו"ל – השוואת ביטוח נסיעות במהירות ונוחות 

כדי לדעת מהו ביטוח נסיעות לאסטוניה המשתלם ביותר היכנסו לאתר ביטוחו"ל והשוו בין שש חברות הביטוח המובילות בישראל בקלות ובנוחות רבה. בנוסף, תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות ביטוח נסיעות לחו"ל ולהעזר בחמ"ל 24/7 בכל נושא שיש לכם בנוגע לחברת הביטוח והפעלתו בזמן שאתם בחו"ל, כדי שתמיד יהיה לכם עם מי לדבר. 

מאמרים נוספים