חברות ביטוח נסיעות לחו"ל

חלק בלתי נפרד מכל חופשה בחו"ל הוא כמובן לסגור ביטוח נסיעות, כולל הרחבות לפוליסה. אמנם, גם כאן מדובר בבחירה לא פשוטה בכלל – הרי איך נוכל לבחור מבין כל-כך הרבה אפשרויות שונות? על כך נסביר לכם בכתבה הבאה.

 

בחירת החברה הנכונה עם ביטוחו"ל בקליק

לא פשוט להשוות ולבחור בין חברות ביטוח שונות, אך בזכות ביטוחו"ל בקליק – הבחירה הנכונה מעולם לא הייתה פשוטה יותר. מדובר במנוע החיפוש המוביל בישראל, שבאמצעותו נוכל להשוות במהירות ובנוחות בין פוליסות ביטוח והרחבות שונות.

 

הכירו את פספורטקארד

פספורט קארד הוקמה בשנת 2014, ומאז ועד היום ביססה את שמה בתור אחת מחברות הביטוח המובילות, בעיקר מאחר והחל מרגע הקמתה הכריזה כי היא חברה של "ביטוחי נסיעות לחו"ל בלבד". יש לא מעט יתרונות לסגירת פוליסת ביטוח עם פספורט קארד – החל ממענה יעיל זמין 24/7, ועד להרחבות מגוונות שיתאימו ללא מעט מבוטחים. אמנם, היתרון המרכזי של פספורט קארד הוא ככל הנראה הפטנט הייחודי שלה – הכרטיס של המבוטחים, על שמו החברה נקראת. מדובר בעצם בכרטיס מגנטי, בו המבוטחים משתמשים בתור כרטיס משיכה לכל דבר ועניין, ואילו בו נוכל להשתמש על מנת למשוך כסף במידת הצורך כדי לממן הוצאות רפואיות, רכישות חיוניות וכיוצא בכך במסגרת הכיסוי הביטוחי. מדובר בפתרון יעיל ומתקדם שאין שני לו. 

 

ביטוח נסיעות לחו"ל של מגדל

ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת מגדל מספק כיסוי רפואי נרחב עבור מקרים בהם אדם חלה או נקלע למצב חירום רפואי כזה או אחר במהלך שהותו במדינה זרה. למעשה, הכיסוי הרפואי במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל של מגדל מכסה את כל ההוצאות הרפואיות במידת הצורך, בגובה של עד כ-5,000,000$. בנוסף, עבור מבוטחים עם מצב רפואי קיים ישנו כיסוי לתרופות בגובה של עד כ-10,000$. עוד יתרון מרכזי של מגדל הוא תנאים אופטימליים, עם התאמה לכל קבוצת גיל, לכל סוג טיול ולמגוון רחב של מצבים רפואיים שונים.

 

הגיע הזמן להכיר כלל ביטוח

חברת כלל ביטוח ידועה גם היא בתור שירות ייחודי ומתקדם אותו היא מציעה למבוטחיה – כלל PAY. כלל PAY הינו כרטיס דיגיטלי נטען, אותו המבוטח אמור להתקין במכשיר הטלפון הנייד שלו, ואילו החברה המבטחת מנפיקה אותו במסגרת רכישת פוליסת ביטוח. ניתן להשתמש בו על מנת לשלם בזמן אמת עבור הוצאות רפואיות במרפאות פרטיות במדינה זרה, עד תקרה מוגבלת וכמובן, כפוף לתנאי הפוליסה. מדובר בפתרון מתקדם, נוח וייחודי, בו ניתן להשתמש באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל" שנוצרה למען נוחות המבוטחים, כמובן במידה והמכשיר שלכם תומך בה. 

 

הביטוח של מנורה מבטחים – Top Travel

עוד דוגמא נהדרת לכיסוי ביטוחי מומלץ הוא ה-Top Travel של חברת מנורה מבטחים. הביטוח הזה כולל כיסוי בסיסי כולל הוצאות רפואיות בזמן אשפוז בחו"ל עד כ-5,000,000$, כיסוי תרופות עד 1,500$ ואפילו טיפול חירום בשיניים. בנוסף, הכיסוי ההיקפי הזה כולל המשכיות טיפול בישראל בעקבות תאונה במדינה זרה בגובה של עד 5,000$ ואף טיפול בהריון עד שבוע 12, גם אם ההריון אובחן לראשונה במהלך שהות המבוטחת בחו"ל.

 

הפניקס Smart Travel

הפניקס מציעה לכלל מבוטחיה עם Smart Travel כיסוי רפואי בלתי מוגבל, ועוד מגוון כיסויים והרחבות מיוחדות בהתאמה אישית. גולת הכותרת של הפניקס היא כמובן האפליקציה שלה, שבאמצעותה ניתן לקבל תמיכה 24/7, לקבוע תור לרופא בקרבת מקום, לרכז במקום אחד את כל המסמכים החשובים לנסיעה ועוד.

הביטוח של הראל

עוד דוגמא מצוינת לחברת ביטוח מעולה היא ללא כל ספק הראל. מבוטחים שבחרו הראל יוכלו ליהנות מאפליקציה נגישה, באמצעותה ניתן בין היתר לאתר רופא בקרבת מקום. בנוסף, יש לא מעט הטבות בלעדיות כמו החזר 10% cashback עבור הנסיעה הבאה, תשלום מהיר בביט עד 155$ במקרים בהם המזוודה מאחרת, מוקד חירום וחילוץ שפועל 24/7 ועוד.

 

ביטוחו"ל בקליק – לבחור נכון בלחיצת כפתור

על מנת לבחור את הפוליסה ואת ההרחבות שהכי יתאימו לכם מבין כל האפשרויות אותן הצגנו, כמובן שתצטרכו לערוך השוואה מקיפה – אותה ניתן לערוך בקלות באמצעות ביטוחו"ל בקליק – מנוע החיפוש וההשוואה המוביל בישראל עבור ביטוחי נסיעות לחו"ל. 

 

בהחלט. הרחבת אובדן כבודה היא לא פחות מ-must כשזה נוגע לנסיעות לחו"ל, מכיוון שכך נוכל להיות בטוחים כי גם אם חלילה אבדה לנו המזוודה, נגנבה או ניזוקה – לפחות נוכל לקבל פיצוי שיספיק לנו עבור רכישת המוצרים החיוניים לטיסה בהקדם האפשרי. נוכל לרכוש באמצעות ההחזר שנקבל מוצרים כמו בגדים (במיוחד פריטי לבוש חמים אם טסנו ליעד קר), מוצרי היגיינה, ארנק וכדומה.

ובכן, מדובר בתוספת נהדרת שמקלה מאוד על כל המבוטחים של החברה, ואף ניתן להגיד כי זהו אחד היתרונות החזקים ביותר של החברה הזו. כך לא תצטרכו להמתין לתורכם במוקד, או ליצור קשר עם החברה המבטחת בשעות הקטנות של הלילה – כל מה שתצטרכו לעשות הוא להשתמש בכרטיס על מנת למשוך כסף, כמובן במסגרת הכיסוי הביטוחי שלכם. זהו פתרון יעיל, נגיש והכי חשוב – נוח וזמין.

כפי שהסברנו, המבוטחים של הראל יוכלו לראות באפליקציה בזמן אמת שירותי רפואה דחופה בקרבת מקום. מדובר באפשרות עם יתרון אדיר שכן, אם אתם סובלים ממצב רפואי כזה או אחר כך לא תצטרכו לבזבז עוד זמן בחיפושים, אלא תוכלו להגיע ישר לקבלת הטיפול הרפואי לו אתם זקוקים. כמובן שהאופציה הזו באה לידי ערך בעיקר כאשר מדובר במצב רפואי דחוף, במקרים אלו כל שנייה היא קריטית.

ובכן, ההרחבות משתנות בהתאם לאופי הטיול וכמובן, גם בהתאם ליעד אליו אתם טסים. באופן כללי, נמליץ לכל נוסע להוסיף במסגרת הפוליסה שלו הרחבות בסיסיות (במידה והביטוח לא מכסה) כמו אובדן כבודה, ביטול נסיעה, קיצור נסיעה וכדומה. עבור יעדים טרופיים, יעדים אקזוטיים ובכללי – יעדים בהם יש לא מעט פעילויות אקסטרים כמובן שנמליץ גם להוסיף הרחבת ספורט אתגרי. עבור ישראלים צעירים שיוצאים לטיול הגדול נמליץ לכלול בפוליסה גם הרחבת איתור וחילוץ כמובן.

ביטוחו"ל בקליק, מנוע החיפוש המוביל והמתקדם בישראל כשזה נוגע לביטוחי נסיעות לחו"ל מקל עלינו לבחור נכון בצורה חסרת תקדים. באמצעות ביטוחו"ל בקליק, נוכל לראות פרטים רלוונטיים אודות פוליסות והרחבות שונות בזמן אמת, כך שנוכל להשוות ביניהן בעצמינו, ולבחור את הביטוח שהכי מתאים לנו ולאופי הטיול שלנו. יש עוד המון פרמטרים חשובים במיוחד מלבד המחיר, ואילו באמצעות ביטוחו"ל בקליק נוכל לגשת אליהם בצורה נוחה וידידותית מאוד למשתמש.