ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר

בעבר חיילים בסדיר יכלו לצאת לחו"ל רק במקרים נדירים של אירוע משפחתי מדרגה ראשונה או מקרה אישי יוצא דופן. כיום, יותר ויותר חיילים זוכים לאישור לצאת לחו"ל לחופשה בזמן הצבא כדי להצטרף לנסיעה משפחתית או עם חברים. כבוגרים צעירים, בני שמונה עשרה ומעלה עליכם לעשות לעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר.
ביטוח נסיעות לחיילים בסדיר

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בקלי קלות

הכי קל ונוח להשוות מחירים לביטוחי נסיעות לחו"ל באמצעות אתר ביטוחו"ל שמשווה לכם בלחיצת כפתור בין חברות הביטוח המובילות בישראל כגון הראל, מנורה מבטחים, כלל ביטוח ועוד. תוכלו להשוות בין חבילות הבסיס ובין ההרחבות השונות ולהתאים לכם ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר בקלות ובנוחות רבה ולהתפנות לתכנון החופשה.

 

מהו ביטוח נסיעות בסיסי לחו"ל ולמה כל כך חשוב לעשות אותו

ביטוח נסיעות בסיסי לחוץ לארץ לחיילים סדירים מכסה אתכם למקרה של אובדן, גניבה ונזק של רכוש, או אם חס וחלילה תהיו במצב שיחייב אתכם פינוי לבית החולים או התייעצות עם רופא, ביטוח צד ג' למקרה שאדם נוסף יהיה מעורב איתכם בתאונה שתגרום לו נזק לגוף או לרכוש וסעיפים נוספים אחרים שיעניקו לכם כיסוי מסוים לאירועים צפויים.

 

הרחבות לביטוח נסיעות לחו"ל

ההרחבות מאפשרות לכם להוסיף לביטוח הנסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר כיסוי נוסף למקרים בהם יש סיכוי שתזדקקו לו. לדוגמא, אם אתם נושאים איתכם פריטים יקרי ערך, אביזרי ספורט כגון גלשן או מגלשי סקי, מתכננים חופשה במקומות מבודדים ופראיים וייתכן שיצטרכו לאתר ולחלץ אתכם, או שהינכם סובלים ממחלה כרונית.

 

יש לי אפשרות לעשות דרך קופת חולים, זה לא משתלם יותר?

שוק הביטוחים הינו תחרותי מאד, ולכן זה רק טבעי שיהיו דרכים אחרות לרכוש ביטוח שלא ישירות דרך חברת הביטוח אלא דרך חברות האשראי השונות, קופות החולים ואף באמצעות מקום העבודה. מומלץ להשוות בכל זאת בין הפוליסות כדי לוודא שאתם רוכשים את הפוליסה המתאימה לכם ביותר מבין כל האפשרויות.

 

אני מבוטח בחברה מסויימת, לא נעים לי לעשות במקום אחר

כספכם אינו שייך בבלעדיות לחברה כזו או אחרת. בהחלט תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים סדירים גם שלא בחברת הביטוח שבה בחרתם לעשות ביטוח לרכב או לדירה. בסופו של דבר מדובר בבטיחות, בבריאות ובהנאה שלכם מן החופשה ועליכם לדאוג שכל צורכיכם מכוסים היטב כדי שתוכלו להתפנות בראש שקט להנאה ומנוחה.

 

מה כדאי לבדוק כשמשווים בין ביטוחי נסיעות?

חברות הביטוח נבדלות זו מזו בגובה הכיסוי והפיצוי, בדרכי הפעלת הביטוח, בגובה ההשתתפות העצמית ובסעיפים רבים נוספים, זו דרכן ליצור מיקסום של רווחיות כאשר אתם האחראים לקרוא את כל האותיות הקטנות. לדוגמא אם תידרשו לשלם עבור כיסוי צד ג' לאדם שנפגע ממכם כשהתנגשתם בו בטעות, להלן הכיסויים השונים בין החברות:

  חברת הביטוח
פספורט קארד
חברת הביטוח מגדל חברת הביטוח הפניקס חברת הביטוח הראל חברת הביטוח
כלל ביטוח
כיסוי עבור צד שלישי עד 100,000$ עד 150,000$ עד 250,000$ עד 150,000$ עד
150,000$

 

זול זה הכי יקר

כחיילים סדירים זה ברור ומובן שתרצו לקחת את החבילה הכי זולה, אך זכרו כי לעיתים דווקא החבילה הזולה תכסה אתכם הכי פחות. המחיר המפתה לא צריך להיות הגורם העיקרי לבחירת הפוליסה אלא הסעיפים השונים בה. חבל לחסוך עוד כמה גרושים אבל לשלם ביוקר במידה וחס וחלילה אכן תיקלעו למצב שמחייב את הפעלת ביטוח הנסיעות.

 

אילו הרחבות מומלץ לקחת לנסיעה לחו"ל לחיילים?

מאחר ורוב החיילים הסדירים הינם צעירים בני שמונה עשרה עד עשרים ואחת, סביר להניח שהם מחפשים חופשה שכוללת הרבה הוצאת אנרגיה, כיף ובילוי. לכן מומלץ מאד לעשות הרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים וצעירים הכוללת כיסוי לתאונות אישיות, ספורט אקסטרים, איתור חיפוש וחילוץ וגם ביטוח לטלפון הנייד, למחשב הנישא ולמצלמה.

 

כיסוי תאונות אישיות

נכון לעכשיו הביטוח מוצע רק על ידי חברת פספורטקארד והוא מהווה למעשה הרחבה לכיסוי פציעה ונזק הנגרם עקב תאונה שעשיתם בחו"ל. חשוב שתדעו שאם תהיו בגילופין, בהשפעת סמים או שיוכח כי נסעתם במהירות מופרזת, יהיו לכך השלכות מבחינת הכיסוי, לכן רכישת הביטוח איננה רישיון לנהיגה פרועה.

 

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

שריטות, נזק לריפוד או לציוד שברכב, תאונות נזק קלות, כל אלו עלולות לגרום לחברת השכרת הרכב לדרוש פיצוי. אנו ממליצים לצלם היטב את הרכב לפני הכניסה אליו כדי לתעד שריטות וכתמים שכבר היו קיימים לפניכם. באמצעות ההרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בשירות צבאי תהיו מכוסים במקרה וייגרם נזק שלא בשל גרימת נזק במזיד.

 

איתור חיפוש וחילוץ

נסיעה לתאילנד, לדרום אמריקה ואפילו ליוון יכולה להסתיים באובדן קשר לאחר סערה בים, סופה עזה או התרחקות משאר החברים לקבוצה. באזורים שבהם אין קליטה יציבה או אזורים עירוניים מודרניים אפשר ללכת בקלות לאיבוד. חשוב להרחיב את ביטוח הנסיעות לחו"ל לחיילים סדירים גם לאיתור חיפוש וחילוץ לכל צרה שלא תבוא.

 

מגן קורונה

אף על פי שהמחלה נמצאת בדעיכה מתמדת כבר תקופה עדיין חברות הביטוח מציעות כיסוי מסוים לביטולים ודחיות של הטיסה היוצאת או הנכנסת עקב המחלה או הידבקות בה, מומלץ להוסיף אותה כדי למנוע עוגמת נפש מעצמכם, גם אם גילו לכם את הימצאות הנגיף ממש כבר בפתח שדה התעופה. שימו לב להבדלים בין הסעיפים השונים וגובה הכיסוי.

 

ספורט אתגרי

טיפוס הרים, גלישת גלים, גלישת מצוקים ורכיבה על גבי אופנוע בשטחים פתוחים, כל אלו הם הדבר האמיתי, מעוררי אדרנלין טבעיים שהופכים את החופשה למתוקה יותר, אך גם למסוכנת יותר. עם הרחבת ספורט אתגרי לביטוח נסיעה לחו"ל לחיילים בסדיר, אתם יודעים שאתם מכוסים ויכולים להתמקד בהנאה ובבילוי, כמובן שבזהירות ואחריות.

 

סקי וספורט חורף

אם היעד אליו אתם נוסעים מציע גם ספורט חורף, כדאי לעשות את הביטוח אם תרצו להתנסות בכך. על אחת כמה וכמה כשאתם גולשי שלג מצטיינים. שלגים חשוב לכלול בביטוח גם סקי וספורט חורף כגון סנובורד, רכיבה על חתול שלגים ( אופנוע שלג ) וכדומה. שימו לב אם הביטוח כולל גם כיסוי לציוד הסקי הפרטי שאתם מביאים איתכם מהבית.

 

כיסוי אובדן וגניבה של ציוד אלקטרוני

המצלמה המשוכללת והיקרה, הטלפון הנייד, המחשב הנישא, כל אלו הם פריטי חובה בטיול כדי שנוכל לצלם, לתעד, להישאר בקשר ולצפות בסדרות וסרטים האהובים עלינו מכל פינה בעולם. עם כיסוי אובדן וגניבה נוכל לקבל פתרונות מהירים עוד בעודנו בחו"ל עד למציאתם, תיקונם או למרבה הצער, החלפתם בחדשים, אם לא הצלחתם למצוא את האבידה.

 

לאילו מדינות ניתן לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

לאן שתרצו, כיום תוכלו לבחור כל נקודה על פני כדור הארץ ולנסוע לשם ללא חשש לטיולים מאורגנים, לחופשה עם חברים או משפחה. כשתרצו להשוות בין ביטוחי נסיעות לחו"ל לחיילים סדירים כל שתצטרכו לעשות זה לבחור את היעד אליו אתם נוסעים מתוך האפשרויות הבאות:

 

נאלצתי להפעיל את הביטוח בחו"ל, מה עכשיו?

קודם כל תרגישו טוב ואל תלחצו, אם בטרם רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר הקפדתם לקרוא, להבין ולהשוות בין הפוליסות השונות ולדאוג לעצמכם לביטוח שהכיסוי שלו רחב, תוכלו להיות רגועים. לכל חברת ביטוח יש מוקד פניות, ואם משהו לא בסדר או לא מובן, תמיד תוכלו לפנות לחמ"ל של אתר ביטוחו"ל ולקבל מענה 24/7.

 

עם ביטוחו"ל הכל קל

חיילים הרוצים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים בסדיר יכולים לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר ביטוחו"ל המאפשר לכם להשוות מחירים בנוחות רבה ובלחיצת כפתור. תוכלו לבחור בין החברות המובילות במשק, להשוות חבילות בסיס והרחבות, ולהתפנות בראש שקט לתכנון החופשה ללא דאגות.

מאמרים נוספים