ביטוח נסיעות לחולי לב

מחלות לב יכולות להתפרץ בכל גיל, מה שגם חלקן הינן מולדות. אין זה אומר שאתם צריכים למנוע מעצמכם את מנעמי החיים, גם אם ליבכם זקוק להתייחסות מיוחדת תוכלו לצאת לחו"ל ולנפוש ביחד עם חבריכם ומשפחתכם ללא חשש, כל שתצטרכו לעשות זה לבחור ביטוח נסיעות לחולי לב שיענה על כל הצרכים שלכם.
ביטוח נסיעות לחולי לב

השוואת ביטוחים לחו"ל בנוחות ובקלות

ביטוחו"ל הינו אתר המיועד להשוואת מחירי ביטוח לחו"ל בין חברות הביטוח הגדולות במשק בקלות ובנוחות. באתר תוכלו להשוות מחירים של חבילות בסיסיות ובין הרחבות שונות ולקבל מושג טוב יותר לגבי רכישת ביטוח נסיעות לחולי לב. בנוסף, ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל 24/7 לכל קושי או בעיה שתתקלו בה בהתנהלות מול חברות הביטוח לנוחותכם ולמענכם.

 

לצאת לחו"ל עם מחלת לב

מחלות לב הינן לעיתים מולדות ולעיתים מתפתחות עם השנים. הן אמנם מצריכות התייחסות מיוחדת והתאמת הטיול לצרכים שלכם, אך אתם בהחלט יכולים ליהנות מחופשה נעימה בחו"ל עם כל המשפחה והחברים שלכם. לפני הנסיעה התייעצו עם רופא וזכרו לקחת איתכם את כל התרופות שלהם אתם זקוקים להם ובנוסף גם כל מכשור רפואי שיכול לסייע.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי לב

על פי חוק איסור אפליית אדם עם מוגבלויות בחוזה ביטוח, חברות הביטוח חייבות לתת מענה גם אם אתם חולי לב. ייתכן ותצטרכו להוסיף הרחבות לביטוח הבסיסי, אך אלו יאפשרו לכם לצאת מהארץ בראש שקט בידיעה שאתם מכוסים. כך שבכל פעם שאתם מחפשים ביטוח נסיעות לחולי לב, העזרו באתר לצורך השוואה בין מחירי החבילות השונות.

 

איך להשוות את ביטוחי הנסיעות?

באתר תוכלו למצוא מחשבון חישוב משוכלל אשר בו תצטרכו למלא את הגיל והיעד ואת התאריכים הרלוונטיים לנסיעה, לאחר מכן תבחרו את ההרחבות הרצויות לכם, ובתוך שניות ספורות תקבלו שש תוצאות של שש חברות הביטוח המובילות: כלל ביטוח, הפניקס, הראל, מנורה מבטחים, מגדל ופספורטקארד ותוכלו לבחור מהן בקלות את המתאימה ביותר.

 

דוגמא להשוואה

ביטוח נסיעה לחולי לב שמונה ימים לקנדה לאדם בן 62 עם ההרחבות הבאות:

  • כיסוי כבודה
  •  קיצור וביטול נסיעה
  • מגן קורונה 
  • החמרת מצב רפואי
חברת ביטוח
פספורטקארד
חברת ביטוח
הפניקס
חברת ביטוח מגדל חברת ביטוח
מנורה מבטחים
חברת ביטוח
כלל ביטוח
חברת ביטוח
הראל
101.6$ 103.2$ 128.72$ 115.2$ 91.84$ 104$

 

אילו חברות מציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל?

כמעט כל חברת ביטוח בארץ מציעה פוליסת ביטוח לחו"ל, ויחד איתן גם קופות החולים השונות, חברות כרטיסי האשראי ולעיתים גם מקומות עבודה מציעים פוליסות אחידות לעובדים שלהן. מומלץ וחשוב לבדוק ולהשוות בין הפוליסות השונות כדי לוודא שהן אכן עונות על הצרכים שלכם ומכסות את כל ההיבטים החשובים ביותר.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ביטוח נסיעות?

כחולי לב, באופן טבעי חשוב לכם לבטח את כל ההיבטים הרפואיים הרלוונטיים אליכם וכמו כן כל ציוד רפואי שאתם לוקחים עימכם לנסיעה. לכן מומלץ להרחיב את הביטוח הבסיסי לכיסויים רפואיים ורכושיים כמו כן גם ביטוח מגן לקורונה. לדוגמא, תוכלו לרכוש הרחבה לביטוח הנוסעים לחו"ל עם מחלות לב המכסה החמרה של מצב רפואי קיים.

 

מה ההבדל בין הביטוח הבסיסי להרחבות השונות?

פוליסת הביטוח הבסיסית מכסה את כל הפרמטרים הנפוצים והצפויים ביותר כגון ביקור אצל רופא, פינוי למיון, תאונה או נזק, אובדן רכוש או גניבתו. הפוליסה אמנם משתנה מחברה לחברה וכך גם גובה הכיסוי וסעיפים חשובים אחרים, אך ברמת העקרון קל יותר להשוות את הביטוח הבסיסי ולקבל מושג איזו חברה תהיה זולה יותר.

 

זול יותר אין פירושו טוב יותר

אף על פי שאחד הפרמטרים להשוואה הינו המחיר, הוא בהחלט לא צריך להיות הגורם המכריע בבחירת הפוליסה. עליכם לבדוק היטב את הפרמטרים האחרים שהינם לא פחות, ואולי אף יותר, חשובים מן המחיר:

  • גובה הכיסוי והפיצוי שתקבלו על אובדן, נזק או גניבת חפצים ופגיעות בגוף.
  • השירות והזמינות שהחברה מציעה, האם תתקשרו דרך מענה אנושי או באמצעות הודעות ווצאפ ודוא"ל?
  • דרך הפעלת הביטוח חשובה גם היא, צריך לוודא כיצד מופעל הביטוח במקרה הצורך, האם על ידי שובר תשלום מיידי או החזר כספי לאחר שתחזרו לארץ?
  • גובה ההשתתפות העצמית הינו פרמטר חשוב מאד, כיוון שהוא קובע כמה אחוזים מן הכיסוי מציעה החברה וכמה תצטכו להוציא מכיסכם הפרטי.

 

מהן ההרחבות המומלצות לחולי לב?

לפני רכישת ביטוח נסיעות לחולי לב חשוב שתבדקו את ההרחבות הרלוונטיות אליכם. ההרחבות המומלצות ביותר הינן כיסוי מגן קורונה, החמרת מצב רפואי קיים, ביטול או קיצור נסיעה בשל מצב רפואי ואובדן או גניבה של כבודה הכוללת מכשור רפואי. כך תדעו שאתם מבוטחים ומכוסים על כל צרה שלא תבוא ותוכלו לצאת לחופש בראש שקט.

 

כיסוי מגן קורונה

כיסוי מגן קורונה מיועד לתת מענה למקרים שבהם התגלה הנגיף בדמכם טרם הטיסה וגרם לביטולה או דחייתה, אפילו אם הבדיקה התרחשה בשדה התעופה. במידה ונדבקתם בחו"ל תוכלו לקבל כיסוי לדחיית הטיסה חזרה ארצה, אישפוז או שהייה בבידוד במקום בו אתם נמצאים וכיסוי כל העזרה הרפואית שתזדקקו לה בזמן הזה.

 

כיסוי החמרת מצב רפואי קיים

כולנו רוצים להאמין שמצבנו רק ילך וישתפר ונוכל לחוות את החופשה במיטבנו, אולם לעיתים לחיים יש תוכניות אחרות בשבילנו. הוספת כיסוי החמרת מצב רפואי קיים לפוליסת ביטוח נסיעות לחולי לב תגן עליכם בכל מקרה של צורך בטיפול במהלך הנסיעה עקב המצב הרפואי שהחמיר לפתע כדי שקודם כל תרגישו טוב ולא תצטרכו לדאוג.

 

ביטול או קיצור נסיעה בשל מצב רפואי

בדומה לכיסוי הקורונה, גם כאן מדובר במצב שבו המצב הבריאותי שלכם לא יאפשר לכם לטוס ותזדקקו לדחות או לבטל את הנסיעה. בדרך זו תוכלו לקבל החזר כספי על הטיסה המבוטלת וליהנות ממנה כאשר מצבכם יחזור לאשורו ותהיו שוב פנויים לצאת ולבלות וליהנות מהחיים. לכן מומלץ להוסיפו לביטוח הנסיעות עבור חולי לב.

 

כיסוי כבודה

במידה ואתם נזקקים לכיסא גלגלים, בלון חמצן, מכשור רפואי אישי או כל ציוד אחר שיכול לסייע לכם להתנייד ולהתנייע בנוחות תוך שמירה על הבריאות שלכם, כדאי שתרחיבו את ביטוח הנוסעים לחולי לב עם כיסוי כבודה אשר ידאג לכם לפיצוי לכל נזק או אובדן של הציוד. אם הציוד זקוק להרכבה מיוחדת, אנא צרפו את הוראות ההרכבה עם המוצר.

 

אז לאן כדאי לכם לנסוע?

מומלץ לשהות במקומות בהם הטיפול הרפואי הינו מתקדם ואיכותי ולא להרחיק מהם יותר מדי, כמו כן, חשוב לברר האם המסלול בו תרצו לטייל כולל מאמץ פיזי רב או מדרגות. ישנם מקומות המשכירים קלנועית או אפילו מספקים הסעה מיוחדת, מומלץ לברר היכן ומתי ניתן לקבל שירות זה. אל תעמיסו יותר מדי אטרקציות ואפשרו לעצמכם להתרגע.

 

לסיכום

לפני הנסיעה הבאה שלכם, היכנסו לאתר ביטוחו"ל ותוכלו למצוא בלחיצת כפתור את הפוליסה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם מתוך החברות המובילות בישראל ולרכוש ביטוח נסיעות לחולי לב שיכסה את כל הפרמטרים הרלוונטים לכם ותוכלו לצאת לחופשה שקטה ומהנה בראש שקט וללא דאגות.

מאמרים נוספים