ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה

חולמים על הפמפס של ארגנטינה או על המקדשים הקסומים של המזרח? אם אתם מתכננים נסיעה לתקופה ארוכה ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לכם לדעת בנוגע לביטוח הנסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה. עם ביטוחו"ל קל להשוות ולגלות מהו ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה המשתלם ביותר כדי שתוכלו לחוות ולגלות ללא דאגות.
ביטוח נסיעות לחול לתקופה ארוכה

ביטוח נסיעות לחו"ל כדי לשמור על בריאותכם

חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה כשאתם רחוקים כל כך מהבית, כל דבר קטן החל מכאב שיניים ועד לנקע בקרסול יכול להרוס לכם את הטיול. שירותי הרפואה המקומיים פעמים רבות אינם זמינים או יעילים דיים כדי לספק את צורכיכם, וחלילה שזיהום יתפשט בגופכם או התדרדרות במצב תסיים את הטיול המיוחד שלכם באקורד צורם.

 

כמה זמן אורכת תקופת ביטוח?

תקופת הזמן המקסימלית הינה בדרך כלל 180 יום. במידה ואתם רוצים להמשיך ולטייל, תוכלו להאריך את ביטוח הנסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה בשיחת טלפון אחד. כלקוחות של ביטוחו"ל תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור בקלות ובנוחות רבה. מומלץ לבדוק מהם התנאים להארכה אשר משתנים מחברת ביטוח לאחרת, אך רובן יסכימו להאריך ללא קושי מיוחד.

 

איך מאריכים ביטוח?

הכי חשוב לשאול טרם רכישת פוליסת הביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה היא מה התנאים של החברה הנידונה להארכת ביטוח. עם זאת, לרוב די בשליחת הודעה לחברת הביטוח כי אתם מעוניינים להאריך את ביטוח הנסיעה ובדרך כלל הן יסכימו ללא קושי. ביטוחו"ל יכולה לכם בנושא באמצעות שירות הלקוחות 24/7 לכל שאלה או בקשה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל כדי לשמור על רכושכם 

לוקחים איתכם ציוד מקצועי, מצלמות, טלפונים ומחשבים ניידים? חושבים לשכור רכב באזור שהדרכים בו משובשות וקשות? מומלץ לרכוש בנוסף לביטוח הנסיעות לחוץ לארץ לתקופה ארוכה הרחבות לביטוח הנסיעות לתקופה ארוכה שיכסו כל הוצאה שתיגרם בעקבות אובדן רכוש או פגיעה ברכב ששכרתם, כל זמן שלא הייתה בזדון.

 

מה ההבדל בין ביטוח בסיסי לבין הרחבה? 

כמעט כל חברות הביטוח מציעות את אותה חבילת הביטוח הבסיסי שמכסה כמעט כל אירוע סביר שעשוי לקרות לכם החל מפינוי למיון, התייעצות עם רופא מקומי, אשפוז והטסה חזרה הביתה, או הטסת קרוב משפחה שלא תהיו לבד. הביטוח הבסיסי יעיל, נוח וזול אך במידה ותרצו לכסות דברים נוספים, מומלץ לרכוש הרחבות לביטוח כדי לשמור על עצמכם.

 

זה משנה אם אני נוסע לברזיל או לצרפת?

בכל הנוגע לביטוח הבסיסי, אין זה משנה לאיזה יעד תסעו משום שהוא מורכב מפרמטרים כמו גיל ובריאות, ההבדל היחידי הוא בהרחבות שמומלץ לכם לקחת. בצרפת נמליץ על כיסוי לספורט חורף כגון סקי בעוד שבברזיל נמליץ על איתור, חיפוש וחילוץ. כך נתאים את הפוליסה למצב שירותי הבריאות, התשתיות והתקשורת במדינת היעד.

 

הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לתקופה ארוכה 

חשוב מאד להתאים את ההרחבות ליעד שיכסו כל אירוע שעלול לקרות בהתאם לתנאי הדרך, התשתיות ושירותי הבריאות. אזורים בעלי אופי מודרני כגון הונג קונג, סיאול, טוקיו, לא יחייבו אתכם באיתור, חיפוש וחילוץ בשל הרמה הגבוהה של כוחות השיטור וההצלה, בדיוק כפי שביקור בסאוונה של אפריקה לא יחייב אתכם בכיסוי לספורט חורף.

 

הרחבות לאיזורים פראיים 

לאזורים המתאפיינים בשטחים פתוחים גדולים, קליטה סלולרית אפסית או חלשה, תשתיות גרועות, ריחוק מערים מרכזיות ועוד, מומלץ לרכוש את ההרחבות הבאות שיקלו במקרה של חולי או פציעה שתאלץ אתכם להפסיק את הטיול באמצע ולשנות את תאריכי הטיסות, תאונות קלות או נזק שנגרם לרכב ששכרתכם בדרכים המשובשות, וכמובן חילוץ. 

  • ביטול וקיצור נסיעה בגלל סיבות רפואיות
  • ספורט אתגרי
  • כיסוי תאונות אישיות
  • איתור חיפוש וחילוץ
  • כיסוי מגן קורונה 
  • ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

 

הרחבות לאזורים קרים 

אזורים שבהם יש שפע של שלג וקרח פיתחו סוגי ספורט מעניינים שבריא ומומלץ לעסוק בהם. זה יכול להיות סקי, סנובורד, קרוס קאונטרי ונסיעה על גבי חתולי שלג (סוג של אופנוע שלג). כמו כן, מקומות שבהם הכל נוצץ כמו מרבד של יהלומים בשמש הוא גן עדן לצלמים. אם נסעתם לאירופה המושלגת אלו ההרחבות המומלצות עבורכם:

  • סקי וספורט חורף
  • ספורט אתגרי
  • כיסוי תאונות אישיות
  • ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור 
  • כיסוי מגן קורונה
  • כיסוי לגניבת מצלמה

 

הרחבות לאזורים מרכזיים 

כדי להשלים את הביטוח הבסיסי לנסיעות בחו"ל לתקופה ארוכה לאזורים מרכזים, תוכלו לתת יותר אמון בתשתיות, בשירותי הרפואה והשיטור, לכן ההתמקדות צריכה להיות בשמירה על הרכוש שלכם. אם אתם מטיילים עם מחשב נייד, טלפון וחפצי ערך יקרים כגון שעון או תכשיטים, מומלץ לבטח אותם למקרה של אבידה או גניבה:

  • כיסוי ביטוח כבודה
  • כיסוי מגן קורונה
  • אובדן או גניבת טלפון
  • כיסוי לגניבת מחשב נייד
  • כיסוי לפריט ערך יקר
  • ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור

 

מה קורה אם אני מבוגר?

חשוב שתדעו כי חברות ביטוח שונות קובעות את תקופת הביטוח על פי גיל ומצב בריאותי. לכל חברת ביטוח הגדרות משלה מהי תקופת הזמן המקסימלית בה היא תסכים לבטח אנשים בגילאים מתקדמים. ניתן להאריך את תקופת הביטוח לחו"ל לתקופה ארוכה מחו"ל בקלות ובנוחות על ידי שליחת הודעה לחברת הביטוח או לשירות הלקוחות של ביטוחו"ל.

 

האם ייתכן מצב שבו ביטוח הנסיעות שלי לא יהיה תקף?

כלקוחות חברת הביטוח, מחובתכם למסור לחברת הביטוח כל מידע וכל מצב רפואי, ובנוסף, באחריותכם לוודא שתקופת הביטוח מכסה את כל הטיול מהרגע שהמטוס ממריא ועד לרגע שהמטוס נוחת. בכל מקרה שאיחרתם לטיסה או החלטתם להישאר עוד כמה ימים באתר קסום עליכם ליידע מיידית את חברת הביטוח ולדאוג לכיסוי מלא.

 

דוגמאות למצבים שבהם הביטוח אינו תקף 

כאשר הביטוח ששילמתם עליו אינו מכסה את המצב שאירע לכם. למשל, ביטוח לכיסוי גניבת טלפון נייד אינו מכסה גניבת מצלמה ולהיפך. אם הסתרתם מחברת הביטוח מידע חשוב כגון שבר שאירע ממש לאחרונה ולפתע מצבו החמיר, אם חליתם לפני הנסיעה אבל החלטתם בכל זאת לצאת מהארץ או אם הביטוח פג לפני שהספקתם לחזור הביתה, וכמובן גרימת נזק בזדון.

 

הרחבות נוספות שכדאי לכם לעשות 

כדי לוודא שכל דבר שעשוי לקרות יהיה מכוסה, מומלץ לרכוש הרחבות שיכסו גם את הכבודה שלכם וכיסוי חבות לצד ג'. הסיבה לכך היא שאנחנו חולמים איך הטיול שלנו יהיה, אבל למציאות תמיד יש תוכניות משלה. כבודה עשויה להנזק או ללכת לאיבוד, וברגע של חוסר תשומת לב או טעות אנחנו עלולים לפגוע במישהו אחר או ברכושו בלי כוונה.

 

ביטוחו"ל – הכי משתלם והכי כדאי 

בכל מקרה שבו אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה ארוכה פשוט הכנסו ומצאו את פוליסת הביטוח הזולה והמשתלמת ביותר בקלות ובנוחות. בנוסף למערך שירות הלקוחות של חברת הביטוח בה תבחרו, גם לביטוחו"ל יש מישהו שמקשיב ושומע אתכם לכל בעיה או תקלה שיש לכם, ולכל דבר ועניין שתרצו להתייעץ איתנו מול חברות הביטוח השונות.

מאמרים נוספים