ביטוח נסיעות לברזיל

ברזיל, ארץ החופים הבלתי נגמרים והקרנבל, מדובר באחת המדינות המצליחות בדרום ומרכז אמריקה ובאחד הייעדים האקזוטים והיפים. אבל לפני שאתם מתחילים בתכנון הטיול באמזונס ואת ההשתתפות שלכם באירועי הקרנבל, עצרו ועשו ביטוח נסיעות לברזיל.
ביטוח נסיעות לברזיל

ברזיל מוכרת לכולנו בתור המדינה עם הקרנבל הטוב ביותר בעולם. אך, מדובר ביעד מרתק, יפה וייחודי לאורך כל השנה והוא הפך בשנים האחרונות לאחד היעדים האהובים על ישראלים רבים. בין אם אתם טסים לברזיל כחלק מהטיול הגדול ליבשת, נסיעה לירח דבש או טיסה משפחתית אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לברזיל ולהתאים אותו לצרכים האישיים שלכם ושל הטיול שלכם.

 

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לברזיל

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו מוצר ביטוחי חובה לכל אדם אשר טס לחו"ל וזאת משום שביטוח הבריאות הממלכתי אינו תקף בעת היציאה לחו"ל. המשמעות הינה שכל אירוע רפואי שתדרשו אליו עשוי לעלות לכם סכום רב מאוד.

 

הסכנות שתמונות בטיסה לברזל

כאשר מדובר ספציפית על ביטוח נסיעות לברזיל, חשוב לזכור שאומנם מדובר על המדינה בין המתקדמות ביותר ביבשת, אך עדין מדובר במדינה זרה בה ישנן סכנות רבות. סכנות אלו מתחלקות לסכנות כלליות ולסכנות הקשורות לפעילויות ספציפיות. 

ראשית חשוב לזכור, כי אנשים רבים מתקשים עם המזון והמים ביבשת כולה ומחלות עיכול הינן דבר שבשגרה עבור מי שמטייל ביבשת. נוסף לכך, ישנן את הסכנות הטמונות בטיולים, טרקים, והימצאות ביערות טרופים כמו האמזונס.

 

הביטוח הבסיסי לעומת ההרחבות שחשוב להכיר

ביטוח הנסיעות לברזיל מתחלק לשני חלקים, הביטוח הבסיסי שהוא חובה לרכישה והרחבות שונות הקשורות לצרכים האישיים של הטסים ולאופי הטיול שהם מתכננים. 

בתוך כך, הביטוח הבסיסי כולל בתוכו כיסוי רפואי בגין טיפולים הנדרשים במצב חירום. למשל, פניה לרופא לצורך קבלת טיפול, אשפוז בבית חולים, ניתוחים ורכישת תרופות. נוסף לכיסוי הרפואי ישנו גם כיסוי נלווה הקשור למקרים ביטוחיים שונים. כיסוי זה כולל בתוכו פינוי של המבוטח, הטסה רפואית, הטסה של בן משפחה וגם תשלום עבור תביעת נזקין של גורם שלישי. 

ההרחבות הינן שונות ומגוונות וישנו מספר רב מאוד של הרחבות, חלקן חשובות מאוד למי שעושה ביטוח טיסה לברזיל וחלקן תלויות במצב הרפואי והאישי של המבוטח. ברשימת ההרחבות הללו ניתן לציין ברחבות עבור אובדן או גניבה של כבודה, הרחבת ספורט אתגרי והרחבה בגין מצב רפואי קיים.

 

איתור, חילוץ והצלה – אל תוותרו על זה

איתור, חילוץ והצלה הינה אחת ההרחבות החשוב שיש לעשות כאשר מדובר בביטוח נסיעות לברזיל. מדובר בהרחבה אשר מכסה כל מקרה שתדרשו בו לאיתור והצלה. בטיולים לברזיל הדבר יכול להתרחש בעת שהייה בג'ונגלים, במהלך טרק ארוך ואף בשל אסון טבע לא צפוי. 

שימו לב כי רוב חברות הביטוח מוסיפות את ההרחבה הזו באופן אוטומטי ואם תרצו לבטלה תצטרכו לעשות זאת בצורה אקטיבית. אך, כמו שציינו מומלץ לא לוותר על הרחבה זו בכל טיסה לברזיל.

 

מתי צריך להוסיף לביטוח נסיעות לברזיל ספורט אתגרי

אנשים יופתעו לגלות כמה פעילויות ספורטיביות מוגדרות בתור ספורט אתגרי מבחינה ביטוחית. ראשית חשוב לדעת כי כל חברת ביטוח מגדירה ספורט אתגרי באופן מעט שונה. אך, בדרך כלל נכנסות לקטגוריה זו כל הפעילויות הקשורות בספורט ימי, כמו בננות, שייט, צלילה, מצנחי רחיפה ועוד. נוסף לאלו נכללים ברשימת הספורט האתגרי גם פעילויות כמו צניחה חופשית, בנג'י ואף נסיעה בג'יפים או אופנועים בדרכי עפר.

 

אל תשכחו את הכבודה שלכם

הרחבה נוספת שחשוב מאוד להכיר הינה הרחבה לכיסוי עבור גניבה או אובדן של כבודה. מדובר בהרחבה שמבטחת אתכם לכל המקרים המצעריים שבהם הכבודה שלכם עשויה להינזק, לאבד או להיגנב.

חברות הביטוח השונות מעניקות כיסוי שונה הן מבחינת גובה הכיסוי והן בהקשר לדברים המכוסים. לדוגמה ישנן פוליסות בהן ניתן לקבל החזר במקרים הן של גניבה והן של אובדן הכבודה. נוסף לכך, ישנן פוליסות הכוללות גם כיסוי בעבור אובדן או גניבה של מסמכים.

 

טלפון נייד ומחשב

חשוב לדעת כי ההרחבה בעבור כבודה אינה כוללת בתוכה כיסוי למקרים של גניבת טלפון נייד או מחשב נייד. כאשר בוחרים ביטוח טיסה לברזיל חשוב להוסיף גם כיסוי בעובר הטלפון הנייד ובמקרים בהם לוקחים מחשב, מומלץ לבטח בנוסף גם אותו. שימו לב שכל חברת ביטוח מעניקה גובה כיסוי שונה עבור מוצרים אלו וחשוב לוודא שאתם בוחרים בפוליסה שתואמת את גובה העלות של המוצר החליפי שתדרשו לו במקרה הצורך.

 

הגבלות הביטוח לברזיל שחשוב להכיר

טיסות לדרום אמריקה בכלל ולברזיל בפרט מתוכננות בדרך כלל לתקופות ארוכות יחסית. חשוב לשים לב כי חברות הביטוח מגבילות בדרך כלל את אורך הכיסוי הביטוחי לתקופה של 180 ימים. ישנן חברות שאינן מאפשרות להאריך מעבר לטווח זה כלל. 

נוסף לכך, במידה ובחרת בטיסה ארוכה משמעותית מ-180 ימים מומלץ לבחון אפשרויות ביטוחיות נוספות שעשויות להתאים לכם בצורה טובה יותר. אפשרויות אלו כוללות ביטוח נסיעות לרילוקיישן או עבור סטודנטים שמתוכננים לתקופות ארוכות טווח.

 

מהי חברת הביטוח הטובה ביותר לביטוח טיסה לברזיל?

שאלת השאלות הינה מהי חברת הביטוח הטובה ביותר לצורך רכישת ביטוח טיסה לברזיל. התשובה היא שאין לכך תשובה חד משמעית. לכל חברה יש את היתרונות והחיסרונות שלה וחשוב שתבחרו את חברת הביטוח המתאימה לכם בצורה הטובה ביותר. 

כאשר אתם משווים בין חברות הביטוח, חשוב לזכור, כי המחיר אינו האלמנט החשוב ביותר. אומנם כולנו כישראלים וכבני אדם לא רוצים לשלם ביתר על אותו השירות והדבר מובן ונכון. אך, חשוב לוודא שאתם מקבלים תמורה מספקת למחיר ששילמתם. חשוב לזכור כי לעיתים הזול עשוי לעלות ביוקר.

 

מה חשוב לבחון?

כאשר אתם בוחרים את ביטוח הנסיעות לברזיל חשוב לבחון כמה פרמטרים בחברת הביטוח. ראשית בחנו את דרכי המענה של החברה וכי אלו מתאימות ומספקות אתכם. בנוסף, חשוב לוודא מהו אחוז התביעות שמתקבלות ודרך הגשת התביעה. 

ישנן חברות אשר מעניקות למבוטח כרטיס אשראי נטען שדרכו וישירות הוא יכול לשלם במקרה ביטוחי, כך שאין כל צורך לשלם מהאשראי העצמי. נוסף לכך, ישנן חברות שיש להן הסדרים עם רופאים ומרפאות שמעניקות את הטיפול ללא תשלום. אפשרות נוספת הינה העברת תשלום בביט. גם כאן, חשוב לוודא שדרך הפעולה מתאימה לכם.

 

ביטוחו"ל הדרך הקלה והמהירה ביותר לעשות ביטוח נסיעות לברזיל

כאשר מחפשים ביטוח נסיעות לברזיל, נרצה לעשות זאת ביעילות, מהירות וקלות, בדיוק לצורך כך קיים מנוע ההשוואה של ביטוחו"ל. ביטוחו"ל מעניק ללקוחותיו דרך קלה לביצוע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח הגדולות שקיימות בשוק ולקבל את ההצעה המתאימה לכם ביותר, מבחינת מחיר, איכות השירות וההתאמות הנוספות הדרושות לכם.

מאמרים נוספים