ביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות

לכל אדם שמורה הזכות לראות עולם גם אם הוא נתון במצב פיזי שונה. אנשים עם מוגבלויות זכאים לביטוח נסיעות בדיוק כמו כולם, אז כדי שהדאגות היחידות שלכם יהיו לא לשכוח לקנות כרטיסים לאטרקציות מלהיבות, הכנו עבורכם מחשבון השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל שתדעו היכן משתלם לכם לעשות ביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות.
ביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

כולנו חושבים רק על הטוב ולא רוצים לחשוב על הרע. זה מובן וזה טבעי, אבל בתי החולים והמרפאות המקומיות בחו"ל גובות תשלומים מלאים שיכולים להסתכם בעשרות וגם מאות אלפי שקלים. לכן חשוב כל כך להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל. הדבר נכון במיוחד לגבי ביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות.

 

איסור אפלייה

אדם נכה או הסובל ממוגבלות כלשהי אינו אסיר בביתו, זכותו המלאה לצאת לטייל, לבלות וליהנות גם בחוץ לארץ. כיום ישנה מודעות רבה לאפשר נגישות לכל איזור ציבורי, מוסד לימודי ואיזורי בילוי, לכן זה רק טבעי להזמין ביטוח נסיעות לבעלי מוגבלויות בלי כל חשש ולראות עולם בדיוק כמו כולם.

 

חובת דיווח לחברת הביטוח

עליכם להגיש תצהיר בריאות מלא אודות מצבכם הבריאותי בזמן הזמנת ביטוח נסיעות לאנשים בעלי מוגבלויות. כמובן שעל פי חוק איסור אפליית אדם עם מוגבלות כל חברות הביטוח חייבות להסכים לבטח אתכם ואתם רק צריכים לוודא שהפוליסה שאותה אתם מזמינים מכסה הכל.

 

מה חשוב לכלול בביטוח נסיעות לבעלי מוגבלויות?

חשוב לזכור לכלול בביטוח הנסיעות לאנשים בעלי מוגבלויות כיסוי לביטוח כבודה ( עבור כיסא הגלגלים או כל מכשיר אחד שאתם זקוקים לו ויועבר לבטן המטוס ) ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות, כיסוי מגן קורונה, כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים וכיסוי ביטוח תאונות אישיות.

 

כיסוי ביטוח כבודה

אם אתם נעזרים בכיסא גלגלים וצריכים לקחת אותו עימכם לנסיעה, או שיש לכם ציוד רפואי או ציוד עזר אשר מפאת גודלו צריך להכנס לבטן המטוס, מומלץ לרכוש ביטוח כבודה למקרה של נזק או אובדן פריטים חשובים אלו. באמצעות הביטוח תוכלו לרכוש במקום בו אתם נמצאים תחליף ולהמשיך ליהנות מן הטיול.

 

ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות

ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות מעניק לכם שקט נפשי וגמישות רבה יותר בהתנהלות היומיומית. כולנו מקווים שתאריכו ימים ותהנו מימי בריאות רבים וטובים, אולם בהנתן מצב של חולי או חלילה החמרה במצבכם, תוכלו תמיד לדעת שהכסף עבור הטיול יוחזר ותוכלו לנסוע במועד אחר, נוח וטוב יותר.

 

כיסוי מגן קורונה

כיסוי מגן קורונה מומלץ לכל אדם ולא רק לאנשים עם מוגבלויות, מה שגם מקומות מסויימים מחייבים את הנוסעים אליהם לעשות ביטוח גם כיום, כשהקורונה נמצאת בנסיגה מבורכת, אך הביטוח הזה יכול לכסות מקרים שבהם תיתכן החמרה במצבכם עקב הדבקות במחלה ויעניק לכם זכאות לטיפול מקיף במקום שבו אתם נמצאים במהירות וללא דיחוי.

 

כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים

כיסוי זה יעניק לכם שקט נפשי למקרה שתנאים מסויימים של מאמץ, התרגשות יתר, קור או חום ותנאים נוספים אחרים שעלולים להווצר במהלך הטיול יחמירו לפתע את מצבכם. בעזרת הכיסוי תוכלו לקבל מענה רפואי מהיר ולפעול על פי הנחיות הרופא שיבדוק אתכם במקום שבו תהיו ללא חשש.

 

כיסוי ביטוח תאונות אישיות

על כל צרה שלא תבוא, מומלץ מאד לרכוש ביטוח תאונות אישיות לכל מקרה של מעידה במקום לא מוכר או חבלה מסיבה כלשהי שתחייב אתכם קבלת טיפול רפואי מקומי. קבלת טיפול איכותי במהירות ובמקצועיות על ידי צוותים רפואיים מקומיים יכולים למנוע התדרדרות במצבכם ואפילו לאפשר לכם להמשיך את הטיול כרגיל.

 

בדיקה רפואית טרום הטיסה

כדי למנוע ממכם עוגמת נפש או אי נעימות, פנו לרופא המשפחה ובקשו ממנו המלצות והוראות כיצד לנהוג במהלך הטיסה, בדרכים ובמקום שאליו אתם מעוניינים לנסוע. וודאו כי יש לכם מלאי מספק של תרופות אותם אתם לוקחים בקביעות ומומלץ להכין מראש כרטיסיות בשפת היעד כדי להקל במצב של מצוקה.

 

פירוק והרכבה של עזרים

במידה והחלטתם לקחת איתכם את כיסא הגלגלים שלכם או ציוד עזר חיוני אחר אשר זקוק לקיפול, פירוק והרכבה או פעולות מיוחדות כלשהן, צרפו הוראות מדוייקות לפני שתשלחו אותו לבטן המטוס וזכרו לציין האם הוא שביר או רגיש, ומיד לאחר הנחיתה בדקו את תקינותו ואם משהו לא בסדר יידעו את הצוות.

 

דוגמא להשוואת מחירים

לצורך השוואת ביטוח נסיעות לאנשים בעלי מוגבלות לקחנו אדם בן חמישים לנסיעה בת שמונה ימים לקנדה עם ההרחבות הבאות שאנו ממליצים לכם לעשות לכיסוי מלא:

  • כיסוי ביטוח כבודה
  • ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות 
  • כיסוי מגן קורונה
  • כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים
  • כיסוי ביטוח תאונות אישיות

פספורטקארד

הפניקס

מגדל

מנורה מבטחים

כלל ביטוח

הראל

56.4$

38.4$

40$

42$

36.48$

44.4$

 

מה עוד צריך לחשוב עליו לפני שטסים?

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור אנשים עם מגבלות הוא חשוב, אבל בנוסף חשוב גם לוודא שהיעד אליו אתם נוסעים ידידיתי לאנשים עם מוגבלויות ובעל נגישויות בבית המלון, בתחבורה הציבורית, באתרי הבילוי והאטרקציות השונות, חופי הים, המדרכות, ועוד. ניתן לברר זאת באתרים ייעודיים.

 

ביטוחו"ל – השוואת ביטוחי נסיעות בקלות לאנשים עם מוגבלויות

ביטוחו"ל מאפשרת לכם להשוות מחירי ביטוחי נסיעות לאנשים עם מוגבלויות בקליק אחד. בקלות ובנוחות רבה תוכלו לגלות איזו חברת ביטוח מעניקה לכם את הפוליסה הכדאית והמשתלמת ביותר לביטוח נסיעות לאנשים עם מוגבלויות, וכמובן עם הכיסוי המלא ביותר על מנת שהנסיעה הבאה שלכם תהיה בטוחה, מלאת חוויות ומהנה ביותר.

מאמרים נוספים