ביטוח נסיעות למרוקו

בשנים האחרונות, מרוקו הפכה ליעד מתוייר מאוד על ידי ישראלים רבים. בין אם מדובר על בני העדה המרוקאית שמגיעים לטיול שורשים, או פשוט ישראלים שמרותקים מהתרבות הענפה של מרוקו. חשוב מאוד לזכור, רגע לפני התחלת ההרפתקאה, לבצע השוואה ולרכוש ביטוח נסיעות למרוקו.
ביטוח נסיעות למרוקו

רבים יופתעו לגלות שמרוקו הפכה לאורך השנים ליעד תיירותי, אקזוטי, מרתק בעבור ישראליים רבים. בין אם מדובר על טיול שורשים או נסיעה בעקבות אחת התרבויות הענפות בעולם, מדובר בטיול קסום וייחודי. בכל מקרה, השלב החשוב ביותר בתכנון הטיול שלכם הינו לעשות ביטוח נסיעות למרוקו. מה חשוב לדעת על הביטוח? איך לבחור חברת ביטוח נכון? ואילו הרחבות אסור לשכוח?
 

מדוע חייבים לעשות ביטוח נסיעות למרוקו?

ביטוח נסיעות למרוקו כולל בתוכו כיסוי בעבור טיפולים רפואיים במצבי חירום. ביטוח מהסוג יעניק לכם הגנה כלכלית במקרים בהם תדרשו לפנות לרופאים, מרפאות או בתי חולים. חשוב לדעת, כי הביטוח הממלכתי שכולנו מבוטחים בו בישראל אינו תקף בחו"ל ולכן חשוב מאוד לעשות את הביטוח.
ביטוח הטיסה למרוקו מתחלק לביטוח הבסיסי, אשר מעניק לכם את הכיסוי בגין הטיפולים הרפואיים, ביקור אצל רופא, אשפוז ורכישת תרופות. כמו גם כיסוי בעבור פגיעה בגורם שלישי, הטסה רפואית ופינוי. מעבר לכך, קיימות הרחבות רבות ושונות שחלקן נחוצות בהתאם למצבכם הרפואי וחלקן הינן כמעט חובה עבור טיסות למרוקו.
 

הרחבה בגין קיצור טיסה

ההרחבה החשובה הראשונה הינה קיצור של טיסה. בדרך כלל טיסה למרוקו הינה לתקופה של מספר שבועות, אורך זה של הטיסה מגדיל את הסיכוי שיקרה בלת"ם במהלך השהות שלכם במרוקו ובשל כך תדרשו לחזור לישראל בטרם סיום הטיול. הרחבה זו מעניקה לכם כיסוי על עלויות הטיסה וביטול עלויות המלון או אטרקציות שכבר שילמתם עליהן.
שימו לב שיש הבדל בין גובה הכיסוי בין החברות השונות ובהתאם גם גובה התוספת שתידרשו לשלם. בחנו את העלויות שעשויות להידרש לכם והתאימו בכך את הכיסוי המתאים לכם ביותר. 

  פספורטקארד מגדל הפניקס הראל כלל ביטוח
קיצור נסיעה עד 4,000 $ עד 6,000 $ עד 6,000 $ עד 7,000 $ עד 8,000 $

 

אל תשכחו לבטח את הכבודה והציוד שלכם

כאשר מדובר בביטוח כבודה, רבים מאמינים כי מדובר בבזבוז כסף והדבר רלוונטי רק במדינות בהן יש מקרים רבים של כיסיים. אומנם נכון מאוד שצריך להישמר מגניבות וכיסיים. אך, בשנת 2022 ישנה בעיה נוספת בהקשר לכבודה והיא בעיית האובדן המזוודות בשדות התעופה בעולם.
בשל שתי הסיבות הללו, חשוב מאוד לא לוותר על ביטוח כבודה כאשר רוכשים ביטוח טיסה למרוקו. שימו לב כי ניתן להגדיל את הביטוח גם בעבור חפצי ערך שונים וכן ניתן לרכוש גם הרחבות בעבור טלפון נייד או מחשב.
 

התאימו את הביטוח לגילכם ולמצבכם הרפואי

טיסות למרוקו אינן נחלתם של צעירים בלבד ודווקא הרבה בני הגיל השלישי בוחרים לטוס למרוקו באמצעות טיסות מאורגנות. חשוב מאוד לוודא שאם יש לכם בעיות רפואיות קודמות, אשפוזים בשלושה חודשים שטרם הטיסה או שאתם נוטלים תרופות מסוימות שתעשו הרחבה על מצב רפואי קיים.
במקרים אלו מדובר בחובה ממש ואף חברת הביטוח לא תאפשר לכם לרכוש את הביטוח ללא הרחבה זו. וזאת משום שללא הרחבה זו הביטוח לא יכסה מקרים רפואיים שיגרמו כתוצאה מהמחלה הקיימות או יגרמו להחמרה שלה.
 

הרחבה בעבור ספורט אתגרי – תופתעו לדעת שזוהי הרחבה נדרשת מאוד

אנשים רבים מופתעים לדעת כי נדרש לעשות הרחבה עבור ספורט אתגרי כאשר טסים למרוקו. הסיבה העיקרית שנדרש לעשות הרחבה זו הינה טיולי ג'יפים ברחבי מדבר סהרה המהווים את אחת האטרקציות המובילות בטיולים למרוקו. טיולי ג'יפים מוגדרים במרבית חברות הביטוח בתור פעילות אתגרית ולכן, כל מקרה ביטוחי שיתרחש כתוצאה מהטיול או במהלכו לא מכוסה על ידי הביטוח הבסיסי.
 

אל תוותרו על חילוץ והצלה

הרחבה נוספת שאסור לוותר עליה כשמדובר על ביטוח טיסה למרוקו הינה הרחבה עבור חילוץ והצלה. הרחבה זו מכסה מקרים בהם אתם נדרשים בחילוץ, בדרך כלל הדבר נדרש באזורים לא עירוניים, במדבריות, בדרך לעיירות מרוחקות וכו'.
טיולים במרוקו מלאים באזורים שאתם עשוים להיקלע לסכנה ולהדרש לחילוץ. ברוב חברות הביטוח, הרחבה זו מסומנת אוטומטית בתוך הביטוח הבסיסי ויהיה עליכם לבטל אותה באופן אקטיבי. אך, מומלץ מאוד שלא לוותר עליה בטיסות למרוקו.
 

איך לבחור ביטוח נסיעות למרוקו

לאחר שהחלטתם על סוגי ההרחבות הדרושות לכם, הגיע זמן ההשוואה בין חברות הביטוח השונות. כיום ישנן הרבה חברות המעניקות ביטוחי נסיעות למרוקו וחשוב מאוד לבחור את החברה שמתאימה לכם בצורה הטובה ביותר.
 

שימו לב לגובה הכיסוי ולתנאי ההרחבות שבחרתם

בדרך כלל גובה הכיסוי בביטוח הבסיסי הינו דיי דומה בין כלל החברות וכמעט שאינו מוגבל. אך, ישנם הבדלים יותר משמעותיים בין גובה הכיסוי ותנאי הפוליסה בהרחבות השונות. למשל בנושא של כבודה, ישנן חברות אשר מעניקות כיסוי רק בעבור גניבה של הכבודה ואילו יש אלו שמעניקות את הכיסוי גם בעבור גניבה וגם בעבור אובדן של הכבודה.
 

דרכי התקשרות והחזר תשלום

האלמנט השני שחשוב לבדוק הינו מהן דרכי התקשורת עם חברת הביטוח וכיצד ניתן החזר התשלום בעבור העלויות של הטיפולים אליהם נדרשתם. כיום, רוב חברות הביטוח מאפשרות התקשרות 24/7 עם נציג באופן טלפוני. אך, חשוב לוודא האם התקשורות הינה בעברית והאם ישנן אפשרויות דיגיטליות להתקשרות עם חברת הביטוח. התאימו את דרכי ההתקשרות למה שהכי נוח ומתאים לכם.
האלמנט השני הינו ההחזר הכספי. כיום ישנן חברות שעדין עובדות בדרך הישנה של קבלת החזר רק לאחר הגשת תביעה מסודרת. לעומתן ישנן חברות המעניקות החזר חלקי בביט בעבור תשלום על טיפולים רפואיים או בעבור אובדן כבודה. האפשרות השלישית שהופכת נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות הינה כרטיס אשראי נטען, שנציגי החברה מעבירים אליו ישירות את התשלום שדרוש לכם וכך אינכם נדרשים לשלם דבר מהכיס הפרטי שלכם.
 

תזכרו כי המחיר הוא לא הכל

האלמנט האחרון שרבים חושבים שהוא החשוב ביותר, הינו מחיר הפוליסה. הדבר אינו מדוייק, חשוב לבחור את הפוליסה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר ותעניק לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר שתשלמו. תזכרו כי מחיר נמוך עשוי להתלוות עם כיסוי נמוך או תנאי פוליסה שלא מתאימים לכם.
 

ביטוחו"ל – הדרך הקלה והמהירה לעשות ביטוח נסיעות למרוקו

ביטוחו"ל הינו מנוע השוואה מהיר, קל ופשוט. הוא מעניק לכם את היכולת לבחור את כל הנתונים הדרושים לכם, להשוואת בין חברות הביטוח השונות ולרכוש את ביטוח הנסיעות למרוקו שתרצו במהירות ובקלות.

מאמרים נוספים