ביטוח נסיעות לירדן

ירדן נחשבת לאחד היעדים התיירותים הזולים, היפים והרוחניים שקיימים. מדובר ביעד קרוב, זול ומרתק שישראלים רבים בוחרים בו כיעד החופשה הבא. אז אחרי שסגרתם מלון, מדריך, דרכי הגעה ואטרקציות הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לירדן.
ביטוח נסיעות לירדן

ירדן נחשבת למדינה ייחודית לבקר בה, עם נופי מדבריות, אתרי עתיקות וארכיאולוגיה רבים ואתרים משמעותיים במבחינה דתית ליהודים והמוסלמים כאחד. הקרבה של ירדן לישראל הפכו אותה ליעד זול, נוח ומהנה עבור התייר הישראלי ולכן לא מפתיע שניתן למצוא חבילות טיולים רבים מאוד לנסיעה לירדן. חשוב מאוד כאשר אתם מתכננים את הנסיעה שלכם לירדן לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לירדן.

 

קרוב אבל לא באמת בארץ

אומנם ירדן נמצאת במרחק של נסיעה שזהה לנסיעה לים המלח, אך חשוב לדעת, כי בכל מקרה מדובר במדינה זרה ולכן ביטוח הבריאות הממלכתי אינו תקף לאחר מעבר הגבול. ישנה תפיסה לא נכונה, כי ביטוח נסיעות נדרש רק כאשר מדובר על טיסה או הפלגה, אך לא כך הדבר. ביטוח הנסיעות מבטח אתכם בכל אירוע ביטוחי שמתרחש מחוץ לגבולות המדינה. לכן, גם בנסיעה לירדן אסור לוותר על ביטוח נסיעות ייעודי לירדן.

 

מה כולל ביטוח הנסיעות הבסיסי לירדן?

כעת עולה השאלה, מה כולל ביטוח הנסיעות לירדן ואילו הרחבות חשוב להכיר ולעשות? ראשית חשוב להפריד בין ביטוח הנסיעות הבסיסי לירדן לבין ההרחבות הספציפיות. הביטוח הבסיסי נרכש כפוליסה אחת והוא חובה עבור כל מטייל. אליו ניתן להוסיף הרחבות שונות בהתאם לסוג הטיול ולמצב הבריאותי שלכם.

הביטוח הבסיסי כולל כיסוי בגין טיפולי חירום רפואיים שאתם עושיים להידרש אליהם. בתוך כך הכיסוי כולל כיסוי עבור פנייה לרופא, פנייה לבית חולים, רכישת תרופות, טיפולי שיניים בחירום, פינוי אווירי, ימי ויבשתי והטסה רפואית לישראל. נוסף לכך, הביטוח כולל גם הטסה של בן משפחה, כרטיס חזור למבוטח ותשלום בגין שהות מעבר לתקופת הפוליסה.

 

איתור והצלה – אל תוותרו על הביטחון שלכם

ההרחבה הראשונה, שברוב הפוליסת כבר כלולה יחד עם הביטוח הבסיסי הינה איתור, חילוץ והצלה. מדובר בהרחבה חשובה מאוד בכל ביטוח נסיעות לירדן וזאת משום שירדן מלאה באזורים מבודדים וטיולים רבים מתבצעים במדבריות. לכן, וודאו שאתם לא מוותרים על הרחבה זו.

 

אל תשכחו ביטוח ספורט אתגרי

ההרחבה השנייה שחשוב מאוד לא לוותר עליה כאשר מדובר על ביטוח טיול לירדן הינה ספורט אתגרי. אומנם לא כולם מתכננים לצלול, או לעשות צניחה חופשית בירדן. אך, ההגדרה של ספורט אתגרי הינה רחבה הרבה יותר והיא כוללת בתוכה גם נסיעה בדרכי עפר עם אופנוע או ג'יפ (דבר שנכלל בטיולים רבים בירדן). כמו כן, גם טרקים נחשבים לספורט אתגרי בפוליסות הביטוח. 

בחנו בצורה טובה את המסלול שלכם ואת סוגי הטיולים והאטרקציות שתרצו לעשות. זכרו שלעיתים עדיף לשלם קצת יותר על הביטוח ולהוסיף הרחבה שלא תדרשו אלייה מאשר לשלם ביוקר אחרי.

 

בטחו את הכבודה שלכם בביטוח נסיעות לירדן

ביטוח כבודה הינו דבר חשוב מאוד, גם כאשר מדובר בנסיעה לירדן. אומנם במקרה זה אין חשש שהכבודה שלכם תאבד בשדה התעופה, אך לצערנו ישנם כייסים רבים בירדן ואתם עשויים למצוא את עצמכם בסיטואציה לא נעימה. שימו לב, כי חלק מהפוליסות מבטחות גם מסמכים חשובים ומעניקות פיצוי בגין גניבה של מסמכים כמו דרכון.

 

הרחבה נוספת עבור הטלפון הנייד והמחשב

ההרחבה של כבודה, אינה כוללת בתוכה הרחבה עבור הטלפון הנייד והמחשב. אם אתם רוצים לבטח את אחד המכשירים אלקטרונים שלכם, חשוב לרכוש את ההרחבה הייעודית לכך. שימו לב, כי ההרחבה כוללת בתוכה כיסוי עבור אובדן וגניבה כאחד.

 

שימו לב להרחבות הקשורות במצבכם הרפואי

נוסף להרחבות הקשורות לטיול עצמו או לכבודה שלכם, בחנו גם את ההרחבות הקשורות במצב בריאותי והתאימו אותן לדרוש לכם. ההרחבה הראשונה שיש להכיר בהקשר זה הינה הרחבה בעבור מצב רפואי קיים. מדובר בהרחבה שנדרשת למי שאושפז בתקופה של שלושה חודשים טרם הטיסה או מי שנוטל תרופות קבועות ספציפיות.

שימו לב כי חברות הביטוח השונות מתייחסות לתרופות שונות באופן שונה. המשמעות הינה שייתכן כי בחברה מסויימת חולה סכרת יידרש להרחבה זו ואילו בחברה אחרת לא תדרשו לכך. ההרחבה השנייה בהקשר זה, הינה הרחבה להריון. מדובר בהרחבה המכסה טיפולי חירום עבור כל מה שקשור בהריון.

 

כאשר ה-Wi-Fi לא קיים – בדקו את דרכי התקשורת עם חברת הביטוח

כאשר אתם בוחרים חברת ביטוח חשוב שתקחו בחשבון כי לא בכל המלונות ולא בכל המקומות ברחבי ירדן מאפשרים חיבור ל-Wi-Fi. כמובן שניתן לרכוש סים מקומי ולגלוש על בסיסו, אבל חשוב מאוד לברר מבעוד מועד מהן דרכי ההתקשרות עם חברת הביטוח ולוודא כי יש לכם אפשרות ליצור קשר עם חברת הביטוח במקרי חירום. טוב לדעת כי לקוחות ביטוחו"ל זכאים לשירות של נציג 24/7 דרך החברה, ללא קשר לחברת הביטוח דרכה סגרתם את הביטוח.

 

ביטוח ייעודי לנוסעים ברכב פרטי

היות וירדן גובלת ביבשה עם ישראל, ישנם תיירים שבוחרים לערוך את הטיול שלהם ברכב פרטי. יש שתי אפשרויות לטיול מהסוג: נסיעה עם רכב ליסינג מושכר בירדן או נסיעה עם הרכב הפרטי שלכם מתוך ישראל. חשוב להכיר הרחבה וביטוח ייעודי למקרים אלו.

 

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

במקרה של השכרת רכב בירדן חשוב להכיר את ההרחבה של ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור. הרחבה זו מכסה כל מקרה של תאונה או פגיעה בגורם שלישי בעת הנהיגה ברכב השכור. כמובן שחשוב לוודא כי אתם מכירים את כללי הדרך במדינה וכי יש ברשותכם רישיון נהיגה בינלאומי בתוקף.

 

ביטוח ייעודי לכניסה עם רכב ישראלי

אפשרות נוספת שקיימת בחלק מחברות הביטוח עבור ביטוח נסיעות לירדן הינה ביטוח מקיף לרכב ישראלי איתו אתם בוחרים לעבור את הגבול. מרבית האנשים בוחרים לעבור את הגבול דרך מדריך מקומי ולא באופן עצמאי, אך אם תרצו לטייל עם הרכב שלכם חשוב שתדעו שהביטוח המקיף או צד ג' שחל בישראל אינו חל בחו"ל ולכן חשוב לוודא שאתם עושים ביטוח ייעודי המתאים לצרכים שלכם.

 

אל תשלמו על השתתפות עצמי

כאשר אתם בוחרים חברת ביטוח ישנם אלמנטים שונים שחשוב לבחון וזאת כדי לוודא שמדובר בביטוח המתאים לכם והמשתלם לכם ביותר. מרבית האנשים בוחרים את הביטוח על סמך המחיר בלבד. חשוב לבחון אלמנטים נוספים ואחד מהם הינו גובה ההשתתפות העצמית. 

כיום ישנן חברות כמו הפניקס ופספורטקארד אשר אינן דורשות השתתפות עצמית כלל. לעומתן ישנן חברות כמו כלל אשר גובה ההשתתפות העצמית עומד על 50$. כמובן שמדובר על סכום נמוך יחסית ורבים ירגישו שהוא זניח, אך זכרו כי מדובר בתשלום נוסף שתדרשו אליו במקרה שתפעילו את הביטוח, ואם ניתן לרכוש ביטוח ללא השתתפות עצמית זהו רווח נקי עבורכם.

 

התאימו את ביטוח הנסיעות לירדן עם מנוע ההשוואה המתקדם של ביטוחו"ל

ביטוחו"ל הינו מנוע השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל מתקדם אשר מאפשר לכם בכמה לחיצות כפתור למלא את הפרטים אודות הנוסעים, לבחור יעד ולבחור את ההרחבות הדרושות לכם. בסיום התהליך המנוע מעניק לכם השוואה בין חברות הביטוח הגדולות בשוק ומתאים לכם המלצה לביטוח המתאים לכם ביותר. לאחר ההשוואה תוכלו לבחור את הביטוח המתאים ביותר ולרכוש אותו ישירות דרך האתר, ללא צורך בחיפושים נוספים. 

מאמרים נוספים