ביטוח נסיעות ליוון

נסיעה ליוון הינה דרך טובה לצאת לחופשה, קצרה ומהירה, במחירים טובים, עם ריזורטים מפנקים ונופים מרהיבים. ביוון תוכלו להנות מאטרקציות יימיות, אוכל משובח וחיי לילה תוססים. אך, זכרו לעשות ביטוח נסיעות ליוון ולהתאים את הביטוח לטיול שלכם.
ביטוח נסיעות ליוון

יוון נחשבת לאחד היעדים המועדפים על ישראלים רבים, כל זאת בזכות האוכל המצויין, הקרבה לישראל, הריזורטים המפנקים והנוף המרהיב. כאשר טסים ליוון חשוב מאוד לזכור שלמרות העובדה שמדובר במדינה מפותחת ויפה מאוד, עדין נדרש להיות זהירים ולעשות ביטוח נסיעות ליוון לצורך טיפול במקרים רפואיים דחופים שעשויים להתרחש במהלך הטיול. מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות? האם חשוב לעשות ביטוח כבודה? ומתי חשוב לעשות הרחבה עבור ספורט אתגרי?

 

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות ליוון?

ביטוח נסיעות ליוון מהווה את ההגנה שלכם במקרה בו תדרשו בטיפול רפואי, חילוץ או פינוי במהלך הביקור שלכם ביוון. כל תושב ישראלי זכאי לביטוח בריאות ממלכתי אשר מעניק לו טיפולים רפואיים, בדיקות ותרופות במחירים מוזלים.

כאשר אתם טסים לחו"ל ביטוח זה אינו תקף ולכן במקרה בו תדרשו בטיפול רפואי יהיה עליכם לשלם את מלוא העלות, דבר שיכול להגיע גם לעשרות ומאות אלפי שקלים (תלוי בסוג הטיפול שנחוץ לכם). בשל כך, חשוב מאוד לא לוותר על ביטוח נסיעות ליוון ולא לנסות לחסוך כסף על ביטוח הטיסה ליוון.

 

אל תתפשרו על הביטוח הבסיסי

הפוליסה העיקרית שכולם מכירים הינה פוליסה בסיסית עבור נסיעות ליוון. מדובר על הביטוח הבסיסי שמעניק לכם את הכיסוי בגין פעולות רפואיות כמו אשפוז, רכישת תרופות, טיפולי שיניים במקרי חירום ובדיקת רופא. נוסף לכך הביטוח הבסיסי מכסה גם אלמנטים נלווים כמו הטסה של קרוב משפחה ליוון במקרה הצורך, כיסוי בעבור כרטיס טיסה מחודש, לינה בתום תקופת הביטוח ואף כיסוי עבור פגיעה בצד שלישי. 

רבים, מניחים כי ביטוח זה הינו מספק ואין צורך לרכוש את שאר ההרחבות הקיימות. אך כאן הטעות בדבריהם. ישנן הרחבות שחשוב מאוד לרכוש וזאת בשביל לאפשר לכם כיסוי מקיף המתאים לאופי הטיול שלכם, לגיל המבוטחים ולמצבכם הבריאותי.

 

ביטוח כבודה – תוספת חשובה

ההרחבה החשובה הראשונה הינה ביטוח כבודה. מדובר בביטוח המכסה מקרים של גניבה או אובדן של הכבודה. חשוב מאוד לוודא כי חברת הביטוח בה אתם רוכשים את הפוליסה מעניקה ביטוח עבור גניבה ואובדן כאחד ולא רק עבור גניבה. ביטוח הכבודה מכסה במקרים רבים גם גניבה של מסמכים חשובים ומאפשר לכם לשחזר את המסמכים שדרושים לכם ללא צורך בתשלומים גבוהים.

 

אל תשכחו לבטח גם אמצעים דיגיטליים

ביטוח הכבודה אינו כולל בתוכו אמצעים דיגיטליים שונים כמו מחשב נייד וטלפון סלולרי. עבור כל אחד מהמכשירים הללו יהיה עליכם לרכוש הרחבה ייחודית. טבלת השוואה בעלות ובגובה הכיסוי עבור טלפון נייד ומחשב.

   

פספורטקארד

מגדל

הפניקס

הראל

כלל ביטוח

טלפון נייד

גובה הכיסוי

גניבה בלבד עד 800 $

אובדן או גניבה עד 1,000 $

גניבה בלבד עד 1,000 $

אובדן או גניבה עד 750 $

אובדן או גניבה עד 2,000 $

עלות תוספת 

1.60 $ ליום

1.90 $ ליום

0.80 $ ליום

1.60 $ ליום

1.32 $ ליום

מחשב נייד / טאבלט

גובה הכיסוי

גניבה עד 750 $

אובדן או גניבה עד 1,200 $

750 $

אובדן או גניבה עד 2,000 $

אובדן או גניבה עד 2,000 $

עלות תוספת 

0.50 $ ליום

1.00 $ ליום

0.50 $ ליום

1.32 $ ליום

1.32 $ ליום

 

התאימו את הביטוח להרכב הטסים

הנושא החשוב הבא הינו התאמה של פוליסת הביטוח לטיסה ליוון לנוסעים עצמם. פעמיים רבות טיסה ליוון יכולה להיות חופשה משפחתית נרחבת וטובה כך שישנם אנשים רבים שנדרש לבחון את מצבם הבריאותי וגילם בטרם רכישת הפוליסה. 

ההרחבה הראשונה הינה הרחבה המותאמת לנשים בהריון ומעניקה כיסוי לכל מקרה רפואי דחוף הקשור בהריון ובעובר. חשוב לדעת כי חברות הביטוח דורשות לקבל מסמך המעיד על תקינות ההריון ומאפשרות לבטח רק עד לשבוע 32 (בחזרה לארץ).

הרחבה נוספת שחשוב להכיר הינה הרחבה של מצב רפואי קיים/ הרחבה על מחלה קיימת. מדובר בהרחבה המכסה מקרים של התדרדרות במצב רפואי או פגיעה באדם. לרכישת הרחבה זו ישנם תנאים רבים השתנים בין חברות הביטוח. באופן כללי כל מבוטח נדרש למלא שאלון רפואי.

שאלון זה כולל בתוכו שאלות על המצב הרפואי העדכני של המבוטח, על תרופות שעליו ליטול ועל אשפוזים או ניתוחים שעבר. במקרה בו עניתם בחיוב על אחד הפרמטרים של חברת הביטוח לקיומו של מצב רפואי תדרשו להוסיף את ההרחבה הזו. 

בדרך כלל מדובר על אשפוזים בשלושה חודשים שטרם הטיסה, נטילת תרופות קבועות מסוימות והחמרה בחודשים האחרונים במחלה שהייתה יציבה עד כה. כל חברה מגדירה בצורה שונה מצב רפואי קיים ולכן מומלץ לעשות השוואה בפרמטר זה אם יש לכם מחלות רקע.

 

אל תשכחו לעשות הרחבה עבור ספורט אתגרי

יוון מתאפיינת בחופיה היפים ובאטרקציות ימיות רבות. מרבית האטרקציות הללו נופלות תחת ההגדרה של ספורט אתגרי. גם בהרחבה זו ישנו הבדל בהגדרות של כל חברת ביטוח וחשוב מאוד לוודא מה חברת הביטוח מגדירה כספורט אתגרי בטרם בחירת הביטוח.

בדרך כלל ניתן לכלול בתוך ההגדרה של ספורט אתגרי פעילויות כמו: צלילה, גלשן רוח, בננות, רפטינג, אופנוע ים ושייט. מלבד פעילויות ימיות גם רכיבה על אופנוע או נסיעה בג'יפ בשטח, רכיבה על אופניים, בנג'י וצניחה חופשית.

 

בדקו את דרך התשלום במקרי חירום

אלמנט שחשוב לוודא כאשר בוחרים חברת ביטוח הינה דרך התשלום במצבי חירום. חשוב לבדוק את זה גם כחלק מההשוואה בין חברות הביטוח וגם כדי שתוכלו לבצע את התהליך הדרוש במקרה הצורך מבלי להתמהמה.

כיום ישנן שלוש שיטות עיקריות שחברות הביטוח משתמשות בהן לצורך תשלום ללקוחותיה במקרי הצורך. תשלום בביט, תשלום בכרטיס אשראי נטען והחזרת תשלום לחשבון הבנק. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וחשוב לבחור שיטה שתהיה לכם הנוחה ביותר.

 

החזר לביט

השיטה הראשונה הינה העברת תשלום בביט. חברות ביטוח החלו להשתמש בשיטה זו רק לאחרונה. חברות אלו מעניקות לכם החזר של כמה מאות שקלים ישירות בביט מיד לאחר הפנייה לחברת הביטוח. היתרון של השיטה הינה העובדה שאתם מקבלים את הכסף במיידית ולא נדרשים לחכות לאחרי הגשת התביעה.

החיסרון הינו שהעברה היא של עד סכום מסוים ולעיתים כשתידרשו לשלם תשלום גבוה יותר, לא תקבלו בעברו החזר מיידי אלא רק לאחר הגשת תביעה מסודרת. נוסף לכך, אם העבירו לכם סכום גבוה ממה ששילמתם תדרשו להחזיר אותו לאחר החזרה לארץ.

 

תשלום בכרטיס אשראי נטען

האפשרות השנייה הינה תשלום בכרטיס נטען של חברת הביטוח. מדובר בשיטה הנוחה ביותר וזאת משום שאתם לא נדרשים להוציא כסף מכסכם ולחכות להחזר. החיסרון הינו שאתם נדרשים לדבר עם חברת הביטוח בטרם ההגעה לטיפול הרפואי או לאחר קבלת החשבון לתשלום. אין מדובר בתהליך מסובך, אך חשוב לזכור לעשות אותו כנדרש.

 

החזר לחשבון הבנק בחזרה לארץ

השיטה האחרונה הינה הוותיקה והמוכרת ביותר, החזר התשלום לחשבון הבנק כנגד הגשת תביעה מסודרת. החיסרון במקרה זה הינה העובדה שתידרשו לשלם מכסכם עבור הטיפול שתקבלו וקבלת ההחזר תהיה רק בתום הליך בדיקת החשבוניות והתביעה שלכם.

 

ביטוחו"ל – הדרך המהירה, הקלה והטובה ביותר להזמין ביטוח נסיעות ליוון

ביטוחו"ל הינה פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לכם בצורה נוחה, מהירה ופשוטה לבחור את ביטוח הנסיעות ליוון המתאים לכם ביותר, לבחור הרחבות רלוונטיות ומבצעת עבורכם את השוואת ביטוח הנסיעות לחו"ל. הממשק מעניק לכם את כל המידע בצורה גרפית, נוחה, ברורה ונוחה למשתמש.

מאמרים נוספים