ביטוח נסיעות לבוליביה

בוליביה הינה אחד מיעדי החובה במהלך הטיול לדרום אמריקה. טיול ברחבי המדינה כולל ביקור במדברי המלח הגדולים, עמק הירח והרי האנדים המטורפים. מדובר בחוויה ייחודית של פעם בחיים. אך, חשוב להגן על עצמיכם לאורך כל הדרך ולרכוש ביטוח נסיעות לבוליביה.
ביטוח נסיעות לבוליביה

בוליביה הינה אחד היעדים המרתקים, יפים ומעניינים שיש ביבשת. כמעט כל מי שטס לטיול הגדול אחרי צבא בדרום אמריקה לא יחשוב אפילו על לוותר על בוליביה. אך, יחד עם הקסם, הנופים וההרפתקאות שבוליביה מביאה איתה, יש בה גם לא מעט סכנות הן מבחינה בריאותית והן מבחינת גניבות וכייסות. לכן, חשוב מאוד שתעשו ביטוח נסיעות לבוליביה המותאם לטיול שלכם, כך שתוכלו להנות, ללא דאגות.

 

הכירו את הטיולים של בוליביה

בוליביה אומנם נחשבת למדינה עניה מאוד, אבל היא כוללת בתוכה מגוון רחב מאוד של אתרים מיוחדים כמו ארמון הנשיא, עמק הירח, הרי האנדים וגם מדברי המלח הגדולים. כל אלו נחשבים לאטרקציות חובה למטיילים בבוליביה וכאשר אתם עושים ביטוח טיסה לבוליביה חשוב מאוד לתת על כך את הדעת ולהתאים את ביטוח הנסיעות שלכם לאטרקציות שתעשו, לתקופת השהייה במדינה וביבשת ולצרכים האישיים שלכם.

 

ביטוח ייחודי עבור מוצ'ילרים

חברות ביטוח רבות מציעות חבילה ייחודית עבור מוצ'ילרים. בדרך כלל ביטוחים אלו כוללים את הביטוח הבסיסי אשר מכסה עבור מצבים רפואיים שונים (כמו: אשפוז, פניה לרופא, רכישת תרופות, טיפול שיניים בחירום ועוד) וכן מכסה את הצרכים הנלווים במקרה ביטוחי, כמו רכישת כרטיס טיסה, פינוי, הטסה של בן משפחה והטסה רפואית לישראל.

נוסף לכך, הביטוח הייחודי כולל גם הרחבה של חילוץ והצלה וספורט אתגרי. אומנם הביטוח הספציפי יכול להתאים לכם כמו כפפה ליד, אך בכל מקרה חשוב מאוד שתכירו את כל ההרחבות הקיימות ותתאימו את הביטוח לצרכים האישיים שלכם.

 

בואו נתחיל בספורט אתגרי

הרחבה של ספורט אתגרי הינה אחת ההרחבות החשובות כאשר מדובר על ביטוח טיולים לבוליביה. הרחבה זו כוללת בתוכה כיסוי עבור טיפול רפואי וכל היבט ביטוחי נוסף שנדרש כתוצאה מביצוע פעילויות הנכללות ברשימה שחברת הביטוח מגדירה כספורט אתגרי.  

בדרך כלל הרשימה כוללת בתוכה נסיעה בצ'יפים בדרכי עפר, טרקים, שייט ועוד אטרקציות רבות נוספות שניתן לעשות במהלך הטיול בבוליביה. חשוב שתוודאו מהי הרשימה המלאה של חברת הביטוח בה בחרתם לעשות את ביטוח הטיסה שלכם לבוליביה.

 

אל תשכחו להוסיף לביטוח הנסיעות לבוליביה גם חילוץ והצלה

הרחבה שהינה חובה עבור כל אדם שטס לבוליביה הינה הרחבת חילוץ והצלה. רוב חברות הביטוח מוסיפות את ההרחבה באופן אוטומטי לביטוח הנסיעות הבסיסי לבוליביה וחשוב לוודא כי אינכם מבטלים הרחבה זו. מדובר בהרחבה שתעניק לכם סיוע במקרים בהם תתקעו באמצע אזור לא מיושב או תפצעו במהלך הטיול ותדרשו לפינוי מאזורים מסוכנים. כמו כן, כיסוי זה יסייע לכם במקרים של אסונות טבע וכל מקרה שדורש חילוץ והצלה.

 

כבודה, כבודה, כבודה

אנשים אשר טסים ליבשת, לרוב מרגישים שאין לכם אף דבר חשוב בכבודה ולכן לא יקרה דבר אם היא תאבד או תגנב. ואמנם באמת הכבודה עצמה כוללת בתוכה בדרך כלל בעיקר חפצים אישיים ובגדים אשר ניתן לרכוש בזול במדינה, אך היא כוללת גם את המסמכים האישיים שלכם. 

חלק מחברות הביטוח כוללות בהרחבת הכבודה גם ביטוח על אובדן או גניבה של מסמכים אישיים והדבר יכול לסייע לכם בצורה משמעותית אם תדרשו להוציא מחדש דרכון או מסמכים נוספים אחרים.

 

שימו לב לתקופת הביטוח הדרושה לכם

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת בכל הנוגע לביטוח נסיעות לבוליביה הינו משך תקופת הביטוח. מרבית חברות הביטוח מגבילות בצורה זו או אחרת את תקופת הביטוח המקסימלית בעבור ביטוח נסיעות לחו"ל וזאת בהתאם לגיל המבוטח. במקרים של מבוטחים בריאים עד גיל 60, בדרך כלל יהיה מדובר על תקופה של 180 ימי ביטוח.

המשמעות היא שלאחר כחצי שנה, הביטוח שלכם יפוג וחלק מחברות הביטוח לא מאפשרות להאריך אותו. נוסף לכך, במקרה בו אתם רוצים לטייל יותר מתמשך תקופה זו, חשוב לבדוק האם ישנם ביטוחים אחרים שיכולים להתאים לכם בצורה טובה יותר, למשל ביטוח לטסים לרילוקיישן או ביטוח עבור סטונדטים הלומדים בחו"ל.

 

בחרו נכון את חברת הביטוח שלכם

כל מי שטס לטיול הגדול בדרום אמריקה יודע שעליו לחסוך כמה שיותר כסף וכדי להנות תקופה כמה שיותר ארוכה ומכמה שיותר אטרקציות וטיולים שונים. אך, ביטוח הנסיעות לבוליביה אינו הדרך הנכונה לחסוך. זכרו כי ביטוח הנסיעות הינו ההגנה שלכם למקרים בהם תפצעו, תחלו או שתיזוקו בצורה אחרת ולכן חשוב להתאים את הביטוח לצרכים שלכם ולא רק למחיר הזול ביותר שקיים בשוק.

 

בחרו חברה זמינה

מרבית חברות הביטוח מעמידות בפני הלקוחות שלהן אפשרויות רבות מאוד לייצירת קשר. אך, חשוב לוודא כי בפועל חברת הביטוח אכן מגיבה בצורה מהירה והמענה הינו נעים, מהיר ואיכותי. כאשר תגיעו לרגע בו תדרשו להפעיל את הביטוח, אינכם רוצים לגלות שלוקח לחברת הביטוח 24 שעות לחזור אליכם לפנייתכם.

 

בדקו את דרכי התשלום

אלמנט חשוב נוסף הינו דרכי התשלום במקרה של אירוע ביטוחי. כיום ישנן חברות ביטוח כמו פספורטקארד וכלל ביטוח אשר מעניקות למבוטחים שלהן כרטיסי אשראי נטענים שדרכם מתבצע התשלום באופן ישיר מחברת הביטוח אל נותן השירות הרפואי.

לעומתן ישנן חברות כמו הפניקס אשר נמצאות בהסדר עם רופאים ספציפיים שהתשלום אליהם מתבצע בצורה ישירה, אך בפניה לגורמי רפואה אחרים תדרשו בתשלום מכיסכם וההחזר יתקבל בהתאם להצגת קבלות. נוסף לכך, ישנן חברות ביטוח אשר מעבירות חלק מההחזר באופן אוטומטי בביט ללקוח ואת שאר התשלום מבצעות באופן מסודר בעת הגשת התביעה.

 

שימו לב להשתתפות העצמית

חלק מחברות הביטוח אינן דורשות השתתפות עצמית כלל מהלקוח. ואילו ישנן חברות שבהן ישנה השתתפות עצמית שנדרשת מהלקוח. אומנם מדובר בעשרות דולרים בלבד (מאות שקלים בודדים), אך עדין מדובר בכסף שלא יחזור לכיסכם וחבל על כך. העדיפו חברות שאין בפוליסה שלהן סעיף של השתתפות עצמית.

 

ביטוחו"ל הדרך הקלה והמהירה ביותר לעשות ביטוח נסיעות לבוליביה

ביטוחו"ל הינו מנוע חיפוש דיגיטלי אשר מבצע את השוואת ביטוחי הנסיעות לחו"ל עבורכם ומאפשר לכם לבחור ולרכוש את ביטוח הנסיעות המתאים ביותר עבורכם. כל זאת, בלחיצת כפתור ומבלי צורך לעבור בין אתרים רבים ולבצע סקר שוק קדחני.

מאמרים נוספים