ביטוח נסיעות לפיליפינים

הטיול לפיליפינים הופך מחלום למציאות, גן העדן על פני האדמה, עם אתרי הצלילה המדהימים, מלונות הפאר, התרבות המרתקת והנוף המטורף נמצא במרחק טיסה קצר. אם כבר התחלתם לתכנן את הטיול שלכם ורכשתם טיסה, הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לפיליפינים.
ביטוח נסיעות לפיליפינים

המזרח הרחוק ובתוך כך גם הפיליפינים מהווים את אחד מהטיולים המועדפים על חלק ניכר מאוד מהישראלים. מיעד שהיה בעברו מוכר בעיקר לתרמילאיים אחרי צבא, הפיליפינים הפכו ליעד רומנטי לזוגות ויעד מדהים לטיולים לכל המשפחה. עכשיו אחרי שרכשתם כרטיסים ובחרתם מלון, הגיע השלב לעשות ביטוח נסיעות לפיליפינים. מה צריך לכלול הביטוח? לכמה זמן ניתן לעשות אותו? ואיזה הרחבות חייבים לעשות?

 

טיול לפיליפינים

כל טיול לפיליפינים צפויי להיות בעל אופי שונה לחלוטין, יש כאלו שנוסעים לעשות בטן גב במלונות המפוארים באי, יש כאלו שיעדיפו לטייל בעיירות ובכפרים הנידחים ולעשות טרקים רבים ואילו יהיו אלה שיגיעו לטיול צלילות. הפיליפינים מעניקים לכל אחד את החוויה הייחודית והמתאימה לו.

 

ביטוח נסיעות לפיליפינים – מה חשוב לדעת?

כאשר עושים ביטוח נסיעות לפיליפינים חשוב מאוד  לשים לב לכמה דברים. ראשית, חשוב לדעת כי מדובר בביטוח שהוא חובה. זאת משום שביטוח הבריאות הממלכתי שמעניק לנו כיסוי ביטוחי למקרים רפואיים בישראל, אינו בתוקף מחוץ למדינת ישראל. המשמעות הינה, שאם תדרשו בטיפול רפואי, אתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים סכומים גבוהים מאוד עבור כל טיפול שתצטרכו. 

הדבר השני שחשוב מאוד לשים לב אליו הינה העובדה שאין ביטוח יחיד שמוגדר כביטוח נסיעות לפיליפינים. אלא, ישנו ביטוח בריאות בסיסי שאליו ניתן לצרף הרחבות שונות. את ההרחבות נדרש לבחור בהתאם לאופי הטיול שלכם ולהרכב הנוסעים.

 

הביטוח הבסיסי – מה הוא כולל?

ביטוח הטיסה הבסיסי לפיליפינים הינו ביטוח סטנדרטי יחסית והוא דומה מאוד בין כלל חברות הביטוח השונות. הביטוח הבסיסי כולל בתוכו כיסוי בגין טיפול רפואי, אשפוז, ביקור אצל רופא, בדיקות שונות ואף רכישת תרופות. נוסף לכל אלו, הביטוח הבסיסי מכסה גם אלמנטים נלווים למצבים הבריאותיים, למשל חבות כלפי גורם שלישי, פינוי, הטסה רפואית, הארכת שהייה בחו"ל והטסה של קרוב משפחה. 

אך, הביטוח הבסיסי אינו הביטוח המקיף ביותר. הוא אינו כולל כיסוי במקרים של מחלה קיימת או במקרים בהם הפגיעה התרחשה במהלך פעילות ספורט אתגרי. ולכן, נדרש לבחון את ההרחבות השונות ולהוסיף את ההרחבות הרלוונטיות לפוליסה שלכם.

 

הרחבה של איתור חילוץ והצלה

ההרחבה הראשונה, שאומנם מוגדרת בתור תוספת אך היא כמעט חובה עבור הטסים לפיליפינים, הינה הרחבה של איתור, חילוץ והצלה. מדובר בהרחבה אשר תכסה את ההוצאות של חילות והצלה מקרי הצורך. 

הסיבה שמדובר בהרחבה כה חשובה, הינה העובדה שהפיליפינים הינה מדינה המלאה באזורים נידחים, בהם אפשרי ללכת לאיבוד ולהזדקק לאיתור, חילוץ והצלה. נוסף לכך, גם אסונות טבע אינם זרים למדינה ולאורך השנים, פקדו אותה לא מעט אסונות מהסוג.

 

ביטוח צלילה – נחמד אך לא מספיק

תיירים רבים אשר מגיעים למדינה בשביל לצלול, מגיעים עם ביטוח צלילה בינלאומי. הביטוח מעניק להם כיסוי רפואי בכל מקרה של פציעה או מחלה אשר נגרמת במהלך הצלילה או כתוצאה מהצלילה. רוב הביטוחים של איגודי הצוללים הינם מקיפים ומתאימים מאוד למטרה כביטוח צלילה. אך, חשוב לזכור כי ביטוח הצלילה אינו מכסה אתכם עבור מקרים רפואיים אחרים. 

למשל בכל מקרה של ביצוע פעילות ספורט אתגרי שאינה צלילה, אתם לא תהיו מכוסים. מרבית התיירים שמגיעים לצלילות נהנים גם מאטרקציות ספורט ימי וספורט אתגרי אחרות ולכן חייבים לעשות גם הרחבה עבור ספורט אתגרי.

 

מהי הרחבה של ספורט אתגרי

ספורט אתגרי הינה הגדרה ביטוחית המבהירה מהן הפעילויות הספורטיביות השונות שמהוות סיכון מוגבר לבריאות והבטיחות של המבוטח ועל כן ישנו סיכוי רב יותר שהמבוטח יפצע במהלך ביצוע הפעילויות הללו. על כן, חברות הביטוח דורשות הרחבה ייעודית עבור פעילויות אלו. 

ההגדרה ומכלול הפעילויות שמוגדרות בכל חברת ביטוח בתור ספורט אתגרי משתנות מעט בין חברה לחברה. אך, באופן כללי ניתן לציין את הפעילויות הבאות בתור ספורט אתגרי: צלילה, גלישת רוח, צניחה חופשית, נסיעה בתנאי שטח, טרקים, סנפלינג וסוגים שונים של שייט. חשוב לדעת, אם לא רכשתם הרחבה זו ונפצעתם במהלך פעילות ספורטיבית מהסוג, אתם לא תהיו זכאים לכיסוי ביטוחי עבור הטיפולים שידרשו לכם.

 

מה בנוגע לכבודה בביטוח טיסות לפיליפינים?

הרחבה עבור כבודה הינה חשובה מאוד וזאת משום שהיא מעניקה לכם פיצוי כספי במקרים של גניבה או אובדן של הכבודה שלכם ובפרט של מסמכים חשובים. גניבה של הכבודה הינה אירוע לא נעים בכל מצב. במקרים בהם אין כיסוי ביטוחי על כך, אתם צפויים לשלם את העלויות של רכישת החפצים שלכם. 

טוב לדעת, שכיסוי זה כולל גם פיצוי במקרים של איחור בהגעת הכבודה. מדובר בכיסוי חשוב מאוד לאור בעיות השינוע והעומסים שהיינו עדים אליהם בחודשי הקיץ והחגים בשדה התעופה בישראל ובעולם כולו.

 

טלפון נייד

אחת ההחרגות בהרחבה של כבודה, הינו הטלפון הנייד אשר אינו מבוטח כחלק מההרחבה. עבור הטלפון הנייד (וכן עבור טאבלט ומחשב נייד), ישנה הרחבה ייעודית אשר מכסה את המכשירים הדיגיטליים באופן ספציפי.

 

התאימו את הביטוח למצבכם הרפואי

נושא חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לפיליפינים הינו המצב הבריאותי של הטסים. ישנם מקרים רפואיים אשר ידרשו מכם לרכוש הרחבות ספציפיות.

 

החמרה במצב רפואי

אנשים במצב רפואי רגיש, למשל עם מחלות כרוניות, נוטלי תרופות קבועות או אחרי ניתוח או אשפוז, יזדקקו ככל הנראה להרחבה של החמרה במצב הרפואי. מדובר בהרחבה חשובה מאוד שמעניקה לכם כיסוי במקרים בהם חלה החמרה במצבכם הרפואי במהלך הנסיעה לפיליפינים. שימו לב, כי חברות הביטוח דורשות שאלון רפואי ובו תדרשו להצהיר אודות המצב הרפואי שלכם. במידה ומצבכם דורש הרחבה זו, לא תוכלו לרכוש את הביטוח הכללי ללא ההרחבה.

 

הרחבה עבור נשים בהריון

הרחבה רפואית נוספת הינה הרחבה עבור נשים בהריון. הרחבה זו מכסה כל טיפול או מקרה ביטוחי שקשור בהריון וזאת בתנאי שמדובר בטיפול או בדיקת חירום בלבד. הביטוח הבסיסי מכסה רק מקרים של הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל ואשר גילו אינו עולה 12 שבועות.

 

שימו לב לתקופת הביטוח המקסימלית

נושא נוסף שחשוב שתכירו כאשר אתם רוכשים ביטוח טיסה לפיליפינים הינו תקופת הביטוח המקסימלית. ברוב חברות הביטוח ניתן לקבל ביטוח לתקופה של עד 180 ימים. לאחר מכן, ייתכן ותדרשו להאריך את הביטוח, דבר שאפשרי רק בחלק מהחברות. נוסף לכך, אם תבחרו לטוס לתקופה ארוכה יותר, ייתכן כי יהיה לכם יותר משתלם לרכוש ביטוח לרילוקיישן או ביטוח ארוך טווח אחר.

 

ביטוחו"ל – משווים ביטוח נסיעות לפיליפינים, רוכשים וטסים

כעת, אחרי שהחלטנו על ההרחבות הנדרשות לנו ואנחנו יודעים את כל הפרטים היבשים של הטיסה שלנו, הגיע הזמן לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ולבחור ביטוח נסיעות לפיליפינים. בעבר נדרשנו לעבור חברה, חברה ולהשוואת ידנית. ביטוחו"ל מעניק אפשרות להשוות בין כלל החברות הביטוח הגדולות בשוק בקליק.

ההשוואה בביטוחו"ל מתבצעת במסך פשוט וברור ובכמה לחיצות כפתור. כל שתצטרכו יהיה לבחור את הפרטים הרלוונטיים, כמו גיל המבוטחים, משך תקופת הביטוח, יעד טיסה והרחבות נדרשות. לאחר מכן, ביטוחו"ל יבצע את ההשוואה עבורכם, עם מתן המלצות על הביטוח המשתלם לכם ביותר. 

מאמרים נוספים