ביטוח נסיעות למונדיאל 2022 בקטאר

המונדיאל הינו אחד מאירועי הספורט המדוברים ביותר בעולם, והשנה מדובר בחוויה ייחודית מתמיד וזאת בשל המיקום שלו בקטאר. מדובר באירוע שצפוי עבור הישראלים להוות הצצה למדינה שד כה הייתה סגורה עבורם. אך, לפני הכל אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות למונדיאל 2022 בקטאר.
ביטוח נסיעות למונדיאל 2022 בקטאר

בכל מונדיאל, אלפי ישראלים בוחרים לנסוע ולהנות מהחוויה המטורפת שמעניק הטורניר. השנה, המונדיאל צפוי להיות ייחודי אף יותר, עבור כל העולם ועבור התיירים הישראלים בפרט. מדובר במונדיאל אשר יתקיים על אדמת מדינה שעד כה לישראלים לא הייתה כניסה אליה. במסגרת האירוע צפויים להגיע למדינה כ-20 אלף ישראלים בעלי אשרה מיוחד והגעתם מצריכה גם התאמה של ביטוח נסיעות למונדיאל 2022 בקטאר.

 

החשיבות שבביטוח נסיעות למונדיאל 2022 בקטאר

ראשית חשוב מאוד לזכור, כי בכל נסיעה לחו"ל ישנה חשיבות ברכישת ביטוח נסיעות והסיבה לכך מגיעה מהעובדה שברגע היציאה מן הארץ, ביטוח הבריאות הממלכתי והכיסוי שמעניקות קופות החולים אינו חל על התייר. המשמעות הינה, שבמקרה שתדרשו בטיפול רפואי, רכישת תרופות או אשפוז, תדרשו לשלם תשלום מלא על השירות. תשלום זה עשוי להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים.

ביטוח הנסיעות לחו"ל בכלל ולמונדיאל 2022 בקטאר, מעניק כיסוי עבור טיפולים רפואיים דחופים, פינוי רפואי וגם הטסה רפואית לארץ. נוסף לביטוח הבסיסי, ישנן הרחבות רבות שעשויות להיות רלוונטיות, כמו הרחבה עבור כבודה, הרחבה של ביטול או דחיית הטיסה והרחבת מקיף קורונה.

 

המשמעויות של טיסה לקטאר

חשוב לדעת כי נכון לאוגוסט 2022, קטאר נחשבת למדינה סגורה בפני התייר הישראלי. המשמעות הינה, שישראלים שבחרו לטייל בקטאר בעבר ביצעו זאת באמצעות דרכון זר וללא ביטוח נסיעות לקטאר דרך חברת ביטוח ישראלית.

לעובדות אלו יש כמה השלכות על הטיסה שלכם לקטאר. ראשית עליכם לבחון לעומק את חוקי המדינה והתנאים השונים שדרושים מכם וזאת כדי לא להסתבך עם החוק במדינה בה אין לישראל קשרים פוליטיים איתה.

הדבר השני שחשוב לתת עליו את הדעת הינו ביטוח הטיסות לקטאר. מרבית חברות הביטוח הישראליות אינן מתעסקות כלל במדינות לא הסכמים עם ישראל. זאת משום שאין אפשרות גישה לצורך פינוי או עזרה עבור תושב ישראלי שנכנס למדינה.

 

כיסוי חדש – מה חשוב לדעת

חשוב מאוד לדעת כי הכיסוי בעבור ביטוח טיסה למונדיאל בקטאר הינו כיסוי חדש, שלא היה קיים לפני כן. כיום ישנן חברות ביטוח שונות אשר החלו לשווק את הביטוח החדש וככל שאנחנו מתקרבים אל האירוע ביטוח לנסיעה לקטאר עבור המונדיאל תצמיח גם פוליסות נוספות שיבואו להעניק פיתרון לתייר הישראלי.

 

בדקו כי כיסוי הביטול כולל את עלות הכרטיסים למשחקים

אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לוודא בפוליסת טיסה למונדיאל 2022, הינה ביטוח בעבור ביטוח והחזר על כרטיסי הטיסה של המשחקים. הכרטיסים הינם אחד האלמנטים היקרים ביותר ביטה ולכן, חשוב מאוד לעשות ביטוח ביטול נסיעות ולבדוק כי חברת הביטוח הכניסה בגובה הכיסוי ובדברים אותם היא מכסה גם את הצורך לבטל את כרטיסי המשחק.

 

שימו לב כי חברת הביטוח מעניקה פתרון לצרכי חילוץ, הצלה והטסה רפואית לארץ

הדבר המסובך ביותר עבור חברות הביטוח צפוי להיות פעילות של חילוץ והצלה או הטסה רפואית. הסיבה לכך הינה העובדה שחברות ישראליות אינן יכולות לנחות בקטאר ואינן מורשות לבצע טיסות ישירות למדינה.

המשמעות הינה שמידת הצורך, תדרשו לעבור את הגבול לאמירויות למשל ורק משם תוכלו לקבל הטסה רפואית לישראל. חשוב מאוד, שתבדקו עם אילו חברות חילוץ והצלה, חברת הביטוח שלכם עובדת וכי אלו מעניקות את ההגנה הדרושה לכם לאורך הנסיעה.

 

ייעוץ רפואי דיגיטלי בעברית

לאחרונה, חברות רבות מכניסות לסל הכיסויים שלהן, גם את האפשרות להתייעץ עם רופא בדיגיטל במקרי חירום וזאת בשפה העברית. חשוב מאוד לוודא כי חברת הביטוח מעניקה שירות מהסוג ובעיקר כאשר מדובר בביטוח נסיעות לקטאר עבור משחקי המונדיאל של שנת 2022.

 

ההרחבות שחשוב שתעש

נוסף לביטוח הבסיסי חשוב מאוד שתכירו את ההרחבות הרלוונטיות עבור טיסה לקטאר למשחקי המונדיאל.

 

מקיף קורונה

ההרחבה הראשונה הינה הרחבת מקיף קורונה. אומנם, כיום נראה שהקורונה נעלמה וכבר הינה מהווה הגבלה בחיי היום יום, אך חשוב לזכור כי מדובר במחלה הפכפה והמדיניות משתנה משמעותית בין המדינות השונות ובהתאם לשינויים בתחלואה. מקיף קורונה מעניק לכם כיסוי במקרים של ביטול בשל מחלה או בידוד, תשלום על ימי בידוד בחו"ל וגם תשלום בעבור כרטיס טיסה חדש.

 

אובדן וגניבה של כבודה

אובדן וגניבה של הכבודה הינה הרחבה חשובה מאוד, ובעיקר לאור המצב בשדות התעופה שונים בעולם. חשוב לזכור גם, כי טיסות לקטאר הינן ישירות והן דורשות קונקשיין, דבר שמגדיל את הסיכוי לאובדן או עיכוב בהגעה של הכבודה שלכם.

 

ביטול או דחיית טיסה

הרחבה בדבר ביטול או דחייה של הטיסה חשובה מאוד במקרים של ביטוח נסיעות למונדיאל 2022 בקטאר וזאת משום שהתשלום שאתם משלמים מראש, הן על הטיסה והמלון והן על הכרטיסים והאטרציות השונות הקשורות במשחקים הינו תשלום גבוה מאוד. כיסויים אלו מאפשרים לכם לקבל בחזרה חלק נכבד מהתשלום שכבר ביצעתם במקרים שעומדים בפוליסה.

 

איך לבחור חברת ביטוח המתאימה לביטוח טיסה למונדיאל 2022 בקטאר?

ביטוח הטיול למונדיאל 2022 בקטאר מהווה את רשת הביטחון שלכם במידת הצורך והוא חשוב במיוחד כאשר מדובר במדינה שישראלים אינם נוהגים לטוס אליה ושלמדינת ישראל אין אפשרות פוליטית לעזור בה. על כן, חשוב מאוד לבחור את חברת הביטוח בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

דרכי תשלום במקרים רפואיים

שימו לב שלחברת הביטוח יש הסדר או הבנות עם מרכזים רפואיים, בתי חולים וחברות הצלה ברחבי קטאר. נוסף לכך, חשוב לוודא מהי דרך העברת התשלום במקרה של טיפול רפואי. למשל כיום ישנן חברות שמעניקות למבוטחים שלהן כרטיסי אשראי נטענים, שאיתם ניתן לשלם בטיפול הרפואי.

חשוב מאוד לוודא כי המרפאות השונות בקטאר, מוכנות לקבל את הכרטיס המדובר. במידה ואין אפשרות כזו, חשוב לדעת מהן הקבלות או המסמכים הדרושים לכם עבור קבלת החזר מחברת הביטוח בחזרה לארץ.

 

הניסיון וההיכרות של חברת הביטוח עם קטאר

אחד החסרונות של חברות הביטוח הישראליות עם קטאר הינה העובדה שאין להן היכרות מוקדמת עם המדינה והגופים שאחראים בה על הרופאה וכו'. מוטב לבחור בחברה שיש לה ניסיון עם ביטוחים בקטאר, למשל כאלו שבוצעו בעבור תיירים ממדינות אחרות ולאו דווקא עבור תיירים ישראלים.

 

דרכי התקשרות במקרי הצורך

אלמנט חשוב מאוד נוסף הינו דרכי התקשורת. כיום, לא ניתן לעשות חבילה סלולרית לקטאר ולכן אתם תדרשו לרכוש סים מקומי או להתבסס על ה-Wi-Fi במקומות ציבוריים. חשוב מאוד לוודא כי חברת הביטוח מחזיקה בשירות דיגיטלי שיאפשר לכם ליצור קשר עם נציג או רפוא, בכל שלב ובכל זמן וללא תלות ברכישת סים מקומי.

 

שימו לב להרחבות

נוסף לתנאים החשובים שקשורים ספציפית לקטאר חשוב מאוד לוודא כי בחברת הביטוח שאתם בוחרים, ההרחבות מתאימות לצרכים שלכם. הדוגמה הקלאסית לכך הינה אובדן או גניבה של כבודה, ישנן חברות המבטחות רק בעבור גניבה ואילו אחרות מעניקות כיסוי גם בדבר אובדן. הדבר יכול להיות משמעותי, בעיקר בקטאר שנחשבת למדינה עם פשיעה נמוכה יחסית ולכן מקרים של אובדן יכולים להידרש יותר מגניבה.

ביטוחו"ל הדרך המהירה והקלה ביותר עבורכם להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל למונדיאל 2022 בקטאר.

ביטוחו"ל הינו מנוע ההשוואה והרכישה המהיר והקל ביותר לחיפוש אחר ביטוחי נסיעות לחו"ל. ההיתרון העיקרי של ביטוחו"ל הינה העובדה שהוא מתעדכן בזמן אמת ומאפשר לכם לבחון ולרכוש פוליסות חדשות שלא היו קיימות בשוק עד כה. נוסף לכך, מדובר במנוע פשוט ומהיר מאוד, שמאפשר לכם לבחור את כלל ההרחבות הדרושות לכם בלחיצת כפתור.

מאמרים נוספים